-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Εγώ ξέρω πως ποδήλατο δεν οδηγάμε με το ένα χέριΔηλαδή θες να πεις ότι οποτε καβαλάς ποδήλατο, από τη στιγμή που θα ανέβεις μέχρι τη στιγμή που θα κατέβεις και για όσο κινείσαι δεν αφήνεις καθόλου έστω το ένα χέρι από το τιμόνι? Δεν έχει τύχει ποτέ να χρειαστεί να κάνεις έστω και ένα από τα παρακάτω δηλαδή
- να 'ισιώσεις' με το ένα χέρι κάποιο από τα ρούχα σου
- να ανάψεις το πίσω ή το εμπρός φως
- να σφίξεις κάποιο armband που πιθανόν φοράς
- να κάνεις νόημα ή να δείξεις κάτι σε κάποιον
- να σκουπίσεις τον ιδρώτα από το μέτωπο σου
ή έχεις κάνει έστω και ένα από όλα αυτά αλλά νομίζεις ότι θέλει και πολύ για να πάθεις αυτό που έπαθα? Στη δική μου περίπτωση προσπάθησα να ανεβάσω το armband πιο ψηλά στο αριστερό μου χέρι (για να 'κάθεται' καλύτερα) και όταν πήρα χαμπάρι ότι πρέπει να φρενάρω ΔΕΝ υπήρχε ΚΑΜΙΑ πιθανότητα να προλάβω να κατεβάσω το δεξί χέρι και να φρενάρω με το πίσω φρένο ...
Μη γράφουμε απλά για να γράφουμε ε ...
-
Το ξέρω, δε το έγραψα με ειρωνία. Απλώς όταν έχουμε μια Α ταχύτητα, είναι λίγο ρίσκο να αφήνουμε το τιμόνι (και κατ'επέκταση το φρένο). Ποδήλατο έχω να κάνω 2 χρόνια, από τότε που είχα αγοράσει ένα ΜΤΒ στην Αγγλία. Πλέον πάω για trekking (ή fitness), ελπίζω στις επόμενες μέρες να το πάρω
-
Cross λέγεται, όχι trekking. Εκτός αν όντως εννοείς trekiking με σχάρες, φτερά, φανάρια και δυναμό...
-
Tα περισσότερα, αν όχι όλα, ποδηλατικά sites, στι κατηγορίες ποδηλάτων έχουν (και) τα trekking.
πχ: γατσουλης, μαλατεστας, γραμμαριος, justride, τσιρικος και πολλοι αλλοι...
edit:
όπως και τα ποδηλατικά φόρα
-
Δεν ξέρω τι κάνει ο γατούλης και ο μαλαπέρδας, αλλά Specialized, Merida, Trek, Giant τα λένε Cross...
-
http://www.ebay.com/itm/2012-cycling-Te ... 4849013e92
http://www.ebay.com/itm/2012-cycling-Te ... 484901590e
http://www.ebay.com/itm/2012-cycling-Te ... 4849014e3d
Πολύ ποζεριά?
-
Ο χρήστης carfanatic έγραψε:
http://www.ebay.com/itm/2012-cycling-Team-bike-bicycle-Cycling-wear-shirt-Jersey-long-sleeve-only-S-3XL-/310462463634?pt=US_Men_s_Athletic_Apparel&var=&hash=item4849013e92http://www.ebay.com/itm/2012-cycling-Te ... 484901590e
http://www.ebay.com/itm/2012-cycling-Te ... 4849014e3d
Πολύ ποζεριά?
To 2o είναι άστα να πάνε στο διάολο... (ειδικά αυτό το αετόπουλο...) Το 1ο είναι βγαλμένο από pride parade... (εντάξει μπορείς κάτι να κάνεις με το ουράνιο τόξο...) To 3o είναι λίγο καλύτερο αλλά για βράδυ είναι φονιάς.....
