-
Επειδή παρατηρώ ότι πολλοί προτείνουν το corsa diesel αποφάσισα να το συγκρίνω με το πολύ καλύτερο C3. H σύγκριση που κάνω είναι με βάση την ίδια τιμή και τις προσφορές. π.χ.- Το Citroen c3 1.6 e-hdi 90 stt attraction κοστίζει 12.970 - τόσο περίπου κοστίζει και το 5θυρο corsa c' mon ecoflex 1.3. To C3 κερδίζει σε 1) 230 μεγ. ροπή αντί 190 του corsa 2) 11,3 τα 0-100 αντί 12,3 του corsa 3) 182 τελική αντί 177 του corsa 4) 6 αερόσακους αντί για 2 του corsa 5) 15άρες αντί για 14άρες του corsa Ακόμα το C3 έχει παραπάνω 6) προβ. ομίχλης 7) cruise control + speed limiter δερμάτινο τιμόνι 9) χειριστήρια στο τιμόνι 10) διαιρούμενο πίσω κάθισμα 11) κατά 15 λτ μεγαλ. πορτμπαγκαζ 12 ) κατα 5 λτ μεγαλ. ρεζερβουάρ 13) πιο αθόρυβο κινητήρα 14) ανώτερη ποιότητα εσωτ. 15) πιο νέο σε ηλικία 16) πιο ελαφρύ 17) καλύτερες ρεπρίζ κ λόγω λιγότερου βάρους και λόγω μεγαλ. ροπής. Για το corsa επέλεξα την βασική έκδοση για σύγκριση γιατί οι άλλες ξέφευγαν σε τιμή σε σχέση με το C3 ενώ για το C3 διάλεξα την 2η έκδοση.
Παρατειρώ ότι κάποιοι συγκρίνουν το c3 με τα 70 άλογα με το corsa με τα 95. Είναι ανόμια σύγκριση γιατί το C3 με τα 70 είναι φθηνότερο του corsa και έχει και 25 λιγότερα άλογα. Για αυτό εγώ σύγκρινα παραπάνω, το corsa με το C3 των 90 αλόγων. Και τέλος μπορεί το corsa να χρησιμοποεί τον καλό κινητήρα της fiat αλλά οι επιδόσεις του δεν είναι αντάξιες των 95 αλόγων του καθώς το corsa είναι βαρύ
Καταλήγω λοιπόν στο συμπέρασμα ότι η Citroen με αυτές τις προσφορές δεν έχει ανταγωνιστές καθώς συνδιάζει αξιόλογα προιόντα με 'value for money'
Aς ρίξουν λοιπόν τον εγωισμό τους και κάποιες άλλες μάρκες όπως η VW και ας κάνουν καμια καλή προσφορά αντί να τα σκαν όλα στα περιοδικά για να τους γράφουν καλά λόγια και ας εμπιστευτεί περισσότερο η VW τα προιόντα της και όχι να τους δίνει μόνο 2 χρόνια εγγύηση (αλλά πως να τα εμπιστευτεί όταν σε κάποια golf παλαιότερων εποχών έπεφταν τα παράθυρα και οι νέοι tsi έχουν βγάλει τόσα προβλήματα) και ας μειώσει η opel το βάρος των οχημάτων της που πολύ αμφιβάλω αν το νέο astra με 1,5 τόνο που ζυγίζει έχει αυτήν την εργ. κατανάλωση που δίνει η opel και αν μπορεί να ανέβει ανηφόρα χωρίς να το πάρει η κατηφόρα... -
Επειδή παρατηρώ ότι πολλοί προτείνουν το corsa diesel αποφάσισα να το συγκρίνω με το πολύ καλύτερο C3. H σύγκριση που κάνω είναι με βάση την ίδια τιμή και τις προσφορές. π.χ.- Το Citroen c3 1.6 e-hdi 90 stt attraction κοστίζει 12.970 - τόσο περίπου κοστίζει και το 5θυρο corsa c' mon ecoflex 1.3. To C3 κερδίζει σε 1) 230 μεγ. ροπή αντί 190 του corsa 2) 11,3 τα 0-100 αντί 12,3 του corsa 3) 182 τελική αντί 177 του corsa 4) 6 αερόσακους αντί για 2 του corsa 5) 15άρες αντί για 14άρες του corsa Ακόμα το C3 έχει παραπάνω 6) προβ. ομίχλης 7) cruise control + speed limiter δερμάτινο τιμόνι 9) χειριστήρια στο τιμόνι 10) διαιρούμενο πίσω κάθισμα 11) κατά 15 λτ μεγαλ. πορτμπαγκαζ 12 ) κατα 5 λτ μεγαλ. ρεζερβουάρ 13) πιο αθόρυβο κινητήρα 14) ανώτερη ποιότητα εσωτ. 15) πιο νέο σε ηλικία 16) πιο ελαφρύ 17) καλύτερες ρεπρίζ κ λόγω λιγότερου βάρους και λόγω μεγαλ. ροπής. Για το corsa επέλεξα την βασική έκδοση για σύγκριση γιατί οι άλλες ξέφευγαν σε τιμή σε σχέση με το C3 ενώ για το C3 διάλεξα την 2η έκδοση.
