-
Προσωπικά θεωρώ ότι το ταχύτερο μονοθέσιο το είχε η McLaren φέτος. Το γιατί αυτό δεν μετουσιώθηκε σε κάτι το απτό (τίτλος) είναι ίσως και θέμα ατυχίας. Από εκεί και πέρα η όποια ατυχία της RB στην αρχή της season αμβλύνθηκε από το γεγονός ότι πόντους κέρδιζαν όλοι και κανείς από τους αντιπάλους δεν είχε ξεφύγει σημαντικά.
Αυτή είναι η άγρια ομορφιά του sport. Το γεγονός ότι η RB δεν είναι η πλέον ταχής ίσως να δίνει κατ' εμέ και μεγαλύτερη αξία στον SV.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
...και η Williams 9 έχει
Ο τελευταίος της Williams όμως ήταν πριν 15 χρόνια. Βέβαια κι εσείς χρόνια 14 έχετε.
Για κατασκευαστών!! μήπως θέλεις να σου θυμίσω τα δικά σας??
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Δεν ξέρω αν ο Button με μονοθέσιο που ουσιαστικά θα στήνει/στήνεται πάνω του θα είναι θεαματικά καλύτερος, πάντως φέτος έδειξε κατώτερος και των τριών (Vettel-Hamilton-Alonso). Θα δούμε του χρόνου.Όχι στην αρχή της χρονιάς μια χαρά ήταν, η πτώση του άρχισε μετά τις δοκιμές του Mugello που πιθανότατα η εξέλιξη στο μονοθέσιο το πήγε περισσότερο προς τα γούστα του Lewis. Το πρόβλημα με το δίδυμο του 2013 δεν είναι η θεωρητική του ποιότητα, αυτή δεν νομίζω ότι υπάρχουν πολλοί που σοβαρά την αμφισβητούν. Μένει να φανεί πόσο πλεονέκτημα ή μειονέκτημα είναι το ότι οι οδηγοί είναι υπερβολικά ίδιοι (και ευγενικοί) στη διαχείριση ελαστικών. Μπορεί αυτό να είναι ένα τεράστιο όπλο, μπορεί και αδυναμία σε μια F1 που πλέον το παιχνίδι με τις γόμες μπορεί να αλλάξει ισορροπίες.
Όσο για το 14 που το λένε και το ξαναλένε μερικοί, κάμια διαφορά δεν θα έχει για την McLaren στο θέμα κινητήρα. Ότι κινητήρα φτιάξει η Mercedes, αυτόν θα έχει. Και η red Bull πελάτισσα είναι, δεν νομίζω να κακόπεσε.
Ψυχολογικό (σας) είναι το θέμα.Καλό πράγμα η αισιοδοξία ripper, θα δούμε. Αν μη τι άλλο η Red Bull δεν έχει απέναντι του ένα πανάκριβο εργοστασιακό στοίχημα με έναν άκομψο παρτάκια (Haug) στο τιμόνι του.
-
Ο χρήστης kostas225 έγραψε:
...και η Williams 9 έχει
Ο τελευταίος της Williams όμως ήταν πριν 15 χρόνια. Βέβαια κι εσείς χρόνια 14 έχετε.
Για κατασκευαστών!! μήπως θέλεις να σου θυμίσω τα δικά σας??
Το κατασκευαστών μετράει. 16 χρόνια ήταν το αρνητικό ρεκόρ μας (1983-1999) και θα το σπάσετε!
-
Η αλήθεια είναι οτι κοντεύουμε ρε γ@μώτο!!!!
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Όσο για το 14 που το λένε και το ξαναλένε μερικοί, κάμια διαφορά δεν θα έχει για την McLaren στο θέμα κινητήρα. Ότι κινητήρα φτιάξει η Mercedes, αυτόν θα έχει. Και η red Bull πελάτισσα είναι, δεν νομίζω να κακόπεσε.
Ψυχολογικό (σας) είναι το θέμα.Καλό πράγμα η αισιοδοξία ripper, θα δούμε. Αν μη τι άλλο η Red Bull δεν έχει απέναντι του ένα πανάκριβο εργοστασιακό στοίχημα με έναν άκομψο παρτάκια (Haug) στο τιμόνι του.
Το κόλπο είναι αλλού: Πότε θα ξέρει ο Μπρον τις ακριβείς διαστάσεις και κατανομή βάρους του κινητήρα και πότε ο Ντένις; Πότε θα ξέρουν τις λεπτομέρειες της απόδοσης στην Μερκ και πότε στη Μάκα; Ποιο σχεδιαστικό τημ θα επηρρεάσει το μηχανολογικό τημ της Μερκ; Κοντολογίς, η Μακα θα αργήσει να φτάσει σε βαθμό κατανόησης την κατάσταση το 2014 σε σχέση με την Μερκ που (λογικά) θα εμφανιστεί πανέτοιμη με το καλημέρα.
