Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Περί Συμπλέκτη/Δίσκων/Πλατώ
    • 1
    • 2
    • 23
    • 24
    • 25
    • 26
    • 27
    • 54
    • 55
    • 25 / 55
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    24
    1090
    49912
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      antonis-team last edited by

      Το δίχαλο το δικό σου έχει δυο σημεία που εφαρμόζετε επάνω του μια μπίλια. Η μια είναι σταθερή στο κάτω σημείο του, και η άλλη υδραυλική, μέσα από το εμβολο της πρώτης φωτώ, που είναι μαύρο.
      Α.

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • G
        giorgos20 last edited by

        Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
        Το δίχαλο το δικό σου έχει δυο σημεία που εφαρμόζετε επάνω του μια μπίλια. Η μια είναι σταθερή στο κάτω σημείο του, και η άλλη υδραυλική, μέσα από το εμβολο της πρώτης φωτώ, που είναι μαύρο.
        Α.

        ευχαριστω για την απαντηση..
        ρωταω γιατι κανει ενα θορυβο το πενταλ του συμπλεκτη και μου ειπαν οτι θελει γρασαρισμα η μπιλια απο το διχαλο...απ οτι καταλαβα δε χρειαζεται να κατεβει το σασμαν για να γινει κατι τετοιο οπως μου ειχαν πει στην αρχη..
        συγκεκριμενα για να καταλαβω..εχω κυκλωσει 2 σημεια απο αυτο που αναφερεις..το πρωτο ή το δευτερο ειναι που περνει γρασαρισμα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 3
        • A
          antonis-team last edited by

          Ξεβιδώνοντας το μαύρο εξάρτημα, ελάχιστο διαρκείας στο κεφάλι.
          Στο κάτω είναι δύσκολο, και συνήθως αυτό κάνει θόρυβο, συνήθως κάνω μια μικρή τρύπα στο καβούκι του σασμάν, και από εκεί λιπαίνω. Είναι απλό εάν ξέρεις την θέση. Στο 1 με τυποτα……
          Α.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • G
            giorgos20 last edited by

            Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
            Ξεβιδώνοντας το μαύρο εξάρτημα, ελάχιστο διαρκείας στο κεφάλι.
            Στο κάτω είναι δύσκολο, και συνήθως αυτό κάνει θόρυβο, συνήθως κάνω μια μικρή τρύπα στο καβούκι του σασμάν, και από εκεί λιπαίνω. Είναι απλό εάν ξέρεις την θέση. Στο 1 με τυποτα……
            Α.

            ευχαριστω

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              s3 last edited by

              λοιπον εχουμε θεματακι για δυσκολους λυτες!
              Αμαξι corolla 1,3 του 2000.
              Εδω και ενα χρονο ξεκινησε ενας θορυβος χρρρρρ, και οτ εκανε στο πατημα γκαζιου με 5η.Οταν αφηνες δεν εκανε τοσο θορυβο.
              Σιγα σιγα με την παροδο του χρονου επεκταθηκε και στις αλλες ταχυτητες με αντιστροφη σειρα, δλδ 4η, 3η, και 2η.
              Κατα το καλοκαιρι ακουγα και στη 2η ενα τακ-τακ και το ενιωθα και στο δεξι ποδι το τακ περα απο το χρρρρρ.
              Μεχρι που φτασαμε αυτες τις μερες οπου ειχαμε και βουητο μεταδοσης, σφυριγμα μαζι με το χρρρρ στο ασε.
              Σημερα τα εφτυσε τελειως.
              Ακουω ενα τακ σαν κατι να εσπασε και σταματησε το χρρρρρ, εχω μονο βουητο.
              Μονο που οταν εσπασε το κατι δεν επαιρνε την τριτη πανω απο 3.000 την πεταει.
              Η 5η δεν παει βημα, ακους γζζζζζζ, οχι πατιναρισμα, οποτε δεν το πατησα παραπανω
              Μεχρι να φτασω σπιτι διαπιστωσα οτι πετα 2η, 3η , 4η ,πανω απο τις 3.000
              Επισης στο μοχλο οταν αφηνω συμπλεκτη με πρβτη και δευτερη με το πατημα το γκαζιου ο λεβιες παει προς τα εμπρος, στο αφημα παει προς τα πισω.

              Εγω λεω οτι θα ειναι η πιο ανωδυνη λυση δλδ σπασμενο ρουλεμαν συμπλεκτη και φαγωμα δισκου, οποτε με ενα σετακι καινουριο καθαριζουμε.
              Η αλλη αποψη λεει οτι παω για σασμαν αφου πετα τις ταχυτητες κατι εσπασε μεσα.

              Ακουω γνωμες!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • U
                umaga last edited by

                σπασμενη βαση σαζμαν ή μηχανης

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  s3 last edited by

                  Τελικα η διαγνωση ηταν σασμαν!
                  οι βαλβολινες ηταν σαν νερο και μεσα ειχαν γρεζια.
                  Βαλαμε ενα μεταχειρα επανω και ολα καλα!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • A
                    antonis-team last edited by

                    Ο χρήστης umaga έγραψε:
                    σπασμενη βαση σαζμαν ή μηχανης


                    Ούτε όνειρο….
                    Α.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • A
                      antonis-team last edited by

                      Ο χρήστης S3 έγραψε:
                      Τελικα η διαγνωση ηταν σασμαν!
                      οι βαλβολινες ηταν σαν νερο και μεσα ειχαν γρεζια.
                      Βαλαμε ενα μεταχειρα επανω και ολα καλα!


