-
Ο χρήστης giannis tsaknis έγραψε:
Τωρα για τα μηχανικα προβληματα και τις μαλακιες τις red bull παλι εμεις οι Ferraristi φταιμε?Δεν φταιτε εσεις αλλα δεν μπορει να μου λετε κωλοφαρδο τον φετελ και ατυχο τον αλονσο οταν ο πρωτος εχασε τοσους βαθμους χωρις να φταιει ο ιδιος, τους οποιους βαθμους καρπωθηκε ο 'ατυχος' αλονσο.
-
στανταρ ο fn1m ειναι ο ttc
Ντρεπεσαι να μας πεις οτι δεν σου αρεσει πια ο ΜΒΕ και το γυρισες τον Μπιμπερ;
-
Πόσα βγάζει το μήνα ένας Φερράρι χέιτερ?
Σορτ σπίκινγκ:Άσε μας κουκλίτσα μου . -
ως Αντι-Φερραρικός θα σχολιάσω μόνο την Scuderia Alonso
ο ιδανικός τίτλος για την χρονιά 2012
Ο Αλφόνσος όχι μόνο επικράτησε κατά κράτος εντός πίστας του ομοσταυλού του αλλά και εκτός επιβάλλοντας την δική του γραμμή στην ομάδα και στο μονοθέσιο με σκοπό να κατακτήσει το Πρωτάθλημα με ένα υποδεεστερο των ικανοτήτων του αλλά αξιόπιστο απο την στιγμή που τερμάτιζε -μονοθέσιο
και σχεδόν θα τα κατάφερνε λόγω των εσωτερικών μονομαχιών, έλλειψης αξιοπιστίας των αντιπάλων του αλλά και των ελαστικών Pirelli που έκαναν τους αγώνες απρόβλεπτους!
Δε τα κατάφερε για έναν λόγο μοναχα
Παρόλο που είχε την υποστήριξει του ομοσταυλού του στις βρωμιές που επιχείρησαν, ο Φελιπάο δεν κατάφερε να σταθεί - ειδικά στο πρώτο μέρος της χρονιας αντάξιος αυτου που θα λέγαμε team-mate.
από την στιγμή που έπεφτε στο πίσω μέρος του γριδ και δεν πλασαριζόνταν στην πρώτη 5αδα δεν κατάφερνε με 'νομιμο' τρόπο να '¨κόψει' βαθμούς από τους διεκδηκητές του Πρωταθλήματος.
τι θελω να πω όταν ο αλφόνσος τερμάτιζε 4ος και 3ο και 2ο είχε τους οδηγούς της Μακλαρεν και της Ρεδμπουλ λογικά έχασε έδαφος - βαθμούς στο τελευταίο άθροισμα
Εφόσον ο team-mate έκοβε βαθμούς από τους υπόλοιπους τερματίζοντας σε 3ες 4ες 5ες θέσεις με καμια δύναμη δε θα μπορούσε να κάνει το comeback του ο Βέττελ ακομα κι αν δεν γινοταν το ατύχημα του Χονδρογιάννη στο Σπα (απλα μια εγκατάλειψη την ώρα που οι αντίπαλοι μετρουσαν περισσότερες...
Πραγματικά ο αλφόνσος ήταν εντελώς μόνος στην κορυφή του γριδ παρά τις προσπάθειες της Σαουμπερ Φερράρι να του δώσουν κάποιους πόντους (βλέπε Πέρεζ)
Εδώ που τα λέμε φέτος περισσότερο team-mate του αλφόνσο ήταν ο Πέρεζ παρά ο Φελιπάο και μόνο με τις γνωστές βρωμίες πήρε πίσω τον τίτλο του υπαλλήλου της χρονιάς (και γιαυτο κ άλλωστε έμεινε - επειδή στο συμβόλαιο που υπέγραψε ουσιαστικά δεσμέυτηκε να προσπαθεί με ΚΑΘΕ τρόπο νόμιμο και μη να υποστηρίζει τον αλφόνσο εντός γριδΓια τις υπόλοιπες ομάδες όλα ειναι γνωστά ήδη
Η Ρεδμπουλ πιέστηκε όσο καμια άλλη χρονια για την κυριαρχία της καθώς όλοι λύσαξαν να την βγάλουν παράνομη
Η Μακλαρεν υπέφερε ξανα απο τις εσωτερικές της μονομαχίες αλλά και απο την αξιοπιστία της
Η Μερσεντες αν κ προσπάθησε με τον Ροσμπεργκ να φτάσει την κορυφή ουσιαστικά η νίκη του αποδείχτηκε πυτροτέχνημα
όπως και αυτή της Γουιλλιαςμ
Η Λότους είχε μια εξέλιξη αλλά με τον Χονδρογιάννη μη περιμένεις πολλά (απορω βεβαια καθώς στην πρώτη του χρονιά στην Ρενώ ήταν πιο σταθερός) όσο για τον κίμι αποδεικνύει ότι οδηγάει μόνο για την κ......λα του - ΕΝΤΕΛΩΣ!
