Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΝΙΑΙΟ 2005
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. ΕΝΙΑΙΟ 2005
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 16
    • 17
    • 1 / 17
    Ελληνικοί Αγώνες
    54
    321
    484
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dimos last edited by

      Αυτοκινητο MG ZR 105
      ΚΥΒΙΚΑ 1398 ΗΡ 105 βαρος ~ 1060 κιλα

      Κοστος 13.500Ε + αγωνιστικ. εξοπλ.
      (40% προκαταβολη υπολοιπο σε 12-24-36 δοσεις)
      Παροχες Ηδη υπαρχει προσφορα της MG 30000 Ε πριμ οδηγων
      ΟΣΟΑΑ και η MG ειναι σε επαφη και με αλλους
      υποψηφιους χορηγους για σημαντικη αυξηση των πριμ

                        Δωρεαν παραβολο συμμετοχης (απο ΕΘΕΑ)
      
                        Δωρεαν μεταφορα  των αγωνιστικων στους και απο τους
                        αγωνιστικους χωρους
      
                        Track day  με το αυτοκινητο για γνωριμια 
      
                        Διαθεση ανταλλακτικων στις πιστες
      
                        Ηospitality unit για οδηγους χορηγους και καλεσμενους
      

      TEXNIKA Tο αυτοκινητο θα ειναι ΝΟΡΜΑΛ σφραγισμενο Η μονη επεμβαση θα γινει στην αναρτηση και στα λαστιχα,που θα ειναι ιδια για ολους και στα υλικα τριβης φρενων.Βεβαια Ο ΣΟΑΑ επιφυλασεται για καποιες μικρες επεμβασεις που μπορει να χρειαστουν.

      Γινονται δεκτοι ολοι οι οδηγοι με λισανς ΕΟΚ εκτος απο τους πρωταθλητες του Ενιαιου των 10 τελευταιων ετων.

      Πρωτη συναντηση ΕΝΙΑΙΟΥ 2005 θα γινει μεσα στην επομενη εβδομαδα στα γραφεια του ΣΟΑΑ (info : http://www.soaa.gr) οπου θα βρειτε εγκυρες και επισημες πληροφοριες.
      Ο ΣΟΑΑ σε συνεργασια με την MG και τους χορηγους , υποσχονται ενα δυνατο πρωταθλημα γεματο συγκινηση και εκπληξεις.

      Διαθεσιμος για οποιαδηποτε διευκρινηση

      dimos

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        dimos last edited by

        Αυτοκινητο MG ZR 105
        ΚΥΒΙΚΑ 1398 ΗΡ 105 βαρος ~ 1060 κιλα

        Κοστος 13.500Ε + αγωνιστικ. εξοπλ.
        (40% προκαταβολη υπολοιπο σε 12-24-36 δοσεις)
        Παροχες Ηδη υπαρχει προσφορα της MG 30000 Ε πριμ οδηγων
        ΟΣΟΑΑ και η MG ειναι σε επαφη και με αλλους
        υποψηφιους χορηγους για σημαντικη αυξηση των πριμ

                          Δωρεαν παραβολο συμμετοχης (απο ΕΘΕΑ)
        
                          Δωρεαν μεταφορα  των αγωνιστικων στους και απο τους
                          αγωνιστικους χωρους
        
                          Track day  με το αυτοκινητο για γνωριμια 
        
                          Διαθεση ανταλλακτικων στις πιστες
        
                          Ηospitality unit για οδηγους χορηγους και καλεσμενους
        

        TEXNIKA Tο αυτοκινητο θα ειναι ΝΟΡΜΑΛ σφραγισμενο Η μονη επεμβαση θα γινει στην αναρτηση και στα λαστιχα,που θα ειναι ιδια για ολους και στα υλικα τριβης φρενων.Βεβαια Ο ΣΟΑΑ επιφυλασεται για καποιες μικρες επεμβασεις που μπορει να χρειαστουν.

