Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ibiza Top Gun
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ibiza Top Gun
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    16
    31
    198
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vaglan last edited by

      Τα παιδιά το έθεσαν σωστά το θέμα. Άκου και τον popolaro. Τουλάχιστον έχει καλά κρατήματα. Κοίταξε να το ευχαριστηθείς και μην πετάς και πολλά λεφτά(όπως έκανα εγώ), μετά δεν θα έχεις σταματημό αν μπεις στο τρυπάκι και θα προσπαθείς με το ζόρι να το κάνεις πιο δυνατό. Μην ξεχνάμε ότι είναι 14αρι ατμοσφαιρικό και θεωρείται ένα από τα πολύ καλά της αγοράς. Καλές βόλτες

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • elteo
        elteo last edited by

        Ο χρήστης geko έγραψε:
        Οσο αφορά τα ζαντολάστιχα του Top Gun με 16αρες το πρόβλημα είναι μάλλον στο 205/45 που φοράει και διορθώνεται αρκετά με 195/45!

        Εάν βγάλει τα 205/45/16 (διάμετρος 59,1 εκ.) εκτός του 195/45/16 (διάμετρος 58,2 εκ.) μπορεί να πάει και στο 195/50/16 (60,1 εκ.) για λίγο περισσότερη άνεση.
        Δεν ξέρω εάν κυκλοφορεί αυτή η διάσταση...

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          skye last edited by

          Για μένα το μόνο που αξίζει να κάνεις είναι να ψήσεις τελικά τον πατέρα σου για το FR. Δε νομίζω ότι αξίζει κάτι άλλο, θα είναι απλά κοροϊδία, αφού με λίγα λεφτά παραπάνω υπάρχει το FR. Αλλιώς κράτα αυτό όπως είναι για λίγο καιρό να το ευχαριστηθείς κιόλας, και όποτε μπορείς πάρε το FR

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • ?
            A Former User last edited by

            Μια καλή εξάτμιση (το τελικό είναι σχεδόν άχρηστο, το μεσαίο και το χταπόδι κάνει όλη την δουλειά στα θέματα συντονισμού της ροής και την δημιουργίας των αρμονικών) συνήθως δεν δίνει άλογα, αλλά βελτιώνει την ροπή σε ένα αξιόλογο εύρος στροφών, αφού βελτιώνεται η αναπνοή του κινητήρα (αυξάνεται δηλαδή η ογκομετρική απόδοση του κινητήρα, λόγω ευεργετικών αλλαγών σε αυτά τα φαινόμενα συντονισμού).
            Ένα φίλτρο επίσης βελτιώνει την αναπνοή του κινητήρα χωρίς να προκαλεί αλλαγές στα φαινόμενα συντονισμού της ροής, αλλά για να δείς αποτελέσματα, καλύτερα να συνδυαστεί με μια κατάλληλα αλλαγμένη χαρτογράφηση, προκειμένου να μην ξεμένει από καύσιμο ο κινητήρας (ιδίως στα ψηλά)

            Το τελικό συνήθως είναι μόνο για εμφάνιση, ή ο ρόλος του είναι εντελώς επικουρικός, σε ό,τι αφορά την απόδοση. Εκεί που κάνει δουλειά, είναι στον θόρυβο.

            Πάντως το μοτέρ αυτό είναι ένα κλασικό πουσαρισμένο μοτέρ. Την ροπή του την δίνει ψηλά, ενώ χαμηλά δεν νομίζω να τραβάει και πολύ.
            Το καλύτερο είναι να έχεις ένα ισορροπημένο μοτέρ, μην εντυπωσιάζεσαι από τα άλογα. Να είναι να έχεις δηλαδή μια ισορροπημένη απόδοση παντού. Αυτό δίνει μια πιο ευχάριστη αίσθηση στον δρόμο.

            Καλύτερα να έπαιρνες το μοτέρ με τα 101 άλογα. Είναι ένα ισορροπημένο μοτέρ. Το έχει στο αμάξι του (Polo) ένας φίλος μου και το ξέρω.
            Με βάση αυτό το μοτέρ, θα μπορούσες να κάνεις κάποιες αλλαγές στα περιφερειακά (Φίτρο Πρόγραμμα Εξάτμιση ή αλλιώς Φ.Π.Ε.), διατηρώντας την ελαστικότητά του. Μπορεί να μην έφτανες τα 115, αλλά το αποτέλεσμα θα ήταν καλύτερο κατ' εμέ.

            Η καμπύλη ροπής μετράει!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              geko last edited by

              Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:

              Καλύτερα να έπαιρνες το μοτέρ με τα 101 άλογα. Είναι ένα ισορροπημένο μοτέρ. Το έχει στο αμάξι του (Polo) ένας φίλος μου και το ξέρω.
              Με βάση αυτό το μοτέρ, θα μπορούσες να κάνεις κάποιες αλλαγές στα περιφερειακά (Φίτρο Πρόγραμμα Εξάτμιση ή αλλιώς Φ.Π.Ε.), διατηρώντας την ελαστικότητά του. Μπορεί να μην έφτανες τα 115, αλλά το αποτέλεσμα θα ήταν καλύτερο κατ' εμέ.
              Η καμπύλη ροπής μετράει!!!

