-
Ειμαστε σιγουροι οτι στη λωριδα επιταχυνσεως δεν σταματαμε; Ρωταω για το απλο λογο, οτι εχω δει αρκετες σχολες οδηγων, οπου σε ωρα 'μαθηματος' φορτηγου, τους υποχρεωνουν να σταματανε στο 'στοπ'.
Τελικα τι γινεται; -
Θεωρητικά, αν έχει στοπ, σταματάμε, πρακτικά είναι έγκλημα το γεγονός ότι υπάρχει στοπ.
Πρέπει κανονικά να έχει μια αρχική ταχύτητα το αυτοκίνητο, για να μπορέσει σε εύλογο χρονικό διαστημα να προσαρμοστεί στη ροή του δρόμου.
Τα εκπαιδευτικά σταματάνε, για τον απλούστατο λόγο ότι στις εξετάσεις μετράει η τυπολατρεία,αν σταματήσεις σε πραγματικές συνθήκες, κινδυνεύεις να σε πάρει κανείς παραμάζωμα...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Θεωρητικά, αν έχει στοπ, σταματάμε, πρακτικά είναι έγκλημα το γεγονός ότι υπάρχει στοπ.Πρέπει κανονικά να έχει μια αρχική ταχύτητα το αυτοκίνητο, για να μπορέσει σε εύλογο χρονικό διαστημα να προσαρμοστεί στη ροή του δρόμου.
Τα εκπαιδευτικά σταματάνε, για τον απλούστατο λόγο ότι στις εξετάσεις μετράει η τυπολατρεία,αν σταματήσεις σε πραγματικές συνθήκες, κινδυνεύεις να σε πάρει κανείς παραμάζωμα...
Τρεχα γυρευε δηλαδη. Αντε να βρει καποιος καινουργιος οδηγος το δικιο του αν γινει καμια καραμπολα 20 αυτοκινητων επειδη σταματησε.
Ενταξει υπερβαλω λιιιιιγο. -
Χμμμ παρ'όλα αυτά θυμάμαι να έχω δει στις ΗΠΑ, στα 'shoulders' που υπάρχουν και σε βάζουν σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, υπάρχουν όχι μόνο στοπ, αλλά και φανάρια! Ισως είναι για να ρυθμίζουν την κυκλοφορία ώστε να 'χώνεται' όταν δεν υπάρχει κίνηση στον αυτοκινητόδρομο.
Επίσης, αν το καλοσκεφτείτε, το ΣΤΟΠ είναι στην αρχή της λωρίδας επιτάχυνσης. Αν κάποιος ήταν τυπολάτρης, θα ΣΤΑΜΑΤΑΓΕ εκεί, και μετά θα επιτάχυνε στη λωρίδα επιτάχυνσης. Τι νόημα έχει το να σταμάταγε; Εδώ είναι και το προβληματικό της υπόθεσης. Να ελέγξει την κυκλοφορία; Με τις ταχύτητες που έχουν τα αυτοκίνητα στον αυτοκινητόδρομο, τα δεδομένα θα έχουν αλλάξει, και έχει χάσει και την ταχύτητά του για να εισέλθει με ασφάλεια.
Εγώ λέω, αλλάξτε τα όλα με ανάποδα τρίγωνα. Επίσης, καλό θα ήταν να είναι υποχρεωτική η τήρηση αποστάσεων από τον μπροστινό, για να γίνεται το 'φερμουάρ' ομαλά. Αλλά πού τέτοια τυπικότητα στην Ελλάδα.
