-
Φίλε Άκη σ'ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση αλλα αρχικά έχω την ίδια απορία με τον BILL33...
Σε όλα μας τα αμάξια αλλάζαμε και αλλάζουμε τα λάδια ανα 10.000χλμ εκτος του VW που έκαιγε και του BMW που θα αρχήσουμε να το αλλάζουμε στις 7.000 γιατί επίσης καίει.
Η Ελίν ποσα χιλιόμετρα δίνει για το λιπαντικό?Ρωτάω γιατί με ενδιαφέρει και για το Stilo...Εγώ του βάζω τα Selenia 20K και τα αλλάζω ανα 10.000 χλμ.Για τα Agip πάντως έχω ακούσει οτι το Fiat group πριν αρχίσει να βάζει Selenia,Agip έβαζε και οτι είναι πολύ καλά λάδια.Τα castrol και εμένα δεν μου αρέσουν καθόλου...πραγματικά και συμφωνώ με το σκεπτικό σου για τα λάδια...
Θα δοκιμάσω λοιπόν Ελιν λάδια με motorkote και όταν κάνω κάποια χιλιόμετρα θα ενημερώσω το θέμα.Μια ερώτηση μονο γιατι δεν κατάλαβα κάτι, το motorkote λες οτι ειναι καλό να το βάζουμε σε αμάξια με λίγα χιλιόμετρα ή σε αμάξια με πολλά χιλιόμετρα? (200.000χλμ + )
Σχετικά με το ταμπλό δεν θέλω να μπω στην διαδιακσία να το βγάλω και ούτε θα γίνει...Απλα σκεφτόμουν αν έχωνα με σωληνάκι κανένα σπρευ σιλικόνης αν θα άλλαζε τίποτα...
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Λαδια για 5000χλμ;Τα αλλαζεις τοσο νωρις ή ειναι τοσο παρωχημενα; Ποιο ακριβως λιπαντικο της Ελιν βαζεις;autotec ultra elin είναι πολύτυπο συνθετικής τεχνολογίας, δεν με πειράζει που διαρκούν τόσο γιατί κινούμαι περισσότερο στην πόλη με αρκετό σταμάτα-ξεκίνα και μικρές διαδρομές το χειμώνα (12,5 χλμ πήγαινε στοπ, 12,5 χλμ έλα στοπ..)
-
Απλά Άκη 5.000χλμ είναι πολύ λίγα...
Και απ'οσο ξέρω καλό είναι τα λάδια να τα αλλάζουμε πιο νωρις απο αυτό που λέει ο κατασκευαστής τους.
Πχ τα Selenia 20K που βάζουμε στο Fiat group λένε για 20.000χλμ.Κανείς δεν το κάνει όμως.Ανα 10.000χλμ αλλάζοντε και ειδικά αμα κινείσαι στην πόλη και ειδικά αν είναι μεγαλούπολη καλύτερα στις 7500 (εκτος απο το stilo που κινείτε Θεσσαλονικη και αλλάζει ανα 10.000χλμ...το καμάρι μου )Αρα τα Ελιν αμα κρατάνε 5.000 λογικό δεν ειναι να τα αλλάζουμε ανα 3.000? Ακόμα και για το BMW που καίει πολύ λάδι,νομίζω πως είναι πολύ σύντομο το διάστημα για την αλλαγή
Επίσης, όταν λέμε πολύτυπο λιπαντικό τι εννοούμε?
-
Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
ΑΑκόμα και για το BMW που καίει πολύ λάδι,νομίζω πως είναι πολύ σύντομο το διάστημα για την αλλαγήΕπίσης, όταν λέμε πολύτυπο λιπαντικό τι εννοούμε?
1 λιτρο στα 10000χλμ δεν το λες πολυ παντως .
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
ΑΑκόμα και για το BMW που καίει πολύ λάδι,νομίζω πως είναι πολύ σύντομο το διάστημα για την αλλαγή
Επίσης, όταν λέμε πολύτυπο λιπαντικό τι εννοούμε?
1 λιτρο στα 10000χλμ δεν το λες πολυ παντως .
Συμφωνώ!Για ένα αμάξι που έχει περάσει 10ετία και έχει πάνω απο 180.000χλμ όμως.Ή για ένα αμάξι που έχει πολλά χιλιόμετρα και τρώει συνεχές σκίσιμο.
