-
Επειδη το θεμα ειναι ΠΟΛΥ σοβαρό (λογω οικονομικών δυσκολιων) οποιος δεν γνωριζει ας μην απαντήσει υποθετικά γιατι απλός θα με δυσκολέψει στο να βρώ λύση.
Εχω ενα 14αρι Peugeot μοντελο 99' με 95000km εδώ και 1 χρονο εχω παρατηρησει οτι σε διαστημα 2-3 μηνων παρουσιαζει το εξής προβλημα κατα την εκκινηση ο κηνητηρας δουλευει με 3 η λιγοτερους κυλινδρους.Αυτο διορθωνοταν αν εκλεινα τον κηνητηρα και μετα τον
ανοιγα.Τον τελευταιο καιρο μου το έκανε 2-3 φορες και στον δρόμο ενω πηγαινα, το προβλημα διωρθονόταν αν εκλεινα
και ξανα ανοιγα την μηχανή.- Το λαμπάκι τις μηχανης δεν αναβε ποτε σε τετοιες περιπτώσης
- Οποτε το εκανε και ανοιγα το καπό εν λειτουργία μυριζε έντονα βενζίνη άρα τα μπέκ ψεκάζανε
χτές το απογευμα μετά απο 5 λεπτα αφου ειχα ξεκινήσει και ενώ ο κηνητήρας ήταν ακόμα κρύος το ξαναέκανε
δοκίμασα να το διωρθώσω με τον γνωστο τρόπο αλλά τίποτα! και απο χτές το αμάξι μου δουλευει τρικύλινδρο!
Σκευτικα και το ενδεχόμενο να τα έπεξε το εγκεφαλος
ακόμα και το ενδεχόμενο να έχει λιώσει κάποιο απο αυτά τα μικρά καλωδιακια που πάνε ρέυμα
στις περιεργο συστημα με τις πιπες που έχουν τα 14αρια.
κοταξα μπουζί...ήταν καταμαυρα και τα 4!!! τα άλλαξα,ομως δεν εγεινε τιποτα! πειγα σε ένα γνωστο μου συνεργειο στην γειτονια μου μετρήσαμε συμπιεση στους κυλινδρους και όλοι 200αριζανε! αρα αποκλύεται το ενδεχώμενο φλάτζας.μου ειπαν το το προβλημα ειναι ηλεκτρολογικό και να πάω στην peugeot na to κοταξουν...ο πολαπλασιαστης μαλλον δεν έχει προβλημα γιατι αν ειχε δεν θα έπερνε μπρος το αμαξι........εγκέφαλος ισως? any help!? -
Επειδη το θεμα ειναι ΠΟΛΥ σοβαρό (λογω οικονομικών δυσκολιων) οποιος δεν γνωριζει ας μην απαντήσει υποθετικά γιατι απλός θα με δυσκολέψει στο να βρώ λύση.
Εχω ενα 14αρι Peugeot μοντελο 99' με 95000km εδώ και 1 χρονο εχω παρατηρησει οτι σε διαστημα 2-3 μηνων παρουσιαζει το εξής προβλημα κατα την εκκινηση ο κηνητηρας δουλευει με 3 η λιγοτερους κυλινδρους.Αυτο διορθωνοταν αν εκλεινα τον κηνητηρα και μετα τον
ανοιγα.Τον τελευταιο καιρο μου το έκανε 2-3 φορες και στον δρόμο ενω πηγαινα, το προβλημα διωρθονόταν αν εκλεινα
και ξανα ανοιγα την μηχανή.- Το λαμπάκι τις μηχανης δεν αναβε ποτε σε τετοιες περιπτώσης
- Οποτε το εκανε και ανοιγα το καπό εν λειτουργία μυριζε έντονα βενζίνη άρα τα μπέκ ψεκάζανε
χτές το απογευμα μετά απο 5 λεπτα αφου ειχα ξεκινήσει και ενώ ο κηνητήρας ήταν ακόμα κρύος το ξαναέκανε
δοκίμασα να το διωρθώσω με τον γνωστο τρόπο αλλά τίποτα! και απο χτές το αμάξι μου δουλευει τρικύλινδρο!
