Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Κάντε Review στο αυτοκίνητό σας! Να πείτε την αλήθεια όμως!
    1. Home
    2. Εκτός Δρόμου
    3. Κάντε Review στο αυτοκίνητό σας! Να πείτε την αλήθεια όμως!
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Εκτός Δρόμου
    13
    24
    273
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • J
      jimmcom last edited by

      To Χ5 δε κανει για χωμα,με 45000 ειχες πολλες επιλογες .Τωρα που το πηρες τελος.Το μοτερακι μπορεις ευκολα να το δυναμωσεις,ορεξη και λιγο χρημα θελει.Με ολα τα εξτρα που του εβαλες αν τα εριχνες σε μοτερ και αναρτησεις ψηλοματα,διαφορικα ουτε που θα σκεφτοσουν το Χ5.Αυτα φυσικα αν σε ενδιαφερει το off-road.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • B
        boxer2003 last edited by

        Forester 2.0 '99 μοντέλο.
        Αγοράστηκε 12/2004 με πάνω από 100.000 χλμ (δεν ξέρω ακριβώς, κατεβασμένο κοντέρ...)
        Έχω διανύσει άλλες 35.000χλμ
        Χώμα : 2 trail ride =200 km
        2 προπονήσεις και 37 χλμ στο τελευταίο trail ride =120 χλμ
        10 βόλτες Κυριακές με παρέα από τα φόρουμ (οι 2 νυχτερινές)= περίπου 800 χλμ
        Αναγνωρίσεις για το Ακρόπολις του 2004 200 χλμ χώμα
        Σύνολο χλμ στο χώμα: 1320 χλμ. Θέλετε να είναι 2000 χλμ?
        Πάλι είμαστε στο 5,7% περίπου!!!!!
        Αυτά για κάποιους που λένε κάτι για 20 και 30% στο χώμα....
        Εγώ τουλάχιστον, αν δε λέγονται Αθανασίου, Δουκέρης, Καραφωτιάς, Ατταρτ, κλπ γνωστοί χωματεροί του χώρου (είναι κι άλλοι πολλοί, όχι τόσο γνωστοί στους πολλους....) δεν πιστεύω αυτά τα ποσοστά που γράφονται. Μετρήστε τα δικά σας αν θέλετε......
        Ξανά στο θέμα...
        Υπέρ:

        1. άνεση και οδική συμπεριφορά, σε κάθε επιφάνεια, πλησιάζουν το απόλυτο. Μακράν σε σχέση με οτιδήποτε άλλο με 4 τροχούς (και χρήμα μέχρι 40.000€).... Πάντα αναλογικά με όγκο, βάρος, ύψος κι ολα τα συναφή. Δεν το συγκρίνω στο κράτημα με EVO, IMPREZA ή FOCUS RS...
        2. δυνατότητες εκτός δρόμου (ΕΚΤΟΣ, όχι σε χωματόδρομο...) μακράν απέναντι σε κάθε SUV ( το RAV είναι εξίσου καλο) με παραπλήσια τιμή (και το Cherokee 3.7 σαν SUV λανσάρεται...) Το μόνο που το περιορίζει, εκτός από τον οδηγό, είναι ο πίσω προβολός.
        3. δε σπάει, δε χαλάει
          4.είανι αρκετά ψηλό για SUV (19 εκατοστά, αλλά ΠΑΝΤΟΥ!!! ΔΕΝ υπάρχει τίποτα πιο χαμηλα!!!)
        4. κατανάλωση φυσιολογική 10-14 λίτρα/100χλμ σε καθημερινές συνθήκες και 20-28 λίτρα/100 χλμ σε αγώνα (με 2η 3η , αργά κλπ) και τέζα....
        5. χώροι, θήκες για μικροαντικείμενα κλπ, είμαι απόλυτα ικανοποιημένος.
        6. δεν αλλάζει το ύψος του με φόρτωμα
        7. όλα τα μπιχλιμπίδια που σου κάνουν τη ζωή εύκολη (απαραίτητα και μη) μετά από 6 χρόνια και περίπου 150.000 χλμ, λειτουργούν τέλεια, εκτός από την ηλεκτρική κεραία (άλλαξε το 2000) που θέλει λίγο χέρι που και που...
        8. δεν τρίζει τίποτα (λίγο η ηλιοροφή όταν είναι ανοιχτή σε χωματόδρομο και πάω με τις .... πόρτες)
        9. 'Κρατάει' τιμή.
          Κατα:
        10. Εμφάνιση (υποκειμενικο...)
        11. Δεν παίρνει και πολλές μετατροπές για εκτός δρόμου χρήση
        12. Έχει μεγάλους, μα τεράστιους προβολούς, που με εκνευρίζουν
        13. Θα μπορούσε να βγαίνει τούρμπο και να διαθέτει το βοηθητικό κιβώτιο.
        14. Βγαίνει καινούριο μοντέλο το 2006-07 και θα είμαι 2 μοντέλα πίσω
        15. Θα μπορούσε να φοράει μεγαλύτερα φρένα εμπρός και δίσκους πίσω , σε όλες τις εκδόσεις. (όχι ότι υστερεί σημαντικά, αλλά σε κάτι κατηφόρια κυνηγόντας Ραλύ, μυρίσανε... Φυσικά και το πέρασα )

        Μετατροπές:

