-
Ο χρήστης elvet έγραψε:
Καθώς επιμένεις τόσο πολύ, μπορείς να μας παραθέσεις ένα κείμενο που να συσχετίζει την αξιοπιστία του κινητήρα με τον αριθμό των οργάνων στο ταμπλώ;
Δώσε μία πηγή, από το Πολυτεχνείο Κοζάνης, από τους φίλους σου, από τις αντιπροσωπείες, από όπου θέλεις, που να το λέει και να το αποδεικνύει.Αν το είχα αυτό που λες δε θα καθόμασταν να λέμε τόσα πολλά θα το βλέπαμε κ τέλος. Μόνο αναφορές έχω προς το παρόν τουλάχιστον. Αλλά βασίζομαι στο ότι μου τα είπαν οι αντιπρόσωποι κ ο καθηγητής. Κ ότι βλέπω στην καθημερινότητα.
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Ωραία....
Λοιπόν... Πάμε πάλι, αν και παίζουμε την κολοκυθιά.
Xsara 1.6 8v τέρας ιπποδύναμης έτσι;
Διατίθονταν ανάλογα με τον εξοπλισμό χωρίς ένδειξη θερμοκρασίας λαδιού η με ένδειξη στάθμης λαδιού στην εκκίνηση ή με ένδειξη στάθμης στην εκκίνησης και μετά θερμοκρασίας λαδιού. Προφανώς αυτές χωρίς ένδειξη είναι πιο αξιόπιστες αλλά δεν κάνουν για πίστα. Καταλαβαίνεις πως προσπαθείς να συσχετίσεις 2 άσχετα μεταξύ τους πράγματα ή όχι;Σωστό αυτό που λες. Δεν το συνεχίζω γιατί θα ξεφύγουμε πολύ. Φτάνει αρκετά μάθαμε πιστεύω.
Θα κάνω διάσπαση σε λίγο το θέμα και θα συνεχίσουμε
-
Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:
Η απουσία ένδειξης θερμοκρασίας είναι δείγμα φτωχού εξοπλισμού και όχι αξιοπιστίας.Εάν το όφελος από την απουσία είναι π.χ. της τάξεως των 20 ευρώ και ο στόχος πωλήσεων είναι στις 500.000 μονάδες το όφελος είναι 10.000.000 ευρώ !.
Με τη λογική σου δε θα μας έβαζαν ούτε δεξί καθρέπτη ούτε πατάκια ούτε φως καμπίνας ούτε πιτσιλίθρες ούτε κτλ κτλ.......
Στέκει αυτό που λές??? -
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Η απουσία ένδειξης θερμοκρασίας είναι δείγμα φτωχού εξοπλισμού και όχι αξιοπιστίας.
Εάν το όφελος από την απουσία είναι π.χ. της τάξεως των 20 ευρώ και ο στόχος πωλήσεων είναι στις 500.000 μονάδες το όφελος είναι 10.000.000 ευρώ !.
Με τη λογική σου δε θα μας έβαζαν ούτε δεξί καθρέπτη ούτε πατάκια ούτε φως καμπίνας ούτε πιτσιλίθρες ούτε κτλ κτλ.......
Στέκει αυτό που λές???Εντελώς φιλικά.......άστο ρε φίλε....νησάφι πια!!!
-
Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:
Συμπέρασμα : Το πιο αξιόπιστο σύστημα ψύξης είναι η ψύξη με αέρα.
Γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν υιοθετούν το σύστημα ψύξης του σκαραβαίου μια που τα υπόλοιπα συστήματα είναι αναποτελεσματικά ?
ΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΕΞΙΟΠΙΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΗΣΑΝ ΣΤΗ ΓΗ ΗΤΑΝ Κ Ο ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ. Δε θέλει ποτέ υγρά ούτε κάποια συντήρηση αφού δεν έχει ψυγεία κολλάρα ντρόμπες κτλ. Λάδια φίλτρα ιμάντες κ γειά σας!!
Αυτό δε σημαίνει ότι είναι ο κανόνας να τα κάνουμε δηλ. όλα τα αμάξια αερόψυκτα.
Κ πληροφοριακά εγώ που είμαι από επαρχία κ ξέρω τα καλύτερα τρακτέρ είναι τα γερμανικά τα deutz τα οποία είναι ΑΕΡΟΨΥΚΤΑ!!! -
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Συμπέρασμα : Το πιο αξιόπιστο σύστημα ψύξης είναι η ψύξη με αέρα.
Γιατί οι αυτοκινητοβιομηχανίες δεν υιοθετούν το σύστημα ψύξης του σκαραβαίου μια που τα υπόλοιπα συστήματα είναι αναποτελεσματικά ?