Τίποτα λιγότερο από 199ο χλμ. Ε.Ο. Κάτω Παναγιάς - Πάνω Παναγιάς - Δώθε Παναγιάς δεν έχει το μαγαζί;;;
-
Ο χρήστης asteris έγραψε:
Δεν ξέρω τι κάνει ο γατούλης και ο μαλαπέρδας, αλλά Specialized, Merida, Trek, Giant τα λένε Cross...Aντιπαρέρχομαι την ειρωνία για τα ονόματα εμπόρων, αλλά ok, εσύ ξέρεις.
-
Όχι εντάξει, εσύ ξέρεις. Τι να μας πει τώρα η Specialized και η Trek, αφού ο Γατσούλης λέει Trekking, trekking, τελείωσε...
Πάω να ξύσω το όνομα από το Crossway μου, να το κάνω Trekway...
-
Πριν πας ρίξε και ενα τηλ. στην Ideal.
-
Οκ, θα πάρω το CROSS-MO...
-
Και για να αφήσουμε τις ειρωνίες και να μιλήσουμε σοβαρά, g8777, βλέπεις τίποτα ταξιδιάρικο (trek=ταξιδεύω) στα συγκεκριμένα ποδήλατα της Ideal που μου έδειξες? Βλέπεις καμιά σχάρα για τσάντες, κάνα προφυλακτήρα, οτιδήποτε να βοηθάει σε ένα ταξίδι τέλος πάντων? Γιατί εγώ βλέπω ένα mountain με πιό όρθια γεωμετρία και on-road προσανατολισμό. Κοινώς ένα ασφάλτινο που δεν θα σκορπίσει αν κληθεί να κόβει τακτικά βόλτες και σε πατημένο χωματόδρομο. Ένα SUV του ποδηλατικού κόσμου με λίγα λόγια.
Το ότι δόθηκε ένα όνομα σε αυτά τα ποδήλατα πριν από καιρό, όταν οι κατηγορίες ήταν μετρημένες στα δάχτυλα του ενός χεριού (κούρσες-βουνού-πόλης-τρεκκιν), δεν σημαίνει ότι τώρα που έχουν γίνει άλλες τόσες και διαχωριστήκαν σωστά σαν κατηγορία, πρέπει να συνεχίσουμε να τα λέμε λάθος...
-
Από εδώ:
http://www.podilates.gr/node/2251Καταρχήν ας ξεκινήσουμε χωρίζοντας σε μεγάλες κατηγορίες
1) κουρσάκια
2) mtb
3) πόληςκαι κατόπιν θα προσπαθήσω να αναλύσω όσες υποκατηγορίες υπάρχουν
όπου κάθε εταιρία βάζει τις πινελιές της που αλλάζει κάποια χαρακτηριστικα του ποδηλάτου
σημαντικό είναι να γνωρίζουμε τις δυνατότητες ενός ποδηλάτου πριν το αγοράσουμε1) κουρσάκια
κατά γενική ομολογία είναι τα πιο γρήγορα ποδήλατα, έχουν αεροδυναμική σχεδίαση μεγάλη δυσκαμψία με εξαίρεση τις κούρσες μεγάλων αποστάσεων και έχουν σκυφτή θέση οδήγησης
έχουν 28” ρόδες οι οποίες παίρνουν λάστιχο max 700x25 με εξαίρεση τα cyclocross
υποκατηγορίεςα) κούρσα αντοχής είναι η κλασική κούρσα που γνωρίζουν όλοι
βγαίνει στην κλασσική γεωμετρία με τον οριζόντιο σωλήνα παράλληλο με το έδαφος και σε slopping γεωμετρία όπου αλλάζουν τις μοίρες ώστε ο κάθετος να είναι ποιο μικρός στον αντίστοιχα ίδιο αναβάτη.