Παρατειρώ ότι κάποιοι συγκρίνουν το c3 με τα 70 άλογα με το corsa με τα 95. Είναι ανόμια σύγκριση γιατί το C3 με τα 70 είναι φθηνότερο του corsa και έχει και 25 λιγότερα άλογα. Για αυτό εγώ σύγκρινα παραπάνω, το corsa με το C3 των 90 αλόγων. Και τέλος μπορεί το corsa να χρησιμοποεί τον καλό κινητήρα της fiat αλλά οι επιδόσεις του δεν είναι αντάξιες των 95 αλόγων του καθώς το corsa είναι βαρύ
Καταλήγω λοιπόν στο συμπέρασμα ότι η Citroen με αυτές τις προσφορές δεν έχει ανταγωνιστές καθώς συνδιάζει αξιόλογα προιόντα με 'value for money'
Aς ρίξουν λοιπόν τον εγωισμό τους και κάποιες άλλες μάρκες όπως η VW και ας κάνουν καμια καλή προσφορά αντί να τα σκαν όλα στα περιοδικά για να τους γράφουν καλά λόγια και ας εμπιστευτεί περισσότερο η VW τα προιόντα της και όχι να τους δίνει μόνο 2 χρόνια εγγύηση (αλλά πως να τα εμπιστευτεί όταν σε κάποια golf παλαιότερων εποχών έπεφταν τα παράθυρα και οι νέοι tsi έχουν βγάλει τόσα προβλήματα) και ας μειώσει η opel το βάρος των οχημάτων της που πολύ αμφιβάλω αν το νέο astra με 1,5 τόνο που ζυγίζει έχει αυτήν την εργ. κατανάλωση που δίνει η opel και αν μπορεί να ανέβει ανηφόρα χωρίς να το πάρει η κατηφόρα... -
Επειδή παρατηρώ ότι πολλοί προτείνουν το corsa diesel αποφάσισα να το συγκρίνω με το πολύ καλύτερο C3. H σύγκριση που κάνω είναι με βάση την ίδια τιμή και τις προσφορές. π.χ.- Το Citroen c3 1.6 e-hdi 90 stt attraction κοστίζει 12.970 - τόσο περίπου κοστίζει και το 5θυρο corsa c' mon ecoflex 1.3. To C3 κερδίζει σε 1) 230 μεγ. ροπή αντί 190 του corsa 2) 11,3 τα 0-100 αντί 12,3 του corsa 3) 182 τελική αντί 177 του corsa 4) 6 αερόσακους αντί για 2 του corsa 5) 15άρες αντί για 14άρες του corsa Ακόμα το C3 έχει παραπάνω 6) προβ. ομίχλης 7) cruise control + speed limiter δερμάτινο τιμόνι 9) χειριστήρια στο τιμόνι 10) διαιρούμενο πίσω κάθισμα 11) κατά 15 λτ μεγαλ. πορτμπαγκαζ 12 ) κατα 5 λτ μεγαλ. ρεζερβουάρ 13) πιο αθόρυβο κινητήρα 14) ανώτερη ποιότητα εσωτ. 15) πιο νέο σε ηλικία 16) πιο ελαφρύ 17) καλύτερες ρεπρίζ κ λόγω λιγότερου βάρους και λόγω μεγαλ. ροπής. Για το corsa επέλεξα την βασική έκδοση για σύγκριση γιατί οι άλλες ξέφευγαν σε τιμή σε σχέση με το C3 ενώ για το C3 διάλεξα την 2η έκδοση.