        Γινονται δεκτοι ολοι οι οδηγοι με λισανς ΕΟΚ εκτος απο τους πρωταθλητες του Ενιαιου των 10 τελευταιων ετων.

        Πρωτη συναντηση ΕΝΙΑΙΟΥ 2005 θα γινει μεσα στην επομενη εβδομαδα στα γραφεια του ΣΟΑΑ (info : http://www.soaa.gr) οπου θα βρειτε εγκυρες και επισημες πληροφοριες.
        Ο ΣΟΑΑ σε συνεργασια με την MG και τους χορηγους , υποσχονται ενα δυνατο πρωταθλημα γεματο συγκινηση και εκπληξεις.

        Διαθεσιμος για οποιαδηποτε διευκρινηση

        dimos

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimos last edited by

          Αυτοκινητο MG ZR 105
          ΚΥΒΙΚΑ 1398 ΗΡ 105 βαρος ~ 1060 κιλα

          Κοστος 13.500Ε + αγωνιστικ. εξοπλ.
          (40% προκαταβολη υπολοιπο σε 12-24-36 δοσεις)
          Παροχες Ηδη υπαρχει προσφορα της MG 30000 Ε πριμ οδηγων
          ΟΣΟΑΑ και η MG ειναι σε επαφη και με αλλους
          υποψηφιους χορηγους για σημαντικη αυξηση των πριμ

                            Δωρεαν παραβολο συμμετοχης (απο ΕΘΕΑ)
          
                            Δωρεαν μεταφορα  των αγωνιστικων στους και απο τους
                            αγωνιστικους χωρους
          
                            Track day  με το αυτοκινητο για γνωριμια 
          
                            Διαθεση ανταλλακτικων στις πιστες
          
                            Ηospitality unit για οδηγους χορηγους και καλεσμενους
          

          TEXNIKA Tο αυτοκινητο θα ειναι ΝΟΡΜΑΛ σφραγισμενο Η μονη επεμβαση θα γινει στην αναρτηση και στα λαστιχα,που θα ειναι ιδια για ολους και στα υλικα τριβης φρενων.Βεβαια Ο ΣΟΑΑ επιφυλασεται για καποιες μικρες επεμβασεις που μπορει να χρειαστουν.

          Γινονται δεκτοι ολοι οι οδηγοι με λισανς ΕΟΚ εκτος απο τους πρωταθλητες του Ενιαιου των 10 τελευταιων ετων.

          Πρωτη συναντηση ΕΝΙΑΙΟΥ 2005 θα γινει μεσα στην επομενη εβδομαδα στα γραφεια του ΣΟΑΑ (info : http://www.soaa.gr) οπου θα βρειτε εγκυρες και επισημες πληροφοριες.
          Ο ΣΟΑΑ σε συνεργασια με την MG και τους χορηγους , υποσχονται ενα δυνατο πρωταθλημα γεματο συγκινηση και εκπληξεις.

          Διαθεσιμος για οποιαδηποτε διευκρινηση

          dimos

          1 Reply Last reply Reply Quote 6
          • P
            pavlos last edited by

            Ο χρήστης dimos έγραψε:
            Γινονται δεκτοι ολοι οι οδηγοι με λισανς ΕΟΚ εκτος απο τους πρωταθλητες του Ενιαιου των 10 τελευταιων ετων.

            Aυτό είναι το σημαντικό της όλης προκύρηξης κατα την ταπεινή μου άποψη!!

            Κατα τα άλλα ωραία κίνηση μακάρι να βρει κοινό

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • P
              platis last edited by

              Ενιαιο χωρις Θειο???
              Οντως δυσκολη αποφαση και μπραβο στο συμβουλιο.
              Μια παρατηρηση. (Δεν θα τρεξω, αρα δεν με αφορα) Βαλτε οσο πιο αντικειμενικα και σφιχτα το θεμα του βαρους του οδηγου. Το εχω νοιωσει τοσα χρονια και σας δινω τον λογο μου οτι ειναι πολυ δυσαρεστο να τρεχεις με μειον 5-7 αλογα και αλλες πιεσεις γιατι η μαμα σου σε εκανε...Τσατσενκο.
              Καλημερα.
              Υ.Γ. Επισης. Μπορουμε να θεσπισουμε ενα ειδικο κυπελλο και εξτρα ενισχυση για γυναικα -οδηγο?

