-
Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα, είπα να ξεκινήσω απο εδώ και το αφήνω ανοικτό για θέματα ανακατασκευών γενικώς...
Αφορμή είναι το Ford Transit το οποίο με συντρόφευε χρόνια στην δουλειά, παροπλίστηκε πριν 2 χρόνια (χωρίς να έχει κάποιο πρόβλημα) και τώρα το έφερα εδώ για συμμάζεμα.
Είναι 83 μοντέλο, 2000cc με 70 ατίθασα φορτηγίσια άλογα και σαφώς 4άρι σασμάν. Κατα την διάρκεια της διετούς αναπαύσεως του σε δρόμο του Αμαρουσίου, απέκτησε ορισμένα κτυπήματα και έσπασαν τα πίσω φανάρια για να πάρουν τις λάμπες. Ο κινητήρας του απο το ρεκτιφιέ και μετά, είναι ζήτημα να έχει κάνει 30κ χλμ.Φωτογραφίες απο την τωρινή του κατάσταση αύριο. Πάντως (αντιθέτως με το moretti) αυτό θα έχει σύνομο διάστημα μεταξύ 'πριν και μετά' μια και είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί να ξαναδουλέψει απο τον Απρίλιο...Αφού δεν συνταξιοδοτήθηκε το αφεντικό του μετά απο 37 χρόνια δουλειάς, θα φορέσει ένα υγραέριο και θα συνεχίσει και αυτό μέχρι τελικής πτώσεως. Αν τα σχέδια αλλάξουν και αποφασίσω να πάρω κάτι καινούργιο, τότε θα γίνει μια χαρά ιστορικό. Ιταλόφιλος μεν...αλλά για την δουλειά μόνο Transit...έχουν περάσει απο τα χέρια μου όλοι οι τύποι μέχρι το 83 (ν1700, ν1500, 1.6 , 2.0). Βέβαια αν αποφασίσω για κάτι πιο καινούργιο, μάλλον θα κλείνω προς το Doblo...
-
Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα, είπα να ξεκινήσω απο εδώ και το αφήνω ανοικτό για θέματα ανακατασκευών γενικώς...
Αφορμή είναι το Ford Transit το οποίο με συντρόφευε χρόνια στην δουλειά, παροπλίστηκε πριν 2 χρόνια (χωρίς να έχει κάποιο πρόβλημα) και τώρα το έφερα εδώ για συμμάζεμα.
Είναι 83 μοντέλο, 2000cc με 70 ατίθασα φορτηγίσια άλογα και σαφώς 4άρι σασμάν. Κατα την διάρκεια της διετούς αναπαύσεως του σε δρόμο του Αμαρουσίου, απέκτησε ορισμένα κτυπήματα και έσπασαν τα πίσω φανάρια για να πάρουν τις λάμπες. Ο κινητήρας του απο το ρεκτιφιέ και μετά, είναι ζήτημα να έχει κάνει 30κ χλμ.Φωτογραφίες απο την τωρινή του κατάσταση αύριο. Πάντως (αντιθέτως με το moretti) αυτό θα έχει σύνομο διάστημα μεταξύ 'πριν και μετά' μια και είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί να ξαναδουλέψει απο τον Απρίλιο...Αφού δεν συνταξιοδοτήθηκε το αφεντικό του μετά απο 37 χρόνια δουλειάς, θα φορέσει ένα υγραέριο και θα συνεχίσει και αυτό μέχρι τελικής πτώσεως. Αν τα σχέδια αλλάξουν και αποφασίσω να πάρω κάτι καινούργιο, τότε θα γίνει μια χαρά ιστορικό. Ιταλόφιλος μεν...αλλά για την δουλειά μόνο Transit...έχουν περάσει απο τα χέρια μου όλοι οι τύποι μέχρι το 83 (ν1700, ν1500, 1.6 , 2.0). Βέβαια αν αποφασίσω για κάτι πιο καινούργιο, μάλλον θα κλείνω προς το Doblo...
