-
Επειδή έχω μια διαφωνία με έναν φίλο μου,
Ποιό είναι καλύτερο? Μιλάμε για μέση χρήση, δηλαδή και μέσα στην πόλη, και στην πίστα, και ταξίδια. Εγώ υποστηρίζω θερμά ότι ο γιαπωνέζος είναι ανώτερος αλλά ο φίλος μου επιμένει ότι το καλύτερο στην κατηγορία είναι το clio.
(Δεν συμπεριέλαβα και το golf στο topic αφενός γιατί η διαφωνία είναι μεταξύ clio και ctr kaι αφετέρου έχει γίνει άπειρες φορές η σύγκριση μεταξύ golf και ctr.)
-
Επειδή έχω μια διαφωνία με έναν φίλο μου,
Ποιό είναι καλύτερο? Μιλάμε για μέση χρήση, δηλαδή και μέσα στην πόλη, και στην πίστα, και ταξίδια. Εγώ υποστηρίζω θερμά ότι ο γιαπωνέζος είναι ανώτερος αλλά ο φίλος μου επιμένει ότι το καλύτερο στην κατηγορία είναι το clio.
(Δεν συμπεριέλαβα και το golf στο topic αφενός γιατί η διαφωνία είναι μεταξύ clio και ctr kaι αφετέρου έχει γίνει άπειρες φορές η σύγκριση μεταξύ golf και ctr.)
-
Επειδή έχω μια διαφωνία με έναν φίλο μου,
Ποιό είναι καλύτερο? Μιλάμε για μέση χρήση, δηλαδή και μέσα στην πόλη, και στην πίστα, και ταξίδια. Εγώ υποστηρίζω θερμά ότι ο γιαπωνέζος είναι ανώτερος αλλά ο φίλος μου επιμένει ότι το καλύτερο στην κατηγορία είναι το clio.
(Δεν συμπεριέλαβα και το golf στο topic αφενός γιατί η διαφωνία είναι μεταξύ clio και ctr kaι αφετέρου έχει γίνει άπειρες φορές η σύγκριση μεταξύ golf και ctr.)
-
Kid με πρόλαβες χθές σηζητούσαμε με φίλους για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα μια και η διαφωνία για το ctr και το gti έχει λυθεί με νικητή το ctr
Ποιό 'σριφτερό' το clio ποιό 'γκαζερό' το ctr είναι η πρώτη εικόνα.
Η γνώμη μου είναι ότι το clio είναι ποιό ολοκληρωμένο (Δε περίμενα να το πω αυτό ) -
Πρόκειται για διαφορετικά αυτοκίνητα! Αν το θες μόνο για μέσα στην πόλη ή για πολύ κλειστές διαδρομές και δεν έχεις ανάγκη από χώρους τότε καλύτερο είναι το clio! Αν πάλι κάνεις και ταξιδάκια και θες να βάζεις και πίσω επιβάτες άνετα ή το θες για διαδρομές που δεν είναι πολύ κλειστές αλλά είναι πατημένες τότε είναι καλύτερο το civic. Διαλέγεις και πέρνεις... Προσωπικά θα προτιμούσα το ctr είναι πιο πολύ αμάξι και στο 90% των περιπτώσεων πιστεύω είναι πιο γρήγορο από το clio. Αυτό φαίνεται αν παρακολουθείτε λίγο και το πρωτάθλημα αναβάσεων! Ξανθάκος-ctr και Παντελάκης-clio Ragniotti! Στις περισσότερες αναβάσεις το civic έχει πλεονέκτημα!
-
Ο χρήστης tazio έγραψε:
Ποιό 'σριφτερό' το clio ποιό 'γκαζερό' το ctr είναι η πρώτη εικόνα.οχι μονο δεν ειναι πιο στριφτερο το Κλιο, αλλα το ctr εχει εναν μοναδικο τροπο να βαζει την δυναμη κατω σε ολες τις κλειστες στροφες!