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • T
                tarmacgr last edited by

                Ο χρήστης dimos έγραψε:
                Κοστος 13.500Ε + αγωνιστικ. εξοπλ.
                (40% προκαταβολη υπολοιπο σε 12-24-36 δοσεις)

                Ποσο υπολογιζεται ο αγωνιστικοs εξοπλισμοs;

                Θα εχουν ολοι τον ιδιο;

                Οι δοσειs ειναι εντοκεs η ατοκεs;

                1 Reply Last reply Reply Quote 6
                • P
                  passat1-8t last edited by

                  Ποιό το σκεπτικό της επιλογής ενός αυτοκινήτου 1.4 με 103/6.000rpm ίππους και 123Nm/4500rpm ροπή (ZR 105) την στιγμή που με ΜΟΝΟ 5.000 ευρώ παραπάνω υπάρχει το ίδιο αυτοκίνητο σε 1.8 με 160/6.900rpm ίππους και 174Nm/4.700rpm ροπή (ZR 160) ???

                  Για ποιό λόγο το ΕΝΙΑΙΑ πρέπει να είναι ΑΝΑΙΜΙΚΑ αυτοκίνητα ??

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • D
                    dimos last edited by

                    [quote Βαλτε οσο πιο αντικειμενικα και σφιχτα το θεμα του βαρους του οδηγου. Το εχω νοιωσει τοσα χρονια και σας δινω τον λογο μου οτι ειναι πολυ δυσαρεστο να τρεχεις με μειον 5-7 αλογα και αλλες πιεσεις γιατι η μαμα σου σε εκανε...Τσατσενκο.
                    Καλημερα.
                    Υ.Γ. Επισης. Μπορουμε να θεσπισουμε ενα ειδικο κυπελλο και εξτρα ενισχυση για γυναικα -οδηγο?[/quote]

                    **Το βαρος του αυτοκινητου θα μετριεται ΜΑΖΙ με τον οδηγο.(ηδη αυτο το μετρο εφαρμοζεται στα 2-3 τελευταια ενιαια)

                    Πριμ και Κυπελλο για γυναικες οδηγους? Πολυ καλη προταση θα την δει το ΔΣ και σιγουρα θα περασει και με μεγαλη ζεση, βεβαια.**

                    dimos

                    1 Reply Last reply Reply Quote 3
                    • D
                      dimos last edited by

                      Ο χρήστης passat1.8t έγραψε:
                      Ποιό το σκεπτικό της επιλογής ενός αυτοκινήτου 1.4 με 103/6.000rpm ίππους και 123Nm/4500rpm ροπή (ZR 105) την στιγμή που με ΜΟΝΟ 5.000 ευρώ παραπάνω υπάρχει το ίδιο αυτοκίνητο σε 1.8 με 160/6.900rpm ίππους και 174Nm/4.700rpm ροπή (ZR 160) ???

                      Για ποιό λόγο το ΕΝΙΑΙΑ πρέπει να είναι ΑΝΑΙΜΙΚΑ αυτοκίνητα ??

