-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
24 ώρες έλλειψα, τί έγινε εδώ ;
Πρώτη φορά με αξιώσεις το Golf στην ψηφοφορία,
που προ ανακοίνωσης τιμής δεν θα είχε καμιά τύχη.Επί του θέματος τώρα.
Συγκρίσιμα δεν είναι τα δύο αυτοκίνητα με βάση τη φιλοσοφία κατασκευής τους.
Συγκρίσιμα, για μένα είναι, ακριβώς γιατί είναι ενδιαφέρουσα μια τέτοια αντιπαράθεση.
Συγκρίσιμα είναι όταν διαθέτεις το παρπαπάνω ποσό και αναζητάς την καλύτερη επιλογή.Όσο δύσκολο κι αν μου είναι ( ),
ψήφισα Golf......για την 'επιστροφή'
...και για την τιμή._Μην τυχόν όμως και βάλεις ψηφοφορία για το χρώμα του GTI ε;
Ποτέ!
Τα 'χω βρεί με το χρώμα του GTI
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Καλά, μην το παρακάνουμε. Δεν συγκρίνουμε το RX8 με το Passat. Είναι ανταγωνιστικά αυτοκίνητα τα δυο τους, ας έχει το Golf την κίνηση μπροστά.
Πραγματι εχουν και τα δυο ενα τιμονι, τεσσερις ροδες, και 4 πιστονια...
ΦΤΟΥ!!! λαθος εκανα... το ρο-χι δεν εχει ουτε καν πιστονια!φιλε Manosk συγγνωμη για την ειρωνια αλλα κατα την γνωμη μου εσυ το παρακανεις λεγοντας οτι τα δυο αυτοκινητα ειναι ανταγωνιστικα... Το γκολφ ειναι το καλυτερο του ειδους του σιγουρα... αλλα το ρο-χι ειναι μια κατασκευη τελειως διαφορετικη σε δικη της κλαση. Προσεχε, δεν λεω οτι ειναι καλυτερο, αυτο 8α το κρινει ο κα8ενας με τις αναγκες του, λεω απλα οτι ειναι τελειως διαφορετικο, και εξου κατα την γνωμη μου και δεν συγκρινονται.
Στο αποτέλεσμα είναι. Καλή φάση να σε κινεί wankel (ευτυχώς εξελιγμένος), όμως αυτό τι αποτέλεσμα έχει στην οδηγική αίσθηση σε σχέση με έναν κοινό κινητήρα;
Μήπως προσφέρει μοναδική επιτάχυνση ή δύναμη; Τα τεστ άλλο δείχνουν.
Μήπως κερδίζεις κάτι σε κατανάλωση ή σε εκπομπή ρύπων, όπως συμβαίνει με το πραγματικά μοναδικό Prius; Το αντίθετο.
Μήπως η αίσθηση είναι διαφορετική σε σχέση με κάποιο άλλο πισωκίνητο συμβατικού (=μη wankel) κινητήρα; Δεν το νομίζω.Άρα εκτός της διαφορετικής τεχνολογίας δεν υπάρχει κάτι το ιδιαίτερο. Χώρια που, βάσει όσων γράφονται από τα περιοδικά, δεν είναι καθαρόαιμο σπορ αυτοκίνητο όπως π.χ. το TypeR ή το EVO. Βάσει των παραπάνω, θεωρώ ότι πρόκειται για ανταγωνιστικά μοντέλα, αφού κινούνται στην ίδια κατηγορία τιμής και προσφέρουν πάνω-κάτω ίδια οδηγική ευχαρίστηση. Το RX8 είναι βέβαια πολύ ομορφότερο, αλλά αυτό είναι διαφορετικό ζήτημα.
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
και τώρα τι ψηφίζουν;
πάλι ρο χι οκτώ, αν και λέω να παραγγείλω το άλλο
.....Είχες δεν είχες, πάλι το ασχημότερο διάλεξες....