-
Ενα περιεργο πραγμα....Θα περιμενα οταν πρωτο κυκλοφορησε το 182 αρι στην Ελλαδα να το κανουν τεστ τα περιοδικα σε σχεση με τον ανταγωνισμο αλλα κατι τετοιο δεν εγινε.Μηπως πιστευουν οτι επειδη ειχαν κανει τα παλιοτερα 172αρια δεν χρειαζετε?Τα αυτοκινητα εχουν διαφορες μεταξυ τους.Απο την αλλη οτι τεστ διαβασαμε ηταν απο τον ξενο ''τυπο'' που το ειχε τεστ με ολα της κατηγοριας και με το CTR και βγαζουν καλυτερο σε γενικες γραμμες το CLIO.μαλιστα στο EVO το Αγγλικο το ειχανε σε κατι περιεργα τεστ με LAMBO-GT3 CATERHAM κτλ και απορουσα που κολαει μεσα στα θηρια το βρεφος .Σε απολυτες επιδοσεις οπως 0-100 κτλ το CTR ειναι ελαχιστα ποιο γρηγορο απο το CLIO.Στα 400 μετρα το Clio ηταν για ελαχιστα ποιο γρηγορο απο CTR.Απο την αλλη το CLIO βγαζει πολυ ποιο χαμηλα την ροπη πραγμα πολυ καλο για ανηφορικο στριφτερο δρομο.Και φυσικα απο εξοπλισμο το CLIO σκιζει μιας και εχει τα Παντα και μαλιστα εχει και περισοτερα απο οτι χρειαζετε αυτην η κατηγορια οπως πχ CRUISE CONTROL-XENON κτλ κτλ.Μην βιαστειτε να πειτε για το CRUISE μιας και σε ταξιδι στην εθνικη ειναι αρκετα χρησιμο.Οσο για την τοποθετηση με τα αγωνιστηκα πιστευω οτι δεν εχει σχεση και ειναι στο πως καθετε τον καθε αγωνιζομενο η ολη περιπτωση.Πχ ο Παπαχρονοπουλος με το 106 ειχε περασει σε μια αναβαση σε ενα απο τα δυο σκελη τον Ευσταθιου με το SUPER.Ε δεν πιστευω βαση αυτου οτι το 106 ειναι ποιο γρηγορο η καλυτερο αυτοκινητο.Απο την αλλη πρωταθλητης Ν/3 πανελληνιος για το 2004 ειναι ο Γ.Κοσμοπουλος ο οποιος εχει RAGNOTTI.
-
για overall καλυτερος ειναι ο γαλλος......
-
Αν δεν είχε αυτό το καταραμένο ESP, θα έλεγα Κλιό με τα τσαρούχια...
Εξηγούμαι:
Μπλοκέ διαφορικό, τετρακίνηση και ESP δεν έχω οδηγήσει ποτέ. Επειδή έχω ακούσει γενικώς ότι είναι μυστήρια η οδήγηση, όποιο σύστημα και να έχεις (ειδικά για την τετρακίνηση έχω ακούσει ότι θέλει να είσαι εκεί συνέχεια, ενώ για το μπλοκέ έχω ψυλλιαστεί ότι αν τρομάξεις και αφήσεις γκάζι, θα κάνεις παρέα με τις αφίσες)...προτιμώ την απλότητα του Civic.Γενικώς, πάντως, θα προτιμούσα Κλιό, απλά με λίγη δυσκολία παραπάνω.
Οι Άγγλοι, αλήθεια, πώς και κάνουν συνέχεια, μα συνέχεια τεμενάδες στο Κλιό; Ύποπτο μου φαίνεται...
Θεωρητικά, τα 25.900 του μικρού Ρενώ μου φαίνονται πολλά, τη στιγμή που το (μεγαλύτερο και πιο 'μύθος') Civic δεν απέχει και πολύ... -
Κοίτα, κατά τη γνώμη μου το 'καλύτερο' είναι σχετικό. Παίζουν πολλοί παράγοντες και ο καθένας ζητάει ένα συνδιασμό αυτών στο αυτοκίνητό του με κάποιες προτεραιότητες. Δε διαφωνώ ότι το CTR είναι ένα γρήγορο, καλοστημένο αυτοκίνητο, αλλά για κάποιο λόγο το θεωρώ παααααααααρα πολύ άσχημο. Εγώ θα διάλεγα Κλιο με χίλια.
