Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Τρέμουλο σε MEGANE
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Τρέμουλο σε MEGANE
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    11
    87
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      twins90 last edited by

      Σε MEGANE I με 60000 Κm αλλάχτηκαν τα ρουλεμάν του πίσω δεξιού τροχού λόγω φθοράς. Από τη στιγμή εκείνη το αυτοκίνητο τρέμει κάθε φορά που φρενάρω σε ταχύτητες 100 - 130 Km/h. Το φαινόμενο αρχικά ήταν αισθητό στο φρενάρισμα από όλες τις ταχύτητες, σταδιακά όμως περιορίστηκε στις ταχύτητες που προανέφερα, ενώ δεν γίνεται πάντοτε αισθητό στο πεντάλ. Ανάλογη συμπεριφορά παρουσιάστηκε και όταν δοκίμασα να φρενάρω χρησιμοποιώντας μόνο το χειρόφρενο (σε πολύ χαμηλές ταχύτητες). Όταν δεν πατώ το φρένο το αυτοκίνητο κινείται κανονικά. Το αυτοκίνητο τώρα έχει 65000 Km το πρόβλημα επιμένει, ενώ η επίσημη αντιπροσωπεία επιμένει ότι θα στρώσει από μόνο του!!!!!

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        twins90 last edited by

        Σε MEGANE I με 60000 Κm αλλάχτηκαν τα ρουλεμάν του πίσω δεξιού τροχού λόγω φθοράς. Από τη στιγμή εκείνη το αυτοκίνητο τρέμει κάθε φορά που φρενάρω σε ταχύτητες 100 - 130 Km/h. Το φαινόμενο αρχικά ήταν αισθητό στο φρενάρισμα από όλες τις ταχύτητες, σταδιακά όμως περιορίστηκε στις ταχύτητες που προανέφερα, ενώ δεν γίνεται πάντοτε αισθητό στο πεντάλ. Ανάλογη συμπεριφορά παρουσιάστηκε και όταν δοκίμασα να φρενάρω χρησιμοποιώντας μόνο το χειρόφρενο (σε πολύ χαμηλές ταχύτητες). Όταν δεν πατώ το φρένο το αυτοκίνητο κινείται κανονικά. Το αυτοκίνητο τώρα έχει 65000 Km το πρόβλημα επιμένει, ενώ η επίσημη αντιπροσωπεία επιμένει ότι θα στρώσει από μόνο του!!!!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          twins90 last edited by

          Σε MEGANE I με 60000 Κm αλλάχτηκαν τα ρουλεμάν του πίσω δεξιού τροχού λόγω φθοράς. Από τη στιγμή εκείνη το αυτοκίνητο τρέμει κάθε φορά που φρενάρω σε ταχύτητες 100 - 130 Km/h. Το φαινόμενο αρχικά ήταν αισθητό στο φρενάρισμα από όλες τις ταχύτητες, σταδιακά όμως περιορίστηκε στις ταχύτητες που προανέφερα, ενώ δεν γίνεται πάντοτε αισθητό στο πεντάλ. Ανάλογη συμπεριφορά παρουσιάστηκε και όταν δοκίμασα να φρενάρω χρησιμοποιώντας μόνο το χειρόφρενο (σε πολύ χαμηλές ταχύτητες). Όταν δεν πατώ το φρένο το αυτοκίνητο κινείται κανονικά. Το αυτοκίνητο τώρα έχει 65000 Km το πρόβλημα επιμένει, ενώ η επίσημη αντιπροσωπεία επιμένει ότι θα στρώσει από μόνο του!!!!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cliff last edited by

            Έχει δισκόφρενα πίσω?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              twins90 last edited by

              Ο χρήστης cliff έγραψε:
              Έχει δισκόφρενα πίσω?

              Τα πίσω φρένα του ειναι ταμπούρα

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • ?
                A Former User last edited by

                Σηκωσε το αμαξι και κουνα τον τροχο μεσα εξω .Μπορει να μην εχει σφιξει καλα το παξιμαδι να εχει μποσικα και να κουνιεται.Οταν εβαλαν το ρουλεμαν εισουν μπροστα;Το εβαλαν με σφυρι ή με πρεσσα;Αν το χτυπησαν με σφυρι μπορει να εχει μπει στραβα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  twins90 last edited by

                  Δεν ήμουν μπροστά στην αλλαγή αλλά το καπάκι του ταμπούρου βγήκε άλλες δύο φορές από τότε στην προσπάθεια να εντοπιστεί το πρόβλημα.
                  Πάντως ο τροχός δεν κουνιέται.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • I
                    interland-gr last edited by

                    Ο χρήστης twins90 έγραψε:
                    Σε MEGANE I με 60000 Κm αλλάχτηκαν τα ρουλεμάν του πίσω δεξιού τροχού λόγω φθοράς. Από τη στιγμή εκείνη το αυτοκίνητο τρέμει κάθε φορά που φρενάρω σε ταχύτητες 100 - 130 Km/h. Το φαινόμενο αρχικά ήταν αισθητό στο φρενάρισμα από όλες τις ταχύτητες, σταδιακά όμως περιορίστηκε στις ταχύτητες που προανέφερα, ενώ δεν γίνεται πάντοτε αισθητό στο πεντάλ. Ανάλογη συμπεριφορά παρουσιάστηκε και όταν δοκίμασα να φρενάρω χρησιμοποιώντας μόνο το χειρόφρενο (σε πολύ χαμηλές ταχύτητες). Όταν δεν πατώ το φρένο το αυτοκίνητο κινείται κανονικά. Το αυτοκίνητο τώρα έχει 65000 Km το πρόβλημα επιμένει, ενώ η επίσημη αντιπροσωπεία επιμένει ότι θα στρώσει από μόνο του!!!!!

                    ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ! ;Άκου θα στρώσει απο μόνο του

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • C
                      cliff last edited by

                      Αθάνατες αντιπροσωπείες

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexastrag last edited by

                        την κανανε την μ***κια τους αυτο ειναι βεβαιο.
                        να απαιτησεις να αλλαξουν εκ νεου τα ρουλεμαν και οτι αλλο χρειαζεται ωστε να λυθει οριστικα το προβλημα χωρις να δεχτεις να πληρωσεις απολυτως τιποτα επιπλεον αφου οποιαδηποτε εργασια γινεται στην αντιπροσωπεια εχει εγγυηση.
                        φυσικα το οτι πρεπει να αγριεψεις και να μην τους αντιμετωπιζεις με το ''σεις'' και με τα ''σας'' ειναι επιβεβλημενο και φυσικα το να απευθυνθεις σε πιο υψηλα ισταμενους απο καποιον μηχανικο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • T
                          twins90 last edited by

                          Τελικά τα πράγματα πήγαν πολύ καλύτερα από ότι περίμενα.
                          Αφού ξεκαθάρισα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να στρώσει από μόνο του, αλλάχτηκαν και τα δύο καπάκια των ταμπούρων και το πρόβλημα λύθηκε.
                          Το εντυπωσιακό είναι ότι όχι μόνο δεν χρεώθηκα τίποτε αλλά για την μία ημέρα που το αυτοκίνητο έμεινε στο συνεργείο, μου έδωσαν και αυτοκίνητο αντικατάστασης.
                          Τέλος καλό λοιπόν και μπράβο στη MAVA Θεσσαλονίκης.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • I
                            interland-gr last edited by

                            Ο χρήστης twins90 έγραψε:
                            Τελικά τα πράγματα πήγαν πολύ καλύτερα από ότι περίμενα.
                            Αφού ξεκαθάρισα ότι δεν υπάρχει περίπτωση να στρώσει από μόνο του, αλλάχτηκαν και τα δύο καπάκια των ταμπούρων και το πρόβλημα λύθηκε.
                            Το εντυπωσιακό είναι ότι όχι μόνο δεν χρεώθηκα τίποτε αλλά για την μία ημέρα που το αυτοκίνητο έμεινε στο συνεργείο, μου έδωσαν και αυτοκίνητο αντικατάστασης.
                            Τέλος καλό λοιπόν και μπράβο στη MAVA Θεσσαλονίκης.

                            Διαβεβαίωσες τους τεχνικούς ότι το πρόβλημα δεν θα ληθεί με τον καιρό και σου τα άλλαξαν.

                            Μπράβο στους τεχνικούς της MAVA λοιπόν που αφού τους έπεισες ότι δεν θα στρώσουν τα καπάκια απο μόνα τους σου τα άλλαξαν.
                            Πλήρης τεχνική κατάρτηση!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                            • First post
                              Last post
                            • 1 / 1
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr