Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Diesel 1.4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Diesel 1.4
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 2 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    27
    64
    347
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      giannis_pap last edited by

      Σας ευχαριστώ όλους. Είμαι 27 και κάνω μαξ 20.000 χλμ το χρόνο. Τα κοίταξα όσα μου είπατε. Έχω προκρίνει το Clio και το Corsa αλλά και το DS3 παρότι υπολείπεται σε όλα, είναι μακράν το ομορφότερο. Τι λέτε με τα νέα δεδομένα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        mark last edited by

        Clio δαγκωτό από εμένα. Aν μη τι άλλο, το Corsa έχει κλείσει 6ετία ενώ το άλλο δεν έχει κυκλοφορήσει ακόμα καλά καλά...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Από τη μία ζητάμε οικονομία και μας καίει αν πληρώνει ετήσιο σήμα αλλά από την άλλη προτιμάμε 16άρες+ ζάντες που αυξάνουν την κατανάλωση μειώνουν τις επιδόσεις και τα λάστιχά τους είναι πολύ πιο ακριβά.... Κι εγώ το ίδιο θα έκανα αλλά απλά το αναφέρω σαν, αν όχι παράδοξη, κάπως biased συμπεριφορά μας...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            giocitroen91 last edited by

            Ο χρήστης giannis_pap έγραψε:
            Σας ευχαριστώ όλους. Είμαι 27 και κάνω μαξ 20.000 χλμ το χρόνο. Τα κοίταξα όσα μου είπατε. Έχω προκρίνει το Clio και το Corsa αλλά και το DS3 παρότι υπολείπεται σε όλα, είναι μακράν το ομορφότερο. Τι λέτε με τα νέα δεδομένα;

            Στο corsa έχω μπει μέσα και έχω να πω: Σκληρά πλαστικά στο εσωτερικό που δεν έχουν γερό δέσιμο και έχει πρόχειρη συναρμολόγιση στο ταμπλό.. Το corsa diesel αξίζει μόνο επειδή χρησιμοποιεί τον κινητήρα της fiat. Απορώ γιατί είναι best seller ενω υπάρχουν τόσο νέα και καλύτερα μοντέλα... Πρόσφατα το autotriti έγραψε άρθρο για το corsa (όχι για το diesel αλλα για το βενζίνης) και δεν γράφει και τα καλύτερα.. Το αστείο είναι οτι συνήθως γράφει τα καλύτερα για τα γερμανικά.. Αυτή τη φορά όμως μπράβο του που λέει τα πράγματα όπως έχουν: Παρακάτω αντιγράφω κάποια αποσπάσματα:

            Εσωτερικό: Παλιομοδίτικο
            Το εσωτερικό επιβαρύνεται περισσότερο από το γεγονός ότι η σχεδιαστική μελέτη έγινε με δεδομένα άλλων εποχών. Το πιο χαρακτηριστικό στοιχείο που δεν μπορεί να κρύψει τη σχέση με την προηγούμενη γενιά Opel, είναι η εργονομία που δεν είναι απλά ξεπερασμένη, αλλά κουραστική. Ενδεικτική είναι η λειτουργία των χειριστηρίων του συστήματος κλιματισμού, του ηχοσυστήματος, ακόμα και ο τρόπος με τον οποίο είναι μοιρασμένες οι πληροφορίες στην κεντρική οθόνη, όλα τους ικανά να αποσπάσουν την προσοχή του οδηγού
            Από εκεί και ύστερα το εσωτερικό είναι καλυμμένο από σκληρά πλαστικά, με μέτριο φινίρισμα και συναρμογή, ενώ οι μικροτριγμοί δε λείπουν όταν η ανάρτηση τερματίσει πάνω από κάποιο σαμαράκι. Επιπλέον, το εσωτερικό δε φαίνεται ιδιαίτερα ηχομονωμένο, όπως προκύπτει από τις μετρήσεις θορύβου, αλλά και αναφορικά με τους αεροδυναμικούς θορύβους που περνάνε μέσα στις υψηλές ταχύτητες
            Ωστόσο με 6, επί της ουσίας, χρόνια στην πλάτη του και τον αντικαταστάτη του να μη βλέπει τα φώτα της δημοσιότητας πριν το 2014, το μικρό Opel δεν μπορεί να κρύψει εύκολα τα χρόνια του. Η οδική συμπεριφορά μοιάζει ρηχή σε σχέση με τον ψαγμένο ανταγωνισμό, οι τεχνολογίες ασφαλείας δεν είναι up to date – τη στιγμή που άλλα, υποδεέστερα, μοντέλα προσφέρουν ακόμα και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος – ο κινητήρας θέλει προσαρμογή σε ο,τι αφορά τα δεδομένα κατανάλωσης, ενώ η σχεδίαση, η λειτουργικότητα και η ποιότητα του εσωτερικού θέλουν επειγόντως «νυστέρι». Έτσι, μπορεί η τιμή να είναι καλή, αλλά το προϊόν δεν έχει, πλέον, ειδικό βάρος ανάλογο της καταγωγής και τη φήμης του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krotos last edited by