Για ένα ακριβό αμάξι που έχει τοσο βαρύ όνομα,επίσης για ένα αμάξι με τόσο λίγα χιλιόμετρα,γιατί 80.000χλμ είναι ΛΙΓΑ και είναι 7ετίας + το οτι δεν τρώει καθόλου σκίσιμο όχι είναι πολύ...είναι πάρα πολύ!
-
Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
ΑΑκόμα και για το BMW που καίει πολύ λάδι,νομίζω πως είναι πολύ σύντομο το διάστημα για την αλλαγή
Επίσης, όταν λέμε πολύτυπο λιπαντικό τι εννοούμε?
1 λιτρο στα 10000χλμ δεν το λες πολυ παντως .
Συμφωνώ!Για ένα αμάξι που έχει περάσει 10ετία και έχει πάνω απο 180.000χλμ όμως.Ή για ένα αμάξι που έχει πολλά χιλιόμετρα και τρώει συνεχές σκίσιμο.
Για ένα ακριβό αμάξι που έχει τοσο βαρύ όνομα,επίσης για ένα αμάξι με τόσο λίγα χιλιόμετρα,γιατί 80.000χλμ είναι ΛΙΓΑ και είναι 7ετίας + το οτι δεν τρώει καθόλου σκίσιμο όχι είναι πολύ...είναι πάρα πολύ!
Εχεις ενα αμαξι που σου εχει βγαλει τοσα προβληματα και ακομα λες το 'ονομα' και το ' ονομα' .
Οπως βλεπεις με το δικο σου αμαξι το ονομα δεν παιζει κανενα ρολο. -
Ασε το όνομα.
Έχε ΛΙΓΑ χιλιόμετρα, είναι ΠΡΟΣΕΓΜΕΝΟ , ΔΕΝ τρωει σκίσιμο, και ειναι ΑΚΡΙΒΟ... οπότε καίει πολύ
Και δεν είναι μονο το δικό μου.
Όλα τα Γερμανικά είναι προβληματικά πλέον... -
Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
Φίλε Άκη σ'ευχαριστώ και πάλι για την απάντηση αλλα αρχικά έχω την ίδια απορία με τον BILL33...
Σε όλα μας τα αμάξια αλλάζαμε και αλλάζουμε τα λάδια ανα 10.000χλμ εκτος του VW που έκαιγε και του BMW που θα αρχήσουμε να το αλλάζουμε στις 7.000 γιατί επίσης καίει.
Η Ελίν ποσα χιλιόμετρα δίνει για το λιπαντικό?Ρωτάω γιατί με ενδιαφέρει και για το Stilo...Εγώ του βάζω τα Selenia 20K και τα αλλάζω ανα 10.000 χλμ.Για τα Agip πάντως έχω ακούσει οτι το Fiat group πριν αρχίσει να βάζει Selenia,Agip έβαζε και οτι είναι πολύ καλά λάδια.Τα castrol και εμένα δεν μου αρέσουν καθόλου...πραγματικά και συμφωνώ με το σκεπτικό σου για τα λάδια...
Θα δοκιμάσω λοιπόν Ελιν λάδια με motorkote και όταν κάνω κάποια χιλιόμετρα θα ενημερώσω το θέμα.Μια ερώτηση μονο γιατι δεν κατάλαβα κάτι, το motorkote λες οτι ειναι καλό να το βάζουμε σε αμάξια με λίγα χιλιόμετρα ή σε αμάξια με πολλά χιλιόμετρα? (200.000χλμ + )
Σχετικά με το ταμπλό δεν θέλω να μπω στην διαδιακσία να το βγάλω και ούτε θα γίνει...Απλα σκεφτόμουν αν έχωνα με σωληνάκι κανένα σπρευ σιλικόνης αν θα άλλαζε τίποτα...
Σε αυτοκίνητα που το μοτέρ έχει χιλιόμετρα, γιατί έχουν δημιουργηθεί κάποιες ανοχές(εκτός από αυτές που υπάρχουν φυσιολογικά φυσικά..). Στο τότε οικογενειακό μας που σου ανέφερα είχαμε λιγότερο από 60 000 χλμ όταν το βάλαμε.
Το motor kote διαρκεί για 4 αλλαγές λαδιών και δε παρασύρεται μεχρι τότε με την αλλαγή.
