-
Τώρα είδα το λινκ με τα σπεκς, καλά βγάλανε mtb 2πλης ανάρτησης με vbrakes???
-
Χωμάτινες βόλτες των 2.5 ωρών έκανα τακτικά με το GT (και μου έβγαινε ο πάτος χωρίς πίσω ανάρτηση). Τώρα; Θα λιώσουμε.
Επιμένω ότι θα πάω να μετρήσω το τιμόνι, γιατί μου φαίνεται μεγάλο. Είχα βέβαια συνηθίσει από μικρότερα, οπότε δεν έχω ακριβή μέτρο σύγκρισης. Τη λύση θα δώσει η μεζούρα. Θα δω και αυτό που λες για τα φρένα. -
ποντάρω στα 66-68 οτι είσαι τώρα.
-
Μπά, κάτω από τα 70 μου φαίνεται και μένα.
Να προσθέσω και την ιδέα μαλακότερων grips. Φαίνονται πολύ σκληρά στην φωτογραφία. -
Ωραίος ο dimsabas.
Επειδή είσαι στα κυβικά μου απ' ότι κατάλαβα (κι εγώ είμαι 1,90+) και ψάχνω για mountain αν πάρει το μάτι σου καμιά καλή ευκαιρία σαν τη δικιά σου και δε σου είναι κόπος, ρίξε ένα ποστάρισμα. -
Αυτός φαίνεται να έκλεισε ποδηλατικά, χλωμό να πάρει το μάτι του από αγγελία.... το αυτί του ίσως εκεί που ποδηλατεί!
-
Ο χρήστης kovathe έγραψε:
Ωραίος ο dimsabas.
Επειδή είσαι στα κυβικά μου απ' ότι κατάλαβα (κι εγώ είμαι 1,90+) και ψάχνω για mountain αν πάρει το μάτι σου καμιά καλή ευκαιρία σαν τη δικιά σου και δε σου είναι κόπος, ρίξε ένα ποστάρισμα.Τι MTB ψάχνεις; Hardtail ή full suspension; Αν το δεύτερο, ξέχασέ το. Πήρα το μοναδικό.
Αν το πρώτο (και δε θες να ματώσεις οικονομικά), δες την αγγελία μου. Μπορεί να είναι large, αλλά έχω βάλει ένα πολύ μακρύ παλουκόσελο και το είχα βολευτεί μια χαρά. Καθόλου πόνοι σε γόνατα και μέση, όσα χλμ κι όσες ώρες κι αν έκανα. -
Κοίτα το προηγούμενο που είχα ήταν hardtail αλλά λάθος μέγεθος και με είχε γ@μησει κυριολεκτικά... ειδικά σε μεγάλες διαδρομές (Καρπενήσι είχαμε φάει όλα τα βουνά).
Δεν έχω εμπειρία από πίσω ανάρτηση και να σου πω την αλήθεια όλοι στην παρέα είχαμε μόνο hardtail και λόγω διαδρομών (πολύ ανηφόρα-μεγάλες υψομετρικές διαφορές) θεωρούσα ότι με το σπαστό εχεις μεγάλες απώλειες σε ανηφόρα και ταλαιπωρείσαι τσάμπα. Με έβαλες σε σκέψεις πάντως...
Απλά έλεγα να πάω σε κάτι αρκετά καλό. -
kovathe το πιο σημαντικό δεν είπες.
τι κατηγορία τιμής κοιτάς.
μπορώ να σου δείξω ποδήλατα πραγματικές ευκαιρίες αλλά τελείως εκτός τιμής που κοιτάς. -
Έλεγα μέχρι 1.500 € το πολύ.
Δε με χάλαγε όμως καμιά ευκαιρία τύπου dimsabas, δλδ από 1500 ελαφρώς μεταχειρισμενο στα 800 ξερω γω... -
Δεν έχω κάνει παρά μία βόλτα με το FS. Αλλά νομίζω ότι απλά δεν έχει καμία επαφή. Κάποιοι άλλοι βουνίσιοι (πολύ πιο έμπειροι από μένα) διατείνονται ότι το ΗΤ πάει καλύτερα στις ανηφόρες. Ίσως για αυτούς. Ίσως είναι τι σωματότυπο έχει ο καθένας, τι διαδρομές/χρήση κάνει, πόσο γυμνασμένος είναι. Ενδέχεται να είναι τελείως προσωπικό το τι προτιμάει. Ξαναλέω, για μένα υπάρχει χάος ανάμεσά τους.
Στα 1.500 μπορείς να βρεις πολλά πολύ αξιόλογα, ακόμα και καινούρια. Ακόμα καλύτερα, τα δίνεις για μτχ και παίρνεις απίστευτα εργαλεία. Απλά δεν ξέρω αν έχει νόημα. Θέλω να πω ότι ένα μτχ των 800 μπορεί να απέχει από ένα μτχ των 1.800 μόλις 5 ή 10% σε απόδοση, πράγμα που οι λιγότεροι έμπειροι (όπως η αφεντιά μου) να μην αντιληφθούν ποτέ. Δεν ξέρω τι αντιπροσωπεύει αυτό το χιλιάρικο για τον καθένα, αλλά φαντάζομαι ότι είναι κρίμα να πάει για πέταμα.
