-
Aν κάποιος δεν γράφει για δικούς του λόγους ,οι απαντήσεις με υπονοούμενα ή προσωπικές επιθέσεις σημαίνουν και έλλειψη επιχειρηματων, όταν δεν υποχρεώνεται κανείς να διαβασει κάτι,ούτε να απαντήσει . Ποσο μάλλον όταν μιλάμε και για κάποια παλαιότερα αμάξια ,δεν ορίζουμε εμεις τι γίνεται εμπορικά αλλά και για ποιούς λόγους κάνει κάτι ένα εργοστάσιο,όταν και σε ότι αναφέρουμε πουθενά δεν υπάρχει και προτροπή για αγορά ή πώλιση σε οτιδήποτε
-
Νέα Mercedes-Benz C-Class, όλα όσα πρέπει να ξέρεις
Έχουμε δει αρκετές spy φωτογραφίες της νέας C-Class (W205), αφού η Mercedes-Benz θα την παρουσιάσει είτε στα τέλη του 2013 είτε στις αρχές του 2014. Τώρα ήρθε η ώρα να δούμε τις πρώτες renderings φωτογραφίες της C-Class η οποία θα είναι μεγαλύτερη σε διαστάσεις ενώ παράλληλα θα ζυγίζει λιγότερο από τη τωρινή γενιά.
Σχεδιαστικά θα διαθέτει εντελώς νέα σχεδίαση ακολουθώντας τις γραμμές του πρωτότυπου Mercedes Concept Style Coupe, αλλά και γενικά θα ακολουθεί τον σχεδιασμό των νέων A-Class και B-Class κάνοντας την να διαθέτει έντονες ακμές. Θα διαθέτει στοιχεία που συναντάμε σε τετραθέσια coupe αυτοκίνητα ενώ θα φορά LED φωτιστικά σώματα μπροστά πίσω.
Η νέα C-Class θα κατασκευαστεί πάνω στη νέα πισωκίνητη πλατφόρμα MRA. Πρόκειται για μια αρθρωτή πλατφόρμα πάνω στην οποία η Mercedes θα κατασκευάζει αρκετά μελλοντικά της μοντέλα. Για να καταλάβεις το πόσο “εύπλαστη” είναι, η Mercedes πάνω σε αυτή έχει κατασκευάσει και τη νέα S-Class.
Μηχανικά θα φορά τους ίδιους κινητήρες που συναντάμε στην A-Class ενώ θα υπάρχει και ένας νέος μικρός τρικύλινδρος κινητήρας. Η έκδοση C180 θα φορά τον 1.600αρη turbo κινητήρα απόδοσης 156 ίππων με τις εκδόσεις C200 και C250 να φορούν τον 2.0-λιτρο turbo κινητήρα απόδοσης 184 και 211 ίππων αντίστοιχα. Η C300 θα φορά τον νέο 2.0-λιτρο απόδοσης 252 ίππων ενώ η C400 θα φορά τον 3,0-λιτρο V6 απόδοσης 333 ίππων.
Από πλευράς πετρελαιοκινητήρων, η έκδοση C220 CDI θα φορά τον 2,2 turbodiesel απόδοσης 170 ίππων, ενώ η έκδοση C250 CDI θα αποδίδει 204 άλογα. Η C400 CDI θα φορά έναν 3.0-λιτρο turbodiesel απόδοσης 258 ίππων. Ίσως η Mercedes τοποθετήσει τον νέο 1.600αρη diesel της Renault απόδοσης 130 ίππων.
Επίσης θα υπάρχει και μια υβριδική έκδοση, η C300 CDI BlueTec Hybrid οποία θα συνδυάζει τον 2.0-λιτρο κινητήρα πετρελαιοκινητήρα με έναν ηλεκτροκινητήρα 20 kW (27 ίππων), αποδίδοντας συνολικά 231 άλογα.
Η δυνατή C63 AMG έκδοση θα φορά έναν νέο 4.0-λιτρο κινητήρα απόδοσης 462 ίππων.