-
CTR, χωροι, κινητηρας,κρατημα,καλυτερο διαφορικο (αν και οχι H LSD),κιβωτιο, εμφανιση, αξιοπιστια....
Τι θελετε κι'αλλα? -
Ο χρήστης panos7 έγραψε:
CTR, χωροι, κινητηρας,κρατημα,καλυτερο διαφορικο (αν και οχι H LSD),κιβωτιο, εμφανιση, αξιοπιστια....
Τι θελετε κι'αλλα?Eιδικά εμφάνιση χεχε
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ποιό 'σριφτερό' το clio ποιό 'γκαζερό' το ctr είναι η πρώτη εικόνα.
οχι μονο δεν ειναι πιο στριφτερο το Κλιο, αλλα το ctr εχει εναν μοναδικο τροπο να βαζει την δυναμη κατω σε ολες τις κλειστες στροφες!
Σπυρο το 182 ιδιως με το sport πακετο της Ρενω ειναι αλλο φρουτο απο τα 172....
Πιστευω οτι και τα 2 αυτοκινητα ειναι τα καλυτερα της κατηγοριας με ενα ελαφρυ προβαδισμα στο TypeR.....
Το νεο κλιο Rs θα εχει ομως 18 ιππους παραπανω δηλαδη και αυτο 200 οποτε αναμενεται μεγαλη μαχη τοτε..... -
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Ποιό 'σριφτερό' το clio ποιό 'γκαζερό' το ctr είναι η πρώτη εικόνα.
οχι μονο δεν ειναι πιο στριφτερο το Κλιο, αλλα το ctr εχει εναν μοναδικο τροπο να βαζει την δυναμη κατω σε ολες τις κλειστες στροφες!
Σπυρο το 182 ιδιως με το sport πακετο της Ρενω ειναι αλλο φρουτο απο τα 172....
Πιστευω οτι και τα 2 αυτοκινητα ειναι τα καλυτερα της κατηγοριας με ενα ελαφρυ προβαδισμα στο TypeR.....
Το νεο κλιο Rs θα εχει ομως 18 ιππους παραπανω δηλαδη και αυτο 200 οποτε αναμενεται μεγαλη μαχη τοτε.....Δεν εχω διαβασει καποια προσφατη δοκιμη του 182, αλλα ξερω οτι εχει ενα πολυ παρεμβατικο ESP. Απο εκει και μετα, οταν ερθει το νεο μοντελο, μακαρι να ειναι διαφορετικα τα πραγματα. Α, και μη ξεχαστουν και το χρεωσουν καμια ...33κ !!!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ποιό 'σριφτερό' το clio ποιό 'γκαζερό' το ctr είναι η πρώτη εικόνα.
οχι μονο δεν ειναι πιο στριφτερο το Κλιο, αλλα το ctr εχει εναν μοναδικο τροπο να βαζει την δυναμη κατω σε ολες τις κλειστες στροφες!
Σπυρο το 182 ιδιως με το sport πακετο της Ρενω ειναι αλλο φρουτο απο τα 172....
Πιστευω οτι και τα 2 αυτοκινητα ειναι τα καλυτερα της κατηγοριας με ενα ελαφρυ προβαδισμα στο TypeR.....
Το νεο κλιο Rs θα εχει ομως 18 ιππους παραπανω δηλαδη και αυτο 200 οποτε αναμενεται μεγαλη μαχη τοτε.....Δεν εχω διαβασει καποια προσφατη δοκιμη του 182, αλλα ξερω οτι εχει ενα πολυ παρεμβατικο ESP. Απο εκει και μετα, οταν ερθει το νεο μοντελο, μακαρι να ειναι διαφορετικα τα πραγματα. Α, και μη ξεχαστουν και το χρεωσουν καμια ...33κ !!!