Ίσως εσύ να είσαι πολύ έμπειρος και να θες αυτό το έξτρα %, ώστε να σε ικανοποιήσει το ποδήλατο.ΥΓ. Αν υπάρχει αυτή τη στιγμή μτχ FS σε μέγεθος XL, θα κοστίζει πάνω από χιλιάρικο. Στις αναζητήσεις μου, έβαζα όριο το χιλιάρικο και από ό,τι είδα τώρα, δεν έχει προστεθεί κάτι. Οπότε, ψάξε πάνω από τα 1.000, τηλεφώνα σε όσους δεν αναφέρουν μέγεθος και μπορεί να είσαι τυχερός.
-
Εδώ είσαι: http://www.car.gr/classifieds/bicycles/ ... 1000&so=dm
Καλό ψάξιμο!
-
Ο χρήστης blade_ έγραψε:
χμμ ενδιαφερον το αγγλικο..τι παιζει με μεταφορικα?Πήρα αυτή http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=24666 από αυτούς http://www.actionbikeclub.gr/ με 30€. Είναι ελαφριά, αποτελεσματική (120psi) και όμορφη.
Δεν αξίζει να παραγγείλεις από Αγγλία.
-
Η πίσω ανάρτηση είναι συνηθισμένο να κλειδώνει ή μόνο στα πιο καλά;
-
Μάλλον δεν εξαρτάται από την τιμή. Π.χ., στο KTM Bark 20 των 3,5 χιλιάδων δεν κλείδωνε. Είναι πάντως πάρα πολύ θετικό. Σημείωση: δεν κλειδώνουν τελείως, μια ελάχιστη συμπίεση υπάρχει.
-
Ο χρήστης streetKa2 έγραψε:
χμμ ενδιαφερον το αγγλικο..τι παιζει με μεταφορικα?
Πήρα αυτή http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=24666 από αυτούς http://www.actionbikeclub.gr/ με 30€. Είναι ελαφριά, αποτελεσματική (120psi) και όμορφη.
Δεν αξίζει να παραγγείλεις από Αγγλία.
Έχω μια παρόμοια (το αμέσως μεγαλύτερο μοντέλο αυτής). Είναι εξαιρετική. Και το σωληνάκι που έχει είναι πάρα πολύ βολικό για το φούσκωμα...δεν χρειάζεται να τρως τα δάχτυλά σου στις ακτίνες!
-
Αρκούν τα 120 psi; Ρωτώ γιατί σύμφωνα με το manual της δικής μου πίσω ανάρτησης (και για τα κιλά μου), την έχω στα 170 και έχει πολύ ακόμα για να σκληρύνει πραγματικά.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αρκούν τα 120 psi; Ρωτώ γιατί σύμφωνα με το manual της δικής μου πίσω ανάρτησης (και για τα κιλά μου), την έχω στα 170 και έχει πολύ ακόμα για να σκληρύνει πραγματικά.Σε βουλκανιζατερ για φορτηγα φουσκωνεις τα λαστιχα σου;
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Θέλω να πω ότι ένα μτχ των 800 μπορεί να απέχει από ένα μτχ των 1.800 μόλις 5 ή 10% σε απόδοση, πράγμα που οι λιγότεροι έμπειροι (όπως η αφεντιά μου) να μην αντιληφθούν ποτέ.To iδιο πιστεύω και γω ρε συ, από ένα σημείο και μετά απλά δεν καταλαβαίνουμε διαφορές (εδώ έφαγα χρόνια και πολλά ορεινά χλμ με λάθος μέγεθος ποδήλατο ) ούτε μας ενδιαφέρουν τόσο οι χρόνοι και οι επιδόσεις να πεις ότι θα σε πειράξει μια διαφορά βάρους 5% πχ.
Απλά θέλω να έχει καλό και ανθεκτικό frame γιατί σε συνδυασμό με το βάρος μου και τους καρόδρομους που πάμε θα τρώει γερή καταπόνηση και πολύ καλά περιφερειακά γιατί σε αυτά πραγματικά καταλαβαίνεις διαφορα στο βουνό.
Anyway, θα το ψάξω. -
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αρκούν τα 120 psi; Ρωτώ γιατί σύμφωνα με το manual της δικής μου πίσω ανάρτησης (και για τα κιλά μου), την έχω στα 170 και έχει πολύ ακόμα για να σκληρύνει πραγματικά.η ανάρτηση θέλει ειδική τρόμπα. δεν φουσκώνει με αυτή για τα λάστιχα και προς θεού όχι με κομπρεσερ.
οι τρόμπες ανάρτησης φτάνουν τα 300 psi.
Η ζωή...ποδήλατο!