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
Χμμμ παρ'όλα αυτά θυμάμαι να έχω δει στις ΗΠΑ, στα 'shoulders' που υπάρχουν και σε βάζουν σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, υπάρχουν όχι μόνο στοπ, αλλά και φανάρια! Ισως είναι για να ρυθμίζουν την κυκλοφορία ώστε να 'χώνεται' όταν δεν υπάρχει κίνηση στον αυτοκινητόδρομο.Επίσης, αν το καλοσκεφτείτε, το ΣΤΟΠ είναι στην αρχή της λωρίδας επιτάχυνσης. Αν κάποιος ήταν τυπολάτρης, θα ΣΤΑΜΑΤΑΓΕ εκεί, και μετά θα επιτάχυνε στη λωρίδα επιτάχυνσης. Τι νόημα έχει το να σταμάταγε; Εδώ είναι και το προβληματικό της υπόθεσης. Να ελέγξει την κυκλοφορία; Με τις ταχύτητες που έχουν τα αυτοκίνητα στον αυτοκινητόδρομο, τα δεδομένα θα έχουν αλλάξει, και έχει χάσει και την ταχύτητά του για να εισέλθει με ασφάλεια.
Εγώ λέω, αλλάξτε τα όλα με ανάποδα τρίγωνα. Επίσης, καλό θα ήταν να είναι υποχρεωτική η τήρηση αποστάσεων από τον μπροστινό, για να γίνεται το 'φερμουάρ' ομαλά. Αλλά πού τέτοια τυπικότητα στην Ελλάδα.
Επειδη ειπες για τυπικοτητα, στην Αγγλια οταν ενας οδηγος βρισκεται στη δεξια λωριδα και βλεπει καποιον να μπαινει στον αυτοκινητοδρομο, βγαζει αμεσως αριστερο φλας και μετακινηται στην αριστερη λωριδα (αν το επιτρεπει η κυκλοφορια φυσικα) για να τον διευκολυνει. Αλλα εδω ειναι Ελλαδα...
-
Σωστά.
Εδώ μπορεί να συναντήσεις κάποιον πού κάνει τζόκινγκ,μέ μαύρη φόρμα μές τη νύχτα,άν τό κάνεις αυτό!!! -
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Σωστά.
Εδώ μπορεί να συναντήσεις κάποιον πού κάνει τζόκινγκ,μέ μαύρη φόρμα μές τη νύχτα,άν τό κάνεις αυτό!!! -
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Χμμμ παρ'όλα αυτά θυμάμαι να έχω δει στις ΗΠΑ, στα 'shoulders' που υπάρχουν και σε βάζουν σε δρόμο ταχείας κυκλοφορίας, υπάρχουν όχι μόνο στοπ, αλλά και φανάρια! Ισως είναι για να ρυθμίζουν την κυκλοφορία ώστε να 'χώνεται' όταν δεν υπάρχει κίνηση στον αυτοκινητόδρομο.
Επίσης, αν το καλοσκεφτείτε, το ΣΤΟΠ είναι στην αρχή της λωρίδας επιτάχυνσης. Αν κάποιος ήταν τυπολάτρης, θα ΣΤΑΜΑΤΑΓΕ εκεί, και μετά θα επιτάχυνε στη λωρίδα επιτάχυνσης. Τι νόημα έχει το να σταμάταγε; Εδώ είναι και το προβληματικό της υπόθεσης. Να ελέγξει την κυκλοφορία; Με τις ταχύτητες που έχουν τα αυτοκίνητα στον αυτοκινητόδρομο, τα δεδομένα θα έχουν αλλάξει, και έχει χάσει και την ταχύτητά του για να εισέλθει με ασφάλεια.
Εγώ λέω, αλλάξτε τα όλα με ανάποδα τρίγωνα. Επίσης, καλό θα ήταν να είναι υποχρεωτική η τήρηση αποστάσεων από τον μπροστινό, για να γίνεται το 'φερμουάρ' ομαλά. Αλλά πού τέτοια τυπικότητα στην Ελλάδα.
Επειδη ειπες για τυπικοτητα, στην Αγγλια οταν ενας οδηγος βρισκεται στη δεξια λωριδα και βλεπει καποιον να μπαινει στον αυτοκινητοδρομο, βγαζει αμεσως αριστερο φλας και μετακινηται στην αριστερη λωριδα (αν το επιτρεπει η κυκλοφορια φυσικα) για να τον διευκολυνει. Αλλα εδω ειναι Ελλαδα...
Mήπως τα είπες ανάποδα φίλε μου? Εκεί βγαίνουν από αριστερά...
-
Κεκτημενη ταχυτητα...
Παντως καταλαβατε τι εννοω ετσι δεν ειναι; -
Έτσι, έτσι...
-
Πολλές φορές χρησιμοποιείτε κυρίως στην Ελλάδα και για προσπεράσεις από τα δεξιά!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
δείχνει το χαμηλό επίπεδο εκπαίδευσης των οδηγώνΠολύ σωστό. Δε φταίνε οι οδηγοί. Κανείς δε γεννήθηκε γνωρίζοντας τα πάντα. Φταίνε αυτοί που όφειλαν να μας το μάθουν και δεν το έκαναν.
Εμείς το ξέρουμε γιατί είμαστε λίγο πιο ευαισθητοποιημένοι λόγω της αγάπης μας για το αυτοκίνητο, αλλά αν δεν το μάθουν σε κάποιον για τον οποίο αυτοκίνητο=μετακίνηση=ό,τι μάθαμε από το δάσκαλο, πώς θέλετε αυτός να το ξέρει;
Αυτός είναι και ένας λόγος που δε φωνάζω/κορνάρω/μουτζώνω (κλπ) στους οδηγούς που κάνουν το συγκεκριμένο λάθος (να κόβουν ταχύτητα δηλαδή).
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Είναι μια λωρίδα περιορισμένου μήκους (50-100μ) επιπλέον των άλλων δύο, η οποία αποτελεί συνέχεια μιας εισόδου στο δρόμο ταχείας κυκλοφορίας και διαχωρίζεται από τις άλλες με συνεχή γραμμή μέχρι το τέλος της.Νομίζω ότι η λωρίδα επιταχύνσεως δεν αποτελείται από συνεχή γραμμή.
Αντιθέτως, είναι διακεκομμένη και οι γραμμές είναι πιο κοντές, πιο πλατιές και σε μικρότερη απόσταση μεταξύ τους από ό,τι οι άλλες γραμμές στις 'κανονικές' λωρίδες. Άλλωστε αν ήταν συνεχής η γραμμή δε θα επιτρεπόταν να την πατήσουμε για να μπούμε στον αυτοκινητόδρομο.Επίσης υπάρχει και η λωρίδα επιβραδύνσεως στις εξόδους αυτοκινητοδρόμων και στην οποία πρέπει να μπαίνει ένα αυτοκίνητο και ΜΕΤΑ να φρενάρει (αντί να φρενάρει στον αυτοκινητόδρομο).
Στη περιφερειακή Θεσσαλονίκης έχουμε (σχεδόν) σε κάθε είσοδο-έξοδο και κατά 99% έχουν το τρίγωνο αντί για στοπ, όπως είπε και ένας φίλος.
.Σάββας
-
Ο χρήστης avel έγραψε:
''''Επίσης, αν το καλοσκεφτείτε, το ΣΤΟΠ είναι στην αρχή της λωρίδας επιτάχυνσης. Αν κάποιος ήταν τυπολάτρης, θα ΣΤΑΜΑΤΑΓΕ εκεί, και μετά θα επιτάχυνε στη λωρίδα επιτάχυνσης....εγω εχω πετυχει πολλες τετοιες λωριδες που εχουν το στοπ λιγο πριν μπεις στην εθνικη...
-
Ο χρήστης ioannism έγραψε:
Ένα πράγμα με ανησυχεί. Θεωρώ ότι όποιος μπαίνει εδώ μέσα ενδιαφέρεται για την οδήγηση. Ο φίλος Τάσος ενώ ενδιαφέρεται δεν γνώριζε. Αυτοί που δεν ενδιαφέρονται φανταστείτε τι κάνουν…
Κάθε μέρα θέλω να σκοτώσω μερικούς που βλέπω να πατάνε φρένο αντί να επιταχύνουν μέσα στη λωρίδα επιταχύνσεως. Νομίζω ότι είναι απαράδεκτο να μην γνωρίζουμε τα βασικά.Τροχονόμος στην Εθνική Πατρών-Κορίνθου στο ύψος του Αιγίου (Σελιανίτικα) μου είπε ότι δεν υφίσταται τέτοιο πράγμα στην Ελλάδα και ότι εδώ δεν είναι Γερμανία.Θα πρέπει να ανησυχούμε περισσότερο για την Τροχαία μας και την εκπαίδευση της.