Οι υπόλοιποι ειναι κομπάρσοι δορυφόροι των κορυφαίων ομάδων και λειτουργούν υποστηριχτηκα
Τορο Ροσο ΦΕΡΡΑΡΙ -> ΡεδΜπουλ
Σαουμπερ ΦΕΡΡΑΡΙ -> ΦΕΡΡΑΡΙ
κτλπ -
Ο χρήστης ckastam έγραψε:
επιβάλλοντας την δική του γραμμή στην ομάδα και στο μονοθέσιο με σκοπό να κατακτήσει το Πρωτάθλημα με ένα υποδεεστερο των ικανοτήτων του αλλά αξιόπιστο απο την στιγμή που τερμάτιζε -μονοθέσιο**παρά τις προσπάθειες της Σαουμπερ Φερράρι να του δώσουν κάποιους πόντους (βλέπε Πέρεζ)
Εδώ που τα λέμε φέτος περισσότερο team-mate του αλφόνσο ήταν ο Πέρεζ **για το 1ο bold
Επίσης εκεί που πάω να πω ότι συμφωνώ στα υπόλοιπα γράφεις το bold#2
Σε ρωτάω σοβαρά,μπορείς να μου εξηγήσεις από πού προκύπτει αυτό με 2 λόγια? -
Θα εννοει τη Μαλαισια... Λιγη σημασια εχει βεβαια οτι η 2η θεαη της Μαλαισιας εδωσε στη Σαουμπερ μερικα εκατομυρια. αντιστοιχα λιγη σημασια εχει οτι ισως λεω ισως να μην μπορουσε και ν προσπερασει ο περεζ λογω κοντης τελικης σχεσης. Αλλα haters gonna hate...
-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Να ποιος ήταν κωλόφαρδος φέτος.Αντιγράφω απο ξενο φορουμ...
Let me guess...F1 Fanatic?
Ξεχνάει τεχνηέντως ότι είχε και κάποια SC με το μέρος του ο Φεττελάκος.
Από 'κει και πέρα, το πρωτάθλημα χάθηκε στην Ιαπωνία. Αν δεν είχε εγκαταλείψει ο Αλόνσο τώρα θα ήταν διαφορετικά τα πράγματα.
Η τύχη όμως πάντα παίζει μεγάλο ρόλο και σε καμία περίπτωση δεν υποτιμά τις ικανότητες κάποιου. Ίσα-ίσα, θα πρέπει να είσαι ικανός για να αρπάξεις την ευκαιρία και να κερδίσεις όσο το δυνατόν περισσότερο από αυτό που σου έτυχε.
Έτσι είναι τα motorsports...
-
Aν ο Περες δεν είχε περασει στην Μοντσα μπορεί και να είχε πάρει ο Ναντο τον τίτλο. Δεν τον έστησαν στον 15ο αγώνα, αλλά τον έστησαν στο 2ο που η Φερράρι φαινόταν 2 αιώνες πίσω από τους άλλοι...
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Aν ο Περες δεν είχε περασει στην Μοντσα μπορεί και να είχε πάρει ο Ναντο τον τίτλο. Δεν τον έστησαν στον 15ο αγώνα, αλλά τον έστησαν στο 2ο που η Φερράρι φαινόταν 2 αιώνες πίσω από τους άλλοι...Μήπως δεν μπόρεσαν να τον στήσουν στον 15ο αγώνα επειδη είχε δρομολογηθεί η μεταγραφή του στη ΜακΛάρεν;
-
Μπα...αλλος ειναι..8-)
Sent from my Galaxy S2
-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Aν ο Περες δεν είχε περασει στην Μοντσα μπορεί και να είχε πάρει ο Ναντο τον τίτλο. Δεν τον έστησαν στον 15ο αγώνα, αλλά τον έστησαν στο 2ο που η Φερράρι φαινόταν 2 αιώνες πίσω από τους άλλοι...
Μήπως δεν μπόρεσαν να τον στήσουν στον 15ο αγώνα επειδη είχε δρομολογηθεί η μεταγραφή του στη ΜακΛάρεν;
Δηλαδή για να καταλάβω, εσύ μας λες ότι επειδή είχε κανονιστεί να πάει ο Perez McLaren, προσπέρασε μες στην Ιταλία και τις δύο Ferrari. Ενώ στη Μαλαισία κάθισε από πίσω.
Η Sauber στα @@ του. Αυτός αποφασίζει ποιον θα βοηθήσει και ποιον όχι. Στη Μαλαισία βέβαια πήρε team order (έτσι εξηγήσατε μερικοί γραφικοί το γεγονός ότι ο γέρο-Peter είδε σ' έναν χαοτικό αγώνα τον πιτσιρίκο οδηγό του να έχει τη δεύτερη θέση και του είπε 'πρόσεχε' -μάλιστα ήταν στημένο το ότι γλύστρισε και έκανε μια 'ασφαλή' βόλτα στο γρασίδι για να μη φανεί και άσχημο), αλλά στην Ιταλία του είπαν 'βρε Τσέκο! Αφού δεν θα πας Ferrari! Δώσε στ' αφτιά!'
greo θα μας τρελάνουν κάποιοι εδώ μέσα.