                      Moνον 5.000 Ε ??!!!!!!!! Λιγα ειναι?? (το 1/3 της αξιας)...
                      dimos

                      1 Reply Last reply Reply Quote 7
                      • D
                        dimos last edited by

                        Ο χρήστης TARMACGR έγραψε:

                        Κοστος 13.500Ε + αγωνιστικ. εξοπλ.
                        (40% προκαταβολη υπολοιπο σε 12-24-36 δοσεις)

                        Ποσο υπολογιζεται ο αγωνιστικοs εξοπλισμοs;

                        Θα εχουν ολοι τον ιδιο;

                        Οι δοσειs ειναι εντοκεs η ατοκεs;

                        **Περιπου 1500-1700Ε

                        Ολοι τον ιδιο για να επιτευχθει μεγαλη εκπτωση

                        Δυστυχως εντοκες.**dimos

                        1 Reply Last reply Reply Quote 3
                        • P
                          passat1-8t last edited by

                          Ο χρήστης dimos έγραψε:

                          Ποιό το σκεπτικό της επιλογής ενός αυτοκινήτου 1.4 με 103/6.000rpm ίππους και 123Nm/4500rpm ροπή (ZR 105) την στιγμή που με ΜΟΝΟ 5.000 ευρώ παραπάνω υπάρχει το ίδιο αυτοκίνητο σε 1.8 με 160/6.900rpm ίππους και 174Nm/4.700rpm ροπή (ZR 160) ???

                          Για ποιό λόγο το ΕΝΙΑΙΑ πρέπει να είναι ΑΝΑΙΜΙΚΑ αυτοκίνητα ??

                          Moνον 5.000 Ε ??!!!!!!!! Λιγα ειναι?? (το 1/3 της αξιας)...
                          dimos

                          Κύριε Ριζικάρη,

                          Καταρχήν ευχαριστώ για την άμεση σχεδόν απάντησή σας

                          Όμως παραμένει η βασική απορία μου 'Για ποιό λόγο το ΕΝΙΑΙΑ πρέπει να είναι ΑΝΑΙΜΙΚΑ αυτοκίνητα ??'

                          Όσο για την διαφορά των 5.000 ευρώ, κατά την ταπεινή μου γνώμη αν προσπαθήσει κάποιος να προσδώσει στο ZR105 τις επιδόσεις του ZR160 το κόστος θα είναι ΠΟΛΛΑΠΛΑΣΙΟ των 5.000 και συνεπώς μάλλον αξίζει να δοθούν αυτά τα χρήματα αν έχει έννοια η δύναμη και οι επιδόσεις σε ένα πρωτάθλημα ενιαίου...

                          Τα ίδια έγιναν και με τα Micra πρόσφατα, όπου συνδυάστηκε ένα πλαίσιο και ένα στήσιμο υποδειγματικά με ένα κινητήρα που απλά δεν πήγαινε... Το γιατί προσπαθώ να καταλάβω και τα περί οικονομίας 5.000 ευρώ δεν με καλύπτουν. Όποιος έχει 15.000 μπορεί να βρει και 20.000

                          1 Reply Last reply Reply Quote 3
                          • E
                            el-matador last edited by

                            ΟΠΟΙΟΣ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ 10000 ΑΝΤΕ ΝΑ ΒΡΕΙ ΤΟ ΠΟΛΥ 15000.20000 ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                            • C
                              castor last edited by

                              Όταν μιλάμε γενικά για αγώνες , όντως η ιπποδύναμη , η εμφάνιση , το στήσιμο παίζουν σημαντικό ρόλο για την προσέλκυση θεατών.

                              Όταν μιλάμε για ΕΝΙΑΙΟ και πίστα, δηλαδή one make race , αυτοκίνητα απόλυτα ίδια , μας ενδιαφέρουν πρωτίστως άλλα πράγματα.

                              Το κύριο που μας ενδιαφέρει είναι το τελικό κόστος συμμετοχής στον θεσμό. Τα 5000 ευρώ είναι ένα τίποτα για μιά κορυφαία συμμετοχή (ίσως οι βενζίνες του πρωταθλήματος ή ενός αγώνα) για μία φτηνή - εισαγωγική συμμετοχή είναι τεράστιο ποσό,εξ ου και η προσπάθεια πολλών δόσεων!