ΝΑΙ ΕΝΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΕΞΙΟΠΙΣΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΗΣΑΝ ΣΤΗ ΓΗ ΗΤΑΝ Κ Ο ΣΚΑΡΑΒΑΙΟΣ. Δε θέλει ποτέ υγρά ούτε κάποια συντήρηση αφού δεν έχει ψυγεία κολλάρα ντρόμπες κτλ. Λάδια φίλτρα ιμάντες κ γειά σας!!
Κ πληροφοριακά εγώ που είμαι από επαρχία κ ξέρω τα καλύτερα τρακτέρ είναι τα γερμανικά τα deutz τα οποία είναι ΑΕΡΟΨΥΚΤΑ!!!Nα ή να ;
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Η απουσία ένδειξης θερμοκρασίας είναι δείγμα φτωχού εξοπλισμού και όχι αξιοπιστίας.
Εάν το όφελος από την απουσία είναι π.χ. της τάξεως των 20 ευρώ και ο στόχος πωλήσεων είναι στις 500.000 μονάδες το όφελος είναι 10.000.000 ευρώ !.
Με τη λογική σου δε θα μας έβαζαν ούτε δεξί καθρέπτη ούτε πατάκια ούτε φως καμπίνας ούτε πιτσιλίθρες ούτε κτλ κτλ.......
Στέκει αυτό που λές???YOKOHAMA, Japan (June 22, 2011) - Nissan Motor Co., Ltd. today announced that global sales of the Nissan Micra/March has surpassed six million units*1 as of the end of May 2011.
20*6.000.000= 120.000.000 €
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Η απουσία ένδειξης θερμοκρασίας είναι δείγμα φτωχού εξοπλισμού και όχι αξιοπιστίας.
Εάν το όφελος από την απουσία είναι π.χ. της τάξεως των 20 ευρώ και ο στόχος πωλήσεων είναι στις 500.000 μονάδες το όφελος είναι 10.000.000 ευρώ !.
Με τη λογική σου δε θα μας έβαζαν ούτε δεξί καθρέπτη ούτε πατάκια ούτε φως καμπίνας ούτε πιτσιλίθρες ούτε κτλ κτλ.......
Στέκει αυτό που λές???Φυσικά. Στα 80s ο δεξιός καθρέπτης ήταν εξτρά σε πολλά μοντέλα ή αποτελούσε μέρος στάνταρντ εξοπλισμού των πλουσιότερων εκδόσεών τους.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Nα ή να ;
Μάλλον πρώτη φορά θα τα άκουσες αυτά εε???
-
Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:
Η απουσία ένδειξης θερμοκρασίας είναι δείγμα φτωχού εξοπλισμού και όχι αξιοπιστίας.
Εάν το όφελος από την απουσία είναι π.χ. της τάξεως των 20 ευρώ και ο στόχος πωλήσεων είναι στις 500.000 μονάδες το όφελος είναι 10.000.000 ευρώ !.
Με τη λογική σου δε θα μας έβαζαν ούτε δεξί καθρέπτη ούτε πατάκια ούτε φως καμπίνας ούτε πιτσιλίθρες ούτε κτλ κτλ.......
Στέκει αυτό που λές???YOKOHAMA, Japan (June 22, 2011) - Nissan Motor Co., Ltd. today announced that global sales of the Nissan Micra/March has surpassed six million units*1 as of the end of May 2011.
20*6.000.000= 120.000.000 €
Συνολικες πωλησεις ειναι αυτες. Οι παλιοτερες αναξιοπιστες γενιες ειχαν οργανο θερμοκρασιας νερου
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
-
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Η απουσία ένδειξης θερμοκρασίας είναι δείγμα φτωχού εξοπλισμού και όχι αξιοπιστίας.
Εάν το όφελος από την απουσία είναι π.χ. της τάξεως των 20 ευρώ και ο στόχος πωλήσεων είναι στις 500.000 μονάδες το όφελος είναι 10.000.000 ευρώ !.
Με τη λογική σου δε θα μας έβαζαν ούτε δεξί καθρέπτη ούτε πατάκια ούτε φως καμπίνας ούτε πιτσιλίθρες ούτε κτλ κτλ.......
Στέκει αυτό που λές???Φυσικά. Στα 80s ο δεξιός καθρέπτης ήταν εξτρά σε πολλά μοντέλα ή αποτελούσε μέρος στάνταρντ εξοπλισμού των πλουσιότερων εκδόσεών τους.
