-
Καλοκαίρι με κλιματισμό ανοιχτό και 3 άτομα δεν ξέρω αν θα είσαι ευχαριστημένος.
-
Η χρήση που μας αναφέρεις είναι γάντι για το 1000άκι με κλιματισμό ή όχι.
-
Φυσικά αν μπορείς να πάρεις το 1300 καλά θα ήτανε, πιο ολοκληρωμένο αλλά μια χαρά είναι τα 68 άτια (που ίσως ποτέ δε θα χρησιμοποιήσεις στην πόλη) μόνο που στα ταξίδια θα υστερείς σε προσπεράσεις. Αν πας από εθνική με πολλές λωρίδες δεν σε νοιάζει ούτε αυτό.
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Είχα οδηγήσει παλιότερο μοντέλο (2002) για κανα τρίμηνο. Μια χαρά είναι, ο κινητήρας του πολύ δυνατός για χιλιάρης.Τότε και το βάρος του αυτοκινήτου ήταν λίγο χαμηλότερο, οπότε έκανε διαφορά
Θα συμφωνήσω όμως ότι για τη χρήση που το θέλεις, αξίζει
-
Μια χαρά είναι το μοτεράκι....το έχω στο iQ και έχω κάνει ήδη 116.000 ευχάριστα χιλιόμετρα. Εχω κάνει και το Θεσσαλονίκη -Αθήνα και πίσω αρκετές φορές χωρίς να ταλαιπωρούμαι στον δρόμο.
-
Το μοτεράκι μια χαρά είναι, το πακέτο όχι...
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το μοτεράκι μια χαρά είναι, το πακέτο όχι...Γιατί να μην είναι...68 άλογα έχει....Στα νιάτα μου γύριζα όλη την Ελλάδα με 34 (Visa Club).
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Το μοτεράκι μια χαρά είναι, το πακέτο όχι...
Γιατί να μην είναι...68 άλογα έχει....Στα νιάτα μου γύριζα όλη την Ελλάδα με 34 (Visa Club).
Ακριβως ιδιες οι συνθηκες τοτε και τωρα!
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Το μοτεράκι μια χαρά είναι, το πακέτο όχι...
Γιατί να μην είναι...68 άλογα έχει....Στα νιάτα μου γύριζα όλη την Ελλάδα με 34 (Visa Club).
Κι εγώ με τo 304, δεν έχει σημασία.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Το μοτεράκι μια χαρά είναι, το πακέτο όχι...
Γιατί να μην είναι...68 άλογα έχει....Στα νιάτα μου γύριζα όλη την Ελλάδα με 34 (Visa Club).
Ακριβως ιδιες οι συνθηκες τοτε και τωρα!
Τότε ήταν πολύ χειρότερες...τώρα έχουμε φαρδείς δρόμους και η προσπέραση είναι πολύ εύκολη.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Το μοτεράκι μια χαρά είναι, το πακέτο όχι...
Γιατί να μην είναι...68 άλογα έχει....Στα νιάτα μου γύριζα όλη την Ελλάδα με 34 (Visa Club).
Κι εγώ με τo 304, δεν έχει σημασία.
Εσύ ακόμα νιάτο είσαι .
-
Το βασικότερο όλων είναι να βρεί ο φίλος ένα 1000άρι και να το οδηγήσει ώστε να έχει ολοκληρωμένη άποψη. Ότι και να λέμε εμείς στο τέλος της ημέρας το θέμα είναι υποκειμενικό αν τα 68 άλογα είναι λίγα ή πολλά. Έχω 'δώσει' άπειρα Yaris 1000άκια. Αναφέρομαι στο πρώτο μοντέλο που έπαιρνε μπροστά με το συμπλέκτη και στο ακριβώς προηγούμενο. Τα οδήγησαν παρέες των 2,3 ακόμα και 5 ατόμων. Βρέθηκαν παρέες των 5 που έμειναν κατενθουσιασμένοι αλλά βρέθηκαν και ζευγαράκια που έλεγαν 'τί ψοφίμι μας 'έδωσες'
-
Το πρώτο (krus) μια χαρά ήταν. Το δεύτερο και το τωρινό πάντως δεν λέει και πολλά.