                      Και έκανες άριστα διότι η επισκευή με 100ε εργασία θα έπιανε τα 600ε.
                      Τελικό κοστολόγιο?.
                      Α.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • S
                        s3 last edited by

                        Κε Αντωνη καλημερα!
                        Κιβωτιο 150
                        δισκος 80
                        εργασια: φιλος, δεν πηρε τιποτα

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • R
                          rx8_drifter last edited by

                          Ειναι το vvti?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            s3 last edited by

                            Ο χρήστης rx8_drifter έγραψε:
                            Ειναι το vvti?

                            oχι το αμεσως προηγουμενο το στρογγυλοφαναρο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • A
                              antonis-team last edited by

                              Ο χρήστης S3 έγραψε:
                              Κε Αντωνη καλημερα!
                              Κιβωτιο 150
                              δισκος 80
                              εργασια: φιλος, δεν πηρε τιποτα


                              Το γράφο και το εννοώ!. Είναι χαρμόσυνο την σήμερον ημέρα, να υπάρχει αλληλοβοήθεια φιλέ μου!. μπράβο στον συνάδελφο.
                              Σίγουρα και νέες βαλβολίνες.
                              Α.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 12
                              • R
                                rx8_drifter last edited by

                                Ο χρήστης S3 έγραψε:

                                Ειναι το vvti?

                                oχι το αμεσως προηγουμενο το στρογγυλοφαναρο

                                Στο αβένσις είχα κι εγώ το ίδιο πρόβλημα, με τον 4AFE, το επισκεύασα μια φορά και μετά άλλαγμα.
                                Απο περιέργεια, άλλαζες συχνά βαλβολίνες? τί χρήση έκανες?

                                Το σασμαν ήταν το αδύνατο σημείο μας μου φαίνεται

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • S
                                  s3 last edited by

                                  To κορολλα αυτο το πηρα μεταχειρισμενο.
                                  Και ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε αλλαξει κιβωτιο χωρις να ξερω ομως το λογο.
                                  Αυτο λοιπον που εβαλε ηταν απο σταρλετ και πιο μακρυ.
                                  Τωρα με κιβωτιο απο κορολλα 111 παλι,το αμαξι πηρε νευρο και σιγουρα εχει καλυτερη κλιμακωση.
                                  το οτι χαλασε το κιβωτιο απο σταρλετ λοιπον, πιστευω οφειλεται σε 2 λογους.

                                  1. αρχισε να κανει χρρρ η 5η αρα ηταν ηδη προβληματικο.
                                  2. δεν αλλαξα βαλβολινες απο τοτε που ειδα οτι εχει προβλημα, πιστευοντας οτι ειναι ο δισκος και περιμενα να τα φτυσει ο δισκος για να αλλαξω μια φορα βαλβολινες.
                                    Ισως εκει την πατησα γιατι εκανα ετσι 40.000 χλμ και πρεπει να ειχε και καμια 20ρια χιλ. απο πριν με τις παλιες βαλβολινες, και το αποτελεσμα ηταν αυτο.
                                    Ισως γιατι δε περιμενα οτι θα χαλασει, επειδη ειναι τουοτα.

                                  Κε αντωνη ο φιλος με βοηθησε προς τιμην του δεν μου πηρε χρηματα, αλλα εχουμε ανοιχτους λογαριασμους λογω του οτι του κανω κι εγω καποιες μελετες σαν πολ. μηχ.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 11
                                  • R
                                    rx8_drifter last edited by

                                    Αλλαγες στις βαλβολινες ευλαβικα καθε 20k, ετσι την πατησα κι εγω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 4
                                    • Y
                                      ypsilon85 last edited by

                                      καθε 20κ αλλαγη βαλβολίνων μηπως ειναι υπερβολικο ?
                                      Απ την άλλη ομως να παρεις το σαμαν στο χερι δε λεει.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • Y
                                        ypsilon85 last edited by

                                        Ο χρήστης S3 έγραψε:
                                        Τελικα η διαγνωση ηταν σασμαν!
                                        οι βαλβολινες ηταν σαν νερο και μεσα ειχαν γρεζια.
                                        Βαλαμε ενα μεταχειρα επανω και ολα καλα!

                                        μηπως οι βαλβολινες που ειχε μεσα το σασμαν σου, δεν ηταν οι καταλληλες , γι αυτο και βρηκατε μεσα γρεζια ?

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                        • Y
                                          ypsilon85 last edited by

                                          Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                          Τελικα η διαγνωση ηταν σασμαν!
                                          οι βαλβολινες ηταν σαν νερο και μεσα ειχαν γρεζια.
                                          Βαλαμε ενα μεταχειρα επανω και ολα καλα!


                                          Και έκανες άριστα διότι η επισκευή με 100ε εργασία θα έπιανε τα 600ε.
                                          Α.

                                          +1
                                          Πολύ καλά κι εκανε ο φίλος.
                                          Η τοποθετηση μεταχειρισμένου σασμάν , καλυπτεται απο καποιου ειδους εγγυηση ?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 12
                                          • R
                                            rx8_drifter last edited by

                                            Ειναι πραγματικα αστειο το κοστος (10€ εχουν) και στα δικα μας πρεπει να τηρειται ευλαβικα η συχνη αλλαγη.
                                            Θες να τις αφησεις κι αλλα 10.000? 60 που τις αφησες παντως, καλο δεν εκανες

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 3
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 23
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 26
                                            • 27
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 25 / 55
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr