-
Βρηκα το παραπανω αμαξι του 2002 με 60000χλμ με 8000€
Ειναι σε αριστη κατασταση αξιζει η αγορα του;
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 -
Βρηκα το παραπανω αμαξι του 2002 με 60000χλμ με 8000€
Ειναι σε αριστη κατασταση αξιζει η αγορα του;
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 -
Βρηκα το παραπανω αμαξι του 2002 με 60000χλμ με 8000€
Ειναι σε αριστη κατασταση αξιζει η αγορα του;
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2 -
Κάνε του παζάρια και πες του να σου δώσει κάτι παραπάνω. Εγώ δε θα το έπαιρνα αν δε μου έδινε το λιγότερο 9οοο ευρώ.
-
Σπαω την τιμή και με 5000€ να μου δώσει το παίρνω
-
Να τα αγορασω θελω,ειναι καλη τιμη;
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
-
εαν εισαι ορκισμενος στο STI οκ προχωρα...με δικη σου ευθυνη. Ειναι μαμα ΣΤΙ η βελτιωμενο?..δωσε λεπτομερειεσ και κανα λινκ να δουμε και μεις.
αλλα με τα ιδια λεφτα εχεις επιλογη για FOCUS-ST του 7-8 με 300+ αλογα ευκολα (απο 225-lite tourbo, αν ο προηγουμενος ηταν μερακλης) πιο αξιοπιστα, σχεδον καινουργια και με ανταλλακτικα (η ΣΟΥΜΠ εχει θεμα υπαρξης στην ελλαδα) και ισως και εγγυηση ακομα, αν βρεις κανενα με 5-ετη...του τραβας και ενα μπλοκε μπροστα ΚΟΥΕΦ αν δεν το εχει βαλει ο παληος, και παει οπως το STI...pio oikonomika kai politismena.
Σε καθε περιπτωση, αντε και καλα στεφανα (θα τα παντρευτεις) με συσσωμο το φορουμ κουμπαρο
-
και αγαπητε φιλε να στο πουμε ξεκαθαρα
ΟΧΙ μην το παρεις ο ELTASSOS σου εκανε μια αντιπροταση.
εγω θα σου προτεινα και ενα s3 με 9 χιλ βρισκεις με απιστευτα καλουδια ,....
-
Ο χρήστης Eliaskat έγραψε:
εγω θα σου προτεινα και ενα s3 με 9 χιλ βρισκεις με απιστευτα καλουδια ,....
συμφωνω
μπλεκεις με το sti με ανυπαρκτη πλεον υποστηριξηs3 με ο,τι αλογα λαχταραει η ψυχη σου στα λεφτα αυτα
-
Αν ξέρεις να το πας, το Subi δεν έχει καμία σχέση με τις οδοντόκρεμες που προαναφέρθηκαν. Με έχουν κάνει ζόρικη βόλτα και είπα τον Δεσπότη Παναγιώτη. Φαντάσου τι θα κάνει το EVO...
-
Σωστό, αλλά αν ο φίλος δεν αναζητά αυτή την εξαιρετική αίσθηση που σου δίνει στο όριο, τότε παράγοντες όπως αυτοί που αναφέρθηκαν , ηλικία , υποστήριξη κλπ. παίζουν σημαντικό ρόλο.
Τα S3 και ST είναι σαφώς πιο αποστειρωμένα . Βέβαια το ST θέλει την αναβάθμιση του ( και δεν είναι μόνο τα άλογα που έρχονται σχετικά εύκολα) για να μπορέσει να μπει στο παιχνίδι ως baby RS. -
Ο χρήστης sprsk έγραψε:
Τα S3 και ST είναι σαφώς πιο αποστειρωμένα . Βέβαια το ST θέλει την αναβάθμιση του ( και δεν είναι μόνο τα άλογα που έρχονται σχετικά εύκολα) για να μπορέσει να μπει στο παιχνίδι ως baby RS.Eμενα μου αρεσε αρκετα και μαμα το ST για καθημερινο & σβελτο, μια χαρα ηταν οσο το ειχα. Και κιβωτιο ειχε πολυ καλο, και τιμονι αριστο και στησιμο (για τα γουστα μου). Το προτιμησα απο S3 που το τιμονι του μου φανηκε αργο, χωρις να με εντυπωσιασει το κιβωτιο του. (ST 2008 vs S3 2007). Αν δεν με εκραζε η συζυγος θα το ειχα ακομη...με καλυπτε κατα 90% σε ολους τους τομεις.
ΕΒΟ και ΣΤΙ δεν ειχα, δεν ξερω...
Απλα με τα SUBARU ασχολουμαι-ρωταω-διαβαζω, λιγο, επειδη εχουμε ενα ταπεινο 1.5 Ιμπρεζα AWD 2008 για καθημερινο και εν γενει σαν εταιρεια, λογω WRC παληα, με εχει εντυπωσιασει.
