-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
- λιγοτερο απο τρια χρονια
2)δεν δείχνουν να γλυστρανε - επαρχιακες διαδρομες κυριως
Μια χαρά είσαι τότε, τα αλλάζεις αν θέλεις το επόμενο Φθινόπωρο
εχω 50 χιλιαδες χιλιομετρα. Πρεπει να δω για λάστιχα?
Αμεσα......
Δεν είναι τόσα πολλά τα 50Κ, πιστεύω για ένα χρόνο ακόμη θα είναι εντάξει
Πόσα είναι δηλαδή τα πολλά;
Πάνω από 70K
- λιγοτερο απο τρια χρονια
-
...αν φορας michelin agilis
-
Με το ίδιο αυτοκίνητο και κυρίως ταξίδια (Αθήνα Αλεξανδρούπολη) οπότε πολλά χλμ σε λίγο χρόνο το ένα λάστιχο το άλλαξα στα 35000 ενώ το επόμενο σκεφτόμουν να το αλλάξω στα 50000 και τελικά αλλάχτηκε στα περίπου 70000.
Αλλά δεν μπορώ να πώ κάτι και είμαι σίγουρος ότι αν οδηγούσε κάποιος άλλος ή με άλλο αυτοκίνητο ή με άλλες διαδρομές θα πετύχαινε διαφορετική διάρκεια...
Οπότε οι γενικεύσεις τόσα χλμ σκέτο είναι αρκετά αναξιόπιστες. -
στην συγκεκριμενη περιπτωση ομως που λεει ο ανθρωπος 50Κ χλμ και κατι λιγοτερο απο 3 χρονια......θεωρω οτι ειναι τελειωμενα και απο χλμ και απο χρονο
-
Καθήστε ρε παιδιά, 50.000 χλμ και 3 χρόνια θεωρούνται πολλά έτσι ώστε πρέπει να αλλάξουμε λάστιχα ;
Εάν δεν έχουμε περίεργα φαινόμενα πρόσφυσης (πχ γλυστρίματα, χαζοσπινιαρίσματα κλπ)
Κάτι έχω παραλείψει ; -
οταν φτασεις στο σημειο να χαζοσπιναρεις σε μια νορμαλ εκκινηση τοτε οχι απλα ειναι τελειωμενα εδω και καιρο αλλα η τυχη ηταν που δεν συνεβει κατι δυσαρεστο.........και ο χειμων ειναι μπροστα
-
Στην Ελλάδα όλα σπινάρουν χωρίς λόγο, και τα ολοκαίνουρια. Τα 50.000 ούτε εμένα μου φαίνονται πολλά.
-
40κ σε Ευρωπαϊκους δρομους σε Εnergy, τα οποια εχουν και σημαδια φθορας, και ακομα κρατανε καλά. Εχουν ψωμι ακόμα
Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery
-
Πρέπει να έχει να κάνει με τα λάστιχα αλλά και με τον τρόπο οδήγησης.
Γενικά εμένα στα 2-2,5 χρόνια ή στα 40.000, όποιο έρθει πρώτα, τα λάστιχα θέλουν άλλαγμα και αυτό το λέω με αρκετά διαφορετικά αυτοκίνητα και λάστιχα.
Έχει βέβαια σημασία και τι όρια βάζει ο καθένας, άλλος μπορεί να είναι πιο καταδεκτικός σε μειωμένη απόδοση. -
Ο χρήστης GGAB έγραψε:
οταν φτασεις στο σημειο να χαζοσπιναρεις σε μια νορμαλ εκκινηση τοτε οχι απλα ειναι τελειωμενα εδω και καιρο αλλα η τυχη ηταν που δεν συνεβει κατι δυσαρεστο.........και ο χειμων ειναι μπροσταΑυτά τα φαινομενα συμβαίνουν περισσότερο το καλοκαίρι (τουλάχιστον σε μένα) παρά το χειμώνα. Μερικές φορές, μετά από ένα καλό ζέσταμα και στρίψιμο, επανέρχονται σε καλή κατάσταση αλλά όχι για πολύ καιρό. Πάντως προσπαθώ να αλλάζω τα λάστιχα το πολύ στα 40κ.
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Πρέπει να έχει να κάνει με τα λάστιχα αλλά και με τον τρόπο οδήγησης.
Γενικά εμένα στα 2-2,5 χρόνια ή στα 40.000, όποιο έρθει πρώτα, τα λάστιχα θέλουν άλλαγμα και αυτό το λέω με αρκετά διαφορετικά αυτοκίνητα και λάστιχα.
Έχει βέβαια σημασία και τι όρια βάζει ο καθένας, άλλος μπορεί να είναι πιο καταδεκτικός σε μειωμένη απόδοση.Μεγάλο ρόλο παίζουν και οι ταχύτητες αλλά και η επιφάνεια του δρόμου. Όταν υπηρετούσα στο Πολύκαστρο και έκανα καθημερινά 150+ χλμ σε αυτοκινητόδρομο με καλή άσφαλτο και συνήθως με 160+ χ.α.ω., τα λάστιχα είχαν πολύ μεγαλύτερη φθορά από τώρα που κινούμαι με 100-120 χ.α.ω. σε πιο φθαρμένες και άρα λείες επιφάνειες.