              επειδη το εχω το κορσα στην κατοχη μου εδω και 17000 χιλιομοτερα σου λεω οτι μονο τυχαια δεν εχει γινει best seller. εχει απο τους πιο δυνατους κινητηρες βαση κυβικων δεν πληρωνει τελη εχει πραγματικη καταναλωση ευκολα κατω απο 4,5. Οσον αφορα τον σχεδιασμο αυτο ειναι το πιο υποκειμενικο σε αλλους αρεσει σε αλλους οχι, για να το κραταει ακομα η οπελ στην αγορα κατι παραπανω απο εμας ξερει φανταζομαι. τα πλαστικα μεσα ειναι οντως σκληρα αλλα δεν εχουν κανει ουτε ενα τσικ οσο καιρο το εχω οποτε αυτο που λες για προχειροφτιαγμενο ειναι λιγο ακυρο, στο θεμα ασφαλειας τωρα μεχρι και περυσι ηταν απο τα λιγα που ειχαν το esp στανταρ απο την βασικη εκδοση, και για να μην νομιζεις οτι ειμαι προκατηλειμενος διαβασε μερικα ποστ πιο πανω ποια αυτοκινητα προτεινα εγω στον φιλο, επισης το οτι ενα αυτοκινητο ειναι στο τελος της καριερας του εχει τα θετικα οτι δε θα σου βγαλει παιδικες ασθενειες οι οποιες εχουν διορθωθει εδω και καιρο.
              Απο εμενα ξανα σαν πρωτη επιλογη yaris active καθως εχει περπατησει ενα χρονο στην αγορα, μετα clio γιατι ειναι πανεμορφο (στα ματια μου) με το ρισκο ομως να βγαλει παιδικες ασθενειες γιατι ειναι τα πρωτα μπλοκ παραγωγης και μετα κορσα 95 hp που δεν εχει τελη Punto 85hp επισης χωρις τελη.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                pappaki last edited by

                Toyota Yaris 1.4 D - Hyundai i20 1.4 Diesel - Kia Rio 1.4 Diesel και τρία ολοκληρωμένα και αξιόλογα

                πιο κιμπάρικο το νέο Clio 1.5 dCi με 90 άλογα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elvet
                  elvet last edited by

                  Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                  Από τη μία ζητάμε οικονομία και μας καίει αν πληρώνει ετήσιο σήμα αλλά από την άλλη προτιμάμε 16άρες+ ζάντες που αυξάνουν την κατανάλωση μειώνουν τις επιδόσεις και τα λάστιχά τους είναι πολύ πιο ακριβά.... Κι εγώ το ίδιο θα έκανα αλλά απλά το αναφέρω σαν, αν όχι παράδοξη, κάπως biased συμπεριφορά μας...

                  Μεγάλες αλήθειες που παραγνωρίζουμε!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • M
                    mark last edited by

                    Έτυχε να διαβάσω ένα περιοδικό, και έπεσε το μάτι μου σε αυτήν τη μικρή δοκιμή : http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=644&article=13565

                    Για κάποιον που δεν τον ενδιαφέρουν οι χώροι, και με τιμή κάτω από 11 χιλιάρικα με τον 1.3 της Fiat νομίζω πως είναι πολύ καλή λύση...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      markvag last edited by

                      Ο χρήστης giocitroen91 έγραψε:
                      . Αλλά το ds3 έχει λίγα άλογα στα 1.4..