Πάρε τηλ στην νισσάν κ πες να τους ξηλώσουν γρήγορα τι κάθεσαι??? Μπας κ το πάρουμε κανα 50αρικο λιγότερο!!!
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Nα ή να ;
Μάλλον πρώτη φορά θα τα άκουσες αυτά εε???
Tα εχεις μπλεξει τοσο στο μυαλο σου και εισαι τοσο ισχυρογνώμων που το μονο που κανεις ειναι να εκτίθεσαι συνεχεια.
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Nα ή να ;
Μάλλον πρώτη φορά θα τα άκουσες αυτά εε???
Άπειρες φορές έχουμε διαβάσει γελοίες γενικότητες στηριζόμενες στην αμάθεια και τα λογικά άλματα, αυτό δεν σημαίνει πως δεν είναι για γέλια κάθε φορά.
-
Ελα ρε Bill Αθηναιε που θα του πεις για τα τρακτερ τωρα
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
-
Ο χρήστης mirage έγραψε:
Η απουσία ένδειξης θερμοκρασίας είναι δείγμα φτωχού εξοπλισμού και όχι αξιοπιστίας.
Εάν το όφελος από την απουσία είναι π.χ. της τάξεως των 20 ευρώ και ο στόχος πωλήσεων είναι στις 500.000 μονάδες το όφελος είναι 10.000.000 ευρώ !.
Με τη λογική σου δε θα μας έβαζαν ούτε δεξί καθρέπτη ούτε πατάκια ούτε φως καμπίνας ούτε πιτσιλίθρες ούτε κτλ κτλ.......
Στέκει αυτό που λές???YOKOHAMA, Japan (June 22, 2011) - Nissan Motor Co., Ltd. today announced that global sales of the Nissan Micra/March has surpassed six million units*1 as of the end of May 2011.
20*6.000.000= 120.000.000 €
Συνολικες πωλησεις ειναι αυτες. Οι παλιοτερες αναξιοπιστες γενιες ειχαν οργανο θερμοκρασιας νερου
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
Micra/March total sales volume (based on Nissan flash reports)
Unit volume breakdown by generation:1st generation: approximately 1.65 million units
2nd generation: approximately 2.54 million units
3rd generation: approximately 1.63 million units
4th generation: approximately 170,000 unitsBreakdown by region:
Japan: approximately 2.37 million units
Outside Japan: approximately 3.63 million unitsΣε ποια γενιά καταργήθηκε ?, ανάλογα κάνε τον υπολογισμό.
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Nα ή να ;
Μάλλον πρώτη φορά θα τα άκουσες αυτά εε???
Tα εχεις μπλεξει τοσο στο μυαλο σου και εισαι τοσο ισχυρογνώμων που το μονο που κανεις ειναι να εκτίθεσαι συνεχεια.
Κάνεις λάθος απλά τη γνώμη μου λέω.
-
-
Ο χρήστης IOANNISTSA έγραψε:
Η απουσία ένδειξης θερμοκρασίας είναι δείγμα φτωχού εξοπλισμού και όχι αξιοπιστίας.
Εάν το όφελος από την απουσία είναι π.χ. της τάξεως των 20 ευρώ και ο στόχος πωλήσεων είναι στις 500.000 μονάδες το όφελος είναι 10.000.000 ευρώ !.
Με τη λογική σου δε θα μας έβαζαν ούτε δεξί καθρέπτη ούτε πατάκια ούτε φως καμπίνας ούτε πιτσιλίθρες ούτε κτλ κτλ.......
Στέκει αυτό που λές???YOKOHAMA, Japan (June 22, 2011) - Nissan Motor Co., Ltd. today announced that global sales of the Nissan Micra/March has surpassed six million units*1 as of the end of May 2011.
20*6.000.000= 120.000.000 €
Συνολικες πωλησεις ειναι αυτες. Οι παλιοτερες αναξιοπιστες γενιες ειχαν οργανο θερμοκρασιας νερου
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
Micra/March total sales volume (based on Nissan flash reports)
Unit volume breakdown by generation:1st generation: approximately 1.65 million units
2nd generation: approximately 2.54 million units
3rd generation: approximately 1.63 million units
4th generation: approximately 170,000 unitsBreakdown by region:
Japan: approximately 2.37 million units
Outside Japan: approximately 3.63 million unitsΣε ποια γενιά καταργήθηκε ?, ανάλογα κάνε τον υπολογισμό.
