-
Ο χρήστης kosnear έγραψε:
Αυτή ακριβώς είναι η φώτο που υπάρχει στο εξώφυλλο του φυλαδίου. Φαίνονται ξεκάθαρα τα φώτα ημέρας. Τι να πω δεν ξέρω. Ο πίσω καθαριστήρας νόμιζα ότι είναι standar. Και αυτό extra είναι; Έχεις να μου προτείνεις καμία αντιπροσωπεία; Εντός Αττικής εννοώEγώ θα σου πρότεινα την Interauto στη Μεσογείων (απέναντι από το Μετρό Νομισματοκοπίου).
-
Για τον πισω καθαριστηρα θα πρεπει να επιμεινεις καθως ΔΕΝ περιλαμβανεται στον επιπλεον εξοπλισμο - ουτε στους τιμοκαταλογους. Αν θυμαμαι καλα κοστιζει 150-180 ευρω αναλογα με την εκδοση. Βεβαια στην περιπτωση αυτη θα πρεπει να γινει παραγγελία και να παραλαβεις σε 2,5 - 3 μηνες περιπου.
Τωρα για την αντιπροσωπεια ειναι σημαντικο σε ποσο ενημερωμενο ή/κατα ποσο εχει διαθεση να ασχοληθει ο πωλητης.
Εχω ακουσει παντως οτι παιζει επιπλεον προμηθεια στα στοκαρισμενα γιαυτο κοιτουν να σπρωξουν αυτα...
Ριξε και μια ματια στην παραπανω αντιπροσωπεια που λεει ο prisma. -
Ο 1.6 tdi κάθε ποτέ αλλάζει λάδια?
-
Εχω ακουσει παντως οτι παιζει επιπλεον προμηθεια στα στοκαρισμενα γιαυτο κοιτουν να σπρωξουν αυτα...
Όλοι οι πωλητές, σε όλες τις αντιπροσωπείες, σε όλον τον κόσμο, περνάνε σεμινάρια και ένα από τα πρώτα που μαθαίνουν είναι να παλεύουν να σπρώξουν πρώτα τα στοκαρισμένα, τα ακυρωμένα και επιστρεφόμενα, και αυτά με μηδέν χλμ. Είναι λογικό, τα αυτοκίνητα αυτά είναι βαρίδια στην επιχείρηση και πρέπει να φεύγουν το συντομότερο. Το διασημότερο τρυκ για κάτι τέτοιο δεν είναι οι προσφορές και τα 'δώρα', αλλά η διαρκής έμεση υπενθύμιση στον ζεστό αγοράστή ότι η νέα παραγγελία με το τάδε στοιχείο εξοπλισμού που λείπει από ένα ήδη στοκαρισμένο θα πάρει τόσο χρόνο για να έρθει (συνήθως από 3μηνο και πάνω για να τρομάξει και λίγο).
Ο υποψήφιος συχνά αρνείται να περιμένει π.χ. για το τάδε χρώμα και έναν υαλοκαθαριστήρα, και συναινεί να πάρει ένα από το στοκ που έχει όλα τα άλλα στοιχεία εξοπλισμού αλλά όχι αυτά τα δύο, με αντάλλαγμα όμως ένα σετ πατάκια και μια οδική βοήθεια για τον πρώτο χρόνο ως δώρο για την κατανόησή του.
Αν συνεχίσει να αρνείται, τότε και μόνο τότε μπαίνει νέα παραγγελία, και εκεί παίζει ανάλογα με την περίπτωση εκ νέου η τιμή, οι όροι αποπληρωμής, η προκαταβόλα, τα 'δώρα' κ.α.
Σενάριο win-win, αλλά και τις δύο φορές το μαγαζί κερδίζει. -
Μια πρώτη ματιά και στο εσωτερικό του Skoda Rapid.


http://carscoop.blogspot.com/2012/05/scoop-first-interior-photos-of-new.html -
Το rapid το θεωρώ μια αηδία και μισή. Ένα sedan polo με μούρη Skoda. Αισθητικός αχταρμάς ! Φτιάχνονται και στο ίδιο εργοστάσιο. Μπλιαχ !
Αντίστοιχα σε κάποιο άλλο εργοστάσιο φτιάχνονται και τα μικρά (Up! , citigo, Mii) με τις διαφορετικές μούρες.
Άσχημα τα νέα από το vag group ιδίως τώρα που έρχεται η νέα πλατφόρμα που θα μπαίνει κυριολεκτικά σε όλα (από polo μέχρι passat σε όλες τις εταιρίες του ομίλου) !!!