              Mα, αυτό πήρε!

              Με βάση αυτό το μοτέρ, θα μπορούσες να κάνεις κάποιες αλλαγές στα περιφερειακά (Φίτρο Πρόγραμμα Εξάτμιση ή αλλιώς Φ.Π.Ε.), διατηρώντας την ελαστικότητά του. Μπορεί να μην έφτανες τα 115, αλλά το αποτέλεσμα θα ήταν καλύτερο κατ' εμέ.
              Η καμπύλη ροπής μετράει!!!

              και αυτό το έκανε η Seat σε αυτό το μοντέλο.

              elteo το 195/50/16 είναι αρκετά σπάνιο και αυξάνει την διάμετρο σε σχεση με το 205/45/16 που φοράει τώρα το αυτοκίνητο, οπότε είναι μάλλον ακατάληλλη επιλογή.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • G
                gskarmou last edited by

                Ο χρήστης elteo έγραψε:

                Ïóï áöïñÜ ôá æáíôïëÜóôé÷á ôïõ Top Gun ìå 16áñåò ôï ðñüâëçìá åßíáé ìÜëëïí óôï 205/45 ðïõ öïñÜåé êáé äéïñèþíåôáé áñêåôÜ ìå 195/45!

                ÅÜí âãÜëåé ôá 205/45/16 (äéÜìåôñïò 59,1 åê.) åêôüò ôïõ 195/45/16 (äéÜìåôñïò 58,2 åê.) ìðïñåß íá ðÜåé êáé óôï 195/50/16 (60,1 åê.) ãéá ëßãï ðåñéóóüôåñç Üíåóç.
                Äåí îÝñù åÜí êõêëïöïñåß áõôÞ ç äéÜóôáóç...

                Äýóêïëç äéÜóôáóç ìå ðïëý ëßãåò åðéëïãÝò ,ôï Ýøá÷íá êáé åãþ ..áëëá ìðááá

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  gskarmou last edited by

                  Greek Army äåí ôï æåßò ëßãï ôï áõôïêßíçôï íá äåßò ðïõ ðñáãìáôéêÜ Ý÷åé êåíÜ êáé ìåôÜ óéãÜ óéãÜ íá äåßò ôé ðñáãìáôéêÜ èá èÝëåéò íá ôïõ áëëÜîåéò ?
                  ºóùò áíáêáëýøåéò ðñÜãìáôá ðïõ èá ìðïñåß íá Ýéíáé ðéï åíï÷ëçôéêÜ êáé íá ÷ñÞæïõí ðéï Üìåóçò áëëáãÞò

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • G
                    greekarmy last edited by

                    παιδια συγγνωμη που αργησα λιγο να απαντησω!! οσον αφορα τα ελαστικα, πρεπει να σας πω οτι 205/45/16 φοραει το Top Gun Ice και οχι το απλο Top Gun που εχω εγω,το οποιο φοραει 195/50/15!

                    gskarmou το εχω ψαξει αρκετα το αμαξι... μου αρεσει πολυ γενικα! πιστευω εχει πολυ καλα κρατηματα και καλο τιμονι, ποιοτητα κυλησης κτλ κτλ! δεν εχει ομως τοσο καλα φρενα και ο κινητηρας δεν ειναι και πολυ ζωντανος. βεβαια εδω μπαινει και ο παραγοντας των 1400κυβικων, που ορθως λετε οτι 'τι περιμενω απο εναν κινητηρα 1400κυβικων;'

                    τελικα μαλλον δε θα το 'πειραξω' και θα συμβιβαστω με την πραγματικοτητα τι να κανουμε; ελπιζω να μου δωθει η ευκαιρια στο μελλον να οδηγησω ενα καλο και γρηγορο αμαξι και γιατι οχι να αποκτησω ενα τετοιο κι ολας

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      sebastien-loeb last edited by

                      Ο χρήστης GreekArmy έγραψε:
                      παιδια συγγνωμη που αργησα λιγο να απαντησω!! οσον αφορα τα ελαστικα, πρεπει να σας πω οτι 205/45/16 φοραει το Top Gun Ice και οχι το απλο Top Gun που εχω εγω,το οποιο φοραει 195/50/15!

                      gskarmou το εχω ψαξει αρκετα το αμαξι... μου αρεσει πολυ γενικα! πιστευω εχει πολυ καλα κρατηματα και καλο τιμονι, ποιοτητα κυλησης κτλ κτλ! δεν εχει ομως τοσο καλα φρενα και ο κινητηρας δεν ειναι και πολυ ζωντανος. βεβαια εδω μπαινει και ο παραγοντας των 1400κυβικων, που ορθως λετε οτι 'τι περιμενω απο εναν κινητηρα 1400κυβικων;'

                      τελικα μαλλον δε θα το 'πειραξω' και θα συμβιβαστω με την πραγματικοτητα τι να κανουμε; ελπιζω να μου δωθει η ευκαιρια στο μελλον να οδηγησω ενα καλο και γρηγορο αμαξι και γιατι οχι να αποκτησω ενα τετοιο κι ολας

                      την καλυτερη δουλεια θα κανεις

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης GreekArmy έγραψε:
                        δεν εχει ομως τοσο καλα φρενα

                        γιατι το λες αυτο? Εχει τα καλυτερα φρενα στην κατηγορια του! Με μονη εξαιρεση οτι μερικες φορες το ABS ειναι λιγο πιο ευαισθητο απο οτι πρεπει!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • E
                          ekatsaros last edited by

                          Êáé åãþ ìå ôç óåéñÜ ìïõ èá óå ðñïôñÝøù íá ìçí ðñïâåßò óå êáìßá áëëáãÞ. ÐñïóðÜèçóå íá åõ÷áñéóôçèåßò ôï áõôïêßíçôï üóï ðåñéóóüôåñï ìðïñåßò êáé ìçí óðáôáëÜò ÷ñÞìáôá êáé êüðï óå áðüëõôá áìöéâüëïõ áðïôåëÝóìáôïò ìåôáôñïðÝò...Åðßóçò, íá Ý÷åéò õðüøç óïõ üôé áêüìá êáé ç ðéï áðëÞ ìåôáôñïðÞ (ð÷ áëëáãÞ åîÜôìéóçò) ìðïñåß íá óå âÜëåé óå ìðåëÜäåò êáé ôñÝîéìï... ÐñïóùðéêÜ Ýêáíá ðïëëÝò åðéóêÝøåéò óå ãíùóôü 'åîáôìéóÜ' ìÝ÷ñé íá ðÜøåé ç åîÜôìéóç íá êÜíåé ìéêñïèïñýâïõò óå áíþìáëï ïäüóôñùìá...Ùñáßá, ôï áõôïêßíçôï ìáæß ìå åëåýèåñá ößëôñá, êÝñäéóå 4 Üëïãá óôï ôÝëïò ôïõ óôñïöüìåôñïõ...Ôé êáôÜëáâá? Ôßðïôá, áí ìå ñùôïýóåò ðåñéóóüôåñï èá êÝñäéæá áí ðÞãáéíá áðü 195-50-15 óå 185-55-15. Ôï îÝñù ãéáôß áêïëïýèçóá ôçí áíôßóôñïöç ðïñåßá êáé åßäá ôçí åðéäåßíùóç óôá ðïëëÜ ÷éëéüìåôñá ëüãù áåñáíôéóôÜóåùí...ÅðéðëÝïí, üôáí êÜðïôå èá èåëÞóåéò íá ðïõëÞóåéò ôï áõôïêßíçôü óïõ èá åßíáé ðïëëïß ðåñéóóüôåñïé åêåßíïé ðïõ èá åíäéáèåñèïýí ãéá áõôü áí åßíáé 'áðåßñá÷ôï'. Ãíùñßæù ðÜñá ðïëëÜ ðáñáäåßãìáôá áãïñáóôþí ðïõ ìüëéò âëÝðïõí 'êáíéâáëéóìÝíï' ìåôá÷åéñéóìÝíï ôï ðñïóðåñíïýí ÷ùñßò äåýôåñç êïõâÝíôá...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • S
                            spiros19 last edited by

                            Τα ιδια που ειπε ο εκατσαρος, και κυριως αυτο για την πωληση...
                            Επισης, σιγα πια το αργο αυτοκινητο που περιμενεις πως και τι να πας σε ενα γρηγορο... Μια χαρα ειναι το αμαξακι... τι να πουμε και εμεις με τα 60 αλογα!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • First post
                              Last post
                            • 1
                            • 2
                            • 2 / 2
                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΕΛΛΑΔΑ
                              • ΚΟΣΜΟΣ
                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • TEST
                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                            • VIDEO
                              • 4TTV
                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CANDID CAMERA
                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΛΕΞΙΚΟ
                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                              • FORMULA 1
                              • WRC
                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4T CLASSIC
                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                            • ΑΓΟΡΑ
                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                              • ΑΓΩΝΕΣ
                              • CLASSIC
                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                            • MENU
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                            • ΚΟΚ

                            logo footer

                            coty











                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                            • ΑΓΩΝΕΣ
                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                            • CLASSIC
                            • ΤΙΜΕΣ
                            • VIDEO
                            • FORUM
                            4T FORUM
                            4T LIBRARY
                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                            Powered by nxcode.gr