Η slopping γεωμετρία έχει βγει για να είναι το ποδήλατο ποιο ξεκούραστο ενώ η κλασική γεωμετρία είναι ποιο γρήγορη ειδικά στης ανηφόρες γιατί πατάς ποιο δυνατά
Όταν κάνουμε μια κούρσα για μεγάλες αποστάσεις διαλέγουμε μαλακά κράματα αλουμινίου η σίδερο (cro-mo) - για όλες της άλλες υπάρχουν αλουμίνια άνθρακα και τιτάνιο για την κατασκευή του σκελετού
σημαντικό είναι το χαμηλό βάρος του σκελετού
http://www.fidusa.gr/?page_id=9&nr=39&bike=49
και ένα ποιο sloppy
http://www.fidusa.gr/?page_id=9&nr=39&bike=53
**
β) κούρσα χρονομέτρου**
έχει πιο αεροδυναμική σχεδίαση από τα αντοχής και ο αναβάτης είναι πιο μαζεμένος πάνω στο ποδήλατο, η σέλα έρχεται πιο μπροστά και το τιμόνι πιο χαμηλά και όλα αυτά για να βελτιώσουμε την αεροδυναμική
επίσης η πίσω ρόδα συνήθως μπαίνει μέσα στον κάθετο ο οποίος έχει βαθούλωμα για να μπαίνει η ρόδα μέσα
τα ποδήλατα χρονομέτρου είναι ακατάλληλα για χρήση σε αγώνες αντοχής και σε προπονήσεις πολλών χλμ. Και ο λόγος είναι η σκληρότητα του σκελετού, γιατί και πολύ κουραστικό είναι και υπάρχει κίνδυνος να σπάσει το ποδήλατο
ο σκελετός είναι συνήθως από πολύ σκληρά αλουμίνια ή άνθρακα ή ειδικά επεξεργασμένο σκληρό ατσάλι (εδώ μην μπερδεύεστε με τα ξεκούραστα cro-mo)
στο δε τιμόνι έχω δει τιμόνια από ατσάλι για να μην “λαστιχαρει”
http://www.bianchi.com/en/products2008/Road_Y8BA3.aspxγ) κούρσα πίστας
έχουν ίδια γεωμετρία με τα ποδήλατα χρονομέτρου
επίσης πολύ σκληρά πλαίσια ο κάθετος είναι πλατύς και πολλές φορές δεν μπαίνει ντίζα σέλας και δένει η σέλα κατευθείαν πάνω στον κάθετο έχουν αεροδυναμική σχεδίαση με καμπύλες (όπως και τα χρονομέτρου) και χρησιμεύουν σε αγώνες μέσα σε πίστα ποδηλασίας εξ ου και το όνομα τους
η διάφορες τους με τα υπόλοιπες κούρσες είναι ότι τα συγκεκριμένα ποδήλατα δεν έχουν φρένα και ταχύτητες και αν σταματήσεις να κάνεις πετάλι, σταματάει μετά από λίγο και το ποδήλατο
http://www.fidusa.gr/?page_id=9&nr=39&bike=50
τα πίστας όπως και του χρονομέτρου έχουν συνήθως κλειστούς τροχούς πίσω για περισσότερη αεροδυναμικήδ) ποδήλατο τριαθλου
οπτικά έχει το ίδιο σχήμα με τα χρονομέτρου αλλά η γεωμετρία του δεν προσφέρει στον αναβάτη τόσο αεροδυναμική θέση, είναι πιο άνετο και χρησιμοποιείται σε πολλαπλά αγωνίσματα που έχουν μέσα και το ποδήλατο όπως το τριαθλο
http://www.bianchi.com/en/products2008/Road_Y8BA4.aspxε) fitness
είναι ποδήλατο αντοχής με ίσιο τιμόνι
απλά προσφέρει πιο όρθια στάση οδήγησης
**
στ) cyclocross**
είναι ποδήλατα κούρσας που δέχονται μεγαλύτερα ελαστικά από τις κατηγορίες που αναφέραμε μέχρι τώρα και συνήθως είναι και τρακτερωτα
και ο λόγος είναι ότι αυτές οι κούρσες έχουν φτιαχτεί για μονοπάτια σε βουνά,
δεν έχουν τα φρένα που έχουν οι άλλες κούρσες αλλά cantilever ή v-brake. Αν και συνήθως μπαίνουν cantilever που παρόλο που δεν είναι το ίδιο ισχυρό δεν πιάνει εύκολα λάσπες και έτσι βολεύει περισσότερο σε ένα ποδήλατο που μπαίνει κυρίως μέσα στις λάσπεςhttp://www.bianchi.com/en/products2008/Road_Y8B14.aspx
εδώ τελειώνουμε με τα ποδήλατα που αναφέρουμε ως κούρσες
**
2)Mtb**Εδώ υπάρχουν υποκατηγορίες που βασική τους διαφορά είναι το μέγεθος της μπροστινής ανάρτησης και η προσθήκη ανάρτησης πίσω.