Οι κινητήρες θα συνδυάζονται με ένα ολοκαίνουργιο διπλόδισκο κιβώτιο ενώ σε αρκετές εκδόσεις, θα υπάρχει διαθέσιμο και το σύστημα τετρακίνησης 4Matic.Βλεπω να κανουν την μαλακια εκει περα στην Μερκ και να πετανε κινητηρα renault , εδω δεν κωλωσαν να μαγαρισουν την E class W212 f/l
-
εδω που τα λεμε,συμφωνω με τον θωμα,οτι δεν χρειαζοταν η μερτσεντες τους κινητηρες της ρενω..μετριους κ αναξιοπιστους κινητηρες με λιγα κυβικα,εβγαζε κ μονη της!
-
-
σε αλλο video το χριστουγεννιατικο δενδρο ειναι μπροστα παντως..αν κ μετα η μερτσεντες μαζευει σιγα σιγα..
για μενα μια χαρα ειναι κ με το 5ρι.. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
εδω που τα λεμε,συμφωνω με τον θωμα,οτι δεν χρειαζοταν η μερτσεντες τους κινητηρες της ρενω..μετριους κ αναξιοπιστους κινητηρες με λιγα κυβικα,εβγαζε κ μονη της!Και μέτρια κι αναξιόπιστα ε?
Αυτα ειναι -
Συμφωνα με παρακάτω ,απο το 2014 και οι Α, Β class και οτιδήποτε 4 κλιυνδρο ,θα είναι με κινητήρες της συνεργασίας με Ρενω. http://www.autocar.co.uk/car-news/indus ... co-engines
-
Με τέτοια συνεργασία εγω αναμένω χαλαρά τα καλυτερα μοτέρ στα μικρά κυβικά της αγοράς και σε diesel και σε βενζίνη
Χαλαρά όμως -
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
εδω που τα λεμε,συμφωνω με τον θωμα,οτι δεν χρειαζοταν η μερτσεντες τους κινητηρες της ρενω..μετριους κ αναξιοπιστους κινητηρες με λιγα κυβικα,εβγαζε κ μονη της!
Και μέτρια κι αναξιόπιστα ε?
Αυτα ειναιΓιατί οι μικροί κινητήρες πότε ήταν καλοί??
-
Της Renault?
Πάντα.Το 03-06 είχαν κάτι ηλεκτρονικά αλλα έκτοτέ είναι αστερακια
Κι εκτός αυτου δεν ειναι και κακό θεωρώ να φοράς τον κορυφαίο 1.6 diesel της αγοράς -
orestisren κανω πλακα!
-
Και μετα τις πλακες (τζαμπα ετοιμασα το τσιπουρο για να παρακολουθησω διαμαχη ) επιστρεφουμε στην κανονικη ροη του προγραμματος:
90.000 παραγγελίες για τη νέα Mercedes-Benz A-Class
Αυτό θα πει πετυχημένο μοντέλο και σίγουρα το μουστάκι του Dieter Zetsche θα χαμογελά. Ο CEO της Mercedes-Benz σε δηλώσεις του στο Reuters ανέφερε ότι ήδη έχουν δεχτεί περισσότερες από 90.000 παραγγελίες για τη νέα A-Class, την ώρα που η Volkswagen έχει δεχτεί 40.000 παραγγελίες για το νέο Golf.
H Mercedes-Benz έχει προσθέσει ήδη τρίτη βάρδια στο εργοστάσιο της στο Rastatt της Γερμανίας, ενώ έχει υπογράψει και με την Valmet να κατασκευάζει και αυτή μερικές A-Class, ώστε να προλάβει τη ζήτηση της. Μέσα σε έναν μήνα έχει δεχτεί επιπλέον 20.000 παραγγελίες.