Σκευτικα και το ενδεχόμενο να τα έπεξε το εγκεφαλος
ακόμα και το ενδεχόμενο να έχει λιώσει κάποιο απο αυτά τα μικρά καλωδιακια που πάνε ρέυμα
στις περιεργο συστημα με τις πιπες που έχουν τα 14αρια.
κοταξα μπουζί...ήταν καταμαυρα και τα 4!!! τα άλλαξα,ομως δεν εγεινε τιποτα! πειγα σε ένα γνωστο μου συνεργειο στην γειτονια μου μετρήσαμε συμπιεση στους κυλινδρους και όλοι 200αριζανε! αρα αποκλύεται το ενδεχώμενο φλάτζας.μου ειπαν το το προβλημα ειναι ηλεκτρολογικό και να πάω στην peugeot na to κοταξουν...ο πολαπλασιαστης μαλλον δεν έχει προβλημα γιατι αν ειχε δεν θα έπερνε μπρος το αμαξι........εγκέφαλος ισως? any help!? -
Επειδη το θεμα ειναι ΠΟΛΥ σοβαρό (λογω οικονομικών δυσκολιων) οποιος δεν γνωριζει ας μην απαντήσει υποθετικά γιατι απλός θα με δυσκολέψει στο να βρώ λύση.
Εχω ενα 14αρι Peugeot μοντελο 99' με 95000km εδώ και 1 χρονο εχω παρατηρησει οτι σε διαστημα 2-3 μηνων παρουσιαζει το εξής προβλημα κατα την εκκινηση ο κηνητηρας δουλευει με 3 η λιγοτερους κυλινδρους.Αυτο διορθωνοταν αν εκλεινα τον κηνητηρα και μετα τον
ανοιγα.Τον τελευταιο καιρο μου το έκανε 2-3 φορες και στον δρόμο ενω πηγαινα, το προβλημα διωρθονόταν αν εκλεινα
και ξανα ανοιγα την μηχανή.- Το λαμπάκι τις μηχανης δεν αναβε ποτε σε τετοιες περιπτώσης
- Οποτε το εκανε και ανοιγα το καπό εν λειτουργία μυριζε έντονα βενζίνη άρα τα μπέκ ψεκάζανε
χτές το απογευμα μετά απο 5 λεπτα αφου ειχα ξεκινήσει και ενώ ο κηνητήρας ήταν ακόμα κρύος το ξαναέκανε
δοκίμασα να το διωρθώσω με τον γνωστο τρόπο αλλά τίποτα! και απο χτές το αμάξι μου δουλευει τρικύλινδρο!
Σκευτικα και το ενδεχόμενο να τα έπεξε το εγκεφαλος
ακόμα και το ενδεχόμενο να έχει λιώσει κάποιο απο αυτά τα μικρά καλωδιακια που πάνε ρέυμα
στις περιεργο συστημα με τις πιπες που έχουν τα 14αρια.
κοταξα μπουζί...ήταν καταμαυρα και τα 4!!! τα άλλαξα,ομως δεν εγεινε τιποτα! πειγα σε ένα γνωστο μου συνεργειο στην γειτονια μου μετρήσαμε συμπιεση στους κυλινδρους και όλοι 200αριζανε! αρα αποκλύεται το ενδεχώμενο φλάτζας.μου ειπαν το το προβλημα ειναι ηλεκτρολογικό και να πάω στην peugeot na to κοταξουν...ο πολαπλασιαστης μαλλον δεν έχει προβλημα γιατι αν ειχε δεν θα έπερνε μπρος το αμαξι........εγκέφαλος ισως? any help!? -
Πως γνωρίζεις ότι δουλεύουν οι 3 κύλινδροι; Το υποθέτεις; Ποια συμπτώματα έχει η λειτουργία της μηχανής (εννοώ ακουστικά ή στην λειτουργίας της υπο φορτίο). Τι σου είπαν στην Peugeot? Το είδαν στον εγκέφαλο;
-
Δοκίμασε αν φτάνει ρεύμα στα 4 μπουζί. Αυτό μπορείς να το δοκιμάσεις αποσυνδέοντας τις πίπες (μια-μια) με σβηστό τον κινητήρα. Κρατάς το γυμνό άκρο κοντά (περίπου μισό πόντο το πολύ) σε ένα μεταλλικό σημείο του κινητήρα και γυρνάς (κάποιος άλλος) την μίζα. Θα πρέπει να δείς έναν μπλέ σπινθήρα να σχηματίζεται ανάμεσα στο καλώδιο και στην 'γείωση'. Αν και τα τέσσερα καλώδια δίνουν ρεύμα είσαι ΟΚ! Αλλοιώς ψάχνεις να δείς πιο πίσω (καλώδια, διανμέας κ.λ.π.).
Τα μαύρα μπουζί σημαίνουν πλούσιο μίγμα! Ή κακός σπινθήρας!
Επίσης καθάρισε καλά τον χώρο του κινητήρα γύρω από τα μπουζί, με τα μπουζί στην θέση τους για να μην πάει κάτι μέσα στον κύλινδρο, για τυχόν υγρασίες και βρωμιές που μπορεί να προκαλέσουν βραχυκύκλωμα. -
Κάνε αυτό που σου είπε ο gvala ......... μόλις εντοπίσεις σε ποιό κύλινδρο είναι , άλλαξε το μπουζοκαλώδιο του με ένα διπλανό για να δεις αν δουλεύει. Αν δουλεύει άλλαξε ένα σετ μπουζοκαλώδια ..
-
Σε μηχανικό το πήγες;
Οποιοσδήποτε ακόμα και ο πιο άσχετος στη δουλειά θα μπορούσε σχετικά άνετα να καταλάβει τι συμβαίνει από τη στιγμή που το κάνει συνέχεια.
Θα κοιτάξει αν πηγαίνει ρεύμα στα μπουζί. Αν κοβουν όλα τα μπεκ, αν τραβάει φάλτσο αέρα σε κάποιο συγκεκριμένο κύλινδρο ή αν έχει κάψει φλάντζα και μπάζει νερά κάποιος.
Για να το κάνει βεβαια όποτε θέλει, αποκλείεται να είναι συμπίεση ή φλάντζα. Πολύ πιθανό ο πολλαπλασιαστής(Το τετραπλό πρέπει να φοράει και για να μην ανάβει το λαμπάκι της διάγνωσης έχει πρόβλημα στο δευτερεύον πηνίο) ή ακόμα και κάποιο μπουζί. Αν φοράει το συγκεκριμένο πολλαπλασιαστή δεν έχει μπουζοκαλώδια. Επίσης δεν είναι απαραίτητο να μην παίρνει εμπρος το αμάξι αν έχει πρόβλημα ο πολλαπλασιαστής του.
Πάνε το αυτοκίνητο λοιπόν στο συνεργείο ξανά και πες μας τι βρήκαν. -
- Το συνεργειο το έχει φιλος μου και δεν έχει ιδικοτητα σε Peugeot το μονο που μπορουσε να μου ελενξει το παλικαρι ειναι αν εχω κάψει φλατζα η αν εχει βραχικυκλωσει κανενα μπουζι
2)Τα 106 1.4 δεν εχουν μπουζοκαλοδια...εχουν ενα εννειαιο συστημα με πιπες που πανε πανω στα μπουζι επομενος δεν μπορω να ελενξω μια μια τις πιπες αν βγαζουν ρευμα.
3)πως ειναι δυνατον να έχει καει ο πολαπλασιαστής? (που σημενει οτι έχει λιωσει το προτευων η δευτερευων ποινιο του) και το αμαξι να περνει μπρως??
- ο λογος που δεν εχω παει ακομα στην Peugeot ειναι γιατι δεν εχω χρονο και λεφτα.... αν μπορεσω να το λυσω μονος μου & με την βοηθεια απο εσας καλα θα ηταν!
-
Βγάλε την πίπα από το μπουζί και κράτα την κοντά στο κεφάλι του μπουζί. Πάλι θα πρέπει να σχηματιστεί σπινθήρας ανάμεσα στο μεταλλικό μέρος του μπουζί και στον ακροδέκτη της πίπας.
-
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
3)πως ειναι δυνατον να έχει καει ο πολαπλασιαστής? (που σημενει οτι έχει λιωσει το προτευων η δευτερευων ποινιο του) και το αμαξι να περνει μπρως?Γιατί τα περισσότερα αυτοκίνητα έχουν πια έναν πολλαπλασιαστή για κάθε κύλινδρο... Εγώ -ως παθών- τον πολλαπλαστιαστή υποψιάζομαι.
-
Ο χρήστης Lefteris25 έγραψε:
- Το συνεργειο το έχει φιλος μου και δεν έχει ιδικοτητα σε Peugeot το μονο που μπορουσε να μου ελενξει το παλικαρι ειναι αν εχω κάψει φλατζα η αν εχει βραχικυκλωσει κανενα μπουζι
2)Τα 106 1.4 δεν εχουν μπουζοκαλοδια...εχουν ενα εννειαιο συστημα με πιπες που πανε πανω στα μπουζι επομενος δεν μπορω να ελενξω μια μια τις πιπες αν βγαζουν ρευμα.
3)πως ειναι δυνατον να έχει καει ο πολαπλασιαστής? (που σημενει οτι έχει λιωσει το προτευων η δευτερευων ποινιο του) και το αμαξι να περνει μπρως??
- ο λογος που δεν εχω παει ακομα στην Peugeot ειναι γιατι δεν εχω χρονο και λεφτα.... αν μπορεσω να το λυσω μονος μου & με την βοηθεια απο εσας καλα θα ηταν!
1)Δεν μπορεί να είναι φλάντζα γιατί δεν το κάνει συνέχεια.
2)Το ξέρω.Εμείς το κάνουμε εξωτερικά με μία πατέντα που έχουμε στο συνεργείο.
3)Είναι.Κάνει διακοπή κάπου και δεν στέλνει το σπινθήρα στο μπουζί το δευτερεύον.Δεν ανιχνεύεται από τη μονάδα ελέγχου του κινητήρα.Επίσης είναι της μόδας σε πάρα πολλά αυτοκίνητα να χαλάνε οι πολλαπλασιαστές.
4)Συμβουλή μου είναι να μην το κινείς τοτε γιατί μονο κακό του κάνεις.
-
Σήμερα σκέφτηκα και το εξής: Μπορεί να έχεις πρόβλημα στο μίγμα σου που να οδηγεί σε υπερβολικό ψεκασμό καυσίμου με αποτέλεσμα να μαυρίζουν τα μπουζί σου και όταν κάποιο φτάνει στο αμήν, ιδιαίτερα στις πρωινές εκκινήσεις, να μην βγάζει και σπινθήρα και να δουλεύει με τρία.
-
αυτά μπορώ να πω χωρίς να δω το αυτοκίνητο. Αν θα μπορούσα να το δω θα μπορούσα να πω περισσότερα και πιθανό να έλυνα και το πρόβλημα του.
-
Αυτά....