Στο βενζινάδικο τα ελιν auto tec ultra μου είπαν για 5000, λογικά τα semisynthetic θα είναι κοντά στο 7000 τουλάχιστον. -
Μάλιστα.
και αυτό το Motorkote το βάζεις μετά την αλλαγή λαδιών μέσα στο καινούργιο λάδι στην αναλογία που λέει?
Και μετα στην επόμενη αλλαγή ΔΕΝ ξανα βάζεις motorkote? -
Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
Μάλιστα.
και αυτό το Motorkote το βάζεις μετά την αλλαγή λαδιών μέσα στο καινούργιο λάδι στην αναλογία που λέει?
Και μετα στην επόμενη αλλαγή ΔΕΝ ξανα βάζεις motorkote?Στην επόμενη αλλαγή ΔΕΝ βάζεις. Μετά από 4 πάλι.
Βάζεις λόγου χάρη 3 λίτρα λάδι στο αυτοκίνητο (εάν παίρνει 4 λίτρα σύνολο με φίλτρο λαδιού) και σύμφωνα με το δοσομετρητή του μπουκαλιού βάζεις 240 ml (60 ml το λίτρο) και στη συνέχεια συμπληρώνεις σιγά σιγά λαδάκι(για να μην βάλεις παραπάνω και ξεπεράσεις τη στάθμη). Το υπόλοιπο το βάζεις στο υδραυλικο σου ας πούμε (έχει αναλυτικότερες οδηγίες πάνω στο μπουκαλάκι για το που αλλού χρησιμοποιείται) -
α μάλιστα.
εσύ στην alfa βάζεις?
Να σε ρωτήσω και κάτι ακόμα, το τιμονι και η κρεμαγιέρα έχουν ίδια υγρά...βαλβολίνη.Την οποία άλλαξα πρόσφατα.
Αν αφαιρέσω λίγη βαλβολίνη και βάλω λιγο Motorkote αυτό πόσα χιλιόμετρα βγάζει?Γιατί εκτος απροόπτου δεν σκοπεύω να την ξανα αλλάξω την βαλβολίνη...άλλωστε λέει πως είναι εφ ορου ζωής... -
Και κάτι ακόμα.
Εκεί που ψωνίζω λάδια (http://www.trade-wind.gr/) σε κάποια φάση αφραγκίας ψάχναμε ένα καλό λαδάκι να το βάλουμε σε ένα παλιό ιταλικό (alfa romeo veloce-έπεσες στην περίπτωση ) και μας πρότεινε για λάδι καλύτερο από τα πολυδιαφημησμένα motul ,αλλά πιο low profil (+ στην ποιότητα -στην διαφήμηση..) αυτά τα οποία δεν τα χει στον κατάλογο ... αλλά αν κάνεις καμιά τηλεφωνική παραγγελία τα έχει 100% (εκτός αν έχεις δικιά σου πηγή εννοείται!!!)
αυτά και καληνυχτώ για απόψε: http://www.eurol.gr/ πήγαινε στο μενού που λέει ημισυνθετικά και θα δεις ότι και έχει 10-40 και λέει BMW Special Oil, Porsche. (TurboSyn 10W40 SL/CF (10.000 ΧΛΜ.)). Εμείς είχαμε βάλει τα 15-50 λόγο παλαιότητας μοτέρ βέβαια. -
Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
α μάλιστα.
εσύ στην alfa βάζεις?
Να σε ρωτήσω και κάτι ακόμα, το τιμονι και η κρεμαγιέρα έχουν ίδια υγρά...βαλβολίνη.Την οποία άλλαξα πρόσφατα.
Αν αφαιρέσω λίγη βαλβολίνη και βάλω λιγο Motorkote αυτό πόσα χιλιόμετρα βγάζει?Γιατί εκτος απροόπτου δεν σκοπεύω να την ξανα αλλάξω την βαλβολίνη...άλλωστε λέει πως είναι εφ ορου ζωής...Βαλβολινη βαζουμε στο σασμαν και στο διαφορικο.Στο υδραυλικο τιμονι μπαινει ειδικο λαδι πολυ λεπτοτερο απο την βαλβολινη.
-
Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
α μάλιστα.
εσύ στην alfa βάζεις?
Να σε ρωτήσω και κάτι ακόμα, το τιμονι και η κρεμαγιέρα έχουν ίδια υγρά...βαλβολίνη.Την οποία άλλαξα πρόσφατα.