Παρατειρώ ότι κάποιοι συγκρίνουν το c3 με τα 70 άλογα με το corsa με τα 95. Είναι ανόμια σύγκριση γιατί το C3 με τα 70 είναι φθηνότερο του corsa και έχει και 25 λιγότερα άλογα. Για αυτό εγώ σύγκρινα παραπάνω, το corsa με το C3 των 90 αλόγων. Και τέλος μπορεί το corsa να χρησιμοποεί τον καλό κινητήρα της fiat αλλά οι επιδόσεις του δεν είναι αντάξιες των 95 αλόγων του καθώς το corsa είναι βαρύ
Καταλήγω λοιπόν στο συμπέρασμα ότι η Citroen με αυτές τις προσφορές δεν έχει ανταγωνιστές καθώς συνδιάζει αξιόλογα προιόντα με 'value for money'
Aς ρίξουν λοιπόν τον εγωισμό τους και κάποιες άλλες μάρκες όπως η VW και ας κάνουν καμια καλή προσφορά αντί να τα σκαν όλα στα περιοδικά για να τους γράφουν καλά λόγια και ας εμπιστευτεί περισσότερο η VW τα προιόντα της και όχι να τους δίνει μόνο 2 χρόνια εγγύηση (αλλά πως να τα εμπιστευτεί όταν σε κάποια golf παλαιότερων εποχών έπεφταν τα παράθυρα και οι νέοι tsi έχουν βγάλει τόσα προβλήματα) και ας μειώσει η opel το βάρος των οχημάτων της που πολύ αμφιβάλω αν το νέο astra με 1,5 τόνο που ζυγίζει έχει αυτήν την εργ. κατανάλωση που δίνει η opel και αν μπορεί να ανέβει ανηφόρα χωρίς να το πάρει η κατηφόρα... -
Αν σου βασταει λοιπον ,παρτο..
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Αν σου βασταει λοιπον ,παρτο..Δεν την έκανα την σύγκριση για να το πάρω εγώ (Έτσι κι αλλιώς εμένα ίσως μου πάρουν το ds3 οι γονείς μου μόλις πάρω το πτυχίο).. Η σύγκριση έγινε για να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν πρέπει να προτίνουν στον κόσμο το γερασμένο και αδίκως best seller corsa τι στιγμή που με τα ίδια λεφτά που θα έδινε κάποιος για το corsa μπορεί να αποκτήσε το C3 το οποίο υπερέχει σε αυτά που ανέφερα παραπάνω..
-
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Αν σου βασταει λοιπον ,παρτο..
Δεν την έκανα την σύγκριση για να το πάρω εγώ (Έτσι κι αλλιώς εμένα ίσως μου πάρουν το ds3 οι γονείς μου μόλις πάρω το πτυχίο).. Η σύγκριση έγινε για να καταλάβουν κάποιοι ότι δεν πρέπει να προτίνουν στον κόσμο το γερασμένο και αδίκως best seller corsa τι στιγμή που με τα ίδια λεφτά που θα έδινε κάποιος για το corsa μπορεί να αποκτήσε το C3 το οποίο υπερέχει σε αυτά που ανέφερα παραπάνω..
Ανιδιοτελώς δηλαδη!
-
Παιδιά για να γίνει σωστή αξιολόγηση πρέπει να υπολογιστούν εγγυήσεις και αξιοπιστία. Εκεί σίγουρα το Citroen μένει πίσω...
-
2+3=5 η σιτροεν εγγυηση..για κορσα δεν ξερω
-
Ο χρήστης Rinos02 έγραψε:
Παιδιά για να γίνει σωστή αξιολόγηση πρέπει να υπολογιστούν εγγυήσεις και αξιοπιστία. Εκεί σίγουρα το Citroen μένει πίσω...Θες να πεις δηλαδή ότι τα opel είναι πιο αξιόπιστα από τα citroen To ακούσαμε και αυτό
Σύμφωνα με μια έρευνα του 2010 ανεξάρτητης εταιρείας η Citroen είναι η 10η πιο αξιόπιστη μάρκα και η opel η 19η (VAUXHALL την αναφέρει, το ίδιο είναι έτσι λέγεται η opel σε κάποιες χώρες)
Δες εδώ:
http://autocarnet.blogspot.gr/2010/11/w ... irect.html -
Εχεις καποιο παραπονο για το οτι δεν τα βλεπεις και τα 2 συχνα στους δρομους? Η Vw στο τελος που κολλαει? Ισα ισα που επειδη κρατα υψηλοτερες τις τιμες, δεν θα βλεπεις και πολλα στους δρομους!!
Παντως μεταξυ των 2, ουτε το ενα ουτε το αλλο θα επαιρνα.. Μαλλον το Ds3 με τον 1,6 hdi θα επαιρνα! -
Συγκρίνοντας το κορσα με το 1,6 C3 πολλοί το προτιμούν και λόγω κυβικών (λιγότερα του κορσα) μιας και στην Ελλάδα είμαστε και μεταξυ μας κι εγώ εφόσον μπορώ να έχω τα ίδια άλογα με λιγότερα κυβικά, στον 1,3 θα πήγαινα.. Τώρα γιατί συνολικά κορσα και όχι C3, περί ορέξεως...