α) Mtb ht (hardtail) είναι το κλασικό ποδήλατο βουνού
έχει ελαστικά από 1.75 μέχρι 2.10 ίσως και 2.30 σε ελάχιστες περιπτώσεις
έχει μόνο μπροστά ανάρτηση και τα υλικά κατασκευής είναι αλουμίνιο και ανθρακονήματα.
Η ανάρτηση μπροστά μπορεί να είναι από 60mm μέχρι και 100mm, σπάνια 120mm,.
Φρένα έχουν rim-brake (v-brake) δισκόφρενα και παλιότερα cantilever τα οποία καταργήθηκαν (βγαίνουν κυρίως για cyclocross)
Ο σκελετός είναι μεγάλης αντοχής λόγο της χρήσης που προορίζεται
Από τα mtb, το ht θεωρείται το πιο γρήγορο κυρίως στην ανηφόρες επειδή δεν έχει πίσω ανάρτηση (που λόγω της ελαστικότητας έχει απώλειες)
για αυτό και οι εταιρίες βελτιώνουν κάθε χρόνο το σύστημα ανάρτησης για εξαλειφθούν οι απώλειες
http://www.fidusa.gr/?page_id=9&nr=39&bike=47β) mtb fs
έχει τα ίδια χαρακτηριστηκά απλώς έχει και πίσω ανάρτηση που συνήθως είναι στο σημείο κάτω από την σέλα ή πίσω από την σέλα
οι αναρτήσεις είναι πολλών τύπων αλλά δεν τις γνωρίζω οπότε δεν θα αναφερθώ σε αυτές
οι αναρτήσεις είναι ίδιων διαδρομών με τα ht
http://www.bianchi.com/en/products2008/Mtb_Y8B92.aspx
(κάτω από την σέλα)
http://www.bianchi.com/en/products2008/Mtb_Y8B97.aspx
(πίσω από την σέλα)γ) Mtb all mountain – enduro – freeride
είναι πανομοιότυπα ποδήλατα με αλλαγές στην γεωμετρία που τα καθιστά πιο παιχνιδιάρικα η ποιο δεμένα ή πιο κατάβασης, έχουν μπρος-πίσω ανάρτηση και σε αντίθεση με τα fs έχουν αναρτήσεις από 120-160mm
και εδώ υπάρχουν διαφορά συστήματα πίσω ανάρτησης
απλά τα βάζω μαζί γιατί θα είναι μπέρδεμα αν κάτσουμε να τα αναλύσουμε χωριστά και λόγω του ότι δεν γνωρίζω της κατηγορίες καλά θα ειπωθούν άσχετα πράγματαhttp://www.bianchi.com/en/products2008/Mtb_Y8B95.aspx
**
δ) Mtb downhill**
το πιο βαρύ, το πιο στιβαρό και το πιο επικίνδυνο από τα ποδήλατα βουνού.