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
24 ώρες έλλειψα, τί έγινε εδώ ;Πρώτη φορά με αξιώσεις το Golf στην ψηφοφορία,
που προ ανακοίνωσης τιμής δεν θα είχε καμιά τύχη.Αυτό είπα κι εγώ παραπάνω (μπορεί να το έγραψα και στο άλλο θέμα - δεν θυμάμαι ), για 500 χιλιάρικα τέτοια ανατροπή?
Νομίζω ότι υπάρχει στα μέλη του φόρουμ μία τάση να παρασύρονται εύκολα και να λειτουργούν σαν σύνολο..... -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Ελα μωρέ Σπύρο!!...Ανάλυση της σκέψης μας...ανάλυση των θέσεων μας.. ανάλυση γενικώς!!!
Analyse this!!!
δε με χαλαει αυτο, με χαλαει οτι δεν παιρνει ο Βασιλης το 8αρι να κανουμε καμια γυροβολια στα Μεγαρα!
Απ!..Οχι τέτοια!..Ο Βασίλης θα πάρει 24βάλβιδο,ατμοσφαιρικό,πισωκίνητο! ...και το RX-8 δεν καλύπτει τους 2 από τους 3 παράγοντες!!!
Τι να'ναι...τι να'ναι??!!!ΥΓ Σχόλια του κ.markvag περί δυσκολίας στο κρύο ξεκίνημα..κάνω πως δεν τα διάβασα!!!
Πολλά τα λεφτά Αρη !!! ....... για να πληρεί και τον 4ο παράγοντα που λέει ο Aristotelis ... 6πετάλουδο
Οπότε κι ένα cosmo δεν με χαλάει καθόλου -
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
.......... αυτο το αμαξι θελει τουλαχιστον ενα trackday και τρεις βουνισιες ειδικες, τον χρονο για να πεις οτι νιωθει καλαΣυμφωνώ και επαυξάνω ....... Χ 6 τουλάχιστον
-
Ο χρήστης cmarin έγραψε:
24 ώρες έλλειψα, τί έγινε εδώ ;
Πρώτη φορά με αξιώσεις το Golf στην ψηφοφορία,
που προ ανακοίνωσης τιμής δεν θα είχε καμιά τύχη.Αυτό είπα κι εγώ παραπάνω (μπορεί να το έγραψα και στο άλλο θέμα - δεν θυμάμαι ), για 500 χιλιάρικα τέτοια ανατροπή?
Νομίζω ότι υπάρχει στα μέλη του φόρουμ μία τάση να παρασύρονται εύκολα και να λειτουργούν σαν σύνολο........και μόλις 6 ψήφοι διαφορά
-
Χαίρεστε!
Βλέποντας τα τελευταία θέματα βλέπω ψηφοφορία για GTi vs RX-8, ψηφοφορία για GTi vs CTR, ψηφοφορία για Clio vs CTR κλπ
Λοιπόν πρέπει να γίνει ακόμα μια. GTi vs CTR vs RX-8!!!
Εκεί είναι όλα τα λεφτά. Να μην μπαίνουμε παντού
Άντε για βάλτε μια ψηφοφορίτσα.Gti: Εκπληκτικό αυτοκίνητο, επιδόσεις, στριφτερό, προσιτό, άνετο, αξιόπιστο (?), κύρος (??). Μμμμμ, δε θα πάρω όμως γιατί η VW... να, κάπως μου έρχεται ρε παιδί μου, πως το λένε
CTR:Εκπληκτικό αυτοκίνητο, επιδόσεις, στριφτερό, προσιτό, αξιόπιστο, άνετο (??). Μμμμμ, αν ήμουν δέκα χρόνια νεότερος με κλειστά μάτια. Τώρα; μπααααα
RX-8:Εκπληκτικό αυτοκίνητο, επιδόσεις, στριφτερό, προσιτό, πισωκίνητο, αξιόπιστο (?), όμορφο (??), άνετο (?). Μμμμμμ, εξαιρετικόν αλλά να αυτή η Mazda ρε παιδί μου, δεν μου κάνει κλικΜάλλον προς RX-8 με βλέπω να τείνω λόγω κίνησης, aλλά κι αυτός ο ήχος του iVTEC... , αλλά κι αυτό το πσσσσ, πσσσσ, του GTi
Δεν μπορώ να αποφασίσω -
Σκέφτηκα να βάλω και το Τype R, αλλά στους δυο, τρίτους χωρεί ?