        1. 2,5 πόντοι ψήλωμα (με προσθήκες στην πάνω έδραση των γονάτων)
        2. μπλοκέ διαφορικά εμπρός και πίσω (και 8% πιο κοντά)
        3. ελαφρύ βολάν
        4. ζάντες 16'' 215/65/16 στην άσφαλτο και 15'' 205/70/15 στο χώμα με λάστιχα mud

        Έξτρα:

        1. μπάρες οροφής με σχάρες για πέδιλα του σκι
        2. βάση για GPS
        3. Χειρόγκαζο
        4. κάθισμα μωρού

        Το μέλλον του:

        1. Ποδιές για κινητήρα - κιβώτιο και πίσω διαφορικό.
        2. Αμορτισέρ της προκοπής γιατί κάθε χώμα μου τρώει κι ένα μπροστινο.....(Όποιος έχει πρόταση τη λέει, γιατί δε βρίσκω τίποτα σε Ελλάδε κι εξωτερικο)
        3. Τα επόμενα mud, θα είναι πιο 'ψηλοπρόφιλα'
          ακόμα, μάλλον 205R15.
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • V
          vasdaris last edited by

          Ο χρήστης boxer2003 έγραψε:

          Αυτά για κάποιους που λένε κάτι για 20 και 30% στο χώμα....

          Δεν έχω μετρήσει χιλιόμετρα. Αλλά επειδή κάθε ΠΣΚ είμαι εκτός έβαλα ένα ποσοστό κατ'εκτίμηση.
          Το αυτοκίνητο δεν το χρησιμοποιώ εντός πόλης σχεδόν καθόλου.
          Μπορώ να το διορθώσω και στο 5% εαν θέλεις. Απλά το αυτοκίνητο πάει πολύ καλά εκτός! Αυτό δεν αλλάζει! Στα μειονεκτήματά του θα πρόσθετα το μεγάλο βάρος το οποίο δρα αποτρεπτικά σε κάποιες περιπτώσεις, καθώς και τα εμπρός ψαλίδια τα οποία 'κρέμονται' και μερικές φορές 'οργώνουν' στη λάσπη και σε άλλες ανωμαλίες του δρόμου.
          Αν και το ύψος (25cm) είναι οκ αυτό είναι λοιπόν αρνητικό.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • I
            iperodigos last edited by

            ΕΤΣΙ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ ΝΑ ΤΟ ΦΤΙΑΞΩ!!!

            http://www.ky-escaper.com/videos/asia_rally.mov

            ποτε δεν ξερεις βεβαια!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • B
              boxer2003 last edited by

              Ο χρήστης vasdaris έγραψε:

              Αυτά για κάποιους που λένε κάτι για 20 και 30% στο χώμα....

              Δεν έχω μετρήσει χιλιόμετρα. Αλλά επειδή κάθε ΠΣΚ είμαι εκτός έβαλα ένα ποσοστό κατ'εκτίμηση.
              Το αυτοκίνητο δεν το χρησιμοποιώ εντός πόλης σχεδόν καθόλου.
              Μπορώ να το διορθώσω και στο 5% εαν θέλεις. Απλά το αυτοκίνητο πάει πολύ καλά εκτός! Αυτό δεν αλλάζει! Στα μειονεκτήματά του θα πρόσθετα το μεγάλο βάρος το οποίο δρα αποτρεπτικά σε κάποιες περιπτώσεις, καθώς και τα εμπρός ψαλίδια τα οποία 'κρέμονται' και μερικές φορές 'οργώνουν' στη λάσπη και σε άλλες ανωμαλίες του δρόμου.
              Αν και το ύψος (25cm) είναι οκ αυτό είναι λοιπόν αρνητικό.

              Με το αυτ/το που έχεις , καλά κάνεις και το χρησιμοποιείς έτσι
              Γι αυτό φτιάχτηκε άλωστε.... Ασφαλώς και δεν αλλάζει΄το ότι είναι κορυφή εκτός δρόμου!!!
              Μακάρι όλα τα 4Χ4 να τα βλέπαμε στο βουνό και στην άσφαλτο μόνο ως ενδιάμεση διαδρομή....... Δυστυχώς όμως τα περισσότερα είναι καβαλημένα σε πεζοδρόμια στο... Κολωνάκι!!
              Αυτό που είπα για τα ποσοστά, είναι γενικό κι ασφαλώς υπάρχουν πολλοί που πράγματι κάνουν off-road.Όπως κι εσύ, εγώ κυκλοφορώ το δικό μου μόνο ΣΚ και χρησιμοποιώ μοτοσυκλέτα. Φέτος έκανε πολλά χλμ με τον αδερφό μου, λόγω πώλησης και αγοράς καινούριου, οπότε έμεινε αρκετά χωρίς αυτ/το. Και φυσικά στο Forester, έπεσε το ποσοστό του χώματος....
              Όμως όποιος έχει 1 μόνο αυτ/το και κάνει δουλειά, βόλτες, ταξίδια με αυτό, αποκλείεται να κάνει 20 και 30% εκτός δρόμου.... Για τέτοιες περιπτώσεις μιλάω.

              Τώρα το μειονέκτημα των ψαλιδιών σου, είναι έτσι που τα λες, αλλά δεν πιστεύω ότι είναι και τόσο πολύ περιοριστικό....
              Το παλιό που είχε άξονα και εμπρός, ήταν σαφώς καλύτερο στα εκτός, αλλά στην άσφαλτο????
              Εσύ κάνεις τουλάχιστον κι ένα ανθρωπινό ταξίδι

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • First post
                Last post
              • 1
              • 2
              • 2 / 2
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr