-
Αααα...χθες πριν την επιστρέψω έκανα μια γρήγορη στάση στο Smart Park στα Σπάτα για κάτι ψώνια και πάρκαρα σε ένα απομονωμένο πάρκινγκ στην οροφή του.
Κλειστά ηλεκτρονικά, 1η, 'ζυγισμένο' γκάζι με στριμμένο τιμόνι --> 6 μέτρα ροδιές
Ο ήχος βεβαίως ...φορτηγό, ειδικά στο 'άσε'.
(πρέπει να έφαγα κράξιμο από έναν τύπο που με κοιτούσε καλά-καλά )
-
...ωραια, αρα το project/ονειρο για μια 316i στρουντελ καλα κραταει για εμενα...
Εκτος βεβαια εαν βγει (το 13' , το 14' ?) καμμια 2series GranCoupe (Mini-me GranCoupe 6αρα ) οπως στα renderings στο αναλογο τοπικο, με συνολικο μηκος οριακα στα 4,5μετρα...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εκτος βεβαια εαν βγει (το 13' , το 14' ?) καμμια 2series GranCoupe (Mini-me GranCoupe 6αρα )
τοσο θα κρατήσει το μπιζνες πλαν;
-
Νικο πολυ ωραιο review . Ενσταση εχω οσον αφορα τα υλικα μου φανηκε πολυ κινεζικο, επισης δεν καταλαβαινω γιατι χειροκινητο??
Απαξ και μαθεις το αυτοματο( με paddles) δεν ξανακοιτας manual .
Συμφωνω μαζι σου πως αν 320, τοτε βενζινη αν και θα πηγαινα σε 316 για να το λουσω με εξτρα εξοπλισμο!!!!
-
Ο χρήστης MANGO2 έγραψε:
Νικο πολυ ωραιο review . Ενσταση εχω οσον αφορα τα υλικα μου φανηκε πολυ κινεζικο, επισης δεν καταλαβαινω γιατι χειροκινητο??Απαξ και μαθεις το αυτοματο( με paddles) δεν ξανακοιτας manual .
Συμφωνω μαζι σου πως αν 320, τοτε βενζινη αν και θα πηγαινα σε 316 για να το λουσω με εξτρα εξοπλισμο!!!!
Δε μου άρεσε το αυτόματο στην 1.
Για τη 316i τώρα, άλλο να ξεκινάς από τα 136 άλογα κι άλλο από τα 184.
-
...με στρουντελ ομως ειναι αλλιως...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...με στρουντελ ομως ειναι αλλιως...Max 220 πάει η 316i κι η 320i 280.
Είπες τίποτα?
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
...με στρουντελ ομως ειναι αλλιως...
Max 220 πάει η 316i κι η 320i 280.
Είπες τίποτα?
Καταρχας 280χλμ/ωρα η 320i βενζινη αποκλειεται, εκτος εαν βγαλεις περιοριστη ταχυτητας, και αυτα σε κατηφορα...
Εγω μιλαω για γαργαλημενη 316i...Aλλωστε που και ποσες φορες να τα πιασεις τα 280χλμ/ωρα...
Οι ρεπριζ ειναι που μετρανε, και ακομα και η entry level νεα 316i -προβλεπω απο τωρα οτι- θα εχει καλυτερες απο αυτες της απερχομενης 320i Ε90, και με χαμηλοτερη καταναλωση... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...με στρουντελ ομως ειναι αλλιως...
Max 220 πάει η 316i κι η 320i 280.
Είπες τίποτα?
Καταρχας 280χλμ/ωρα η 320i βενζινη αποκλειεται, εκτος εαν βγαλεις περιοριστη ταχυτητας, και αυτα σε κατηφορα...
Εγω μιλαω για γαργαλημενη 316i...Aλλωστε που και ποσες φορες να τα πιασεις τα 280χλμ/ωρα...
Οι ρεπριζ ειναι που μετρανε, και ακομα και η βασικη 316i -προβλεπω απο τωρα οτι- θα εχει καλυτερες απο αυτες της απερχομενης 320i Ε90, και με χαμηλοτερη καταναλωση...Για ιπποδύναμη μιλάω ρε άνθρωπε.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
...με στρουντελ ομως ειναι αλλιως...
Max 220 πάει η 316i κι η 320i 280.
Είπες τίποτα?
Καταρχας 280χλμ/ωρα η 320i βενζινη αποκλειεται, εκτος εαν βγαλεις περιοριστη ταχυτητας, και αυτα σε κατηφορα...
Εγω μιλαω για γαργαλημενη 316i...Aλλωστε που και ποσες φορες να τα πιασεις τα 280χλμ/ωρα...
Οι ρεπριζ ειναι που μετρανε, και ακομα και η βασικη 316i -προβλεπω απο τωρα οτι- θα εχει καλυτερες απο αυτες της απερχομενης 320i Ε90, και με χαμηλοτερη καταναλωση...Για ιπποδύναμη μιλάω ρε άνθρωπε.
E, πεστο ρε ανθρωπε...Σκετα νουμερα βαζεις, υπεθεσα και εγω τελικες...Τι να τα κανεις ρε μλκ τα 280αλογα στο καθε μερα? Πεταμενα λεφτα ΙΜΗΟ.
Ενω τα 136 γινονται ευκολα 170, ακομα και 200, και εισαι και γρηγορος, και με συγκρατημενη καταναλωση, και χωρις
νταβατζιλιστικα τελη 2λιτρων... -
Με 200 άλογα πιστεύω καταλαβαίνεις ότι ο 1.6Τ θα καίει σαν 3λτ, ε?
Βάλε και το κόστος να το πας στα 200 άλογα (πρόγραμμα, τουρμπίνες, intercooler κλπ) + πιθανές ζημιές καλύτερα να είχες πάρει από την αρχή το 320i.
Τέσπα, όπως νομίζει κανείς.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Με 200 άλογα πιστεύω καταλαβαίνεις ότι ο 1.6Τ θα καίει σαν 3λτ, ε?Βάλε και το κόστος να το πας στα 200 άλογα (πρόγραμμα, τουρμπίνες, intercooler κλπ) + πιθανές ζημιές καλύτερα να είχες πάρει από την αρχή το 320i.
Τέσπα, όπως νομίζει κανείς.
Oχι ρε συ μεχρι τα 200ps δεν θελει αλλαγη turbo, και intercooler, καμμια σχεση. Μονο παραλληλο εγκεφαλο βαζεις...
Επιπλεον οι δυνατοτητες του Ν13 (παροτι λεγεται οτι εχει καποια εσωτερικα κινουμενα μερη διαφορετικα απο αυτα στα Γαλλικα μοντελα και cooper S , αλλα για χαμηλοτερα επιπεδα θορυβου-μειωμενων τριβων, και καταναλωσης, και οχι πχ μικροτερη τουρμπινα-intercooler) By default ειναι γυρω στα 160-180αλογα, οπως ηταν και οταν πρωτοεμφανιστηκε με 156ps στα Γαλλικα και 175ps στο Cooper S. Για λογους φορολογικους και υποκατηγοριοποιησης ιπποδυναμης στην χωρα παραγωγης, (και φυσικα μειωμενου κοστους) εγινε αυτο.Το κοστος σε ενα συγκεκριμενο γνωστο βελτιωτη ο οποιος παρεχει εγγυηση εκτος απο την νεα ECU, και σε ολοκληρο τον κινητηρα για 2ετη, ειναι στα 1500ευρω περιπου...
Απλα αναφορικα τα λεω αυτα, οχι για εσενα συγκεκριμενα, να μην νομιζεις οτι σου κανω προσωπικη επιθετικη προπαγανδα παλι...
-
Μολις επαιξε διαφημιση για την 316, στον Α.. Απο 27.500 € εγραφε.. Οχι κι ασχημα νομιζω!
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Με 200 άλογα πιστεύω καταλαβαίνεις ότι ο 1.6Τ θα καίει σαν 3λτ, ε?
Βάλε και το κόστος να το πας στα 200 άλογα (πρόγραμμα, τουρμπίνες, intercooler κλπ) + πιθανές ζημιές καλύτερα να είχες πάρει από την αρχή το 320i.
Τέσπα, όπως νομίζει κανείς.
Oχι ρε συ μεχρι τα 200ps δεν θελει αλλαγη turbo, και intercooler, καμμια σχεση. Μονο παραλληλο εγκεφαλο βαζεις...
Που βρήκες παράλληλο που το πάει κατευθείαν στα 200hp, γιατί ό,τι έχω βρει μέχρι τώρα είναι μέχρι τα 170hp.
Για δώσε πληροφορίες με λινκ, άλογα και ροπή.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Με 200 άλογα πιστεύω καταλαβαίνεις ότι ο 1.6Τ θα καίει σαν 3λτ, ε?
Βάλε και το κόστος να το πας στα 200 άλογα (πρόγραμμα, τουρμπίνες, intercooler κλπ) + πιθανές ζημιές καλύτερα να είχες πάρει από την αρχή το 320i.
Τέσπα, όπως νομίζει κανείς.
Oχι ρε συ μεχρι τα 200ps δεν θελει αλλαγη turbo, και intercooler, καμμια σχεση. Μονο παραλληλο εγκεφαλο βαζεις...
Που βρήκες παράλληλο που το πάει κατευθείαν στα 200hp, γιατί ό,τι έχω βρει μέχρι τώρα είναι μέχρι τα 170hp.
Για δώσε πληροφορίες με λινκ, άλογα και ροπή.
Tωρα ψηνεσαι? Τι εγινε, εσυ δεν ησουν που ελεγες οτι αυτα ειναι πραγματα του διαβολου, χαλανε ευκολα, δεν υπαρχουν εγγυησεις, πεταμενα λεφτα κτλ...?
Η πραγματικοτητα βεβαια ειναι οτι μεχρι στιγμης, ουσιαστικη-πραγματικη εγγυηση δινει σιγουρα ενας πολυ γνωστος βελτιωτης με την αποδοση απο τα 136ps να πηγαινει στα 171ps και την ροπη στα 265ΝΜ...
Aυτος που με παραλληλο ανεβαζει την δυναμη απο 136ps στα 200ps, και εχω παραθεσει και με Link παλαιοτερα, δεν εχω ψαξει ιδιατερα στο τι εγγυηση δινει, και δεν ξερω εαν θα προτιμουσα την συγκεκριμενη εταιρεια...
-
Νικο εγω λεω να πας για F31...
-
Κωστή, ΤΑ ΣΠΑΕΙ η F31 αλλά δυστυχώς στο Ελλάντα είναι τέρμα αντιεμπορική.
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Με 200 άλογα πιστεύω καταλαβαίνεις ότι ο 1.6Τ θα καίει σαν 3λτ, ε?
Βάλε και το κόστος να το πας στα 200 άλογα (πρόγραμμα, τουρμπίνες, intercooler κλπ) + πιθανές ζημιές καλύτερα να είχες πάρει από την αρχή το 320i.
Τέσπα, όπως νομίζει κανείς.
Oχι ρε συ μεχρι τα 200ps δεν θελει αλλαγη turbo, και intercooler, καμμια σχεση. Μονο παραλληλο εγκεφαλο βαζεις...
Που βρήκες παράλληλο που το πάει κατευθείαν στα 200hp, γιατί ό,τι έχω βρει μέχρι τώρα είναι μέχρι τα 170hp.
Για δώσε πληροφορίες με λινκ, άλογα και ροπή.
Tωρα ψηνεσαι? Τι εγινε, εσυ δεν ησουν που ελεγες οτι αυτα ειναι πραγματα του διαβολου, χαλανε ευκολα, δεν υπαρχουν εγγυησεις, πεταμενα λεφτα κτλ...?
Η πραγματικοτητα βεβαια ειναι οτι μεχρι στιγμης, ουσιαστικη-πραγματικη εγγυηση δινει σιγουρα ενας πολυ γνωστος βελτιωτης με την αποδοση απο τα 136ps να πηγαινει στα 171ps και την ροπη στα 265ΝΜ...
Aυτος που με παραλληλο ανεβαζει την δυναμη απο 136ps στα 200ps, και εχω παραθεσει και με Link παλαιοτερα, δεν εχω ψαξει ιδιατερα στο τι εγγυηση δινει, και δεν ξερω εαν θα προτιμουσα την συγκεκριμενη εταιρεια...
Μη ψαρώνεις, δε ψήνομαι.
Που βρήκες ότι πάει 200 άλογα ψάχνω...
-
Νικο ,η πρακτικοτητα ειναι αξεπεραστη ομως.Εδω στο δικο μου και κανει τρελη διαφορά η 5η πορτα,ποσο μαλλον σε ενα SW...
Αν μεγαλωσει η οικογενεια ...
Ασε που ειναι πανεμορφη η F31.edit :Σε λιγο θα ερθει και η 5πορτη GT...
Καλα για παραλληλους εγκεφαλους κτλ δε το συζητω.Παρτο απο την αρχη οπως πρεπει.Δε ξερεις τι μπορει να σου τυχει με τα συγχρονα αυτοκινητα τοσο πολυπλοκα που ειναι.Ουτως ή αλλως διλιτρο εχεις και τωρα.Ασε που θα πληρωνεις και λιγοτερα τελη.
Εκτος αν περιμενεις να μπει ο τρικυλινδρος.. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Νικο ,η πρακτικοτητα ειναι αξεπεραστη ομως.Εδω στο δικο μου και κανει τρελη διαφορά η 5η πορτα,ποσο μαλλον σε ενα SW...
Αν μεγαλωσει η οικογενεια ...
Ασε που ειναι πανεμορφη η F31.edit :Σε λιγο θα ερθει και η 5πορτη GT...
Καλα για παραλληλους εγκεφαλους κτλ δε το συζητω.Παρτο απο την αρχη οπως πρεπει.Δε ξερεις τι μπορει να σου τυχει με τα συγχρονα αυτοκινητα τοσο πολυπλοκα που ειναι.Ουτως ή αλλως διλιτρο εχεις και τωρα.Ασε που θα πληρωνεις και λιγοτερα τελη.
Εκτος αν περιμενεις να μπει ο τρικυλινδρος..ΑΓΑΠΩ F31 Μ-pack!!!
2λτ από την αρχή...δε το συζητάμε.
Ο 3κυλ δεν είναι λίγο fail όμως για τέτοιο αυτοκίνητο?
-
Ε ,ναι ειναι λιγακι...
Βασικα για πλακα το εγραψα
BMW 3-Series 2012 - F30/F32