-
Ο χρήστης roadster έγραψε:
Άσχημα τα νέα από το vag group ιδίως τώρα που έρχεται η νέα πλατφόρμα που θα μπαίνει κυριολεκτικά σε όλα (από polo μέχρι passat σε όλες τις εταιρίες του ομίλου) !!!Γιατί ασχημα? Σε τι πειράζει το κοινό πατωμα?
Τα οικονομοτεχνικά μιας αυτοκινητοβιομηχανίας δεν νομίζω ότι μειώνουν ή αυξάνουν πχ την οδηγική ευχαρίστηση! -
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Γιατί ασχημα? Σε τι πειράζει το κοινό πατωμα?
Τα οικονομοτεχνικά μιας αυτοκινητοβιομηχανίας δεν νομίζω ότι μειώνουν ή αυξάνουν πχ την οδηγική ευχαρίστηση!Το πάτωμα MQB δεν με πειράζει καθόλου, μόνο που μπορεί να ανοίξει την όρεξη της συγκεκριμένης αυτοκινητοβιομηχανίας στο να παράγει αυτοκίνητα καρμπόν όπως αυτά που προανέφερα, για να αποκτήσει λίγο μεγαλύτερο μερίδιο της πίτας ανέξοδα.
Τα αυτοκίνητα χωρίς ξεχωριστή προσωπικότητα με πειράζουν.
-
Το γερμανικό γκρουπ δεν έχει ξεφύγει απο την τακτική του εδω και πολλά χρόνια με την χρήση κοινού πατωματος. Παρόλ' αυτά κρατάει την οικογενειακή του ταυτότητα.
Το ότι εβγαλε μικρά 3δυμα ή μικρομεσαία 3δυμα καρμπόν αυτοκίνητα δεν ενοχλει για τον σκοπο που βγήκαν. Πολλοί το κανουν και πολλοί θα το κανουν.
(Στο μονο που ίσως μπορεί να ενοχλει στην VW είναι ότι η κοινή χρήση ... δεν φαινεται στην τιμή αγοράς).Στο Rapid αν έχουν σκοπό να βγαλουν καμια έκδοση RS έχει καλώς. Αλλιώς ... εντελώς αδιάφορο.
-
Καλημερα παιδια, ψαχνομαι επι 1&1/2 μηνα για diesel... την scoda την ειχα αφησει τελευταια αφου είδα ολες τις αλλες μάρκες.Ειχα καταληξει στο leon 1600 tdi.., τελικα ειδα οτι αν πάρω το fabia 1600tdi θα γλιτωσω στις δόσεις 65 ευρω το μηνα.Η αληθεια ειναι οτι δεν εχω κάνει test drive 1600ari tdi κ θελω να πει καποιος που το εχει 1600tdi σε οποια μαρκα κ να ειναι εντυπωσεις.Το fabia θα κάνει απ οτι ελεγε ο πωλητης να ερθει σε 3 μηνες, θα γινει ειδικη παραγγελια κλπ... οποτε μου πρότεινε και 10φορες το fabia το 1200αρι tdi το οποιο ειπε ειναι ετοιμοπαραδοτο (για να ξεστοκαρει μάλλον).Εχω ακουσει ασχημες εντυπωσεις για τον 1200 tdi, κανει θορυβο ειναι 3κυλινδρος κλπ.Ποια ειναι η γνωμη σας για το συγκεκριμενο κηνητηρα..., βεβαια μου αρεσε πολυ το fabia επειδη ηταν ανετο σε χωρους και ωραιο θα ελεγα απο ποιοτητα κατασκευης... το καλο ειναι οτι το 1600αρι θα εχει και πισω δισκοφρενα και αλλα καλουδια... η μαγκια της scoda ειναι οτι εχει και καλο επιτοκιο... 6,9%... να φανταστητε οτι το yeti που ρωτησα ερχετε στα 270ευρω το μηνα με 84 δωσεις χωρις προκαταβολη, ΣΧΕΔΟΝ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΔΟΣΗ ΜΕ ΤΟ LEON .Καλα με το yeti κολησα... μακαρι να ειχα λεφτα να χτυπαγα αυτο..., καταληγω λοιπον στο fabia 1600cc 105ps στον style εξοπλισμο με 13500ευρω αφου θα κρατησει και 1500ευρω το δικο μου αυτοκινητο.Το fabia που θελω δεν υπαρχη ουτε ενα διαθεσιμοτητα γμτ... η απαντηση του πωλητη ηταν οτι δεν τα ζηταει ο κοσμος και οτι προτιμα σε fabia to 1200cc tdi... πραγμα που δεν με επεισε... τεσπα εχει κανενας αυτο το αμαξι να μου πει εντυπωσεις οχι μόνο για την δύναμη του... αλλα και σε ευστάθεια στον δρομο-οδηγικη συμπεριφορα-κρατηματα...
thanks k sory για το σεντονι
-
κανεις κάτοχος fabia 1600 tdi ή 1600tdi γενικώς παίδες να δώσει μια γνώμη?