Χωραει, γιατί υπάρχει:
GTI vs Type R
GTI vs RX-8Δηλαδή GTI vs Type R vs RX-8.
Μήπως όμως καταντήσει φλύαρο το θέμα....?ΥΣ. Παρόλα αυτά το Type R -για μένα- είναι εκτός διλήμματος
-
ρε παιδιά όμως για σκεφτείτε και την κατανάλωση καυσίμου......Ένας φίλος του αδερφού μου έκαψε με Rx8 από αθήνα χαλκίδα ένα ντεπόζιτο μπενζίνα που λεν και στο χωριό μου!!!Αν είναι δυνατόν....Δεν υπάρχει κανείς ιδιοκτήτης rx8 να το επιβεβαιώσει?????!Θα καραφλιάσω πριν την ώρα μου.....
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Χαίρεστε!
Δεν μπορώ να αποφασίσωΆσε,εσύ δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι!
Τις πήρες ήδη τις αποφάσεις σου....και δεν το μετανοιώνεις κιόλαςΌταν βάλετε ψηφοφορία,να μπει και η επιλογή 'κανένα από τα τρία' για να μπορεί να ψηφίσει και ο κύριος Syele!
-
Ο χρήστης pasxos έγραψε:
ρε παιδιά όμως για σκεφτείτε και την κατανάλωση καυσίμου......Ένας φίλος του αδερφού μου έκαψε με Rx8 από αθήνα χαλκίδα ένα ντεπόζιτο μπενζίνα που λεν και στο χωριό μου!!!Αν είναι δυνατόν....Δεν υπάρχει κανείς ιδιοκτήτης rx8 να το επιβεβαιώσει?????!Θα καραφλιάσω πριν την ώρα μου.....Είπαμε , πρέπει να ξέρεις για ποιό λόγο το πέρνεις
Κι εγώ έχω κάψει ένα ντεπόζιτο μπενζίνα (~65 λ.) μέχρι τη Χαλκίδα αλλά δεν παραπονιέμαι ..... αντίθετα είχα ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Χαίρεστε!
Δεν μπορώ να αποφασίσωΆσε,εσύ δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι!
Τις πήρες ήδη τις αποφάσεις σου....και δεν το μετανοιώνεις κιόλαςΌταν βάλετε ψηφοφορία,να μπει και η επιλογή 'κανένα από τα τρία' για να μπορεί να ψηφίσει και ο κύριος Syele!
Στο 'κανένα από τα τρία' όλο και κάποιος θα ψηφίσει, την TS μόνο ένας
-
Ο χρήστης tsilis έγραψε:
Χαίρεστε!
Δεν μπορώ να αποφασίσωΆσε,εσύ δεν χρειάζεται να αγχώνεσαι!
Τις πήρες ήδη τις αποφάσεις σου....και δεν το μετανοιώνεις κιόλαςΌταν βάλετε ψηφοφορία,να μπει και η επιλογή 'κανένα από τα τρία' για να μπορεί να ψηφίσει και ο κύριος Syele!
Αυτός έχει αποφασίσει ..... και μας δουλεύει μου φαίνεται
-
Καλά, εγώ έχω αποφασίσει με δικά μου κριτήρια αλλά δεν δουλεύω κανένα
Πραγματικά, προβληματίζομαι σε μια σύγκριση μεταξύ των συγκεκριμένων αυτοκινήτων.
Αλλά αυτή η πίσω κίνηση ρε παιδί μου είναι άλλο πράγμα.
Λοιπόν αποφάσισα το καλύτερο είναι το CTR με πίσω κίνηση και την άνεση του Gti. -
Ο χρήστης syele έγραψε:
Καλά, εγώ έχω αποφασίσει με δικά μου κριτήρια αλλά δεν δουλεύω κανένα
Πραγματικά, προβληματίζομαι σε μια σύγκριση μεταξύ των συγκεκριμένων αυτοκινήτων.
Αλλά αυτή η πίσω κίνηση ρε παιδί μου είναι άλλο πράγμα.
Λοιπόν αποφάσισα το καλύτερο είναι το CTR με πίσω κίνηση και την άνεση του Gti..... ή το Mazda με τον κινητήρα του CTR για να μην υπάρχουν γκρίνιες για την κατανάλωση και την αξιοπιστία του.
-
Το τεράστιο πλεονέκτημα του ρο-χι είναι η πίσω κίνηση.Το μειονέκτημα είναι ο κινητήρας αναμφίβολης αξιοπιστίας και αναμφίβολα μεγάλης κατανάλωσης.
Το golf απ' την άλλη είναι γρήγορο,ΣΤΡΙΒΕΙ (αλλάζουν οι καιροί),έχει καρώ επενδύσεις στα καθίσματα (αυτό δε ξέρω αν είναι καλό ή κακό) και είναι προσθιοκίνητο.
Εγώ που δεν έχω γευτεί ποτέ τη χαρά της πίσω κίνησης θα έπαιρνα golf,αλλά κάποιος με πισωκίνητο μάλλον δεν θα ήθελε να αλλάξει (άξονα) θα παρέβλεπε το μεγάλο κόστος συντήρησης του mazda και θα το αγόραζε.
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
Κι εγώ έχω κάψει ένα ντεπόζιτο μπενζίνα (~65 λ.) μέχρι τη Χαλκίδα αλλά δεν παραπονιέμαι ..... αντίθετα είχα ένα χαμόγελο μέχρι τα αυτιάέεεετσι!
ρε παιδιά, νομίζω ότι ο υποψήφιος αγοραστής της κατηγορίας θα έπρεπε να σκεφτεί την κατανάλωση (βενζίνης, λαδιού, δεν έχει σημασία ) τελευταία. Αυτοκίνητο για να 'βγάλει τα γούστα του' πάει να πάρει, όχι ραπτομηχανή
όσο για το... τρίλημμα του Στέλιου, μήπως ν'αρχίζαμε δικές μας εισαγωγές (4Τ Φορουμ Α.Ε. ) και στα τρία μοντέλα και ν'αρχίζαμε τις μοντίφες??? Nα προσφέρουμε στον αγοραστή πραγματικά αυτό που θέλει επιτέλους
θέλει RX8 με μοτέρ iVTEC? ΕΓΙΝΕ!
θέλει πισωκίνητο Γκολφ? ΕΦΤΑΣΕΕΕ!
θέλει 'ροτοράτο' Civic? ΑΜΕΣΩΣ ΚΥΡΙΕ! -
ψήφισα Γκόλφω
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Καλά, εγώ έχω αποφασίσει με δικά μου κριτήρια αλλά δεν δουλεύω κανένακαλά αυτό το ξέραμε!!
Πραγματικά, προβληματίζομαι σε μια σύγκριση μεταξύ των συγκεκριμένων αυτοκινήτων.
Προβληματίσου όσο είναι καιρός!!!
Αλλά αυτή η πίσω κίνηση ρε παιδί μου είναι άλλο πράγμα.
Εεεεεεετσι!!!Πέσαν οι μάσκες!!!!
Δίλημμα των 29Κ: Golf GTI ή RX-8 Challenge ;