-
Part of the game προφανώς
-
Η οψιόν για 3 ακόμα χρόνια έχει ενεργοποιηθεί? Νομίζω όχι
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Όσο για το 14 που το λένε και το ξαναλένε μερικοί, κάμια διαφορά δεν θα έχει για την McLaren στο θέμα κινητήρα. Ότι κινητήρα φτιάξει η Mercedes, αυτόν θα έχει. Και η red Bull πελάτισσα είναι, δεν νομίζω να κακόπεσε.
Ψυχολογικό (σας) είναι το θέμα.Καλό πράγμα η αισιοδοξία ripper, θα δούμε. Αν μη τι άλλο η Red Bull δεν έχει απέναντι του ένα πανάκριβο εργοστασιακό στοίχημα με έναν άκομψο παρτάκια (Haug) στο τιμόνι του.
Το κόλπο είναι αλλού: Πότε θα ξέρει ο Μπρον τις ακριβείς διαστάσεις και κατανομή βάρους του κινητήρα και πότε ο Ντένις; Πότε θα ξέρουν τις λεπτομέρειες της απόδοσης στην Μερκ και πότε στη Μάκα; Ποιο σχεδιαστικό τημ θα επηρρεάσει το μηχανολογικό τημ της Μερκ; Κοντολογίς, η Μακα θα αργήσει να φτάσει σε βαθμό κατανόησης την κατάσταση το 2014 σε σχέση με την Μερκ που (λογικά) θα εμφανιστεί πανέτοιμη με το καλημέρα.
Ελπίζω τα παραπάνω μειονεκτήματα να μπορέσουμε να τα ισορροπήσουμε με ένα καλύτερο σασί
-
Ο χρήστης mikeerfol έγραψε:
Η οψιόν για 3 ακόμα χρόνια έχει ενεργοποιηθεί? Νομίζω όχιΝομίζω πως ναι!
-
Ο χρήστης The Black Earl έγραψε:
Το κόλπο είναι αλλού: Πότε θα ξέρει ο Μπρον τις ακριβείς διαστάσεις και κατανομή βάρους του κινητήρα και πότε ο Ντένις; Πότε θα ξέρουν τις λεπτομέρειες της απόδοσης στην Μερκ και πότε στη Μάκα; Ποιο σχεδιαστικό τημ θα επηρρεάσει το μηχανολογικό τημ της Μερκ; Κοντολογίς, η Μακα θα αργήσει να φτάσει σε βαθμό κατανόησης την κατάσταση το 2014 σε σχέση με την Μερκ που (λογικά) θα εμφανιστεί πανέτοιμη με το καλημέρα.
Ελπίζω τα παραπάνω μειονεκτήματα να μπορέσουμε να τα ισορροπήσουμε με ένα καλύτερο σασί
Δουξ αυτό προσπαθώ να πω. Πως θα χτίσεις τέλειο σασί όταν αυτό που ντύνεις δεν το ξέρεις ακόμα, ενώ ο άλλος το ξέρει; Είναι σα να προσπαθείς να ράψεις κοστούμι απλά υποθέτωντας πως είναι αυτός που θα το φορέσει. Αυτός που τον ξέρει και συνεργάζεται μαζί του, θα ράψει καλύτερο όσο σκατά ράφτης και να είναι (που δεν είναι και τόσο)
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Το κόλπο είναι αλλού: Πότε θα ξέρει ο Μπρον τις ακριβείς διαστάσεις και κατανομή βάρους του κινητήρα και πότε ο Ντένις; Πότε θα ξέρουν τις λεπτομέρειες της απόδοσης στην Μερκ και πότε στη Μάκα; Ποιο σχεδιαστικό τημ θα επηρρεάσει το μηχανολογικό τημ της Μερκ; Κοντολογίς, η Μακα θα αργήσει να φτάσει σε βαθμό κατανόησης την κατάσταση το 2014 σε σχέση με την Μερκ που (λογικά) θα εμφανιστεί πανέτοιμη με το καλημέρα.
