-
Άπειρα καλυτερο σε Dacia
Άπειρα
Αυτο το πραγμα δεν βλεπεται σε σχέση με το προηγουμενο -
Μια χαρά είναι , που θα παράγεται αυτό?
-
Στην Τουρκια στο εργοστασιο στην Προυσα
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Άπειρα καλυτερο σε Dacia
Άπειρα
Αυτο το πραγμα δεν βλεπεται σε σχέση με το προηγουμενοΔιαφωνώ, φαίνεται καλύτερο σαν Renault παρόλο που οι διαφορές περιορίζονται στη μάσκα.
-
Κι εμένα δεν με χαλάει και δεν μοιάζει τόσο Vag ως Renault.
Ελλάδα πάντως, αν το δούμε, θα το δούμε ως Dacia. -
Το ότι αντικαθιστά το Thalia (και το Sympol) φτανει για να το κανει ωραιότατο και πολύ καλύτερο! Δεν είναι κακό σαν Renault. Πιθανό να υπάρξει και σαν Nissan αντικαθιστώντας το Apio (νομίζω στην Αφρική πάει έτσι).
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το ότι αντικαθιστά το Thalia (και το Sympol) φτανει για να το κανει ωραιότατο και πολύ καλύτερο! Δεν είναι κακό σαν Renault. Πιθανό να υπάρξει και σαν Nissan αντικαθιστώντας το Apio (νομίζω στην Αφρική πάει έτσι).Πάντως η Nissan ετοιμάζεται να βγάλει ένα Datsun που από τα πατενταρισμένα σχέδια μοιάζει να βασίζεται στο Lada Granta. (Που παρεμπιπτόντως πρέπει να ήταν και η έμπνευση για το νέο Logan, δεν εξηγούνται αλλιώς οι ομοιότητες μέσα-έξω σε αυτοκίνητα που δεν μοιράζονται μηχανικά μέρη)
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το ότι αντικαθιστά το Thalia (και το Sympol) φτανει για να το κανει ωραιότατο και πολύ καλύτερο! Δεν είναι κακό σαν Renault. Πιθανό να υπάρξει και σαν Nissan αντικαθιστώντας το Apio (νομίζω στην Αφρική πάει έτσι).Σίγουρα θα υπάρξει. όπως και το προηγούμενο Symbol έγινε Nissan έτσι λογικά και αυτό. αλλά όχι για Αφρική αλλά για Λατινική Αμερική.
-
Παρουσιάστηκε στη Γενεύη και το νέο Logan MCV:


-
Που ναι ο Govus.
580 λιτρα χωρο αποσκευων λεει.( )
1.5 με 75 κι 90 αλόγατα και 0.9 με 90 -
Και πλέον είναι ένα τυπικό 5θέσιο στέισον. Για αυτό που είναι δείχνει μια χαρά.

-


-
Ακολουθώντας τη λογική του προκατόχου του, το νέο MCV έχει μήκος 4.49 μέτρα, ήτοι 43 εκατοστά μεγαλύτερο από το Sandero στο οποίο βασίζεται. Να υποθέσω ότι απλά τα έριξαν όλα στην ουρά χωρίς αύξηση μεταξονίου, ε; Πολύ μακρύ πάντως, το Fabia Reflex προσφέρει παραπλήσιους χώρους από 4.24 μέτρα. Αυτό φτάνει να συγκρίνεται με το Rapid σε συνολικές εξωτερικές διαστάσεις...
-
Πιθανόν έχουν καποιο υποπλαίσιο πισω που δημιουργει αυτο το πραγμα
Το απλο Logan έχει μεγαλυτερο μεταξονιο απο το Rapid παντως και παραπλησιους χώρους όντας 5 ποντους σχεδον μικροτερο -
Ο χρήστης vespas έγραψε:
Και πλέον είναι ένα τυπικό 5θέσιο στέισον.Κακή επιλογη που ΔΕΝ ειναι πλεον 7θεσιο.
Αυτό ήταν το ατού του προηγούμενου MCV. Ισως για χατηρι του Lodgy αλλά έχουν διαφορές και στις διαστάσεις και στην τιμή.Σχεδιαστικά μου θυμίζει γερμανικό καραβαν αλλα ειναι συμπαθητικο.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Που ναι ο Govus.
580 λιτρα χωρο αποσκευων λεει.( )
1.5 με 75 κι 90 αλόγατα και 0.9 με 90Επιτέλους, ένας άξιος αντικαταστάτης του θρυλικού 1310 Break

Σοβαρά τώρα, πρέπει να βάλουν και τον 1.2 TCE από το Lodgy.
Κατά τα λοιπά, απλά δε νομίζω να το φέρει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα (όποιος κι αν είναι αυτός δηλαδή), διότι το σύνδρομο της νεκροφόρας κρατεί ακόμη καλά στην προοδευτική γραικία του 2013 ... -
Καλά θα δουμε.Το προηγουμενο το φερανε κανονικα παντως
Παντως και με τον 1.5 με τα 90 δε σε χαλασε -
Μα δεν έχουν φέρει καν ακόμη ούτε τα Lodgy, Sandero και Dokker, που πωλούνται σε όλη την Ευρώπη 'της κρίσης' ...
Τέλος πάντων, έχει κι άλλες 'εκκρεμότητες', μία εκ των οποίων είναι να σπάσει την 3άστερη παράδοση των 'σύγχρονων' Dacia στα κράτς-τεστς ...
Dacia Logan II