νομιζω πως βγαινει τελειως το esp...
Bagus σε χαλαγε το 172??
και οσο για το στριψιμο του γαλλου...μην τρελαθουμε κιολας,ειναι αλλου..
Τωρα εφτιαξαν ενα civic που να στριβει κιολας οι Ιαπωνες, γιατι παλια...Τα κλιο ηταν απο ανεκαθεν κορυφη στο στριψιμο στην κατηγορια τους
-
Χεχεχε φυσικα και δεν με χαλαγε(αν κ στις χαμηλες ειμαι πιο δυνατος ) αλλα εννοουσα οτι το 182 με το σπορ πακετο σιγουρα στριβει πολυ καλυτερα απο ενα 172....
Εσενα θα σε χαλαγε ενα 182??
-
Ο χρήστης CLIO-V6 έγραψε:
Χεχεχε φυσικα και δεν με χαλαγε(αν κ στις χαμηλες ειμαι πιο δυνατος ) αλλα εννοουσα οτι το 182 με το σπορ πακετο σιγουρα στριβει πολυ καλυτερα απο ενα 172....Εσενα θα σε χαλαγε ενα 182??
οχι αλλα και με το 172 αν λαβεις υποψιν σου και την ηλικια μου μια χαρα ειμαι
-
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ποιό 'σριφτερό' το clio ποιό 'γκαζερό' το ctr είναι η πρώτη εικόνα.
οχι μονο δεν ειναι πιο στριφτερο το Κλιο, αλλα το ctr εχει εναν μοναδικο τροπο να βαζει την δυναμη κατω σε ολες τις κλειστες στροφες!
Σπυρο το 182 ιδιως με το sport πακετο της Ρενω ειναι αλλο φρουτο απο τα 172....
Πιστευω οτι και τα 2 αυτοκινητα ειναι τα καλυτερα της κατηγοριας με ενα ελαφρυ προβαδισμα στο TypeR.....
Το νεο κλιο Rs θα εχει ομως 18 ιππους παραπανω δηλαδη και αυτο 200 οποτε αναμενεται μεγαλη μαχη τοτε.....Δεν εχω διαβασει καποια προσφατη δοκιμη του 182, αλλα ξερω οτι εχει ενα πολυ παρεμβατικο ESP. Απο εκει και μετα, οταν ερθει το νεο μοντελο, μακαρι να ειναι διαφορετικα τα πραγματα. Α, και μη ξεχαστουν και το χρεωσουν καμια ...33κ !!!
Καμια σχεση αυτο.Το Esp του ειναι τοσο διακριτηκο που πολλες φορες νομιζεις οτι ουτε καν μπαινει.Δεν ειναι σαν τα Esp απο τα AUDI πχ που με το παραμικρο που θα φτυσεις κατω επεμβαινουν και με σβηστο κινητηρα
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Ποιό 'σριφτερό' το clio ποιό 'γκαζερό' το ctr είναι η πρώτη εικόνα.
οχι μονο δεν ειναι πιο στριφτερο το Κλιο, αλλα το ctr εχει εναν μοναδικο τροπο να βαζει την δυναμη κατω σε ολες τις κλειστες στροφες!
Έγραψα ότι το clio είναι πιο στριφτερό γιατι νομίζω πως και λόγο βάρους και λόγο διαστάσεων το Γαλλικό αυτοκίνητο έχει καλύτερη συμπεριφορά. Δέν αμφισβητώ ότι το ctr βάζει τη δυναμή του στο δρόμο αλλά το πόση προσπάθεια θέλει για να το κάνει αυτό.
Αν έχεις τους 4Τροχούς του προηγούμενου μήνα (αν δε κάνω λάθος) διάβασε ένα άρθρο για το θέμα των κατηγοριών στους αγώνες με βάση τα κιλά ανά ίππο εκεί θα δείς ότι το ctr κερδίζει ανάμεσα στις στροφές και όχι τόσο μέσα σε αυτές πάντα σε σχέση με το clio.
Clio 2.0lt vs CTR