                      Το μοτέρ αυτό της psa με τα 70 άλογα σέρνεται ακόμα και σε πολύ ελαφρύτερα αμαξώματα... Μιλάμε για τον ορισμό του αργού... Και αν σκεφτείς ότι για να κουνηθεί απλά θα πρέπει να κολάς το γκάζι στο πάτωμα, δεν παίζει να καίει τόσο λίγο... ούτε για πλάκα...

                      Εκτός αν κάνεις upgrade από κανένα 2cv, οπότε θα σου φανεί πύραυλος...

                      Για τα λοιπά που αναφέρονται δεν έχω άποψη, πέρα του ότι μ' αρέσει εμφανισιακά πολύ το νέο clio και για έναν περίεργο λόγο, που μάλλον πρέπει να αποδωθεί στο Τσερνομπίλ, και το Yaris...

                      .......autotriti έγραψε............................

                      Από πότε το autotriti έγινε κάτι καλύτερο από ανακυκλώσιμο υλικό;;;;

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        theo13 last edited by

                        Ο χρήστης giannis_pap έγραψε:
                        Σας ευχαριστώ όλους. Είμαι 27 και κάνω μαξ 20.000 χλμ το χρόνο. Τα κοίταξα όσα μου είπατε. Έχω προκρίνει το Clio και το Corsa αλλά και το DS3 παρότι υπολείπεται σε όλα, είναι μακράν το ομορφότερο. Τι λέτε με τα νέα δεδομένα;

                        απο εμενα clio ή yaris

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • G
                          giannis_pap last edited by

                          Μάλλον πάω για Clio. Θα το οδηγήσω την επόμενη βδομάδα και καπάκια το κλείνω αν δεν με χαλάσει κάτι τρομερά. Σας ευχαριστώ και πάλι.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            giannis_pap last edited by

                            Αν υπάρχει κάποιο επιχείρημα στο τραπέζι, υπέρ ή κατά ή οτιδήποτε, θα το εξετάσω με μεγάλο ενδιαφέρον. Τy

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mark last edited by

                              Για ρώτα αν ο dci στο Clio είναι με καδένα ή με ιμάντα χρονισμού. Αν είναι ακόμα με ιμάντα, έχει ένα μεγάλο κόστος στην 5ετία για αντικατάσταση. Το ψάχνω για το δικό μου βενζινοκίνητο Clio, που σιγά σιγά έρχεται η ώρα του. Ξέρω ότι στον καινούριο 1.2tce για παράδειγμα έχουν βάλει καδένα που δε χρειάζεται κάτι. Αλλά για το diesel δεν έχω ιδέα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tabascos last edited by

                                Ο 1.5 diesel του Clio με τα 75 άλογα τι να λέει; Εχει κάποιος εικόνα; Επιτάφιος;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  samatistas last edited by

                                  Ιδιος με τον 90αρη είναι με διαφορετική ρύθμιση.
                                  Λίγο μικρότερη ροπή και τελική.
                                  O 90άρης δίνει 220Νm στις 1750 ενώ ο 75άρης 200Nm στις 1750.
                                  Τελική 178 ο 90άρης και 168 ο 75 άρης.
                                  Δεν νομίζω να είναι τόσο τραγικό, αν σκεφτεί κανείς ότι ειναι κ 100 κιλά κάτω από το III.
                                  Επίσης ο 75 άρης νομίζω δεν έχει start&stop οπότε έχει περισσότερους ρύπους και μεγαλύτερη κατανάλωση από τον 90άρη.
                                  Πάντως για εντός πόλης νομίζω είναι επαρκέστατος ο 75αρης, αν το θές και εκτός καλύτερα τον 90άρη.
                                  H επίσης μπορείς να δεις το Twingo με τα 85 hp αν δεν βγαίνεις οικονομικά για το 90άρι clio.