-
Ναι αλλά αν δεν στα φάει η φορά στα τρώει ο χρόνος και στα ξεραίνει. Στην Ελλάδα, γιατί έξω στα τρώει έτσι κι αλλιώς η άγρια άσφαλτος. Ίσως όμως αν το έχεις σε κλειστό δροσερό γκαράζ ο παράγοντας αυτός να καθυστερεί πολύ...
-
Στο niva που του ειχα βαλει τα Michelin latidude cross,το οποιο ειναι εξαιρετικο ελαστικο για suv,με το οποιο σπανια ξεπερνουσα τα 110-120 και στις στροφες δεν περνανε ζωρισμα ειχαν 50,000χλμ και ηταν ακομα σε παρα πολυ κατασταση.
Εν αντιθεση με τα continental sp2 που ειχαμε στο grand espace το οποιο και τη ροπακλα του ειχε και κυκλοφορουσε με πανω απο 2 τονους φορτιο,που στα 35,000 θελανε αλλαγη.Επισης το new ignis εχει τα dunlop fast response σε διασταση 185-55-15 και το ελαστικο ειναι αψογο(εχουν πεσει βεβαια και πολλα λευτα στο στησιμο του αυτοκινητου),τοσο σε στροφες οσο και φρεναρισμα.Ειναι 1 ετους και με 14,000 χλμ και ελαχιστη φθορα.
Και αλλη μια παρατηρηση,σε ολα μας τα αυτοκινητα και παντα εβαζε ο πατερας μου michelin,στα ελαστικα δεν παιζουν τσιγκουνιες λεει και εχει και δικιο,και η παρατηρηση ειναι η εξης,ενω ακομα και μετα απο πολλα χιλιομετρα ειχαν μπολικο πελμα και καλη αποδοση μεχρι τελους ειχαν παντα θεμα στα πλαινα.Φαινοταν λες και εχει κανει 140,000 χλμ.
-
Χίλια συγνώμη αν έχει απαντηθεί η παρακάτω ερώτηση...
Σε πισω-κίνητο αυτοκίνητο υπάρχει η δυνατότητα (οικονομικοί οι λόγοι) να αλλαχτούν μόνο τα δύο ελαστικά προς το παρών. Που να μπουν τα καινούργια? Μπροστά ή πίσω?
-
Θεωρώ βασικότερο να έχεις τιμόνι.
-
Και 'γω το σκέφτηκα, αλλά αν έχεις (αρκετα) πιο φθαρμένα ελαστικά πίσω δεν θα γίνει υπερστροφικό το όχημα άρα και πιο επικίνδυνο?
Δεν ξέρω...
Αλλες γνώμες? -
Αν αλλάζεις μόνο δύο τα καινούργια μπαίνουν πίσω. Σε όλα τα αυτοκίνητο άσχετα με το που έχουν την κίνηση.
Αυτό έχει βγει μετά από σοβαρές μελέτες της Michelin και όχι μόνον.
Το σκεπτικό είναι ότι πιο εύκολα και σταδιακά θα καταλάβεις ότι το εμπρός χωλαίνει και αντιμετωπίζεται απλά αφήνοντας το γκάζι κάτι αυτόματο ενώ το πίσω μπορεί να είναι πολύ πιο ύπουλο σε φρενάρισμα και σε στροφή.
Φυσικά προσπάθησε να βάλεις μπροστά όποια από τα παλιά ήταν τα πιο καλά. -
Και εγώ αυτό σκέφτηκα... Η τάση να γίνει πολύ πιο υπερστροφικό...
Εννοείται ότι τα 'καλύτερα' θα μπουν μπροστά...
Ευχαριστώ... -
Ο χρήστης MIXOStsi έγραψε:
Χίλια συγνώμη αν έχει απαντηθεί η παρακάτω ερώτηση...Σε πισω-κίνητο αυτοκίνητο υπάρχει η δυνατότητα (οικονομικοί οι λόγοι) να αλλαχτούν μόνο τα δύο ελαστικά προς το παρών. Που να μπουν τα καινούργια? Μπροστά ή πίσω?
Θα το θεσω λιγο διαφορετικα,για ενα διαστημα ειχα στο αυτοκινητο μου μπροστα semi-slics,μονο μπροστα ομως και το αυτοκινητο ειχε γινει πολυ περιεργο και πολυ αποτομο με την ουρα να χανεται για πλακα οποτε αφηνα το γκαζι.
Ενω ειχε αψογο turn in και αμεσοτητα,επρεπε να μπαινω γκαζομενος στις στροφες για να μν χασω το πισω μερος.
Οποτε καλυτερα τα καινουρια λαστιχα πισω,εκτος και αν θες να το πλακωσεις στις κολιες -
Καλά, εσύ το γα και ψο.
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]