O Zetsche δήλωσε ότι οι παγκόσμιες πωλήσεις της θα αυξηθούν κατά 5% στα τέλη του 2012, και αυτές θα ανέλθουν κοντά στα 1,28 εκατ. αυτοκίνητα. Στόχος της πολυτελούς εταιρίας από τη Στουτγάρδη με σήμα το αστέρι στο καπό, είναι έως το 2020 να πουλά μαζί με την Smart περισσότερα από 2,6 εκατ. αυτοκίνητα.
Ο Zetsche τέλος ανέφερε ότι παρότι το κόστος παραγωγής των μοντέλων τους θα μειωθεί κατά 2 δις ευρώ έως τα τέλη του 2014, δεν θα χαθεί απολύτως καμία θέση εργασίας.
[Πηγή: Reuters] -
Το εσωτερικό, τα φωτιστικά σώματα και οι τεχνολογίες της νέας Mercedes S-Class
Για ακόμη μια φορά βλέπουμε το εσωτερικό της νέας Mercedes S-Class. Η έκδοση παραγωγής δεν θα διαφέρει τελικά από αυτές τις φωτογραφίες που είχαμε δει παλαιότερα, και έτσι εκτός από το ψηφιακό πίνακα οργάνων θα διαθέτει και το διάκτινο τιμόνι. Τα υλικά που έχει χρησιμοποιήσει η Mercedes είναι υψηλής ποιότητας και βλέπουμε ότι υπάρχουν αλουμινένια και ξύλινα διακοσμητικά και το νέο σύστημα COMAND με αυτόνομη οθόνη.
H νέα Mercedes S-Class θα κυκλοφορήσει το 2013 και στιλιστικά θα δανείζεται στοιχεία από τα πρωτότυπα F125 και F800. Μηχανικά θα φορά μια γκάμα κινητήρων οι οποίοι θα είναι φιλικότεροι προς το περιβάλλον με μειωμένη κατανάλωση. Ανάμεσα τους θα υπάρχουν οι 250 CDI, S350 CDI, S300 Bluetec hybrid, S400 Bluetec hybrid, S500, S600, S63 AMG και ίσως επιστρέψει και η S65 AMG. Όλοι θα διαθέτουν σύστημα start/stop, σύστημα ανάκτησης ενέργειας, ηλεκτρομηχανικό τιμόνι και 9-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Επίσης εξετάζεται και μια ηλεκτρική έκδοση της καθώς ενώ θα υπάρχει και έκδοση με έναν V12 κινητήρα με τις φήμες να θέλουν να αποδίδει 552 άλογα.
Η νέα S-Class θα φορά μια ολοκαίνουργια αλουμινένια ανάρτηση που θα συνδυάζεται με το σύστημα Magic Ride Control όπου μέσω καμερών θα διαβάζει το δρόμο και θα ρυθμίζει αυτόματα την ανάρτηση για βελτιώσει την οδηγική άνεση.
Παράλληλα η Mercedes-Benz έδωσε μερικές φωτογραφίες από τα LED φωτιστικά σώματα, αλλά και από τηη διάρκεια δοκιμών της S-Class η οποία μεταξύ των πολλών gadget που θα διαθέτει, θα διαθέτει και αυτόνομο σύστημα οδήγησης. Περισσότερες λεπτομέρειες για όλες τις τεχνολογίες που θα διαθέτει η νέα ναυαρχίδα της Mercedes μπορείς να δεις στις φωτογραφίες που ακολουθούν.
Πηγη: http://www.autoblog.gr/2012/11/18/2014- ... echnology/ -
Το ρολογακι στο κεντρο παραμενει φετιχ...
Θυμαμαι το 2009 οταν παρελαβε θειος μου την s350 ρωταγα συνεχεια ο,τι εβλεπα, ''τι κανει αυτο'', ''τι κανει εκεινο''....ωσπου ειδα πισω απ τον μεσαιο εσωτερικο καθρεπτη ενα μαραφετι κολλημενο στο τζαμι και ρωτησα τι κανει....και ηταν η βαση του e-passΑποχαυνωτικη τεχνολογια και στη νεα s οπως αναμενοταν αλλωστε
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
....