                              Ιστορικά , όταν είχαμε καλά αγωνιστικά αυτοκίνητα και σε καλή τιμή , το ενιαίο πήγε τέλεια(ο APR θα σου πεί για Lada-Yugo κλπ που πόρω απέχουν από το ZR). Πιστεύω ότι η επιλογή του 105 ZR είναι η καλίτερη δυνατή για τους εξής λόγους:

                              1. Σχετικά φτηνό κόστος
                              2. Πολύ σοβαρή υποστήριξη από την Αντιπροσωπεία.
                              3. Πολύ καλή βάση για μετέπειτα εξέλιξη. (είτε ενιαίο , είτε cup , είτε και αυτόνομα σε Ν1-Α5 ή Ν2-Α6)
                              4. Βάση που παίζει και άσφαλτο και χώμα.
                              5. Υπάρχουσα τεχνογνωσία από τουλάχιστον τρείς γνωστούς προετοιμαστές.

                              Από την άλλη η επιτυχία του θεσμού , αλλά και το θέαμα , θα κριθεί στην ικανότητα/δυνατότητα να ελεγχεται η νομιμότητα των αυτοκινήτων , η καθαρή αγωνιστική οδήγηση και το fair play , και η συνολική καλή εμφάνιση.

                              Γενικά τώρα , όταν έχεις τα ίδια αυτοκίνητα να κινούνται με διαφορές δεκάτων του δευτερολέπτου , δεν υποβαθμίζει το αυτοκίνητο και φυσικά το θέαμα. Τα αυτοκίνητα δεν ξέρω αν είναι ΑΝΑΙΜΙΚΑ , αυτό που ξέρω είναι ότι μπορούν να προσφέρουν θέαμα , να υπάρχει ποσότητα και παράλληλα ποιότητα. Και κάτι άλλο , μην κρίνεις όπως σε ένα ραλύ με βάση την γενική , εδώ έχουμε αυτόνομο αγώνα χωρίς άμεσα συγκριτικά στοιχεία με άλλους.

                              Υ.Γ. Πολύ θα θέλαμε ενιαίο με Ferrari αλλά δυστυχώς δεν μας έκαναν προσφορά! (Ίσως να μην ζητήσαμε και εμείς)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 5
                              • O
                                oikonomoy_racing last edited by

                                Συγχαρητήρια στον ΣΟΑΑ και σε όλους όσους βοήθησανε να επιτευτεί το ενιαίο φέτος και φυσικά την ίδια την MG.Αν η πεθερά μου,μου εδινε ακόμα ενα χρόνο αναβολή στο θέμα γάμου θα το σκεφτόμουνα πολύ σοβαρά να είμαι και εγώ στο θεσμό αλλα.......μ'αγαπάει η πεθερά μου και με θέλει γαμπρό φέτος

                                1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                • P
                                  pavlos last edited by

                                  Φιλε Castor, πραγματικά χαίρομαι που η επιγραφή Closed βγήκε από την υπογραφή σου!!!
                                  Welcome back!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                  • T
                                    theofilos-fagadakis last edited by

                                    Ο χρήστης dimos έγραψε:
                                    [quote Βαλτε οσο πιο αντικειμενικα και σφιχτα το θεμα του βαρους του οδηγου. Το εχω νοιωσει τοσα χρονια και σας δινω τον λογο μου οτι ειναι πολυ δυσαρεστο να τρεχεις με μειον 5-7 αλογα και αλλες πιεσεις γιατι η μαμα σου σε εκανε...Τσατσενκο.
                                    Καλημερα.
                                    Υ.Γ. Επισης. Μπορουμε να θεσπισουμε ενα ειδικο κυπελλο και εξτρα ενισχυση για γυναικα -οδηγο?

