-
Τελικά έκατσα και το έψαξα λίγο το θέμα και η εφαρμογή έχει πολύ καλές δυνατότητες με ένα λεξικό που περιέχει 47.000.000 λέξεις! Αλλάζω γνώμη, είναι πολύ μπροστά!
-
Ο χρήστης xristos_vw έγραψε:
Τελικά έκατσα και το έψαξα λίγο το θέμα και η εφαρμογή έχει πολύ καλές δυνατότητες με ένα λεξικό που περιέχει 47.000.000 λέξεις! Αλλάζω γνώμη, είναι πολύ μπροστά!φιλε εγώ μένω γερμανία πλέον και δουλεύω εδώ και ειδικά στη δουλειά δεν έχω ελληνικά στο πληκτρολόγιο οποτε βολεύει παρα πολύ
-
Εφόσον το αυτοκίνητο είναι σε κυκλοφορία (και όχι ακινησία) την 1/1/2013 θα πρέπει να έχεις πληρώσει το σήμα αλλιώς για οτιδήποτε θα το πληρώσεις διπλό.
Το θέμα είναι αν θα πας εκεί με τις ελληνικές και τι δώσεις στου Γερμανούς να τις επιστρέψουν κάποτε ή θα τις επιστρέψεις στην Ελλάδα για να βρεθείς σε ειδικό καθεστώς εξαγωγής (έχει αναφερθεί πιο πριν).
Πραγματικά δεν ξέρω τι συμφέρει / βολεύει και είναι και δική μου απορία.
Το συμφέρει βολεύει αναφέρεται σε πολλά, λιγότερο μπλέξιμο με την ελληνική εφορία πριν αλλά και μετά, λιγότερα έξοδα και τρεχάματα, πιο εύκολο και αποδεκτό για τους ξένους κλπ.... -
Σόρυ προκαταβολικά δεν έχω διαβάσει όλο το νήμα για αυτο και αυτα που θα ρωτησω μπορει να έχει ξαναειπωθεί.
Ο αδερφός μου μεταναστευει στην Γερμανία αλλα θέλει προς το παρόν να διαμένει εκεί με τις ελληνικές πινακίδες.
α)Κατά πόσο είναι αυτό εφικτό? θα έχει κάποιο είδους νομικό ζήτημα?
β)Η ασφαλιστική του θα τον καλύπτει στο εξωτερικό, η εξαρτάται την ασφαλιστική εταιρία?πρασινη κάρτα είναι απαραιτητη ?
γ)Αν θελησει κάποια στιγμή να βγάλει Γερμανικές πινακίδες γινετε και άπο εκει?
Ευχαριστώ? -
Καλησπέρα,
Ίδρυσα πρόσφατα μια εταιρια στην Αγγλία για να μεταφέρω εκεί τυπικά τις δραστηριότητες της επιχείρησης που έχω. Σκέφτομαι αν θα μπορούσα να μεταβίβασω στην εταιρια εκεί και το αυτοκίνητο που έχω (διλιτρο) και να βγάλω αγγλικές πινακίδες με τις οποίες να το κυκλοφορω στην Ελλάδα.
Είναι εφικτό και πως γίνεται η μεταβίβαση ? τι γίνεται με ασφάλεια? θα χρειάζεται να το βγάζω έξω ανα διαστήματα, ή μπορεί να κυκλοφορεί εδώ συνέχεια? -
Ο χρήστης V-angel έγραψε:
καλησπέρα σας θα ήθελα να μου δίνατε μία πληροφορία αν γνωρίζετε........
ετοιμάζομαι να φύγω για αμερική και θέλω να πάρω το αυτοκινητό μαζί μου....
Τι χρειάζεται ??
πόσο θα μου κοστίσει μαζί με τον εκτελονισμό - που ειναι το πιο βασικό......???αυτά....ευχαριστώ πολύ για τον χρόνο σας.......
φιλικά βαγγέλης.....
λόγω φθηνότερων τιμών για τα αυτοκίνητα στην Αμερική πραγματικά δεν σε συμφέρει να το πάρεις μαζί. Επίσης θα έχεις πρόβλημα και με τ' ανταλλακτικά εκεί διότι είναι διαφορετικές οι προδιαγραφές εκεί, ακόμα και με τις βενζίνες!
Χίλιες φορές να το πουλήσεις σκοτωμένα εδώ και να πάρεις τα χρήματα σου εκεί για την αγορά νέου. Δεν μπορείς να φανταστείς τις θα μπορείς να αγοράσεις σε μεταχειρισμένο συγκριτικά... -
Ο χρήστης ektorinox έγραψε:
Καλησπέρα,
Ίδρυσα πρόσφατα μια εταιρια στην Αγγλία για να μεταφέρω εκεί τυπικά τις δραστηριότητες της επιχείρησης που έχω. Σκέφτομαι αν θα μπορούσα να μεταβίβασω στην εταιρια εκεί και το αυτοκίνητο που έχω (διλιτρο) και να βγάλω αγγλικές πινακίδες με τις οποίες να το κυκλοφορω στην Ελλάδα.
Είναι εφικτό και πως γίνεται η μεταβίβαση ? τι γίνεται με ασφάλεια? θα χρειάζεται να το βγάζω έξω ανα διαστήματα, ή μπορεί να κυκλοφορεί εδώ συνέχεια?Για να πάρεις αγγλική άδεια και να βγάλεις πινακίδες θα πρέπει το αυτοκίνητο να έχει ένδειξη στο κοντέρ και σε μίλια και τα φανάρια του να κοιτάνε σωστά (αλλά όχι με αυτοκόλλητο άρα είτε πρέπει να αγοράσεις φανάρια είτε να έχεις φανάρια που μπορούν να αλλάξουν φορά με μηχανικό ή ηλεκτρονικό τρόπο).
Το περνάς ΚΤΕΟ που το λένε ΜΟΤ (κάθε χρόνο), το ασφαλίζεις σε ασφαλιστική στην Αγγλία και μόνον τότε μπορείς να πάρεις και το σήμα και αν χρειάζεσαι και residents permit για να παρκάρεις. Πόσο πάει η ασφάλεια και το σήμα μπορείς να το ψάξεις στο διαδίκτυο.
Για τη μεταβίβαση στην εταιρεία δεν ξέρω αλλά κανονικά κρατάς ένα μέρος της άδειας εσύ κι ένα ο αγοραστής και τα στέλνετε και οι δύο στα κεντρικά και στον αγοραστή πάει η άδεια στο όνομά του.
Δεν ξέρω αν και πως θα μπορείς να εκπίπτεις έξοδα αυτοκινήτου από την εταιρεία.
Εφόσον δεν εργάζεσαι στην Ελλάδα και θεωρηθείς έλληνας του εξωτερικού δικαιούσαι να το κυκλοφορείς στην Ελλάδα ως 6 μήνες το χρόνο και αν ερωτηθείς έχεις υποχρέωση εσύ να αποδεικνύεις ότι δεν έχεις ξεπεράσει το όριο διαμονής.
Αν σκοπεύεις να είσαι νόμιμος το βγάζεις ξανά έξω στους 6 μήνες και το ξαναφέρνεις την επόμενη χρονιά. Ή έχεις 2 αυτοκίνητα 1 για κάθε εξάμηνο. Έξοδα πήγαινε έλα, 2 οχημάτων κλπ. Αλλά μάλλον για παράνομο σε κόβω οπότε πας με την ελπίδα ότι δε θα σε σταματήσουν...
Αν θέλεις τα μέσα έξω πως θα το κάνεις δεν ξέρω, υπάρχουν διάφοροι τρόποι, βόλτα στη Βουλγαρία με επανείσοδο από άλλα σύνορα, βόλτα με καράβι (δεν αρκεί εισιτήριο, θέλει και τη φορτωτική, επιστροφή με άλλο καράβι φυσικά και όχι με το ίδιο), αν όμως βάλουν κάμερες καταγραφής σε όλα τα σύνορα το πράμα δυσκολεύει... Και όλα αυτά κοστίζουν αν δεν είσαι δίπλα στα σύνορα.
Το να το κάνεις βουλγαρικό ίσως είναι πιο εύκολο, πιο οικονομικό και ίσως λιγότερο προκλητικό... -
Παιδιά έχω μπλέξει τα μπούτια μου με όσα διαβάζω!! ΣΑΣ ΙΚΕΤΕΥΩ λιγη βοήθεια...
Θέλω να πάρω το αυτοκίνητο στην Αλβανία. ΝΑ το διαγράψω απο εδώ για να μη πληρώνω τα κέρατα μου (έχω κ ένα μικρό που θα το αφήσω εδώ).
Επειδη δεν υπάρχει χρήμα λόγω ανεργίας και εκεί θα πέρνω ελάχιστα κοιτάω τι με συμφωέρει...
Η το σκοτώνω εδώ, ή το πάω εκεί... νομίζω το δεύτερο.. για να κινούμαι εκεί..
Ξερει κανεις το ΠΩΣ γινεται και το κόστος??? 2000 κυβικά του 2007. Κάπου άκουσα οτι πάνω απο 5 χρόνων αμαξι δε παει...
Απο εδώ όσους ρώτησα μου είπαν το διαγράφω (γραφεία) και πάει επάνω με τρανζιτ πινακιδες.. κόστος 350 ευρώ είπαν (τα τελωνιακά).
ΤΟ θεμα είναι ΕΚΕΙ ΤΙ ΚΑΝΩ??? Μπαίνει αλβανια? Εδω επιστρεφεται ΦΠΑ (ετσι εχω διαβάσει), Υγραεριο να βαλω εδω Η στην Αλβανια να ειναι πιο φτηνό???? γιατι καιει τα κερατα του (τζιπ 2λιτρο), εκει ποσο θα κοστίσει ολη η διαδικασία???Ευχαριστώ πάρα πολύ!!!
-
ΕΑΝ το διαγραψεις απο ελλαδα και παρεις αλβανικες πινακιδες, οταν τελειωσεις το ¨αγροτικο' εκει πανω, τι θα το κανεις το αμαξι?...θα ξαναβγαλεις ελληνικες...? (αυτο να κυτταξεις περισσοτερο, μηπως σου παει ο κουκος αηδονι)
-
Νομίζω είναι απλό να ξαναπάρεις πίσω τις ελληνικές αν τις είχες παλιότερα. Αλλά άκου κι άλλη μια ιστορία.
Γνωστός έχει κάνει το εξής καταπληκτικό. Είπε πως έχασε την άδεια κι έβγαλε 2η. 'Κανόνισε' με γνωστό του, επαγγελματία του χώρου σε άλλη χώρα κι έβγαλε κι εκεί πινακίδες (περιέργως δεν χρειάστηκε να δώσει τις ελληνικές). Έτσι έχει πινακίδες 2 χωρών και χαρτιά 2 χωρών..... Το μόνο που του λείπει είναι η ειδική βάση πινακίδας του James Bond που γυρίζει κι αλλάζει πινακίδες. Το έχει στην Ελλάδα ασφαλισμένο κανονικά και σήμα και στην άλλη χώρα το έχει δηλωμένο σε ακινησία.
Κυκλοφορεί με τις ξένες πινακίδες έτσι ώστε να αδιαφορεί για ραντάρ και δεν σταματάει σε μπλόκα, μπαίνει σε λεωφορειολωρίδες και τον δακτύλιο. -
Το οτι έβγαλε δεύτερη άδεια σε τι χρησίμευσε?
-
Προφανώς στην άλλη χώρα του ακύρωσαν/σφράγισαν την ελληνική άδεια και του την έδωσαν πίσω, ή την κράτησαν χωρίς να τη στείλουν στην Ελλάδα. Σε χώρες εκτός ΕΕ συμβαίνει.
Μου φαίνεται τρελλή καφρίλα το να το κάνει κάποιος αυτό βέβαια, κι εκτός αυτού μάλλον έχει ελληνική ασφάλεια με ξένες πινακίδες, οπότε αν εμπλακεί σε κανένα ατύχημα τι θα κάνει, θα πει μισό λεπτάκι να ξεβιδώσω τις πινακίδες και να βάλω τις άλλες;
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Νομίζω είναι απλό να ξαναπάρεις πίσω τις ελληνικές αν τις είχες παλιότερα.Δεν είναι ακριβώς απλή διαδικασία, είναι η ίδια διαδικασία με το να φέρεις αυτοκίνητο από το εξωτερικό: πρέπει να εκτελωνιστεί, να περάσει κτεο και μετά διεύθυνση μεταφορών για πινακίδες. Και παίρνει νέες πινακίδες, όχι αυτές που είχε παλιότερα. Η διαφορά είναι ότι δεν πληρώνει τέλος ταξινόμησης.
-
Καλησπερα ως κατοικος Γερμανιας πλεον προσανατολιζομαι στο να ανταλλαξω το μικρου κυβισμου με ελληνικες πινακιδες με κατι μεγαλυτερο σε ελληνικη μαντρα μεταχειρισμενων. Πλεον το αυτοκινηο δε με εξυπηρετει καθως η πλειοψηφια των χλμ γινεται σε αυτοκινητοδρομο και με το υπαρχον μου βγαινει η πιστη(σμαρτ φορτου). Ο λογος που δεν το πουλαω εδω ειναι οτι θα παρω πολυ λιγοτερα χρηματα σε σχεση με την ελλαδα(το να βγαλω γερμανικες πινακιδες ειναι υποθεση μιας μερας και δεν το εχω κανει γιατι θα πρεπει να το ξαναεκτελωνησω αν θελω να το πουλησω στην Ελλαδα).Προφανως καΙ προσανατολιζομαι σε κατι μεγαλου κυβισμου, 2λιτρο και πανω. Οι ερωτησεις μου ειναι οι ακολουθες
1)εκτακτες εισφορες χαρατσια κλπ προφανως δε με πιανουν με γερμανικες πινακιδες, το θεμα μου ειναι οτι αν βρω κατι για ανταλλαγη και το κανω, για την μια βδομαδα μαξ που θα ειναι με ελληνικες πινακιδες στο ονομα μου θα πρεπει να πληρωσω ολα αυτα τα χαριτωμενα?Αν ναι μπορω να απαιτησω απο τον εμπορο να το εχει ηδη με γερμανικες πινακιδες πριν το γυρισουμε στο ονομα μου?
2)υπαρχουν καποιες καλες ευκαιριες στο car.gr που δεν εχουν ελληνικες πινακιδες η πληρομενα τελη και αναφερουν οτι το αυτοκινητο ειναι για export, τριτεκνους κλπ.Εκει τι παιζει απο τη μερια μου?Επισης σημερα διαβασα αυτο, ισχυει?
http://news247.gr/eidiseis/oikonomia/va ... 66173.html -
Tipota kaneis?
Gesendet von meinem ST25i mit Tapatalk 2
-
Για να πουλήσω το αυτοκίνητο για εξαγωγη στο εξωτερικό το διαγράφω εγώ ή το μεταβιβάζω στον έμπορο και το κάνει εκείνος? Στη 2η περίπτωση όλα ειναι ΟΚ και δε με αφορά το τί θα κάνει, στη 1η περίπτωση βλέπω οτι η αίτηση έχει κάποια ερωτήματα, εξασφαλίζομαι κάπως οτι το όχημα δε θα κυκλοφορεί και οτι θα εξαχθεί? Απο τη φορολογική μου δήλωση με τη διαγραφή και απο το όνομά μου φεύγει?
-
Με την διαγραφή σου δίνουν καινούργια άδεια κυκλοφορίας που λέει ότι το αυτοκίνητο έχει διαγραφεί, καθώς και πιστοποιητικό που λέει σε ποια χώρα ακριβώς θα εξαχθεί το αυτοκίνητο. Ο έμπορος μετά θα πρέπει να σου δώσει τιμολόγιο αγοράς το οποίο θα έχεις για να το δηλώσεις στην επόμενη φορολογική σου δήλωση.