-
Για να μην ανοίγω καινούργιο θέμα, είπα να ξεκινήσω απο εδώ και το αφήνω ανοικτό για θέματα ανακατασκευών γενικώς...
Αφορμή είναι το Ford Transit το οποίο με συντρόφευε χρόνια στην δουλειά, παροπλίστηκε πριν 2 χρόνια (χωρίς να έχει κάποιο πρόβλημα) και τώρα το έφερα εδώ για συμμάζεμα.
Είναι 83 μοντέλο, 2000cc με 70 ατίθασα φορτηγίσια άλογα και σαφώς 4άρι σασμάν. Κατα την διάρκεια της διετούς αναπαύσεως του σε δρόμο του Αμαρουσίου, απέκτησε ορισμένα κτυπήματα και έσπασαν τα πίσω φανάρια για να πάρουν τις λάμπες. Ο κινητήρας του απο το ρεκτιφιέ και μετά, είναι ζήτημα να έχει κάνει 30κ χλμ.Φωτογραφίες απο την τωρινή του κατάσταση αύριο. Πάντως (αντιθέτως με το moretti) αυτό θα έχει σύνομο διάστημα μεταξύ 'πριν και μετά' μια και είναι πολύ πιθανό να χρειαστεί να ξαναδουλέψει απο τον Απρίλιο...Αφού δεν συνταξιοδοτήθηκε το αφεντικό του μετά απο 37 χρόνια δουλειάς, θα φορέσει ένα υγραέριο και θα συνεχίσει και αυτό μέχρι τελικής πτώσεως. Αν τα σχέδια αλλάξουν και αποφασίσω να πάρω κάτι καινούργιο, τότε θα γίνει μια χαρά ιστορικό. Ιταλόφιλος μεν...αλλά για την δουλειά μόνο Transit...έχουν περάσει απο τα χέρια μου όλοι οι τύποι μέχρι το 83 (ν1700, ν1500, 1.6 , 2.0). Βέβαια αν αποφασίσω για κάτι πιο καινούργιο, μάλλον θα κλείνω προς το Doblo...
-
Σήμερα πλυθήκαμε, μετά απο 2 χρόνια απλυσιάς και αναμονής. Βέβαια το πλύσιμο έβγαλε και κάποιες κρυφές, αλλά όχι μη αναμενόμενες πληγές.
Για αρχή καθαρίστηκε και πλύθηκε ο χώρος του κινητήρα. Αλλάχθηκε το φίλτρο αέρα και με ένα drill καθάρισα τις υποδοχές μπουζοκαλωδίων στο καπάκι του ντιστριμπτιτέρ, έβαλα τα μπουζοκαλώδια που είχα αγοράσει καινούργια προν 2-3 χρόνια και τα βρήκα στην καρότσα. Φόρεσε την μπαταρία του marbella και ζωντάνεψε.Ο χώρος του κινητήρα (η ψυχάρα του εργάτη) Λεπτομέρεια: Ο κινητήρας δεν είναι Siera, Taunus κλπ που ήταν συνηθισμένοι στην εποχή του, αλλά ο γνήσιος δίλιτρος Transit που φορούσε απο την μάνα του (μετά απο ένα ρεκτιφιε στις 280κ χλμ)
Ακολουθούν 4 φωτογραφίες εξωτερικές. Τα φλας που έχουν σπάσει δεν έσπασαν απο τρακάρισμα, απλά είχαν βρει παιχνίδι οι πιτσιρικάδες, τα έσπαγαν και έπαιρναν τις λάμπες. Τα σαπάκια είναι τα κλασικά των Transit και υπάρχουν ακόμα ευαίσθητα κομμάτια (φρύδια πίσω φτερών, σκαλάκια καμπίνας)
-
Working class hero.
-
http://www.ruylclassics.nl/ford01_eng.htm
Ford Transit Mk 1 15 Window Minibus - may 1969
Price € 35.000,00δεν υπάρχει σχόλιο..