-
Η Skoda εχει το Yeti 1.6 tdi σε test drive στις εκθεσεις της. Μπορεις να παρεις απο αυτο μια εικονα για τα χαρακτηριστικα του κινητηρα. Προσωπικα παντως τον εκτιμω.
Για τον 1,2 δεν εχουν γραφει και τα καλυτερα αλλα και ενα Fabia 1,6 tdi ... μαλλον το 'παντρευεσαι' (αν σκεφτεσαι και το μελλον)!!!
Οδηγικα το (η) Fabia ειναι υποστροφικη και με εντονες κλισεις στις στροφες. Θα το ελεγα 'οικογενειακων' προδιαγραφων. Καθημερινος ανθρωπομεταφορεας με λειτουργικο 5θυρο αμαξωμα.Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Η Skoda εχει το Yeti 1.6 tdi σε test drive στις εκθεσεις της. Μπορεις να παρεις απο αυτο μια εικονα για τα χαρακτηριστικα του κινητηρα. Προσωπικα παντως τον εκτιμω.
Για τον 1,2 δεν εχουν γραφει και τα καλυτερα αλλα και ενα Fabia 1,6 tdi ... μαλλον το 'παντρευεσαι' (αν σκεφτεσαι και το μελλον)!!!
Οδηγικα το (η) Fabia ειναι υποστροφικη και με εντονες κλισεις στις στροφες. Θα το ελεγα 'οικογενειακων' προδιαγραφων. Καθημερινος ανθρωπομεταφορεας με λειτουργικο 5θυρο αμαξωμα.Sent from my HTC Desire using Tapatalk
τι ενωεις 'μαλον παντρεύομαι το fabia 1600tdi φιλε' ?
φανταζομαι η ροπή-ιποδυναμη ειναι αρκετη για το αμάξωμα του fabia... εχω ακουσει ακομη οτι τα 105ps toy 1600tdi δεν ειναι αληθινα, ειναι κάτι παραπάνω απο 105ps + 10ps ειχα ακουσει.Aν ειναι ετσι φανταζομαι οτι θα εχει καπως σπορ χαρακτηρα στην οδήγηση... με αποτέλεσμα αν δεν εχουν μελετήσει λιγο τις αναρτήσεις και το στήσιμο του αυτ/του θα δημιουργει προβλήματα στις στροφες (οπως λες κ εσυ αυτοκίνητο πόλης για να μεταφερει την οικογένεια κλπ).Αν και στο 1600αρι fabia εχουν βαλει πισω δικοφρενα για να σταματαει ενω στο 1200αρι δεν εχουν... ακομη αν πάρω το octavia πιστευω οτι θα εχει καλητερη κυλήσει στο δρομο επειδη οι πισω αναρτησεις στα μεσαιας κατηγοριας αμαξια δεν εχουν ημιάκαμπτο αξονα αλλα ξεχωριστες αναρτησεις... άρα καλητερη ευστάθεια.Εσυ προτεινεις καλητερα να στραφω πως octavia 1600tdi comfort?
Oσο για το yeti πιστευω δεν θα μου δωσει σαφή εικονα επειδη ειναι μισο τόνο περιπου βαρυτερο απο το fabia.
Παντως κατι θα μου δείξει αν το κανω test drive.
YETI φιλε ο μεγαλος μου ερωτας απ τον οποιον έφαγα οικονομική χυλόπιτα
Αν κ στα λεφτα που το δινουν με 175ευρω δοση σε 84 δοσεις με αποσυρση χωρις προκαταβολη ειναι πολυ καλη η τιμη. -
Ο χρήστης giannis39 έγραψε:
τι ενωεις 'μαλον παντρεύομαι το fabia 1600tdi φιλε' ?Στην μεταπωληση αναφέρομαι!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
τι ενωεις 'μαλον παντρεύομαι το fabia 1600tdi φιλε' ?
Στην μεταπωληση αναφέρομαι!
Εξήγησε αν θέλεις....
-
Καλά σήμερα δεν παίζεται αυτό που είδα.. πήγα σε μια αντιπροσωπία να παζαρεψω ενα fabia, η περιπτωση θυμισε εναν συμφωρουμιτη εδω που τα έλεγε πριν 2 μήνες... ο πωλητής προσπαθούσε να μου πουλήσει ότι τον συνέφερε, ηθελε κ καλα να πάρω τον 1200αρι αντι για το 1600αρι... επειτα μου πασαρε ενα μεταχειρισμενο 2 ετων με προσφορα το υγραεριο που θα εβαζε .Μετα το μεγαλο πανηγύρι ηταν στα δωρα... μου λεει σου κάνω δώρο τον συναγερμό κ την επέκταση εγγύησης +2χρ... γυρναω κ λεω εκεινη την στιγμη ' δεν έχει 4χρ εγγύηση η scoda' τι το διαφημίζετε με κατι ταμπελες ισα με μενα... 'μετα του πρότεινα να παρει το δικο μου πεζο 106 με 1200ευρω'... τελικα το βρηκε να κανει 500ευρω ο διευθηντης που βγηκε εξω και το ειδε.Επειτα του ειπα οτι αφου δεν σε συνφερει να πάρεις το πεζω 106 για ανταλλαγή τοτε δεν θα βγει η δοση στα 200ευρω το μηνα που υπολογιζαμε... του λεω δεν ακυρωνουμε τα δωρα για να ριξεις την τιμη... μετα μου λέει κοιτα 'αφου παμε μεσο εμπορικης τραπεζας τα 4 χρ εγγυηση ειναι δεδομενα' δλδ μου ελεγε ψεματα πριν 10 λεπτα .Στην συνέχεια αφού είδε οτι δεν πολύ χαμογέλαγα μου λέει φύγε και θα το προτείνω εγώ το πεζω 106 σε 5-6 γνωστούς μου και θα σε πάρω τηλ.
Οι ανθρωποι ειναι απλα απιστευτοι τι προσπαθουν να σου πουλησουν και πως προσπαθουν να σε ξεγελασουν με τα δωρα.Αν σε δουν ανίδεο και άσχετο σε πάτησαν ...Υ.Γ:Του ειπα ακομη οτι εχω ακουσει παραπονα για τον 1200αρι tdi για αυτό προτιμώ 1600αρι, και μου ειπε οτι ο κινητηρας πεταει στον δρομο και το αυτοκινητο δεν κρατιετε ακομα και φορτωμένο με 4 ατομα και πολλές αποσκευες με μπαγκάζιερα κλπ 'ειναι πολυ ανετο ειπε στις προσπερασεις κλπ'
-
καταναλωση 9.8 για 4 ατομα φορτωμενο, με ταξιδια 70χλμ την ημερα πηγαινε ελα, κατα 90% μεσω Εγνατιας με μεση 140+, με κλιμα συνεχως στους 22, λογικο για 1.8 TSI;;
-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
καταναλωση 9.8 για 4 ατομα φορτωμενο, με ταξιδια 70χλμ την ημερα πηγαινε ελα, κατα 90% μεσω Εγνατιας με μεση 140+, με κλιμα συνεχως στους 22, λογικο για 1.8 TSI;;Αν δεν εχεις το μυαλο σου αποκλειστικα στην οικονομια, ναι λογικο νουμερο ειναι για τοσο φορτιο...
-
Γεια σας παιδες....κοιταω για μεταχειρισμενα απο 2010 και μετα μεχρι 8.000ε...εχω καταληξει σε ford fiesta και σε skoda fabia...βρηκα ενα fabia του 2010..1.4 85Hp(αν και θα προτιμουσα με χιλια τον tsi)...επειδη ειναι παλιος κινητηρας απ'οτι ξερω ηθελα να μου πει καποιος που εχει το αντιστοιχο μοντελο πληροφοριες σχετικα με καταναλωση,τυχον προβληματα...γενικα οτι μαθω,καλοδεχουμενο...
-
Ο χρήστης aem00 έγραψε:
Γεια σας παιδες....κοιταω για μεταχειρισμενα απο 2010 και μετα μεχρι 8.000ε...εχω καταληξει σε ford fiesta και σε skoda fabia...βρηκα ενα fabia του 2010..1.4 85Hp(αν και θα προτιμουσα με χιλια τον tsi)...επειδη ειναι παλιος κινητηρας απ'οτι ξερω ηθελα να μου πει καποιος που εχει το αντιστοιχο μοντελο πληροφοριες σχετικα με καταναλωση,τυχον προβληματα...γενικα οτι μαθω,καλοδεχουμενο...παρεπιπτοντως με περιπου 9.000 ακομα και λιγοτερο, βρισκεις octavia5 το f/l εννοειται μοντελα 2009-2010 1.4 tsi
βλεπω βεβαια πως εχεις προτιμήσει super mini μοντελα, απλα το λεω ετσι για να εχεις μια εικονα.
SKODA FORUM