-
Ο χρήστης Focusman91 έγραψε:
Εχεις καποιο παραπονο για το οτι δεν τα βλεπεις και τα 2 συχνα στους δρομους? Η Vw στο τελος που κολλαει? Ισα ισα που επειδη κρατα υψηλοτερες τις τιμες, δεν θα βλεπεις και πολλα στους δρομους!!
Παντως μεταξυ των 2, ουτε το ενα ουτε το αλλο θα επαιρνα.. Μαλλον το Ds3 με τον 1,6 hdi θα επαιρνα!Και τα 2 τα βλέπω! Όντως η VW δεν κολλάει με το κείμενο.. Παρασύρθηκα.. Και τώρα που το σκέφτομαι ήμουν άδικως με την VW γιατί είναι κορυφαία μάρκα και είναι μία από τις αγαπημένες μου Και εγώ το ds3 θα έπαιρνα
-
Ο χρήστης koubeast έγραψε:
Συγκρίνοντας το κορσα με το 1,6 C3 πολλοί το προτιμούν και λόγω κυβικών (λιγότερα του κορσα) μιας και στην Ελλάδα είμαστε και μεταξυ μας κι εγώ εφόσον μπορώ να έχω τα ίδια άλογα με λιγότερα κυβικά, στον 1,3 θα πήγαινα.. Τώρα γιατί συνολικά κορσα και όχι C3, περί ορέξεως...Συμφωνώ απόλυτα! Πολύ εύστοχη η παρατήρηση σου και εγώ το είχα σκεφτεί
-
Αν οδηγησες το C3 και σου φανηκε οτι υπερτερει του κορσα (που το κορσα εχει απλα καλη οδηκη συμπεριφορα) τα λοχιοσημα στα γυαλια σου δεν μπορουν να σε αφησουν να διακρινεις οτι το C3 ειναι βαρκα γυαλο και οτι το τιμονι το εφτιαξαν για κοπελες 40 κιλων τοση δυναμη θελει. Α ξεχασα ολοι αυτοι που το εκαναν Best seller βεβαια δεν ξερουν και ξερεις εσυ καλυτερα.
Χωρις πλακα τωρα κοψε το πολυ autotriti και βγαλε τις παροπιδες. Το καλυτερο που εχεις να κανεις οταν συγκρινεις 2 αυτοκινητα και θελεις να εχεις τοσο απολυτες αποψεις οπως αυτες που εκφραζεις ειναι να τα οδηγησεις πρωτα. -
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
2+3=5 η σιτροεν εγγυηση..για κορσα δεν ξερω2+4 δινει η οπελ
-
Πάντως το corsa ομολογώ ότι θα ήταν η μια απ τις 2 εναλλακτικές για supermini diesel για εμενα Η άλλη δε θα ήταν το c3 πάντως
-
Ο χρήστης krotos έγραψε:
Αν οδηγησες το C3 και σου φανηκε οτι υπερτερει του κορσα (που το κορσα εχει απλα καλη οδηκη συμπεριφορα) τα λοχιοσημα στα γυαλια σου δεν μπορουν να σε αφησουν να διακρινεις οτι το C3 ειναι βαρκα γυαλο και οτι το τιμονι το εφτιαξαν για κοπελες 40 κιλων τοση δυναμη θελει. Α ξεχασα ολοι αυτοι που το εκαναν Best seller βεβαια δεν ξερουν και ξερεις εσυ καλυτερα.
Χωρις πλακα τωρα κοψε το πολυ autotriti και βγαλε τις παροπιδες. Το καλυτερο που εχεις να κανεις οταν συγκρινεις 2 αυτοκινητα και θελεις να εχεις τοσο απολυτες αποψεις οπως αυτες που εκφραζεις ειναι να τα οδηγησεις πρωτα.Συμφωνώ σε αυτα που λές. Έχεις δίκαιο! Και τώρα που το ξανασκέφτομαι το corsa μου αρέσει ειδικά σε άσπρο και μαύρο και νομίζω ότι το πίσω μέρος του 5θυρου κορσα το έχει αντιγράψει το επίσης ωραίο ι20. Έχω μια απορία όταν πάρει κάποιος ένα αυτοκίνητο με δόσεις, το επιτόκιο που πληρώνει που πηγαίνει; Πηγαίνει το κέρδος όλο στην αντιπροσωπία από όπου το αγόρασε ή κρατάει και η τράπεζα;
-
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Αν οδηγησες το C3 και σου φανηκε οτι υπερτερει του κορσα (που το κορσα εχει απλα καλη οδηκη συμπεριφορα) τα λοχιοσημα στα γυαλια σου δεν μπορουν να σε αφησουν να διακρινεις οτι το C3 ειναι βαρκα γυαλο και οτι το τιμονι το εφτιαξαν για κοπελες 40 κιλων τοση δυναμη θελει. Α ξεχασα ολοι αυτοι που το εκαναν Best seller βεβαια δεν ξερουν και ξερεις εσυ καλυτερα.