-
Ρε παιδια έχω και γω το εξης παρομοιο θεμα.
Πουλαω το αμαξι εδω ελλαδα με πηρε εμπορος ο οποιος μου δινει καλή τιμη, και μου δηλώνει οτι
-Ξερεις εγω το θελω να το πουλησω εξωτερικο.
-Πως θα γινει αυτο?- Θα παμε στο υπουργείο , θα κανουμε διαγραφη για εξωτερικο παιρνεις ενα αντιγραφο σου κανω και μια υπεύθυνη δήλωση με γερμανική επωνυμία και ΑΦΜ για την εφορια σου και τελος.
Απο οσο γνωριζω αυτη η διαδικασία ειναι η νεα μοδα γινονται καθημερινα δεκαδες εξαγωγες. Μηπως όμως μπαζει καπου?
Απο οσο ξερω και απο οσο καταλαβαινω ο εμπορος δε φαινεται πουθενα.
Δηλωνω εγω στο υπουργείο οτι θα κανω την εξαγωγή και θα παραμεινει το αυτοκίνητο στο ονομα μου.- Τι ακριβως ισχυει σε αυτες τις περιπτώσεις?
- Θα διαγραφει ποτε το αυτοκίνητο απο μενα?
- Αν μεχρι να το βγαλει αυτός στο εξωτερικο συμβει κατι? Αν 1/1,000,000 μπλεξει το αμαξι σε περιπετεια ποιος φερει την ευθύνη?
- Μπορώ να εξασφαλιστώ και να μαι ησυχος δεδομενου ότι ο εμπορος δε θελει να το μεταβιβασει πρωτα στο όνομά του?
-
Πούλησα ένα αυτοκίνητο Ι.Χ 2000 κ.ε 9 θέσεων σε Αφρικανό μετανάστη . Η άδεια του αυτοκινήτου είναι κατατεθειμένη στην εφορία . Ο Αφρικανός αγοραστής δεν ενδιαφέρθηκε να κάνει την μεταβίβαση και όταν ήρθα σε επαφή μαζί του , μου είπε ότι το αυτοκίνητο βρίσκεται στην Αφρική και δεν χρειάζεται τα χαρτιά του . Μπορεί να βγει ένα αυτοκίνητο με κατατεθειμένες πινακίδες σε χώρα εκτός Ε.Ε , και υπό ποια μορφή ;
Κάνουμε και μια αναζήτηση. [mod]
-
Νομίζει ότι η εφορία θεωρεί ότι το έχεις πουλήσει εφόσον δεν έχει γίνει μεταβίβαση; Η θεωρούν ότι πχ σου ανήκει και το έχεις σε ακινησία.... που τώρα ίσως δεν πειράζει αλλά δεν ξέρεις τι μπορεί να γίνει στο μέλλον. Άσε που αν κάτι συμβεί με το αυτοκίνητο τα νούμερά του (πλαισίου) ανήκουν σε σένα.... ευτυχώς η Αφρική δεν είναι ΕΕ.... αρκεί να μην το δώσει σε άλλον που θα το ξαναφέρει Ελλάδα!
-
Aνακεφαλαίωση.
Οι πινακίδες είναι κατατεθειμένες και στο όνομα του πωλητή.
Με εξουσιοδοτεί ο πωλητής και ξεκινάω.
Πάω στην εφορία του πωλητή και ζητάω πινακίδες τύπου Μ για μεταφορά λόγω βλάβης και ακινησίας σε συνεργείο.
Προσκομίζω την απαραίτητη ασφάλεια, κοτσάρω τις πινακίδες με ισχύ 3 ημερών στο όχημα και το ανεβάζω στον Προμαχώνα.
Εκεί με παραλαμβάνει βουλγάρικη express service με βάζει στη Βουλγαρία όπου και το αυτοκίνητο παίρνει βουλγάρικα νούμερα.
Είναι υποχρεωτική η διαγραφή στο Υπουργείο Συγκοινωνιών ή γίνεται κι έτσι η δουλειά;
Δεκτή κάθε βοήθεια.
Εξαγωγή αυτοκινήτου στο εξωτερικό