Ελπίζω τα παραπάνω μειονεκτήματα να μπορέσουμε να τα ισορροπήσουμε με ένα καλύτερο σασί
Δουξ αυτό προσπαθώ να πω. Πως θα χτίσεις τέλειο σασί όταν αυτό που ντύνεις δεν το ξέρεις ακόμα, ενώ ο άλλος το ξέρει; Είναι σα να προσπαθείς να ράψεις κοστούμι απλά υποθέτωντας πως είναι αυτός που θα το φορέσει. Αυτός που τον ξέρει και συνεργάζεται μαζί του, θα ράψει καλύτερο όσο σκατά ράφτης και να είναι (που δεν είναι και τόσο)
Συμφωνώ σε αυτό αλλά πιστεύω ότι δε θα 'καθυστερήσουν' να μας δώσουν τις σημαντικότερες πληροφορίες (όπως οι διαστάσεις). O Neil μάλιστα είχε πει από πέρυσι πως στο Woking δε τίθεται καν θέμα αν θα έχουμε ίση αντιμετώπιση. Προσωπικά πιστεύω ότι θα μειονεκτούμε σχεδόν ανεπαίσθητα λόγο κινητήρα και θα το ισορροπούμε με ένα καλύτερο σασί, και γιατί όχι, ίσως το καλύτερο του grid
Υ.Γ. 1. Με την σκέψη ότι μπορεί να φανώ εντελώς λάθος, σε καμία περίπτωση δεν πιστεύω ότι οι κινητήρες θα παίξουν τόσο σημαντικό ρόλο όσο ήθελε να παρουσιάσει ο Brawn λίγο πριν την μεταγραφή
Υ.Γ. 2. Είμαι 'Κόμης' όχι 'Δουξ'
Πολύ πετυχημένο το Δουξ, μισή μέρα δε καταλάβαινα ότι ήταν για μένα -
εεε με αυτα και με εκεινα...να τα παρει στην κρανα η μακλαρεν,και να βγαλει δικο της μοτερ...
τραβηγμενο εεε??
αν και θα το γουσταρα να βγαλει και δικο της μοτερ παντως
-
Ο χρήστης speedy gio έγραψε:
εεε με αυτα και με εκεινα...να τα παρει στην κρανα η μακλαρεν,και να βγαλει δικο της μοτερ...τραβηγμενο εεε??
αν και θα το γουσταρα να βγαλει και δικο της μοτερ παντως
Μπααα. Και πανακριβο αλλα δεν εχει και την τεχνογνωσια.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ισχύει ότι τα κεφάλια της ΜακΛάρεν εθεάθησαν στο αεροπλάνο για Τόκυο;
-
Ο χρήστης Άμπαλος έγραψε:
Ισχύει ότι τα κεφάλια της ΜακΛάρεν εθεάθησαν στο αεροπλάνο για Τόκυο; -
Ο χρήστης speedy gio έγραψε:
εεε με αυτα και με εκεινα...να τα παρει στην κρανα η μακλαρεν,και να βγαλει δικο της μοτερ...τραβηγμενο εεε??
αν και θα το γουσταρα να βγαλει και δικο της μοτερ παντως
-
Ο χρήστης Άμπαλος έγραψε:
Ισχύει ότι τα κεφάλια της ΜακΛάρεν εθεάθησαν στο αεροπλάνο για Τόκυο;Νομίζω πως είναι φήμες Αυτό για το οποίο δεν έχω ιδέα (και πιστεύω ούτε ο Ron έχει ) είναι αν θα ήταν καλύτερο να έχουμε τους Ιαπωνικούς κινητήρες ή να μείνουμε όπως ήμαστε??
-
Ο χρήστης The Black Earl έγραψε:
Ισχύει ότι τα κεφάλια της ΜακΛάρεν εθεάθησαν στο αεροπλάνο για Τόκυο;
Νομίζω πως είναι φήμες Αυτό για το οποίο δεν έχω ιδέα (και πιστεύω ούτε ο Ron έχει ) είναι αν θα ήταν καλύτερο να έχουμε τους Ιαπωνικούς κινητήρες ή να μείνουμε όπως ήμαστε??
Άμπαλε που το διάβασες αυτό?
@The Black Earl όντως, καλή ερώτηση
-
Ο χρήστης The Black Earl έγραψε:
Ισχύει ότι τα κεφάλια της ΜακΛάρεν εθεάθησαν στο αεροπλάνο για Τόκυο;
Νομίζω πως είναι φήμες Αυτό για το οποίο δεν έχω ιδέα (και πιστεύω ούτε ο Ron έχει ) είναι αν θα ήταν καλύτερο να έχουμε τους Ιαπωνικούς κινητήρες ή να μείνουμε όπως ήμαστε??
Και να τους είδε δεν νομίζω ότι προλαβαίνουν για νέο τουρμπομοτέρ το 14.
Για πιο μετά ίσως...
Ποιο ήταν το ταχύτερο μονοθέσιο του 2012;