-
Νομίζω οτι εκείνος που μπαίνει στον δρομο ταχείας κυκλοφορίας και χρησιμοποιεί την λωρίδα επιταχυνσης πρέπει να ελένξει την αριστερή του λωρίδα (την δεξιά δηλαδή του αυτοκινητοδρόμου ) και επιταχύνοντας ανάλογα με την ταχύτητα των ηδη κινουμένων σε αυτήν να προσπαθήσει να 'κουμπώσει' με την υφυστάμενη ροή των οχημάτων αφόσον του αφήνουν χώρο. Σε όλη αυτή τη διαδικασία που δεν είναι ευκολή για όλους, θα συμβεί κάποιος να πατήσει φρένο!! άλλος να μπέι απότωμα στην δεξιά χωρίς ελεγχο κ.λ.π. Η ταχύτητα σε αυτή τη λωρίδα δεν ειναι πάντα 100+, και έτσι ο εισερχώμενος δεν σδυσκολέυεται ότι και αυτοκίνητο να έχει να πετύσει τον ελιγμο εμπλοκής. Μερικοί όμως διστάζουν περισσώτερο απο ότι πρέπει και ετσι εξαντλουν το μήκος χωρίς να μπούν στην δεξιά. Αυτοί θα πρέπει να περιμένουν μέχρι να μην έρχεται κανείς ,για να εισέλθουν με ασφάλεια για όλους. Αυτο το τελευταίο βέβαια δεν συμβαίνει πάντα. Οι τροχονόμοι και φυσικά δεν ξέρουν τα πάντα και ειδικά αυτοί που υπηρτούν εκτός του κέντρου. Εδώ παρκάρουν για να γράψουν κόσμο στην Κηφισσίας στον Ερυθρό εκει που δεν υπάρχει λεωφοριολωρίδα ( εξω απο την Νομαρχεία) και ετσι εμποδίζουν κλείνοντας την μία απο τις τρείς με αποτέλεσμα να πηζει μέχρι τον Βασιλόπουλο που εκει έχει τρείς και εισέρχονται και απο την κατεχάκη καινούριοι.
-
Ο χρήστης TASSOS έγραψε:
Θα πρέπει να ανησυχούμε περισσότερο για την Τροχαία μας και την εκπαίδευση της.Αυτό ισχύει γενικά για τα σώματα 'ασφαλείας'...
Πάντως, στον περιφερειακό της Θεσσαλονίκης, ενώ οι λωρίδες επιτάχυνσης είναι πολύ μεγάλες, οι περισσότεροι βγαίνουν με 50 στη δεξιά λωρίδα και τότε αρχίζουν να επιταχύνουν...
Επίσης, σε πολλά σημεία η λωρίδα επιτάχυνσης βγαίνει στη λωρίδα επιβράδυνσης για μία έξοδο ( απίστευτο κι όμως αληθινό) και μετά στη δεξιά λωρίδα... Πως δεν έχει σκοτωθεί κανείς ακόμα εκεί...
-
Μάρκο, εννοείς φαντάζομαι τον παράδρομο ανάμεσα στις εξόδους 'Τούμπα (Διαγόρα) - Κέντρο (Καυτατζόγλειο) - Αγ.Πάυλος'...Εκεί πέρα, είναι τόσο το κέρδος, ειδικά στα μποτιλιαρίσματα, που λές 'χαλάλι, ο ψιλοτρόμος που περνάω όταν βγαίνω στη λωρίδα επιτάχυνσης'...
Λωρίδα επιτάχυνσης