-
μολις 500 ευρώ διαφορά έχουν στη τιμή. ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ το 1000αρι
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
μολις 500 ευρώ διαφορά έχουν στη τιμή. ΔΕΝ ΑΞΙΖΕΙ το 1000αριαν και δεν λεει κάτι αυτό, στο 1000άρικο είναι η διαφορά.
-
Παιδες, κατα αρχάς, ευχαριστώ πολυ για τις γνωμες/συμβουλες σας.
Χαίρομαι που υπάρχουν καλες γνωμες απο σας, για τον εν λογω κινητηρα.
Απότι ρωτησα, δεν εχουν κατι διαθεσιμο για δοκιμη. Σιγουροτατα καλο θα ηταν να το δοκιμαζα λιγο.
Τιποτα σε ετοιμοπαραδοτο βεβαια, οπως προειπε ο φιλος συνφορουμιτης. Προωθουν τα 1300αρια που ειναι σε στοκ.
1300cc vs 1000cc - για κάποιο λογο αισθανομαι καλυτερα με τα 1000, σε μελλοντικα σχεδια του κρατους με μεγαλυτερες φορολογιες στα μεγαλυτερα κυβικα
Ο κλιματισμος , ναι θα ειναι ενα θεμα. το σκεφτομαι. Και ειδικά αν θέλω να ανέβω και κάποιες ανηφορο/στροφες. Που θα ανεβω, δηλαδη.
Αλλα μου αρεσουν τοσο πολυ οι χωροι του και η φημισμενη αξιοπιστια του.
Θα ήθελα να βάλω την παραγγελία μεσα στο μήνα, και ο Θεός βοηθος.
-
1000cc ΜΟΝΟ για μετακινηση μεσα στην πολη...αν βγαινεις εκτος θα σου κακοφανει που δεν εδωσες τα +500€ για το 1300
-
Όσο και να τα φορολογήσουν τα κυβικά, τα 1000 με τα 1300 είχαν και θα έχουν μικρές διαφορές στα τέλη κτλ. Από τα 1400 και πάνω αρχίζουν τα άλματα. Όπως ειπωθηκε και πιο πάνω, το πρωτο Yaris στα 1000 ήταν αξιοπρεπέστατο, τα επόμενα εφόσον μεγάλωσαν και βάρυναν ειναι φυσιολογικό και μοιραίο να έχουν χάσει μπόλικη σπιρτάδα, εφόσον η ισχύς δεν έχει βελτιωθεί ιδιαίτερα. Εγώ θα το κοίταγα το 1300 πάντως και μάλιστα εφόσον καίγονται να το πουλήσουν, υπάρχει και η δυνατότητα για περσσότερα παζάρια.
-
Γειά χαρά σε όλους κ καλώς σας βρήκα.
Θα ήθελα την γνώμη σας πάνω στο θέμα επιδόσεων και κατανάλωσης για τα Υaris 1ης γενιάς 1,0 και 1,3 κυβικών.
Ψάχνομαι γενικά για την αγορά αυτοκινήτου αυτής της κοτηγορίας και έχω καταλήξει μετα από την προτροπή αρκετών στο Yaris (αξιοπιστία, οικονομία συντήρησης κτλ.)
Η χρήση του αυτοκινήτου θα είναι κυρίως στην πόλη, κ κανένα Σ/Κ καμία εκδρομή. Το θέμα της κατανάλωσης το βάζω πρώτο μίας κ δεν με απασχολεί κ πολύ η ταχύτητα, χωρίς αυτο να σημαίνει οτι θα το πηγαινω μόνο στην κατηφόρα κ με κλειστό το a/c
Βάζοντας όλα αυτά σε μία εξίσωση, ποια πιστέυετε ότι είναι η καλύτερη επιλογή?
Κ πάλι καλώς σας βρήκα
-
Θα πήγαινα για το 1.3. Ίδια τέλη κυκλοφορίας, παρόμοια κατανάλωση, καλύτερες επιδόσεις.
Αν όμως σε ενδιαφέρει η οικονομία, να βρεις κάποιο με μοτέρ σε καλή κατάσταση και να βάλεις υγραέριο. Εκεί θα δεις φοβερή διαφορά στο κόστος κίνησης, χοντρικά θα πέσει στο μισό.
Toyota Yaris (1ης Γενιάς) Forum