.....Σ' αρέσει αυτο το πράγμα?
Χίλιες φορές την τρομερη εσωτερικα τωρινη πραγματικα -
Παντα η S class λανσαρε το κατι παραπανω που θα εφαρμοστει στα αυτοκινητα τα επομενα 5-10 χρονια . Μου λειπει ενα κατοσταρικακι το λιγοτερο
-
Μου εχει μπει μια ιδεα να παρω μια W126 ή 140 για τις μετακινησεις εξωτερικου
-
H W140 θεωρείται η πιό πετυχημένη εμπορικα S class.Μετα ο ανταγωνισμός άρχισε εξισου κυρίως με BMW και μετά με Αudi.
H τρεχουσα S class παρα το λιφτινκ της,δεν θεωρειται πετυχημένη και σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη
Ισως παίζει ρόλο ότι έχουν μεγαλώσει και τα αμέσως μικρότερης κατηγοριας αμάξια και μαζί η διεθνής οικονομική κρίση όλα έχουν τον ρόλο τους ακόμα και στους κατέχοντες . -
Δεν ξέρω τι θεωρείται ακριβώς αλλά απο την προfacelift που έχω υποψιν μου (έχει στην κατοχή του μία συγγενής) είναι τρομερό αυτοκίνητο πραγματικά άπειρα καλυτερο απ' ότι αμάξι έχω μπει σαν επιβάτης μέχρι σήμερα
Κυριολεκτικά απο άλλο πλανήτη και πανέμορφο μέσα έξω ειδικα το facelift(ίσως το μονο αμαξι που έχουν χρησιμοποιηθεί σωστα τα led κατα την ταπεινη μου άποψη.)
Και στο κάτω κάτω δεν νομιζω αυτα τα αμαξια να φτιαχνονται για εμπορικη επιτυχία.Μια επιδειξη τεχνολογικής δύναμης είναι κι S το κάνει αυτό τέλεια για τη Mercedes -
Ο χρήστης Karas έγραψε:
H W140 θεωρείται η πιό πετυχημένη εμπορικα S class.Μετα ο ανταγωνισμός άρχισε εξισου κυρίως με BMW και μετά με Αudi.
H τρεχουσα S class παρα το λιφτινκ της,δεν θεωρειται πετυχημένη και σε σχέση με την αμέσως προηγούμενη
Ισως παίζει ρόλο ότι έχουν μεγαλώσει και τα αμέσως μικρότερης κατηγοριας αμάξια και μαζί η διεθνής οικονομική κρίση όλα έχουν τον ρόλο τους ακόμα και στους κατέχοντες .Η W140 δεν ηταν εμπορικα πετυχημενη στην ιστορια της S. Οι πωλησεις της ειχαν ανελθει στις 432,732 αριθμος κατα πολυ μικροτερος απο αυτον που ειχε σημειωσει η εμπορικα πετυχημενη W126 της δεκαετιας του '80. Οι πωλησεις αυτης ανηλθαν στις 818.063, μην βαλω και την κουπε εκδοση
Η W140 οταν παρουσιαστηκε στις αρχες της δεκαετιας του '90 ειχε κατηγορηθει για τον μεγαλο ογκο της, την αναξιοπιστια που παρουσιαστηκε για πρωτη φορα και των ενεργοβορων κινητηρων (μεγαλο ρολο επαιζε και το βαρος της ), πραγμα που πηγε να αλλαξει η W220 ωπου μικρυνε λιγο σε διαστασεις χρησιμοποιωντας κινητηρες V, βεβαια η αξιοπιστια σε αυτη την S class πηγε περιπατο γιατι βιαστηκαν να καλυψουν πολλα κενα. Η τωρινη W221 ξαναμεγαλωσε και θυμηθηκε τα παλια , αλλα σε καμια περιπτωση δεν ειναι αναξιοπιστη .
MERCEDES-BENZ FORUM