Βέβαια είναι προφανές ότι κάποιοι άνθρωποι απλώς κάνουν το χαβαλέ τους και κάποιοι αφελείς (σαν κι εμένα) τσιμπάνε και τους απαντάνε σοβαρά.
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Aν ο Περες δεν είχε περασει στην Μοντσα μπορεί και να είχε πάρει ο Ναντο τον τίτλο. Δεν τον έστησαν στον 15ο αγώνα, αλλά τον έστησαν στο 2ο που η Φερράρι φαινόταν 2 αιώνες πίσω από τους άλλοι...
Μήπως δεν μπόρεσαν να τον στήσουν στον 15ο αγώνα επειδη είχε δρομολογηθεί η μεταγραφή του στη ΜακΛάρεν;
Δηλαδή για να καταλάβω, εσύ μας λες ότι επειδή είχε κανονιστεί να πάει ο Perez McLaren, προσπέρασε μες στην Ιταλία και τις δύο Ferrari. Ενώ στη Μαλαισία κάθισε από πίσω.
Μεχρι και μερικους μηνες πριν θεωρουνταν μελλοντικος οδηγος της φεραρι οποτε ειχε λογο να μην θελει να χαλασει μια νικη της. Απο τη στιγμη που ομως συμφωνησε με τη μακλαρεν για ποιο λογο να συνεχισει να την προστατευει;
-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Μεχρι και μερικους μηνες πριν θεωρουνταν μελλοντικος οδηγος της φεραρι οποτε ειχε λογο να μην θελει να χαλασει μια νικη της. Απο τη στιγμη που ομως συμφωνησε με τη μακλαρεν για ποιο λογο να συνεχισει να την προστατευει;
Άντε ρε. Δεν το 'ξερα.
It's all clear now. Δεν είχε πια λόγο ο Perez να μας προστατεύει. Θα βρούμε άλλον προστάτη.
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Άντε ρε. Δεν το 'ξερα.It's all clear now. Δεν είχε πια λόγο ο Perez να μας προστατεύει. Θα βρούμε άλλον προστάτη.
The incredible Hulk?
-
Δεν βαρεθήκατε με τις θεωρίες συνωμοσίας και τους εξωγήινους; Έλεος!
-
Ο χρήστης sparticle έγραψε:
Μεχρι και μερικους μηνες πριν θεωρουνταν μελλοντικος οδηγος της φεραρι οποτε ειχε λογο να μην θελει να χαλασει μια νικη της. Απο τη στιγμη που ομως συμφωνησε με τη μακλαρεν για ποιο λογο να συνεχισει να την προστατευει;
Άντε ρε. Δεν το 'ξερα.
It's all clear now. Δεν είχε πια λόγο ο Perez να μας προστατεύει. Θα βρούμε άλλον προστάτη.
Βασικά τον εναν προστατη τον εχετε, ειναι ο μασα που και το χρονου βοηθητικο ρολο θα εχει. Ο αλλος ακουει στο ονομα χαλκενμπεργκ.
-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Μεχρι και μερικους μηνες πριν θεωρουνταν μελλοντικος οδηγος της φεραρι οποτε ειχε λογο να μην θελει να χαλασει μια νικη της. Απο τη στιγμη που ομως συμφωνησε με τη μακλαρεν για ποιο λογο να συνεχισει να την προστατευει;
Άντε ρε. Δεν το 'ξερα.
It's all clear now. Δεν είχε πια λόγο ο Perez να μας προστατεύει. Θα βρούμε άλλον προστάτη.
Βασικά τον εναν προστατη τον εχετε, ειναι ο μασα που και το χρονου βοηθητικο ρολο θα εχει. Ο αλλος ακουει στο ονομα χαλκενμπεργκ.
Έλα μωρέ... ο Χαλκ.... επίτηδες το έκανε... Έπεσε πάνω στην McLaren για να χάσει τη 2η θέση στο κατασκευαστών... Ρε τι πίνετε ρε;;;;
-
Ούτε επιτηδες έπεσε ούτε και άξιζε την ποινή. Αλλά είπαμε, όλα υπερ του αλονσο δουλεψαν προχθες.
-
Ο χρήστης ttc έγραψε:
Ούτε επιτηδες έπεσε ούτε και άξιζε την ποινή. Αλλά είπαμε, όλα υπερ του αλονσο δουλεψαν προχθες.Εκ του αποτελέσματος μάλλον υπέρ των SV & Ferrari δούλεψαν τα πράγματα....
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ούτε επιτηδες έπεσε ούτε και άξιζε την ποινή. Αλλά είπαμε, όλα υπερ του αλονσο δουλεψαν προχθες.
Εκ του αποτελέσματος μάλλον υπέρ των SV & Ferrari δούλεψαν τα πράγματα....
O φετελ πως επωφεληθηκε; Που κερδισε μια θεση; Όσο ο αλονσο ηταν εκτος βαθρου δεν χρειαζοταν καν να τερματισει για να παρει τον τιτλο.
F1 2012 - Season debriefing