Αν αφαιρέσω λίγη βαλβολίνη και βάλω λιγο Motorkote αυτό πόσα χιλιόμετρα βγάζει?Γιατί εκτος απροόπτου δεν σκοπεύω να την ξανα αλλάξω την βαλβολίνη...άλλωστε λέει πως είναι εφ ορου ζωής...Αυτή τη στιγμή προσωπικά δεν έχω alfa (και μου χει λείψει... έφαγα τη γερμανική πλύση εγκεφάλου που λέγαμε...),αλλά στο fiesta που έχω(και θέλει και κρεμαγιέρα και μενα γκρρρ!) ,έχω βάλει είχα βάλει και στην alfa που είχα και σε ότι υπάρχει στην οικογένεια να στο πω αλλιώς...από το έτος 2000 που το έμαθα ,το χρησιμοποιώ συνεχώς!
Το υδραυλικό είναι υδραυλικο. Βαλβολίνη έχει το σασμάν διαφορικό αλλά εκεί αν έχεις μπλοκέ νομίζω ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΠΡΟΣΕΧΕ ρώτα και τον λαμπριανίδη ένα τηλ.
Στο υδραυλικό βάλε άφοβα (έχει οδηγίες για αρκετά περιθώρια δωσολογίας στο κουτί για το υδραυλικο) -
Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
Το λάδι είναι γνωστό στο Vag group, δεν είναι κάτι σπουδαίο. Οι τριγμοί, τι να σου πω ελληνικοί δρόμοι,το λαμπάκι μια βόλτα στην αντ/πία. Αν και μπορεί να θέλει αλλαγή ο αισθητήρας που συνήθως είναι στο κάθισμα. Πάρε Μερκ να ξενοιάσεις
Φίλε μου Thomas_C200K σ'ευχαριστώ πολύ κι εσένα για την απάντησή σου.
Για το BMW λέω, αν και τo VW έκαιγε επίσης αλλα όχι τόσο...στην τελική εκείνο λες VAG group είναι όχι bmw...αλλα και πάλι αδικαιολόγητο....για ακομη μια φορα τρελή αξιοπιστία.
Και οι φίλοι μου και η μάνα μου και εγώ στους ίδιους ελληνικούς δρόμους οδηγάμε και μάλιστα πιο ταλαιπωρημένα αμάξια και πιο παλιά και δεν κάνουν ΚΙΧ !
Αισθητήρας...omg...να δω τι άλλο θα μας βγάλει...Ελπίζω να είναι τα καλώδια όπως τις προηγούμενες φορές γιατί αλλιώς θα το βάψω μπλε και στην θάλασσα! :SΜερκ που λες έχει ο θείος μου c class,έχει e class και ο κολλητός του πατέρα μου έχει kai ML ο νονός μου...Ισχύει οτι τα σκουπίδια της Mercedes τα παίρνει η BMW αλλα και τα Mercedes δεν πάνε πίσω...Γι'αυτό άλλωστε είμαι τοσο κάθετος για την Γερμανική αξιοπιστία...γιατί να πεις χάλασε ένα λες οκ...η παρτίδα...μηχανή είναι ή οτιδήποτε άλλο χαζό αλλα οταν όλα βγάζουν βλάβες τοτε κατι δεν πάει καλά...
Το C του θείου μου τρίζει επίσης,το E τρίζει, το ML που το έχω οδηγίσει κιόλλας μπορώ να πω οτι αν και έχει κάποια χιλιομετράκια δεν ακούγεται ΚΙΧ (αυτό έλειπε άλλωστε) και μου αρέσει και σαν αμάξι...Αν είχε αερόσακους όμως θα ήταν καλύτερο καθώς και αυτό την τελευταία φορά που το οδήγησα είχε λαμπάκι αερόσακου και μου είχε πει ο νονός μου οτι περίμενε ΕΓΚΕΦΑΛΟ AirBag :S....τραγικά πράματα....δυστυχώς η Mercedes στο μυαλό μου ήταν κάποτε η βασίλισα τον οχημάτων...κατάλαβα οτι πλεον ΔΕΝ ισχύει ούτε αυτό....
Άσε έχω πολλά και για την γούνα της Mercedes...