Φίλε δε με ενδιαφέρουν όλα αυτά που γράφεις. Σε ρώτησα να μου πεις τα κέρδη της νισσάν??? Εγώ σου είπα για το αν κόψεις λίγο έδω λίγο εκεί λίγο παραπέρα σε λίγο θα μας πουλάνε ένα σασί με το τιμόνι για να πετύχουν το μέγιστο κέρδος.
Άρα δεν είναι το κέρδος ο σκοπός. Αν ήταν θα έκοβαν κ άλλα πράγματα αυτά που είπα πριν. -
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Φίλε δε με ενδιαφέρουν όλα αυτά που γράφεις. Σε ρώτησα να μου πεις τα κέρδη της νισσάν??? Εγώ σου είπα για το αν κόψεις λίγο έδω λίγο εκεί λίγο παραπέρα σε λίγο θα μας πουλάνε ένα σασί με το τιμόνι για να πετύχουν το μέγιστο κέρδος.
Άρα δεν είναι το κέρδος ο σκοπός. Αν ήταν θα έκοβαν κ άλλα πράγματα αυτά που είπα πριν.Το όφελος είναι ανάλογο των πωλήσεων.
Εάν ο κόσμος αγόραζε σκέτο σασί και δεν είχε περεταίρω απαιτήσεις γιατί να βελτιώσουν το σασί …
Ο Σκοπός πάντα ήταν και θα είναι το κέρδος.
-
Ο χρήστης vaggelis_306 έγραψε:
Η απουσία ένδειξης θερμοκρασίας είναι δείγμα φτωχού εξοπλισμού και όχι αξιοπιστίας.
Εάν το όφελος από την απουσία είναι π.χ. της τάξεως των 20 ευρώ και ο στόχος πωλήσεων είναι στις 500.000 μονάδες το όφελος είναι 10.000.000 ευρώ !.
Με τη λογική σου δε θα μας έβαζαν ούτε δεξί καθρέπτη ούτε πατάκια ούτε φως καμπίνας ούτε πιτσιλίθρες ούτε κτλ κτλ.......
Στέκει αυτό που λές???YOKOHAMA, Japan (June 22, 2011) - Nissan Motor Co., Ltd. today announced that global sales of the Nissan Micra/March has surpassed six million units*1 as of the end of May 2011.
20*6.000.000= 120.000.000 €
Συνολικες πωλησεις ειναι αυτες. Οι παλιοτερες αναξιοπιστες γενιες ειχαν οργανο θερμοκρασιας νερου
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
Micra/March total sales volume (based on Nissan flash reports)
Unit volume breakdown by generation:1st generation: approximately 1.65 million units
2nd generation: approximately 2.54 million units
3rd generation: approximately 1.63 million units
4th generation: approximately 170,000 unitsBreakdown by region:
Japan: approximately 2.37 million units
Outside Japan: approximately 3.63 million unitsΣε ποια γενιά καταργήθηκε ?, ανάλογα κάνε τον υπολογισμό.
Φίλε δε με ενδιαφέρουν όλα αυτά που γράφεις. Σε ρώτησα να μου πεις τα κέρδη της νισσάν??? Εγώ σου είπα για το αν κόψεις λίγο έδω λίγο εκεί λίγο παραπέρα σε λίγο θα μας πουλάνε ένα σασί με το τιμόνι για να πετύχουν το μέγιστο κέρδος.
Άρα δεν είναι το κέρδος ο σκοπός. Αν ήταν θα έκοβαν κ άλλα πράγματα αυτά που είπα πριν.Δεν βάζουν δείκτη θερμοκρασίας γιατί:
- Στοιχίζει περισσότερο
- Δεν χωράει στον πίνακα οργάνων
- Δεν είναι όμορφος
- Κάποιοι δεν καταλαβαίνουν τι δείχνει και αγνοούν τι σημαίνει να δείχνει τέρμα
- Κάποιοι δεν προσέχουν τον δείκτη γιατί δεν είναι φωτεινός
- Κάποιοι βλέπουν τον δείκτη στο τέρμα αλλά θεωρούν ότι δεν πειράζει γιατί δεν άναψε λαμπάκι
κλπ, κλπ.
ΔΙΑΛΕΞΕ και ΠΑΡΕ
Πάντως αυτό που είπαν στην αντιπροσωπεία ότι ότι το οργανάκι είναι περιττό γιατί αυτά τα αμάξια δεν χαλάνε ποτέ,
ενώ κάτι άλλα που έχουν όργανο θερμοκρασίας χαλάνε (και πρέπει να κοιτάς συνέχεια τον δείκτη για να προλάβεις την καταστροφή).
είναι για γέλια.
Δείκτης θερμοκρασίας νερού και αξιοπιστία. Συνδέονται;