-
Σημερα εμαθα οτι ο πολαπλασιατης ειναι πάνω στο συστημα που έχει και τις πιπες! και οτι οντως οπως λεει και ο Punto....εχω 4 πολαπλασιαστες! που πιθανος εχει καει καποιος! επισεις εμαθα οτι κανει 95Ε...αυτο με οτι μπορει να έχουν προβλημα και τα μπεκ οπως λες...με εβαλε και εμενα σε σκέψη μιας και μαυρισαν αμεσως και τα αλλα μπουζι που έβαλα (ηταν ομως ιδη μεταχειρισμενα και λιγακι μαυρισμενα)...οσων αφορα τον πολαπλασιαστη μπορω να τεσταρω αν δουλευει καλα με καποια πατεντα χωρις να καω και εγω?
-
Μπορείς να κάνεις τράμπα με κάποιον που έχει το ίδιο μοτέρ και να δοκιμάσεις είτε PEUGEOT είτε CITROEN αρκεί το χρώμα στο φισάκι να είναι ίδιο (γκρι ή μαύρο).
Το εξάρτημα αυτό έχει ΔΥΟ πολλαπλασιαστές και όχι 4. Ο ένας δίνει στους 1-4 και ο άλλος στους 2-3 μαζί.
ΠΡΟΣΟΧΗ υπάρχει περίπτωση να βραχυκυκλώνει και πρωτεύον σε τέτοιους πολλαπλασιαστές και τότε καίγεται και η μονάδα ελέγχου του κινητήρα(λαϊκιστί εγκέφαλος) γι αυτό να μην γίνεται δοκιμή σε άλλο αυτοκίνητο πολλαπλασιαστών αμφιβόλου λειτουργείας.Δεν λέω ότι κάτι τέτοιο συμβαίνει σε σένα γιατί δεν ανάβει το λαμπάκι βλάβης αλλά εφιστώ την προσοχή όσων τύχει να διαβάζουν αυτό το post γιατί μπορεί να δοκιμάσουν έναν πολλάπλασιαστή στο αμάξι τους από άλλο που δεν δουλεύει για δοκιμή και να πάθουν ζημιά στα καλά καθούμενα.
Θα βρεις έναν που να δουλεύει και θα το δοκιμάσεις στο ΔΙΚΟ ΣΟΥ αυτοκίνητο. ΔΕΝ θα πάρεις το δικό σου να το βάλεις σε άλλον. -
Πάντως σε συμβατικές αναφλέξεις με 1 πολλαπλασιαστή που όμως είναι χαλασμένος παίρνει μια χαρά μπροστά αλλά μετά από λίγο και όποτε του έρθει κάνει διακοπές κλπ...
-
Καμία σχέση...
-
ααα 2 πολαπλασιαστές οχι 4? καλα οκ... βασικα δεν μπορω να βρω απο αλλο αμαξι...λεω να κανω την βλακεια και να παω να αγωρασω το συστημα θελω να πιστευω οτι φταινε μονο οι πολαπλασιαστες...θα κοιταξω βεβαια αυριο να κανω καμια πατεντιτσα με τα μπουζι να τα τεσταρο...
-
Πειγα σημερα και ρωτησα! φρικη!!! το ενα καταστημα μου ειπε 125Ε και το αλλο 100Ε και οι δυο πολαπλασιαστές λενε οτι ειναι γνησιοι! τι γινεται ρε παιδια και οι τιμες απεχουν...η μου φενεται? any tips?
-
Κοίτα στον κατάλογο της FACET http://www.facet.it
Πάρε το νούμερο και ρώτα στην Ιαπωνική http://www.iaponiki.gr -
Πάνε πρώτα και βεβαιώσου ότι είναι ο πολλαπλασιαστής.
Μην γίνει καμιά στραβή και δεν είναι.
Τι θα κάνεις μετά; -
Τον αλλαξα το αμαξι δουλευει οκ! και νομιζω και καλυτερα απο πριν! η μοιπος μου φενεται? ο πολαπλασιαστης εκανε 100Ε ευχαριστω ολλουας οσους βοηθησαν και πανω απολα τον Puntofatο (που αν και PUNTO...βοηθησε...)
Τρικυλινδρο Peugeot