Πάντως απο τα γερμανικά μάλλον είναι τα καλύτερα...Αύριο θα μπει και στον εγκεφαλο να δουμε και για το airbag...Άντε να δούμε τι θα γίνει... Μάλλον θα έρθει αύριο ο πατέρας μου να πάρει το σαράβαλο και να μου φέρει την Ιταλίδα μου μαζί με λίγο κράξιμο παρέα (και να πω οτι έφταιγα...)
Ότι γυαλίζει τελικά δεν είναι χρυσός όντως...
Η γνώμη σου είναι σεβαστή εθνικόφρωνα , εγώ πάντως στην δικιά μου C class δεν ακούω κίχ και κινούμαι συνέχεια αναγκαστικά σε χωματόδρομους . Πέρασα και απο το στρατόπεδο την BMW και απλά δεν ξαναπατάω απο εκεί . Πάντως για τον αισθητήρα είναι μια ζελατίνη στο κάθισμα που 'σκίζετε' και θέλει αλλαγή
-
Μια χαρα ποιοτικα και αξιοπιστα ειναι τα BMW, τωρα απλα να του ετυχαν ολα αυτα μαζεμενα-τι να πω αλλαξε μηχανικο η βενζινα καποιος σε γκαντεμιαζει
-
Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
@Xenos ΦΥΣΙΚΑ και όλα αυτά λενε ΠΟΛΛΑ. ΕΙΔΙΚΑ όταν το αμάξι κοστίζει 30.000 ΕΥΡΩ ! Να πεις είναι κανένα matiz λες οκ...αλλα ρε φούστη μου BMW (και καλάαα) παίρνεις...Τωρα πιστευω να πηρες το μαθημα σου οτι η αξιοπιστια δεν εχει ουδεμια σχεση με την τιμη αγορας του αυτοκινητου! Και ναι το ματιζ ειναι τερας αξιοπιστιας ειδικα οσα φτιαχνονταν κορεα.
Οσο αφορα τα γερμανικα που ειχες στην κατοχη σου, δεν ειναι τριμπουρδελα επειδη σου τυχαν αναποδιες στην αξιοπιστια τους. Αληθεια, γιατι δεν αναφερεις καθολου την οδηγικη συμπεριφορα αυτων?
Με λιγα λογια σου λεω οτι ας ειχα και γω bmw να χαιρομουν οδηγηση και ας ειχα μερικα τρεξιματα για μικροπροβληματα...Εγω εχω ενα hyundai tucson 7 ετων με 110.000κμ ιδιαιτερα αξιοπιστο. Η αντιστοιχη BMW X3 τοτε εκανε +25.000 ευρω. Επρεπε να την περιμενω πιο αξιοπιστη? Φυσικα οχι. Αλλα σιγουρα ανωτερη σε ολα τα υπολοιπα!
-
Ο χρήστης ethnikofron471 έγραψε:
Παιδιά καλησπέρα, .... 40.000χλμ..... με 15.000χλμ.....
περίπου 80.000χλμ...... με 600.000 χλμ..... και έχει 200.000χλμ .....με 300.000χλμ.... έχω αλλάξει στις 80.000χλμ .....
Honda Civic 311.000χλμ και Fiat Stilo sport 220.000χλμmy brother from another mother
-
To αμάξι μέχρι τις πόσες στροφές πάει συνήθως;
-
Ένα ένα
Λοιπόν:
Thoma συμφωνώ...άλλωστε ο ξάδερφός του κολλητού μου που δουλεύει στην BMW στην Γερμανία λέει χαρακτηριστικά οτι ' τα σκουπίδα της mercedes τα παίρνει η ΒΜW'. Δεν λέω πως όλα τρίζουν απλα είναι να μη σου κάτσει...Όσο για τον αισθητήρα ξέρω τι ακριβώς λες καθώς ίδιο θέμα είχε και το Stilo...στον OCS sensor βάρους (στο δικό μου δεν έχει αλλαχτεί ποτέ πάντως).@r200 δεν νομίζω να μου έτυχε μονο εμένα...Αν κάνεις ενα search στο internet Θα καταλάβεις πως δεν είμαι ο μόνος.Άλλωστε και η καθηγήτρια μου με X5 τρέχει...τεσπα
@cson οπως είπα ένα απο τα Γερμανικά να βγει σκαρτο να πω έπεσα στην περίπτωση αλλα όχι όλα...Οσο για την οδική συμπεριφορά τι ακριβώς να σου πω?Αυτά που λενε τα περιοδικά?Όχι ΔΕΝ τα επιβεβαιώνω!Είναι καλά σε αυτόν τον τομέα αλλα απλά καλά.Σε καμια περίπτωση δεν μπορώ κανένα Γερμανικό που έχω μπει και έχω οδηγήσει με την Alfa Romeo 159 καθώς και με την Gullieta....μακραν μπροστά σε ΟΛΑ...Και αξιοπιστία,και ποιότητα,και κρατήματα,και φρένα,και ασφάλεια (το τονίζω καθως υπάρχει και εδω ενας μύθος)και φυσικά όχι απλα οδιγική συμπεριφορά αλλα ΟΔΙΓΙΚΗ ΑΠΟΛΑΥΣΗ.
