-
Σε MEGANE I με 60000 Κm αλλάχτηκαν τα ρουλεμάν του πίσω δεξιού τροχού λόγω φθοράς. Από τη στιγμή εκείνη το αυτοκίνητο τρέμει κάθε φορά που φρενάρω σε ταχύτητες 100 - 130 Km/h. Το φαινόμενο αρχικά ήταν αισθητό στο φρενάρισμα από όλες τις ταχύτητες, σταδιακά όμως περιορίστηκε στις ταχύτητες που προανέφερα, ενώ δεν γίνεται πάντοτε αισθητό στο πεντάλ. Ανάλογη συμπεριφορά παρουσιάστηκε και όταν δοκίμασα να φρενάρω χρησιμοποιώντας μόνο το χειρόφρενο (σε πολύ χαμηλές ταχύτητες). Όταν δεν πατώ το φρένο το αυτοκίνητο κινείται κανονικά. Το αυτοκίνητο τώρα έχει 65000 Km το πρόβλημα επιμένει, ενώ η επίσημη αντιπροσωπεία επιμένει ότι θα στρώσει από μόνο του!!!!!
-
Σε MEGANE I με 60000 Κm αλλάχτηκαν τα ρουλεμάν του πίσω δεξιού τροχού λόγω φθοράς. Από τη στιγμή εκείνη το αυτοκίνητο τρέμει κάθε φορά που φρενάρω σε ταχύτητες 100 - 130 Km/h. Το φαινόμενο αρχικά ήταν αισθητό στο φρενάρισμα από όλες τις ταχύτητες, σταδιακά όμως περιορίστηκε στις ταχύτητες που προανέφερα, ενώ δεν γίνεται πάντοτε αισθητό στο πεντάλ. Ανάλογη συμπεριφορά παρουσιάστηκε και όταν δοκίμασα να φρενάρω χρησιμοποιώντας μόνο το χειρόφρενο (σε πολύ χαμηλές ταχύτητες). Όταν δεν πατώ το φρένο το αυτοκίνητο κινείται κανονικά. Το αυτοκίνητο τώρα έχει 65000 Km το πρόβλημα επιμένει, ενώ η επίσημη αντιπροσωπεία επιμένει ότι θα στρώσει από μόνο του!!!!!
-
Σε MEGANE I με 60000 Κm αλλάχτηκαν τα ρουλεμάν του πίσω δεξιού τροχού λόγω φθοράς. Από τη στιγμή εκείνη το αυτοκίνητο τρέμει κάθε φορά που φρενάρω σε ταχύτητες 100 - 130 Km/h. Το φαινόμενο αρχικά ήταν αισθητό στο φρενάρισμα από όλες τις ταχύτητες, σταδιακά όμως περιορίστηκε στις ταχύτητες που προανέφερα, ενώ δεν γίνεται πάντοτε αισθητό στο πεντάλ. Ανάλογη συμπεριφορά παρουσιάστηκε και όταν δοκίμασα να φρενάρω χρησιμοποιώντας μόνο το χειρόφρενο (σε πολύ χαμηλές ταχύτητες). Όταν δεν πατώ το φρένο το αυτοκίνητο κινείται κανονικά. Το αυτοκίνητο τώρα έχει 65000 Km το πρόβλημα επιμένει, ενώ η επίσημη αντιπροσωπεία επιμένει ότι θα στρώσει από μόνο του!!!!!
-
Έχει δισκόφρενα πίσω?
-
Ο χρήστης cliff έγραψε:
Έχει δισκόφρενα πίσω?Τα πίσω φρένα του ειναι ταμπούρα
-
Σηκωσε το αμαξι και κουνα τον τροχο μεσα εξω .Μπορει να μην εχει σφιξει καλα το παξιμαδι να εχει μποσικα και να κουνιεται.Οταν εβαλαν το ρουλεμαν εισουν μπροστα;Το εβαλαν με σφυρι ή με πρεσσα;Αν το χτυπησαν με σφυρι μπορει να εχει μπει στραβα.