Χωρις πλακα τωρα κοψε το πολυ autotriti και βγαλε τις παροπιδες. Το καλυτερο που εχεις να κανεις οταν συγκρινεις 2 αυτοκινητα και θελεις να εχεις τοσο απολυτες αποψεις οπως αυτες που εκφραζεις ειναι να τα οδηγησεις πρωτα.Συμφωνώ σε αυτα που λές. Έχεις δίκαιο! Και τώρα που το ξανασκέφτομαι το corsa μου αρέσει ειδικά σε άσπρο και μαύρο και νομίζω ότι το πίσω μέρος του 5θυρου κορσα το έχει αντιγράψει το επίσης ωραίο ι20. Έχω μια απορία όταν πάρει κάποιος ένα αυτοκίνητο με δόσεις, το επιτόκιο που πληρώνει που πηγαίνει; Πηγαίνει το κέρδος όλο στην αντιπροσωπία από όπου το αγόρασε ή κρατάει και η τράπεζα;
για ενα ακατανοητο λογο σε ποναει που το νεο c3 ειναι πισω σε πωλησεις απ το γερασμενο κορσα , αλλιως δε βρισκω νοημα στο τοπικ σου. Ρε μπας και εχεις τιποτα μετοχες στη σιτροεν
-
Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
Έχω μια απορία όταν πάρει κάποιος ένα αυτοκίνητο με δόσεις, το επιτόκιο που πληρώνει που πηγαίνει; Πηγαίνει το κέρδος όλο στην αντιπροσωπία από όπου το αγόρασε ή κρατάει και η τράπεζα;Στο ταμειο του Στρουμφοχωριου για την βελτιωση του οδικου του δικτυου.
Στην τραπεζα φυσικα αφου αυτη δινει τα λεφτα.
-
Ο χρήστης krotos έγραψε:
Αν οδηγησες το C3 και σου φανηκε οτι υπερτερει του κορσα (που το κορσα εχει απλα καλη οδηκη συμπεριφορα) τα λοχιοσημα στα γυαλια σου δεν μπορουν να σε αφησουν να διακρινεις οτι το C3 ειναι βαρκα γυαλο και οτι το τιμονι το εφτιαξαν για κοπελες 40 κιλων τοση δυναμη θελει. Α ξεχασα ολοι αυτοι που το εκαναν Best seller βεβαια δεν ξερουν και ξερεις εσυ καλυτερα.
Χωρις πλακα τωρα κοψε το πολυ autotriti και βγαλε τις παροπιδες. Το καλυτερο που εχεις να κανεις οταν συγκρινεις 2 αυτοκινητα και θελεις να εχεις τοσο απολυτες αποψεις οπως αυτες που εκφραζεις ειναι να τα οδηγησεις πρωτα.Συμφωνώ σε αυτα που λές. Έχεις δίκαιο! Και τώρα που το ξανασκέφτομαι το corsa μου αρέσει ειδικά σε άσπρο και μαύρο και νομίζω ότι το πίσω μέρος του 5θυρου κορσα το έχει αντιγράψει το επίσης ωραίο ι20. Έχω μια απορία όταν πάρει κάποιος ένα αυτοκίνητο με δόσεις, το επιτόκιο που πληρώνει που πηγαίνει; Πηγαίνει το κέρδος όλο στην αντιπροσωπία από όπου το αγόρασε ή κρατάει και η τράπεζα;
για ενα ακατανοητο λογο σε ποναει που το νεο c3 ειναι πισω σε πωλησεις απ το γερασμενο κορσα , αλλιως δε βρισκω νοημα στο τοπικ σου. Ρε μπας και εχεις τιποτα μετοχες στη σιτροεν
Αυτό ακριβώς.. Θα ήθελα να ήταν πρωτο στο σύνολο των πωλήσεων το C3 και όχι τρίτο.. Αλλα και η τρίτη θέση μια χαρά είναι Και φυσικά δεν έχω μετοχες στη σιτροεν ούτε κάποιο προσωπικό όφελος
Citroen C3 diesel vs opel corsa diesel