                                  @giannis_pap: βενζίνη ή diesel θα κάνεις test drive?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tabascos last edited by

                                    Σε ευχαριστω σαματίστα.
                                    Το αυτοκίνητο που ψάχνω θα κάνει 90% της χρήσης του στην Αθήνα.
                                    Πρώτο κριτήριο για μένα είναι η χαμηλή κατανάλωση. Ωστόσο δε θέλω αμάξι που να ζοριζεται καθώς αναπόφευκτα σε αυτη την περίπτωση ανεβαίνει και η κατανάλωση. Η διάφορα πάντως που βλέπω απο τα 75 στα 90 είναι κατω απο 600 ευρώ.
                                    Σκέφτομαι επίσης και το c3, ενώ τείνω να αποκλείσω ο,τι φοράει τον 1.2 tdi παρότι δε μου είχε φανεί τόσο ανεπαρκής όταν τον οδήγησα (Ibiza).

                                    ΥΓ Η έκδοση expression του κλιό δίνει ...τάσια;

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      samatistas last edited by

                                      Τάσια, αλλά μπορείς να βάλεις το Pack Sport 2 που έχει πάνω ζάντες αλουμινίου 16',δερμάτινο τιμόνι,δερμάτινο λεβιέ,σκούρα φιμέ πίσω και πορτ μπαγκαζ με 340 euro επιπλέον.

                                      Πολλά από τα ετοιμοπαράδοτα expression έχουν ήδη αυτό το πακέτο πάνω και δεν αποκλείεται κάποιοι αντιπρόσωποι να το κάνουν ακόμη και δώρο.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • X
                                        xrist0s last edited by

                                        απο μενα hyundai i20 ή ακομα καλυτερα hyundai i30. κινητηρες διαμαντια και οικονομικοτατοι.
                                        εγω μιλαω ως κατοχος του ι20 βενζινης ομως με 10.000 χλμ. εχει τους τριγμους του σαφως αλλα προσωπικα δεν με ενοχλουν.με νοιαζει περισσοτερο που οι τιμες στο σερβις του ειναι λογικοτατες και αν χαλασει κατι, τα ανταλλακτικα του ειναι πολυ φθηνα. η ποιοτητα κυλισης για τα δεδομενα της κατηγοριας ειναι αριστη, ειναι συμπαθεστατο εμφανησιακα(υποκειμενικο αυτο) με απιστευτα ανετους χωρους και μεχρι στιγμης απροβληματιστο. ειδικα τωρα με το facelift και το ι20 και ειδικα το ι30 ακομα κ στην ποιοτητα των υλικων χτυπησε κανονικα τον ανταγωνισμο.για μενα το ι30 ειναι πραγματικα value for money και αν ειχα πριν 7 μηνες τη οικονομικη ευχαιρια να δωσω 2.500 με 3000 χιλιαρικα παραπανω θα επαιρνα το ι30 και οχι το ι20, το οποιο παρ ολα αυτα με εχει αφησει πολυ ευχαριστημενο.
                                        οι Κορεατες και ειναι πλεον κοινως ασποδεκτο, πουλανε αξιοπιστα, ομορφα και value for money αυτοκινητα που για μενα στην τελικη το τελευταιο ειναι μεγαλο κατορθωμα. να μπορεις δηλαδη να μεταφερεσαι με ανεση, ασφαλεια και σχετικα καλη οδηγικη αισθηση και να βαζεις ταυτοχρονα τα υπολοιπα χρηματα που διαθετεις στην τσεπη για αλλα πιο σημαντικα πραγματα.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          giannis_pap last edited by

                                          Για diesel ρώτησα, για diesel φαντάζομαι ότι μου είπε για την άλλη βδομάδα. Παρεμπίπτοντος έχετε κάποιο λινκ με τις εκδόσεις: τιμές και τι ακριβώς έχουν πάνω τους;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • T
                                            tabascos last edited by

                                            Ρίξε μια ματια εδω Γιάννη:

                                            http://www.highoctane.gr/sbj.aspx?sbj=3352&comp=

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 2 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr