-
Ο χρήστης mithos1979 έγραψε:
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΣΕ ΜΑΖΝΤΑ 3 ΣΕΝΤΑΝ 1.6 ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 205/55/16/91V.ΕΙΜΑΙ ΜΕΤΑΞΥ BRIDG TURANZA ER300 KAI T001,CONTI SP2 KAI PREMIUM 5 KAI EXΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ HANKOOK VENTUS K115 KAI EVO S.ΤΑ BRIDG ΤΑ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ 335 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΑ CONTI 370,ΤΑ HANKOOK ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΒΡΕΙ,ΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΨΑΧΝΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΛΟΓO ΠΙΣΤΕΥΩ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗΣ ΤΙΜΗΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ
ΛΑΣΤΙΧΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ER 300 ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ Τ001 ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΝΩ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΤΗΣ BRIDG
ΤΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΦΟΡΑΕΙ ΤΩΡΑ ΤΑ SP2 ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ.ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ.ΘΩΜΑΣΦίλε μου για τη χρήση το θες ακριβως το λαστιχο?
Εννοώ είσαι 'άνετος' στο οδηγημα ή 'αγωνιαρης' ας πουμε
Αν εισαι άνετος με το Hankook θα είσαι κύριος.Αλλιως κάτι σε SC2 ή Michelin PS 3 κλπ -
ΟΠΩΣ ΕΞΗΓΗΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΛΕΟΝ ΑΝΕΤΟΣ!ΤΑ HANKOOK ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΒRIDG 335 Ή CONTI 370....ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΙΟ ΛΕΣ;
-
Ο χρήστης mithos1979 έγραψε:
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ.ΟΝΤΩΣ ΤΑ Τ001 ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΑ ΣΕ ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΑ SP2 ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΚΑΙ ΝΕΟ ΜΕΛΟΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΘΑ ΚΟΠΟΥΝ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΕΙΤΕ ΣΕ ΤΑΧΥΤΗΤΑ ΕΙΤΕ ΣΕ ΣΤΡΟΦΕΣ ΨΑΧΝΩ ΣΕ TURANZA KAI PREMIUM 5 ΠΟΥ ΛΟΓΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΠΙΟ ΜΑΛΑΚΑ ΚΑΙ ΗΣΥΧΑ.ΑΝ ΔΕΝ ΒΡΩ ΑΚΡΗ ΘΑ ΞΑΝΑΒΑΛΩ ΤΑ SP2Οπως λες πιο μαλακά πιο ήσυχα αλλά και θα ζεστένονται πιο γρήγορα άρα και μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος πιο άμεσα....Αφού πλέον θα στρίβουμε με το πόδι 'στο αυγό' δε μας νοιάζει το μαγούλιασμα!
Καλώς τα δέχτηκες, καλότυχο το νέο μέλος!! Ομορφη κατάσταση! -
Ο χρήστης mithos1979 έγραψε:
ΟΠΩΣ ΕΞΗΓΗΣΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΛΕΟΝ ΑΝΕΤΟΣ!ΤΑ HANKOOK ΔΕΝ ΤΑ ΒΡΙΣΚΩ ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΠΟΣΟ ΦΘΗΝΟΤΕΡΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΒRIDG 335 Ή CONTI 370....ΑΠΟ ΑΥΤΑ ΠΟΙΟ ΛΕΣ;Tα Conti
Τη πετρινη γέφυρα άστην καλυτερα -
Δες και τα dunlop sport fast response. Ειναι κατι ενδιαμεσο σε τουριστικο και σπορ, οπως ηταν τα michelin pilot exalto. Τα ειχα και ηταν οικονομικα, ησυχα, με καλο κρατημα και αισθηση εκτος απο σπορ χρηση σε συνθηκες καυσωνα. Και σε θερμοκρασιες κοντα στους 0 βαθμους ηταν αποδεκτα. Ειναι σχετικα παλιο λαστιχο αλλα τα τεστ το δειχνουν και σημερα να ειναι απο τα καλυτερα, μπορει να του εχουν κανει αναβαθμισεις.
Απο αυτα που ειπες θα εβαζα τα Τ001 η θα περιμενα για τα cinturato p7 blue. -
Σωστα ειπες για τα fast response ,θα συμφωνησω ομως οτι ο φιλος θα πρεπει να περιμενει τα cinturato p7 blue .
Μια παρατηριση μονο οσον αφορα τα Τ001.
Οντως μαλακο λαστιχο,καμια σχεση με τα σκληρα τουρανζα αλλα παρατηρω το αρκετα μικρο τακουνι τους.
Οταν τα δοκιμασω σε κανα αυτοκινητο, θα γραψω εντυπωσεις. -
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
vw lupo με 185/55/14 να παω σε 185/60/14 που ειναι πολυ πιο φθηνα ??
Μονο να ελεγξει ο λαστιχας ,μην βρισκει ο τροχος κατα το στριψιμο στο φτερο.
Λίγο δύσκολο αν μιλάμε για εργοστασιακό ύψος. Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι... ποιο lupo έβγαινε σε 185/55/14?
Tης ταυρίνας που ειναι το 1400 με τα 75 άλογα έχει σαφώς πιο στενό λάστιχο από το εργοστάσιο, νομίζω 165. Εκτός αν μιλάμε για το 100άρι. -
Ο χρήστης mithos1979 έγραψε:
ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΕΛΑΣΤΙΚΟΥ ΣΕ ΜΑΖΝΤΑ 3 ΣΕΝΤΑΝ 1.6 ΚΑΙ ΓΙΑ ΔΙΑΣΤΑΣΗ 205/55/16/91V.ΕΙΜΑΙ ΜΕΤΑΞΥ BRIDG TURANZA ER300 KAI T001,CONTI SP2 KAI PREMIUM 5 KAI EXΩ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΛΕΣ ΚΡΙΤΙΚΕΣ ΓΙΑ HANKOOK VENTUS K115 KAI EVO S.ΤΑ BRIDG ΤΑ ΒΡΗΚΑ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ 335 ΕΥΡΩ ΚΑΙ ΤΑ CONTI 370,ΤΑ HANKOOK ΚΑΡΔΙΤΣΑ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΡΩΤΗΣΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΒΡΕΙ,ΑΝ ΚΑΙ ΤΑ ΨΑΧΝΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ ΛΟΓO ΠΙΣΤΕΥΩ ΧΑΜΗΛΟΤΕΡΗΣ ΤΙΜΗΣ.ΕΠΙΣΗΣ ΜΟΥ ΕΙΠΕ
ΛΑΣΤΙΧΑΣ ΟΤΙ ΤΟ ER 300 ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΕΙ ΠΛΕΟΝ ΚΑΙ ΟΤΙ ΤΟ Τ001 ΕΙΝΑΙ Ο ΔΙΑΔΟΧΟΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΕΝΩ ΣΤΟ ΣΑΙΤ ΤΗΣ BRIDG
ΤΑ ΔΕΙΧΝΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΔΥΟ.ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΦΟΡΑΕΙ ΤΩΡΑ ΤΑ SP2 ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΜΕΝΟΣ.ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ΕΥΠΡΟΣΔΕΚΤΗ.ΘΩΜΑΣΦίλε μου,έχουμε το ίδιο'αναξιόπιστο' αμάξι... Χωρίς πολλά λόγια και έχοντας φορέσει er 30,er 300,Csc2 και Pc2,το τελευταίο χρόνο (13000χλμ τώρα) φοράω Cinturato P7 στην ίδια διάσταση....Είναι ακριβώς αυτό που θέλεις...Πιό ήσυχο και πιο άνετο ΔΕΝ υπάρχει!!Συν τοις άλλοις,έχει το καλύτερο φρένο στο στεγνό....Βάλτα και θα με θυμηθείς!!!
-
Ο χρήστης adrivas έγραψε:
Δες και τα dunlop sport fast response. Ειναι κατι ενδιαμεσο σε τουριστικο και σπορ, οπως ηταν τα michelin pilot exalto. Τα ειχα και ηταν οικονομικα, ησυχα, με καλο κρατημα και αισθηση εκτος απο σπορ χρηση σε συνθηκες καυσωνα. Και σε θερμοκρασιες κοντα στους 0 βαθμους ηταν αποδεκτα. Ειναι σχετικα παλιο λαστιχο αλλα τα τεστ το δειχνουν και σημερα να ειναι απο τα καλυτερα, μπορει να του εχουν κανει αναβαθμισεις.
Απο αυτα που ειπες θα εβαζα τα Τ001 η θα περιμενα για τα cinturato p7 blue.Τα Fast Responce τα έχω περίπου 2 χρόνια στο δικό μου σε 195/50/15 για απλή χρήση και είναι πολύ καλά για τα λεφτά τους, σε άλλη διάσταση δεν ξέρω τι κάνουν. Για το P7 η αλήθεια είναι οτι έχω ακούσει τα καλύτερα.
-
Michelin energy saver τριετιας,με 30Κ+ χλμ πανω τους εχουν αθικτο πελμα,αλλα εχουν σκιστει παντου (ψωριασει)...
Δεν το χω ξαναδει τετοια φθορα,εκτος απο κατι MXT (αρχαιο michelin),που τα ειχα 6 χρονια και τους ειχα πιει το αιμα...Μολις η Michelin εχασε εναν πελατη...
-
ενταξει,δεν ειναι ουτε τα χρονια του ουτε τα χλμ του λιγα παντως......
-
αυτο το παθαινουν ολα τα michelin
ειδικα τα energyαν δεν το αφηνεις στον ηλιο η στην υγρασια δε θα σου συμβει
anyway ειναι απαραδεκτο
-
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Michelin energy saver τριετιας,με 30Κ+ χλμ πανω τους εχουν αθικτο πελμα,αλλα εχουν σκιστει παντου (ψωριασει)...
Δεν το χω ξαναδει τετοια φθορα,εκτος απο κατι MXT (αρχαιο michelin),που τα ειχα 6 χρονια και τους ειχα πιει το αιμα...Μολις η Michelin εχασε εναν πελατη...