-
Πιστεύω οτι πρέπει να αλλάξει ο τίτλος του topic.
Ανακατασκευή Transit, ας πούμε.
-
Φοβάμαι να ανοίξω τέτοιο νήμα, γιατί το συγκεκριμένο van θα με βοηθήσει να εξοικειωθώ με την argon. Αυτό μπορεί να σημαίνει (εύχομαι το αντίθετο) ότι κάποιες χοντράδες θα είναι ορατές.
Ας το προχωρήσω για λίγο καιρό και αν υπάρχει λόγος θα παρακαλέσω κάποιον μοντ να τα μεταφέρει σε αντίστοιχο...
Άλλωστε πριν αρχίσει η ανακατασκευή, θα κουβαλήσει τα ξύλα του χειμώνα και θα μεταφέρει και κάποια μπάζα στον χώρο συλλογής τους... -
Ο χρήστης 993cc έγραψε:
http://www.ruylclassics.nl/ford01_eng.htmFord Transit Mk 1 15 Window Minibus - may 1969
Price € 35.000,00δεν υπάρχει σχόλιο..
Ο κλασικός V κινητήρας στα 1500cc, με τέσσερα ταμπούρα και χωρίς σεβρόφρενο. Ταλαίπωροι επιβάτες...
Για τα χρήματα δεν θα το συζητήσω, αλλά αν μου περίσσευαν αρκετά...θα τα έδινα, δεδομένου ότι είχα και ένα τέτοιο... -
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
http://www.ruylclassics.nl/ford01_eng.htm
Ford Transit Mk 1 15 Window Minibus - may 1969
Price € 35.000,00δεν υπάρχει σχόλιο..
Ο κλασικός V κινητήρας στα 1500cc, με τέσσερα ταμπούρα και χωρίς σεβρόφρενο. Ταλαίπωροι επιβάτες...
Για τα χρήματα δεν θα το συζητήσω, αλλά αν μου περίσσευαν αρκετά...θα τα έδινα, δεδομένου ότι είχα και ένα τέτοιο...[/quote]αυτο ειναι το προβλημα μας , πριν μερικα χρονια λεγαμε να το δωσουμε για να παρουμε το καινουργιο μοντελο και τωρα θελουμε το παλιο .ειμαστε φοβεροι !!!!
-
Αν όχι ακόμα σε 'σήριαλ' Ανακατασκευή Transit ..υπάρχει κι αυτό viewtopic.php?f=16&t=28694
ή ακόμα κι αυτό viewtopic.php?f=16&t=37871
(δεν έχω κατάλαβει ακριβώς τη διαφορά μεταξύ των 2 ) -
Ο χρήστης ritmo130tc έγραψε:
αυτο ειναι το προβλημα μας , πριν μερικα χρονια λεγαμε να το δωσουμε για να παρουμε το καινουργιο μοντελο και τωρα θελουμε το παλιο .ειμαστε φοβεροι !!!!
Ναι έτσι είναι Στέλιο...και το χειρότερο είναι ότι θα το οδηγούσα με ευχαρίστηση τώρα, όχι για πολύ βέβαια...
Δυστυχώς δεν έχω φωτογραφία απο εκείνο, στο οποίο έκανα και τα πρώτα μου οδηγικά βήματα, αλλά έχω απο το επόμενο μοντέλο, 1500cc του 72 με 4 ταμπούρα, αλλά με σεβρόφρενο παρακαλώ...εδώ εγώ 15 χρονών, έψαχνα την ευκαιρία να πάμε στο χωριό και να το παίρνω σε επαρχιακούς δρόμους:
Το οποίο όταν πήρα το δίπλωμα βάφτηκε έτσι:
Και αυτό ήταν το πρώτο Transit (δικό μου πια) στο οποίο είχα βάλει και έναν δίλιτρο κινητήρα απο escort:
Τελικά Στέλιο, μάλλον για ψυχοθεραπεία το κάνουμε
Aνακατασκευη Ford Transit