Καλα το Passat δεν θα το σχολιάσω στην οδική συμπεριφορα...ένα απλό αμαξάκι...Και στην τελική ποια οδική συμπεριφορά μου λες οταν μένω στον δρόμο?Ποια οδική συμπεριφορά μου λές οταν πάω μια βόλτα και ΣΠΑΝΕ τα νεύρα μου απο τα τζάγκαρ τζούγκαρ??
Προσωπικά το περπάτημα και την απόλαυση που προσφέρει το Stilo την προτιμάω...Αν ήταν πισωκίνητο (ναι...μας πιάνουν ώρες ώρες κα***ς) δεν θα το άλλαζα με τίποτα Φυσικά αυτό με κατέστρεψε...καλύτερα να χαλούσε στα χέρια του πατέρα μου..αναθεμα την ώρα που την πήρα...
Πάντως αυτό που λες 'ας είχα και εγώ bmw και ας είχα προβληματα και τριξιματα' θα σου πω πως ΔΕΝ έχω μικροπροβλήματα που και αυτα ΔΕΝ δικαιολογούνται για ένα τέτοιο αμάξι αλλα ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑΡΕΣ. Σου λεω ΔΕΝ εχω αερόσακου, ΔΕΝ είχα φρένα, ΕΜΕΙΝΑ στον δρόμο 2 φορές! Τι μου λες τώρα...με τον πόνο μου παίζεις???
Απο το Hyundai σε όλα τα υπόλοιπα όπως λες μπορεί να είναι καλύτερη...ίσως στα φρένα...ίσως στο περπάτημα - ΑΝ ΔΕΝ ΤΡΙΖΕΙ-... δεν μου λένε τίποτα αυτά όταν δεν έχω καν την τυπική ασφάλεια...γιατί οταν μένεις στον δρόμο ΔΕΝ είσαι ασφαλής...Δεν ξέρεις που θα σου τύχει η στραβή και με ποσα χιλιόμετρα την ώρα...μπορεί στην τελική να είσαι σε καμια ερημιά...άντε τρέχα.... Άστο σου λέω...σε παρακαλώ πολύ μην παίζεις με τον πόνο μου...είναι προσβλητικό να μου λες ολα αυτα τα πράματα...ίσως και αστείο καθώς σε γυρνάνε σε εποχές προ 20ετίας....σχετικά με αυτές τις αντιλήψεις εννοώ...
Πάντως φίλος με BMW X1 έχει να λέει οτι εκτος απο άχρωμο οδηγητικά ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΡΕΝΑ ! (δικά του λόγια)
Προσωπικά πιστεύω πως το περπάτημα των Ιταλικών αυτοκινήτων πλεον δεν το φτάνει κανείς (αν το πάρουμε πολύ γενικά.Πολλοί θα συμφωνήσουν άλλοι θα διαφωνήσουν...όπως και να χει δεν ειναι αυτό το θέμα μας)
@drdino σε τελείως λογικά πλαίσια...κοφτες φυσικά ποτε...αλλα και κόφτες να πήγαινε δεν δικαιολογείτε ρε παιδιά αυτό το χάλι...
Πάντως μόλις γύρισα απ'εξω και με έφερε φιλαράκι με το αμάξι του πατέρα του (honda accord) και απλα πολύ ωραίο αυτοκίνητο + το οτι δεν κατάλαβα λακούβα...
Αύριο πρωι πρωι θα είμαι στο συνεργείο και θα σας ενημερώσω
Ευχαριστώ πολύ
Πάλι πρόβλημα με Γερμανικό "σκυλί"...