-
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
Τα S3 και ST είναι σαφώς πιο αποστειρωμένα . Βέβαια το ST θέλει την αναβάθμιση του ( και δεν είναι μόνο τα άλογα που έρχονται σχετικά εύκολα) για να μπορέσει να μπει στο παιχνίδι ως baby RS.
Eμενα μου αρεσε αρκετα και μαμα το ST για καθημερινο & σβελτο, μια χαρα ηταν οσο το ειχα. Και κιβωτιο ειχε πολυ καλο, και τιμονι αριστο και στησιμο (για τα γουστα μου). Το προτιμησα απο S3 που το τιμονι του μου φανηκε αργο, χωρις να με εντυπωσιασει το κιβωτιο του. (ST 2008 vs S3 2007). Αν δεν με εκραζε η συζυγος θα το ειχα ακομη...με καλυπτε κατα 90% σε ολους τους τομεις.
ΕΒΟ και ΣΤΙ δεν ειχα, δεν ξερω...
Απλα με τα SUBARU ασχολουμαι-ρωταω-διαβαζω, λιγο, επειδη εχουμε ενα ταπεινο 1.5 Ιμπρεζα AWD 2008 για καθημερινο και εν γενει σαν εταιρεια, λογω WRC παληα, με εχει εντυπωσιασει.
Έτσι είναι όπως τα λές . το 90% μήν σου πω και 95% . Αλλά όταν οδηγήσεις STi και εξικειωθείς μαζί του , μπορείς σε στροφοδιαδρομές και πίστες να βγάλεις απίστευτα γούστα που τα άλλα 2 δεν μπορούν. Το S3 απαιτεί γραμμές για να πάει γρήγορα και το SΤ απλά δεν φτάνει σε αυτούς τους ρυθμούς.
Αν ο λόγος αγοράς είναι και αφορά το 90-95% τότε ψηφίζω ST, αλλά αν είναι αυτό το διαφορετικό που δίνει το STi σε άσφαλτο και χώμα, τότε υποκατάστατο υπάρχει μόνο από την ανατολική πλευρά των κατασκευαστών .
Τώρα σχετικά με την τιμή
Προσωπικά θα πήγαινα σε κάτι πιο καινούργιο με αυτά τα λεφτά . Είναι και το φορολογικό στη μέση...
Sorry αλλά 10 χρόνια είναι πολλά για αυτοκίνητο που γαβγίζει ακόμα και σταματημένο.
Μόνο αν ήξερα τον ιδιοκτήτη πολύ καλά ...
... τα 8.000 χιλιάρικα κρύβουν μεγάλη υπεραξία για κάτι που φαντάζει-γυαλίζει στο μυαλό του υποψήφιου αγοραστή και πληρώνονται μόνο αν συντρέχουν ειδικοί λόγοι ... όχι αν το βρήκα σε μία μάντρα ή αγγελία .
Σκέψου το κοινό στο οποίο απευθύνεται το όχημα ... κάθε φορά που θέλεις μεταχειρισμένο... -
Το εχει γνωστος μου που ειναι και μηχανικος.
Sent from my GT-N7000 using Tapatalk 2
-
Μπορείς να το συντηρήσεις ?
Το θέλεις για τα βουνά και τις πίστες ?
Θα το χρησιμοποιείς καθημερινά ?
Είναι καύλα σου από μικρός και τώρα μπορείς να το αγοράσεις ?
Είναι παρορμητική τρέλα ?
Έχεις άλλα 11 και θέλεις 12άδα ?
Είσαι σίγουρος ότι δεν το έχει ρίξει σε καμία πλαγιά ?Πες μας τι και πως , μπας και πάρεις κάποια απάντηση ...
-
Πάντως, ένα σωστά συντηρημένο STi με 60Κ χλμ είναι ακόμα καινούριο. Και αντί για 50, το αγοράζεις 8. Ε, δεν είναι κι άσχημα. Υπολόγιζε πάντως ότι δύσκολα θα δίνεις λιγότερα από 30 ευρώ για κάθε εκατοντάδα χιλιομέτρων.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Υπολόγιζε πάντως ότι δύσκολα θα δίνεις λιγότερα από 30 ευρώ για κάθε εκατοντάδα χιλιομέτρων.Σε βενζινη? Ποσο διαολο καιει?
-
Και να σκεφτείς ότι αναφέρομαι σε μια μέση τιμή, όχι σε συνεχή πλακώματα.
-
Ο χρήστης heras έγραψε:
Υπολόγιζε πάντως ότι δύσκολα θα δίνεις λιγότερα από 30 ευρώ για κάθε εκατοντάδα χιλιομέτρων.
Σε βενζινη? Ποσο διαολο καιει?
Τα άλογα θέλουν σανό 100 οκτανίων.
Στάλθηκε μέσω ενός Nexus S χρησιμοποιώντας την τεχνολογία των καπιταλιστών κορεατών.
Subaru impreza sti