Είναι ποδήλατα με μεγάλες αναρτήσεις
και η πίσω ανάρτηση συνήθως είναι με ελατήριο
οι αναρτήσεις είναι πάνω από 160mm και τα ποδήλατα είναι πάνω από 17 κιλά
είναι γενικότερα ποδήλατα που χρησιμοποιούνται μόνο για καταβάσεις μια και λόγο γεωμετρίας δεν μπορείς να τα ανεβάσεις σε ανηφόρα
επίσης οι αθλητές dh φοράνε πανοπλία για προστασία
**
ε) mtb trial **είναι σαν τα ht χωρίς πίσω ανάρτηση και είναι ποδήλατα που χρησιμοποιούνται σε αγώνες 4x (εδώ υπάρχουνε και ποδήλατα διπλής ανάρτησης)
αλλά κυρίως για να κάνει κανείς ακροβατικά μέσα στην πόλη - είναι κάτι σαν τα bmxΓενικότερα στα mtb υπάρχουνε πολλές κατηγορίες ανάλογα με το τι θέλει να κάνει η να πποωθήσει η εκάστοτε εταιρία - προσπάθησα να τις ομαδοποιήσω όσο γίνεται χωρίς να ξεφύγουμε σε μακροσκελή κείμενα
επίσης υπάρχουν και τα φτηνά Mtb τα οποία φτιάχνανε από σκελετούς σιδερένιους
**
4) city** - ποδήλατα πόληςα) κλασικό ποδήλατο πόλης
είναι αυτό που λέμε γυναικείο που συνήθως μπαίνει καλάθι μπροστά
συνήθως δεν έχει ταχύτητες και είναι για μικρές αποστάσεις
26-28 τροχούς ανάλογα την εταιρία
συνήθως είναι σκελετός σιδερένιος ή κάποιο φτηνό αλουμίνιοhttp://ballistic.gr/2008/city/breeze.htm
(εδώ ένα με ταχύτητες χρησιμεύει όταν κάνουν κόντρες οι νοικοκυρές)
**
β) trekking – city**
γεωμετρία που έρχεται όπως το Mtb με διαφορά ότι ο οριζόντιος σωλήνας είναι πιο κοντός
έτσι ώστε να έχεις πιο όρθια στάση οδήγησης
η διαφορά trekking – city είναι στο ότι το trekking έχει μπροστά ανάρτηση
και έχει ανταλλακτικά mtb αλλά με 48 δόντια στο δισκοβραχίονα
ενώ τα city έχουν ανταλλακτικά από κούρσες και πιο λεπτές ρόδες
τα trekking βγαίνουν και με πιο χοντρά λάστιχα και τρακτερωτα για να μπορούνε να πάνε και σε χωματόδρομο
συνήθως είναι με 28” ρόδες αλλά εταιρίες βγάζουν και με 26”
εδώ κυρίως αλουμινίου σκελετοί αλλά και κάποια σιδερένια (cro-mo)τα σιδερένια φτιάχνονται συνήθως για διαδρομές πολλών χλμ
ενώ μέσα στην πόλη συνιστάται αλουμίνιο για μεγαλύτερη ταχύτητα
αλλά εδώ μπορεί ο καθένας να διαλέξει ό,τι τον βολεύειhttp://www.bianchi.com/en/products2008/ ... Y8BB4.aspx
με ανταλλακτικά κούρσας
http://www.bianchi.com/en/products2008/ ... Y8B70.aspx
με ποιο κλασικής σχεδίασης σκελετό
http://www.bianchi.com/en/products2008/ ... 8B354.aspx
με ανταλλακτικά mtb
http://www.bianchi.com/en/products2008/ ... 8B344.aspx
με σκελετό “γυναικείο”http://ballistic.gr/2008/trekking/coaster.htm
Slopping με mtb ανταλλακτικά και ανάρτηση
**
γ) σπαστό ποδήλατο**
αν και είναι ιδιαίτερη κατηγορία ποδηλάτου το κατατάσσω στα πόλης μιας και μόνο μέσα σε μια πόλη βρίσκει χρησιμότητα
σπαστά υπάρχουν εδώ και πολλά χρόνια
απλως έχουν πλέον εξελιχτεί - και ο καταναλωτής πρέπει να πληρώσει την εξέλιξη
τα παλιά σπαστά δίπλωναν απλά στην μέση και κάποια δίπλωναν στον λαιμό
τα καινούργια διπλώνουν και παίρνουν το μέγεθος μιας βαλίτσας
ειναι πρακτικά για την εύκολη μεταφορά στο γραφείο και στα ΜΜΜ
έχουν συνήθως μικρούς τροχούς και ταχύτητες
υλικά κατασκευής είναι αλουμίνιο και σίδερο (cro-mo)
