-
Ως χρήστης τόσο βενζίνης (vw golf tsi 140) όσο και πετρελαίου (ford fiesta 1.6 tdci) θεωρώ πως κανείς πρέπει να προσαρμοστεί στο αντίστοιχο αυτοκίνητο. Ισχύει ότι έχει αναφερθεί από τους προηγούμενους (αργό ανέβασμα στροφών στο diesel κλπ).
Ωστόσο, σε δρόμους όπως η Εγνατία το diesel δεν έχει κανένα πρόβλημα. Κάνω Γιάννενα -Κατερίνη σταθερά με cruise control στα 130Km/h χωρίς να χρειαστεί να αλλάξω την πέμπτη στο κιβώτιο (πλέον μηδενική κίνηση στο δρόμο!).
Στο επαρχιακό δίκτυο πρέπει να προβλέπεις την κίνηση και να κινείσαι με τη ροπή του, να βλέπεις δρόμο καθαρό και να πυροβολείς (έχει και αυτό τη χάρη του).
Συμπερασματικά, προτιμώ το βενζινοκίνητο όταν όμως έρχεται η ώρα του ταμείου το diesel υπερέχει όπως και να το κάνουμε. -
Μιας και ο παραπάνω φίλος οδηγεί και τα δυο καύσιμα παράλληλα σε δυο πολυ σύγχρονα αυτοκίνητα , ίσως σε κάποιο άλλο θέμα να ήταν χρησιμο να μας πει τις εμπειρίες του, απο οικονομία, απο τρόπους οδήγησης, απο συντήρηση , κλπ.
Επισης γνώμη μου ειναι να μην σε απασχολεί καθόλου το 115 άλογα. Μολις βαρεθεις, και δεν θα γινει αυτο συντομα, μαλλον με την λήξη της εγγύησης θα του ρήξεις έναν παράλληλο εγκέφαλο και θα κερδίσεις μεχρι και 30 πολύτιμα άλογα. Επαναλαμβάνω ομως κατι για να το ακούω εγω περισσοτερο. Τα diesel οδηγούνται περισσοτερο με την ροπη τους και πολυ λιγοτερο με τα άλογα. Ειναι εξαιρετικά γρήγορα εν κινηση αλλα δεν εχουν τελικές . Ειναι ισως αρτιότερα , μου φαινεται οτι ειναι ο κατάλληλος όρος, για ανθρώπους που εχουν αυξημένες μεταφορικές ανάγκες και λιγοτερο ανάγκες διασκέδασης. Βεβαια το τελευταίο διάστημα και τα diesel εχουν αποκτήσει την γοητεία τους. Ο dv6 κινητηρας της PSA , ford ειναι ενας εξαιρετικός κινητηρας , θα έλεγα ο καλύτερος 1.6 diesel προηγούμενης γενιάς, μιας και κατα την γνώμη μου εχει πλεον ξεπεραστεί απο τον κινητήρα της Renault - πολυ προηγμένος, πραγματικα- και τον 1.6 της Hyundai/KIA .
Volvo S60 1.6d 115HP diesel