Kλασσική συμπεριφορά γήρανσης ελαστικού στην Ελλάδα
-
Ο χρήστης rocsta έγραψε:
Kλασσική συμπεριφορά γήρανσης ελαστικού στην Ελλάδα
Σε παλαιοτερα λαστιχα,εβλεπα αυτη τη φθορα στα 4-5 χρονια,αυτα ξεκινησαν στα 2 και 'ψωριαζαν'...
Ο λαστιχας μου,εδειξε μια ντανα michelin με τετοια φθορα,και ειπε οτι τα φθηνα michelin(οντως εκαναν 250 τα 185/60/15) γινονται ολα ετσι,οι μεγαλες διαστασεις εχουν αλλη ποιοτητα...Anyway...
Παω μαλλον για τα καινουρια brigdestone T001?
Εχει κανεις αποψη? -
Ο χρήστης upoulikampia έγραψε:
αυτο το παθαινουν ολα τα michelin
ειδικα τα energyαν δεν το αφηνεις στον ηλιο η στην υγρασια δε θα σου συμβει
anyway ειναι απαραδεκτο
σιγουρα οταν ειναι στον δρομο υπαρχει διαφορα στην γυρανση αλλα δεν θα τα βαλουμε και στο σαλονι.....
-
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
ενταξει,δεν ειναι ουτε τα χρονια του ουτε τα χλμ του λιγα παντως......Πολλά είναι τα 3 χρόνια και τα 30.000 χλμ για να αρχίσει να διαλύεται;
-
Ο χρήστης vaggman έγραψε:
Kλασσική συμπεριφορά γήρανσης ελαστικού στην Ελλάδα
Σε παλαιοτερα λαστιχα,εβλεπα αυτη τη φθορα στα 4-5 χρονια,αυτα ξεκινησαν στα 2 και 'ψωριαζαν'...
Ο λαστιχας μου,εδειξε μια ντανα michelin με τετοια φθορα,και ειπε οτι τα φθηνα michelin(οντως εκαναν 250 τα 185/60/15) γινονται ολα ετσι,οι μεγαλες διαστασεις εχουν αλλη ποιοτητα...Anyway...
Παω μαλλον για τα καινουρια brigdestone T001?
Εχει κανεις αποψη?Τα φόρεσε ο Ταύρος. Ρώτα τον να σου πει.
-
Προς το παρόν ευχαριστημένος ειμαι, αν και δεν ειχα πιέσει καθόλου τα προηγούμενα -αρκετά φθαρμένα- που φορούσε για να βγάλω σοβαρά συμπεράσματα. Θυμίζω οτι είναι η πρώτη φορά που δουλεύω αυτή τη διάσταση σε σπορτίφ προσανατολισμό, δεν έχω αρκετά δείγματα να συγκρίνω. Πχ τα Continental που φοράει η 3άρα του πατέρα μου στην ίδια διάσταση ειναι τελείως διαφορετικού προσανατολισμού, a.k.a. άνεση.
Τα πίεσα όμως λίγο στις βρεγμένες και πολύ γλιστερες ειδικές του Παλαδιου πριν μια βδομάδα και ήταν ευχαριστη έκπληξη μπορώ να πω. Σαφώς γλιστρούσαν, οι συνθήκες ήταν πολύ ζόρικες, αλλά ήταν αρκετά προβλέψιμα και το κυριότερο μου έδιναν σωστή πληροφορία για το πού ήταν και τι έκανε το τιμόνι, πράγμα πολύ σημαντικό όταν θες να εκμεταλλευτείς την πίσω κίνηση και το μπλοκέ στο φουρκετολόι.
Από κει και πέρα η κύλισή τους ειναι σαφώς καλύτερη των προηγούμενων που φόραγα (PZero), ο θόρυβος όμως λίγο περισσότερος, γεγονότα που μπορεί όμως να τα αποδόσει κανείς στην τεράστια διαφορά φθαρμένου vs καινούριου.
Το μόνο που με ξένισε σε στεγνά/καλά κομμάτια ασφάλτου ειναι οτι μου δίνεται η εντύπωση οτι το αμάξι ακουμπάει πρώτα σε λάστιχα/αναρτήσεις στην είσοδο της στροφής και μετά στρίβει, αξιοπρεπέστατα πάντως. Ίσως να πρέπει να ψαχτώ λίγο με πιέσεις, ίσως να ειναι έτσι το στυλ του αυτοκινητου και να φταίει οτι γενικά δεν το έχω πιέσει και πολύ ως τωρα, επειδή δεν ένιωθα πολύ ασφαλής με το προηγούμενο σετ. -
Thanks!
Μαλλον θα πεσουν πολυ σε swift πολης,δε θελω σπορτιφ ελαστικο...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
ενταξει,δεν ειναι ουτε τα χρονια του ουτε τα χλμ του λιγα παντως......
Πολλά είναι τα 3 χρόνια και τα 30.000 χλμ για να αρχίσει να διαλύεται;
δεν ειπα οτι δικαιολογειται απολυτα αλλα για μενα και σε χλμ και ηλικιακα ειναι στο σημειο αντικαταστασης.......
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]