                                    **Το βαρος του αυτοκινητου θα μετριεται ΜΑΖΙ με τον οδηγο.(ηδη αυτο το μετρο εφαρμοζεται στα 2-3 τελευταια ενιαια)

                                    Πριμ και Κυπελλο για γυναικες οδηγους? Πολυ καλη προταση θα την δει το ΔΣ και σιγουρα θα περασει και με μεγαλη ζεση, βεβαια.**

                                    dimos[/quote]

                                    την καλησπερα μου, μια ιδεα που τρεχει παρα πολλα χρονια μιας και βλεπω οτι εχετε ορεξη,μηπως ειναι καιρος να τρεξουν με τα κλειδια στον κουβα και τα επαθλα μπροστα?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                    • A
                                      apav last edited by

                                      Ο χρήστης ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΦΑΓΑΔΑΚΗΣ έγραψε:
                                      την καλησπερα μου, μια ιδεα που τρεχει παρα πολλα χρονια μιας και βλεπω οτι εχετε ορεξη,μηπως ειναι καιρος να τρεξουν με τα κλειδια στον κουβα και τα επαθλα μπροστα?

                                      Τρομερή ιδέα! Δεν αποκλείεται πάντως ο καθένας να χαλάει όσο μπορεί το αυτοκίνητο του, μιας και οι πιαθνότητες να του τύχει θα είναι μικρές!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                      • T
                                        tazio last edited by

                                        Ο χρήστης ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΦΑΓΑΔΑΚΗΣ έγραψε:

                                        την καλησπερα μου, μια ιδεα που τρεχει παρα πολλα χρονια μιας και βλεπω οτι εχετε ορεξη,μηπως ειναι καιρος να τρεξουν με τα κλειδια στον κουβα και τα επαθλα μπροστα?

                                        Σαν απλός θεατής των αγώνων, οποιασδήποτε μορφής, το βρίσκω πολύ καλό και σωστό μέτρο ώστε να δουμε ποιός είναι πραγματικά καλύτερος οδηγός μεταξύ πραγματικά ίσων και ίδιων αυτοκινήτων.

                                        Αλλά από την άλλη ακούγοντας όλα αυτά που λέγονται από την τηλεόραση, μέχρι και τα πηγαδάκια που σχηματίζονται στα σέρβις των αγώνων, από αγωνιζώμενους , θα πρέπει να ρωτήσετε αυτούς που είναι (η τουλάχιστον νομίζουν ότι είναι) πιο ίσοι από τους άλλους και δε νομίζω να συμφώνουν με την ιδέα αυτή.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • A
                                          apr last edited by

                                          Ο χρήστης ΘΕΟΦΙΛΟΣ ΦΑΓΑΔΑΚΗΣ έγραψε:

                                          [quote

                                          dimos

                                          την καλησπερα μου, μια ιδεα που τρεχει παρα πολλα χρονια μιας και βλεπω οτι εχετε ορεξη,μηπως ειναι καιρος να τρεξουν με τα κλειδια στον κουβα και τα επαθλα μπροστα?

                                          ΜΟΛΙΣ ΕΒΓΑΛΕ ΛΙΓΟ ΗΛΙΟ , ΚΑΙ ΖΕΣΤΑΘΗΚΑΝ ΟΙ ΜΠΟΥΚΛΕΣ ΣΟΥ , ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΟΝ ΚΟΥΒΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ , ΒΛΕΠΩ !
                                          ΘΕΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΑΛΥΣΩ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ? Η ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΔΩ , ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΓΛΑΡΟΣΟΥΠΑ ?
                                          ΓΙΑΤΙ ΞΕΣΗΚΩΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ , ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΟΡΗΜΟΤΗΤΕΣ ? ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΙ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΜΕ 15000ε (ΟΧΙ ΕΣΥ ΒΕΒΑΙΑ , ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ , ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΟΥ ) , ΕΧΕΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΑΙΡΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑ , ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ! Ο.Κ.?
                                          ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΡΩΘΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ , ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΕ ΕΜΕΝΑ , ΒΡΕ ΜΠΟΜΠΟ , ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΩΣΩ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ?
                                          Η ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΩ , ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ .....ΑΣΤΟΝ ΑΥΤΟΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΩ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΓΥΡΟ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ?
                                          ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΩ ΓΙΝΕΙ ΚΟΥΛΟΜΑΡΙΑ , ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΑΠΛΩΣ ΓΥΡΝΟΒΟΛΑΩ ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΤΕΛΕΙΟΣΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ !!!!!

                                          ΑΣΠΡΙΣΑΝΕ ΟΙ ΜΠΟΥΚΛΕΣ ΣΟΥ , ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΤΙΣ ΑΥΤΟΝΟΗΤΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ . ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΕ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ , ΟΤΑΝ ΤΑ ΚΑΠΣ ΑΝΟΙΚΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΛΕΟΝ .

                                          ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΑ ΜΠΟΥΚΛΑΚΙΑ .

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • T
                                            theofilos-fagadakis last edited by

                                            Ο χρήστης APR έγραψε:

                                            [quote

                                            dimos

                                            την καλησπερα μου, μια ιδεα που τρεχει παρα πολλα χρονια μιας και βλεπω οτι εχετε ορεξη,μηπως ειναι καιρος να τρεξουν με τα κλειδια στον κουβα και τα επαθλα μπροστα?

                                            ΜΟΛΙΣ ΕΒΓΑΛΕ ΛΙΓΟ ΗΛΙΟ , ΚΑΙ ΖΕΣΤΑΘΗΚΑΝ ΟΙ ΜΠΟΥΚΛΕΣ ΣΟΥ , ΑΝΟΙΞΕΣ ΤΟΝ ΚΟΥΒΑ ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ , ΒΛΕΠΩ !
                                            ΘΕΣ ΝΑ ΣΤΟ ΑΝΑΛΥΣΩ ΤΩΡΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΑΥΤΟ ? Η ΘΑ ΠΕΡΑΣΕΙΣ ΑΠΟ ΕΔΩ , ΠΟΥ ΘΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΓΛΑΡΟΣΟΥΠΑ ?
                                            ΓΙΑΤΙ ΞΕΣΗΚΩΝΕΙΣ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ , ΜΕ ΤΙΣ ΑΝΟΡΗΜΟΤΗΤΕΣ ? ΓΙΑ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙΣ ΕΣΤΩ ΚΙ ΕΝΑ ΕΝΙΑΙΟ ΜΕ 15000ε (ΟΧΙ ΕΣΥ ΒΕΒΑΙΑ , ΑΥΤΟ ΤΟ ΠΟΣΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ , ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΓΟΡΕΣ ΣΟΥ ) , ΕΧΕΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΚΑΙΡΕΟΤΗΤΑ ΤΟΥ , ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΓΟΡΑΣΤΗΚΗ ΤΟΥ ΑΞΙΑ , ΚΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΒΟΛΗ ΑΥΤΟΥ ΠΟΥ ΙΣΩΣ ΣΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΣΤΟΝ ΘΕΣΜΟ ! Ο.Κ.?
                                            ΟΤΑΝ ΚΛΕΙΡΩΘΕΙ ΟΠΩΣ ΛΕΣ , ΤΟ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΣΕ ΕΜΕΝΑ , ΒΡΕ ΜΠΟΜΠΟ , ΞΕΡΕΙΣ ΠΩΣ ΘΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΔΩΣΩ ΜΕΤΑ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ?
                                            Η ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΟΤΙ ΘΑ ΠΑΩ , ΜΕ ΤΟ ΣΚΕΠΤΙΚΟ .....ΑΣΤΟΝ ΑΥΤΟΝ ΘΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΩ ΣΤΟΝ ΕΠΟΜΕΝΟ ΓΥΡΟ ΣΤΑ ΦΡΕΝΑ ?
                                            ΕΚΤΟΣ ΑΝ ΕΧΩ ΓΙΝΕΙ ΚΟΥΛΟΜΑΡΙΑ , ΟΠΩΣ ΕΣΥ ΚΑΙ ΑΠΛΩΣ ΓΥΡΝΟΒΟΛΑΩ ΩΣΠΟΥ ΝΑ ΤΕΛΕΙΟΣΕΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ !!!!!