-
Δεν ήμουν μπροστά στην αλλαγή αλλά το καπάκι του ταμπούρου βγήκε άλλες δύο φορές από τότε στην προσπάθεια να εντοπιστεί το πρόβλημα.
Πάντως ο τροχός δεν κουνιέται. -
Ο χρήστης twins90 έγραψε:
Σε MEGANE I με 60000 Κm αλλάχτηκαν τα ρουλεμάν του πίσω δεξιού τροχού λόγω φθοράς. Από τη στιγμή εκείνη το αυτοκίνητο τρέμει κάθε φορά που φρενάρω σε ταχύτητες 100 - 130 Km/h. Το φαινόμενο αρχικά ήταν αισθητό στο φρενάρισμα από όλες τις ταχύτητες, σταδιακά όμως περιορίστηκε στις ταχύτητες που προανέφερα, ενώ δεν γίνεται πάντοτε αισθητό στο πεντάλ. Ανάλογη συμπεριφορά παρουσιάστηκε και όταν δοκίμασα να φρενάρω χρησιμοποιώντας μόνο το χειρόφρενο (σε πολύ χαμηλές ταχύτητες). Όταν δεν πατώ το φρένο το αυτοκίνητο κινείται κανονικά. Το αυτοκίνητο τώρα έχει 65000 Km το πρόβλημα επιμένει, ενώ η επίσημη αντιπροσωπεία επιμένει ότι θα στρώσει από μόνο του!!!!!! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ;Άκου θα στρώσει απο μόνο του
-
Αθάνατες αντιπροσωπείες
-
την κανανε την μ***κια τους αυτο ειναι βεβαιο.
να απαιτησεις να αλλαξουν εκ νεου τα ρουλεμαν και οτι αλλο χρειαζεται ωστε να λυθει οριστικα το προβλημα χωρις να δεχτεις να πληρωσεις απολυτως τιποτα επιπλεον αφου οποιαδηποτε εργασια γινεται στην αντιπροσωπεια εχει εγγυηση.
φυσικα το οτι πρεπει να αγριεψεις και να μην τους αντιμετωπιζεις με το ''σεις'' και με τα ''σας'' ειναι επιβεβλημενο και φυσικα το να απευθυνθεις σε πιο υψηλα ισταμενους απο καποιον μηχανικο. -
Τελικά τα πράγματα πήγαν πολύ καλύτερα από ότι περίμενα.
Αφού ξεκαθάρισα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να στρώσει από μόνο του, αλλάχτηκαν και τα δύο καπάκια των ταμπούρων και το πρόβλημα λύθηκε.
Το εντυπωσιακό είναι ότι όχι μόνο δεν χρεώθηκα τίποτε αλλά για την μία ημέρα που το αυτοκίνητο έμεινε στο συνεργείο, μου έδωσαν και αυτοκίνητο αντικατάστασης.
Τέλος καλό λοιπόν και μπράβο στη MAVA Θεσσαλονίκης. -
Ο χρήστης twins90 έγραψε:
Τελικά τα πράγματα πήγαν πολύ καλύτερα από ότι περίμενα.
Αφού ξεκαθάρισα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να στρώσει από μόνο του, αλλάχτηκαν και τα δύο καπάκια των ταμπούρων και το πρόβλημα λύθηκε.
Το εντυπωσιακό είναι ότι όχι μόνο δεν χρεώθηκα τίποτε αλλά για την μία ημέρα που το αυτοκίνητο έμεινε στο συνεργείο, μου έδωσαν και αυτοκίνητο αντικατάστασης.
Τέλος καλό λοιπόν και μπράβο στη MAVA Θεσσαλονίκης.Διαβεβαίωσες τους τεχνικούς ότι το πρόβλημα δεν θα ληθεί με τον καιρό και σου τα άλλαξαν.
Μπράβο στους τεχνικούς της MAVA λοιπόν που αφού τους έπεισες ότι δεν θα στρώσουν τα καπάκια απο μόνα τους σου τα άλλαξαν.
Πλήρης τεχνική κατάρτηση!!!!
Τρέμουλο σε MEGANE