συνιστάται αλουμίνιο γιατί είναι πιο γρήγορο άρα πιο βολικό για τις διαδρομές μέσα στη πόλη και ζυγίζει λιγότερο
και είναι σημαντική η ταχύτητα γιατί τα περισσότερα έχουν μικρούς τροχούς (υπάρχουν και σπαστά με 26” τροχούς),
η επιλογή του υλικού είναι προσωπική υπόθεση “περί ορέξεως”στα ποδήλατα πόλης θα δείτε πολλές κατηγορίες : με ανάρτηση χωρίς ανάρτηση, με φτερά, χωρίς φτερά και πάει λέγοντας
αλλά η χρήση και οι δυνατότητες είναι συγκεκριμένες
άλλες εταιρίες κάνουν και ποδήλατα πόλης με πιο σκυφτή θέση οδήγησης για να το κάνουν πιο fitness το ποδήλατο αλλά αυτό είναι όπως είπαμε και στην αρχή, πινελιές από την εκάστοτε εταιρία για να πουλήσει ποιο εύκολα το προιόν τηςΤώρα υπάρχουν ακόμη hybrid, cross, bmx, ηλεκτρικά, παιδικά και ίσως κι άλλα.
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Το ξέρω, δε το έγραψα με ειρωνία. Απλώς όταν έχουμε μια Α ταχύτητα, είναι λίγο ρίσκο να αφήνουμε το τιμόνι (και κατ'επέκταση το φρένο). Ποδήλατο έχω να κάνω 2 χρόνια, από τότε που είχα αγοράσει ένα ΜΤΒ στην Αγγλία. Πλέον πάω για trekking (ή fitness), ελπίζω στις επόμενες μέρες να το πάρωΣυγνώμη αν φάνηκε ότι σε κατηγόρησα για ειρωνία, δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου. Και για να κλείσω το θέμα, όπως μου είπε και ένας φίλος 'γιατί δεν ΣΤΑΜΑΤΑΓΕΣ βρε μ.....κα για να φτιάξεις ότι ήθελες να φτιάξεις?' . Δίκιο είχε και αυτό θα κάνω πολύ απλά από εδώ και εμπρός
-
Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:
Το ξέρω, δε το έγραψα με ειρωνία. Απλώς όταν έχουμε μια Α ταχύτητα, είναι λίγο ρίσκο να αφήνουμε το τιμόνι (και κατ'επέκταση το φρένο). Ποδήλατο έχω να κάνω 2 χρόνια, από τότε που είχα αγοράσει ένα ΜΤΒ στην Αγγλία. Πλέον πάω για trekking (ή fitness), ελπίζω στις επόμενες μέρες να το πάρω
Συγνώμη αν φάνηκε ότι σε κατηγόρησα για ειρωνία, δεν ήταν αυτός ο σκοπός μου. Και για να κλείσω το θέμα, όπως μου είπε και ένας φίλος 'γιατί δεν ΣΤΑΜΑΤΑΓΕΣ βρε μ.....κα για να φτιάξεις ότι ήθελες να φτιάξεις?' . Δίκιο είχε και αυτό θα κάνω πολύ απλά από εδώ και εμπρός
Όχι ρε, όλα οk
-
Καλησπέρα στην παρέα
Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σεχτικά με τα λιπαντικά για τα ποδήλατα. Μέχρι στιγμής χρησιμοποιούσα φωτιστικό πετρέλαιο για τον καθαρισμό της αλυσίδας (τώρα χρησιμοποιώ ειδικό καθαριστικό γράσου σε σπρέι), ένα λιπαντικό τύπου WD-40 για τα γρανάζια μπροστά και πίσω και ένα λάδι με τεφλόν για την αλυσίδα (tf2). Έχω στο μυαλό μου επίσης να αγοράσω και ένα πιό λεπτόρευστο λάδι για τις ντίζες και τις αρθρώσεις του ποδηλάτου. Και η πρώτη μου απορία.. Πως καταλαβαίνεις οτι ένα λάδι είναι 'αρκετά λεπτό' για την δουλειά που το θέλεις? Πχ σε όσα έχω ψάξει δεν είδα πουθενά κανέναν αριθμό αναφοράς του ιξώδους (όπως βλεπεις στα λάδια των αυτοκινήτων,πχ 10w-40). Επίσης για το σπρέι σιλικόνης τι γνώμη έχετε παιδιά? Ξεχάστε για τις αλυσίδες και τα γρανάζια.. Αυτό που με απασχολεί αυτήν την στιγμή είναι οι ντίζες και οι αρθρώσεις.
Ευχαριστώ προκαταβολικά
-
WD-40 = Water Dispesant συνταγή 40.... Δεν είναι η λιπαντική η βασική του δράση, για να διώχνει το νερό είναι. Κακώς το χρησιμοποιείς εκεί που το χρησιμοποιείς. Τουλάχιστον το λιπαντικό από την αλυσίδα θα πάει και στα γρανάζια.
Δε θυμάμαι ποια λιπαντικά δεν κάνει γιατί μαζεύουν σκόνη, θα μας τα πούνε. Υπάρχουν πάντως ειδικά για ποδήλατα. -
και μη σου πέσει το WD-40 σε δισκόφρενο.....
δείτε εδώ ένα λοβοτομημένο, κι ας φοράει κράνος
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
WD-40 = Water Dispesant συνταγή 40.... Δεν είναι η λιπαντική η βασική του δράση, για να διώχνει το νερό είναι. Κακώς το χρησιμοποιείς εκεί που το χρησιμοποιείς. Τουλάχιστον το λιπαντικό από την αλυσίδα θα πάει και στα γρανάζια.
Δε θυμάμαι ποια λιπαντικά δεν κάνει γιατί μαζεύουν σκόνη, θα μας τα πούνε. Υπάρχουν πάντως ειδικά για ποδήλατα.Φιλε μου κι εγω ειχα εναν ενδοιασμο στην χρηση του WD-40 αλλα βλεπω οτι διαλυει καλα το γρασσο απο τα γραναζια αλλα κυριως τα προστατευει απο την διαβρωση (διωχνοντας το νερο). Αυτη την στιγμη εχω στα χερια μου και ενα καθαριστικο οπως προανεφερα (citrus degreaser), το οποιο επισης διωχνει το γρασσο (αλλωστε το λεει το ονομα του!), μου φαινεται απο εδω και περα θα χρησιμοποιω το τελευταιο, ειναι μεν πιο ακριβη λυση αλλα και πιο αξιοπιστη
Τωρα για τα υπολοιπα μερη (αρθρωσεις, συρματοσχοινα) ειμαι σιγουρος οτι χρειαζεται ενα λαδακι με πολυ μικρο ιξωδες (ποσο μικρο ομως?). Στον ποδηλατα που συνηθως πηγαινα θυμαμαι μετα το πλυσιμο ψεκαζε λιγο τις αρθρωσεις με σπρει σιλικονης αλλα οταν του ειχα ζητησει δεν ειχε διαθεσιμο μπουκαλακι να μου δωσει. Μου φαινεται θα ψαξω λιγο ακομα στο ιντερνετ, ελπιζω να βρω κατιΥΓ1 : Τωρα μολις εμαθα τι σημαινουν τα αρχικα 'WD'..
ΥΓ2 : Φιλε cmarin, ευτυχως η δυστηχως δεν φοραω δισκοφρενα -
Water Displacement*
Η ζωή...ποδήλατο!