                                            ΑΣΠΡΙΣΑΝΕ ΟΙ ΜΠΟΥΚΛΕΣ ΣΟΥ , ΚΙ ΑΚΟΜΑ ΜΕ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΓΡΑΦΩ ΤΙΣ ΑΥΤΟΝΟΗΤΕΣ ΠΑΠΑΡΙΕΣ . ΑΥΤΑ ΤΑ ΑΝΕΚΔΟΤΑ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΕ ΟΥΤΕ ΣΤΟ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟ , ΟΤΑΝ ΤΑ ΚΑΠΣ ΑΝΟΙΚΟΥΝ ΚΑΙ ΣΕ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΛΕΟΝ .

                                            ΦΙΛΑΚΙΑ ΣΤΑ ΜΠΟΥΚΛΑΚΙΑ .

                                            οχι ρε γμτ και πρεπει να τρεχω παλι στον ΑΡΗ να σου βρω τροπετο για μεταμοσχευση γιατι μαλλον η πρωτη δεν πετυχε ,και επειδη με προκαλεις να ανοιξω το στομα μου παρε τωρα να εχεις.ξερεις οτι για αυτο το θεμα μιλαω απο το 1992 και να εξηγησω και στους αλλους πως γινετε.αν ειδες εγραψα για τα επαθλα μπροστα δηλαδη το αμαξι 5000 και οχι 15000 και μια επιταγη τραπεζικη 15000 που στο τελος της χρονια θα σου αφαιρεθουν οι ζημιας οποτε αμα θελεις χαλαστο τα αυτοκινητα θα τα εχει η εταιρια και θα τα φερνει στον τεχνικο ελεγχο του αγωνα δυναμομετρημενα με συν πλην 3% και οτιδηποτε αλλαγη γινει στα αυτοκινητα θα ειναι για ολους το ιδιο μεχρι και ο αερας στα λαστιχα.και φυσικα στο τελος της χρονιας ο καθενας θα παρει το αμαξι του στην μορφη που το αγορασε απλα με καποια χιλιομετρα παραπανω εκτος και αν εχει γινει ολικη οποτε με τα λεφτα της επιταγης απο τον χαλαστρα θα παρει καινουριο.και οτι περισεψει απο τα επαθλα τα μοιραζονται οι 3, 4 , 5 η δεν ξερω τι αλλο μπορει να γινει.πιστευω να σε καλυψα αλλιως πες μου να φερω το yaris με τα καλωδια μεχρι να φερω την μετατροπη

                                            και για να μην ανοιγω αλλο post για το θεμα του βαρους ,επειδη εχει ξαναγινει ειμουν εντελως αντιθετος γιατι πρεπει να υπολογιζουμε το βαρος με το βαρος ενος μεσου ανθρωπου (75 κιλα) που βλεπουμε και στα ανσανσερ.δεν μπορουμε σε καμια περιπτωση να αδικησουμε ενα παιδι που ειναι 3 ωρες στο γυμναστηριο και επειδη εγω θελω να τρωω 2 μοσχαρια να βαζουμε βαρος σε ολους .τωρα σε περιπτωση οπως του χρηστου του πλατη που οντως δεν μπορει να κανει αλλιως, χρηστο μου sorry αλλα τι να κανουμε να τα βαλουμε με το θεο?παντος για τους υπερβαρους(σαν και μενα)ειχα πει τοτε να κανω μια χορηγια ενα χρονο dodyline στον πρωτο υπερβαρο απο εμενα. και κατι τελευταιο αν καποιος θελει να χασει 11 κιλα σε 10 μερες μια γαστρεντερητιδα με σπαστικη κολλιτιδα ειναι ο μονος τροπος σας μιλαω εκ πειρας

                                            αντε καλη συνεχεια

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 5
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 1 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr