-
Ο χρήστης arris έγραψε:
και το lancia πρεπει να ειναι euro4.Δε νομιζω οτι αξιζει η αγορα μεταχειρισμενου diesel προς το παρον. Υπαρχουν πολυ λιγα διαθεσιμα και σε υψηλες τιμες.
+1 κ όσοι έμποροι φέρνουν απεξω τα έχουν σε τιμές πολύ υψηλές κ κάθονται κ τα κοιτάνε απούλητα (το έχω παρατηρήσει σε δυο μαντρες με ντιζελ)
-
Όλες οι δέλτα diesel είναι euro5. Κάτοχος Είμαι
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Αν το 308 του 2008 έχει 12000€ αποκλείεται η C5 του 2010 να έχει λιγότερο.Δε νομιζω να τη δινει 10.000e αλλα δε χανεις να κανεις ενα τηλεφωνο..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2850630/ -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
και το lancia πρεπει να ειναι euro4.Δε νομιζω οτι αξιζει η αγορα μεταχειρισμενου diesel προς το παρον. Υπαρχουν πολυ λιγα διαθεσιμα και σε υψηλες τιμες.
+1 κ όσοι έμποροι φέρνουν απεξω τα έχουν σε τιμές πολύ υψηλές κ κάθονται κ τα κοιτάνε απούλητα (το έχω παρατηρήσει σε δυο μαντρες με ντιζελ)
+1000 Κι'εγώ μεταχειρισμένο diesel έψαχνα.Οι τιμές που τα ζητάνε είναι για γέλια!!
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Δυσκολο αυτο που ψαχνεις καθοτι δεν υπαρχουν στην αγορα μεταχειρισμενα ελληνικα diesel..ειναι προσφατη η απελευθερωση οποτε οι εμποροι κανουν εισαγωγες μεταχειρισμενων και τους τελευταιους μηνες πωλουνται καινουργια..Δε νομιζω να τη δινει 10.000e αλλα δε χανεις να κανεις ενα τηλεφωνο..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2850630/Γενικα γυρω στα 12 χιλιαρικα πρεπει ν ανεβεις για να βρεις μικρομεσαιο diesel απο ιδιωτη..
Π.χ.
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2946648/ 308
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3041902/ focusΤο παρακατω ωστοσο bravo ειναι καλη περιπτωση χρηματικα, ελληνικο ,με πολυ καλο diesel.. Απλα να τσεκαρεις μην εχει χτυπησει σοβαρα γιατι δε λεει ατρακαριστο..
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2964664/σε ευχαριστω παρα πολυ για της προτασεις σου
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Αν το 308 του 2008 έχει 12000€ αποκλείεται η C5 του 2010 να έχει λιγότερο.ναι λογικο φιλε μου ,,
-
ΣΑΝ κινητηρας ομως ποιος λεει ?
-
Θα σου πρότεινα να κινηθείς σε ότι αμάξι σηκώνει το βαλάντιο σου το οποίο όμως να φοράει τους Dci 1.5 ή dci 1.6 της renault. Δηλαδή αν έχεις αρκετά χρήματα πάρε ένα renault clio ή megane diesel ό κινητήρας είναι σύγχρονος και χαμηλής κατανάλωσης εξαιρετικής τεχνολογίας και λιγοστών εξόδων συντήρησης (μεγάλα μεσοδιαστήματα). Μετά μπορείς να κινηθείς σε Nissan που φοράνε τους ίδιους κινητήρες (βλέπε το δοκιμασμένο Qasquai και το Juke),ενώ αν διαθέτεις λιγότερα χρήματα ρίξε μια ματιά στα Dacia duster και sandero stepway τα οποία είναι τα καλύτερα value for money.
-
Ο χρήστης p23os έγραψε:
Αν το 308 του 2008 έχει 12000€ αποκλείεται η C5 του 2010 να έχει λιγότερο.
ναι λογικο φιλε μου ,,
Ποτέ δεν ξέρεις γιατί δεν ισχύει πάντα η λογική. Ο φόβος του κόσμου για την υδροπνευματική ανάρτηση και γενικά τη Citroen σε μεγάλη κατηγορία έχει ριζώσει βαθειά. Λόγω της μειωμένης εμπορικότητας μπορεί να πέσει πολύ η τιμή της σε σχέση με αντίστοιχο Peugeot.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Αν το 308 του 2008 έχει 12000€ αποκλείεται η C5 του 2010 να έχει λιγότερο.
ναι λογικο φιλε μου ,,
Ποτέ δεν ξέρεις γιατί δεν ισχύει πάντα η λογική. Ο φόβος του κόσμου για την υδροπνευματική ανάρτηση και γενικά τη Citroen σε μεγάλη κατηγορία έχει ριζώσει βαθειά. Λόγω της μειωμένης εμπορικότητας μπορεί να πέσει πολύ η τιμή της σε σχέση με αντίστοιχο Peugeot.
Πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν για το c5 16,000 ευρω...αρα πολλα !!!!!!!
-
Εφυγες καρφωτος για Σιατιστα...
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/3103485/ -
Ο χρήστης p23os έγραψε:
καλησπερα .. επειδη ειμαι κατοχος ενος ford focus 1.6 dtci diesel 2008 .το πηρα πριν απο μια εβδομαδα ..το αμαξι εχει πραγματικα 70.000 χλμ ελεγμενα απο αντιπροσωπεια ..το αμαξι ηρθε περσυ απο γαλλια και το ειχε ενας κυριος ηληκιωμενος και το αμαξι το πηγαινε παρα πολυ σιγα γενικως. αυτο το λεω γιατι ειχα ενα προβλημα καθως ταξιδευα στην εθνικη οδο με 140 με crusie control ξαφνικα ειδα να πεφτει η ταχυτητα στα 120 και να προσπαθει να ξανα ανεβασει το cruise control sta 140 αλλα εκανε σκορταρισματα ..οχι εντονα αλλα δεν μπορουσε να ανεβει η ταχυτητα ευκολα.. αυτο συνεβηκε και οταν εβγαλα το cruise control ...οποτε κρατησα τα χιλιομετρα στα 120 ..εκει δεν ειχα διακοπες .και σκορτσαρισματα ..μετα απο λιγο σταματησε και ανεβηκε κανονκα στα 140 και 160 . μετα για 50 χιλιομετρα δεν ειχα προβλημα ...μετα ομως καθως ημουν με 80 χιλιομετρα και πηγα να ανεβασω ταχυτητα μου το ξανα εκανε .μεχρι τα 100 ..δεν μπορουσα να ανεβασω παραπανω ταχυτητα ..και μετα παλι μετα απο λιγο σταματησε ... λαμπακι δεν μου αναψε του κινητηρα ...ρωτησα την ford και μου ειπαν οτι απο την στιγμη που δεν αναψε καποιο λαμπακι δεν υπαρχει προβλημα και πιθανον να ειναι μπουκομενο μιας και ο προηγουμενος που το ειχε τα χιλιομετρα τα εκανε μεσα στην πολη . επειδη για ΝΑ ΠΩ την αληθεια αγχωθηκα λιγο μιας και η αντιπροσωπεια δεν εχουν και εμπειρια απο diesel ακομα πιστευω ..
απλα ενας φιλος που τον ρωτησα ταξιτζης μου ειπε να βαλω ενα καθαριστικο κινητηρα το οποιο το λενε redex ..ετσι και εκανα .. το εβαλα και φουλαρισα με diesel v power shell . μεχρι ωρας δεν μου εχει κανει προβλημα απο θεμα σκορταρισματος αλλα δεν το εχω βγαλει εθνικη οδο για πολλη ωρα .. και ειδα οτι μου εβγαζε λευκο καπνο αρκετο απο την εξατμιση ..
γιαυτο θα ηθελα την αποψη σας ..
ευχαριστω !!!!μαλλον βρηκε, και ειναι κελεπουρι
ΑΓΟΡΑ DIESEL ... ΤΙ ΝΑ ΠΑΡΩ ?