-
Είναι πιο εύκολο να κάνεις πιο ασφαλές ένα πιο μεγάλο αυτοκίνητο....
Κι εγώ νομίζω ότι το Πάντα υστερεί σαν μέγεθος χώρους για οικογενειακό αυτοκίνητο. Όχι ότι δεν γίνεται αλλά αν με παρόμοια λεφτά παίρνεις πιο μεγάλη κατηγορία θα είναι καλύτερα. -
το πεζο μεγαλυτερη κατηγορια ειναι
επομενως?
με στελνετε στις βενζινες!
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
το πεζο μεγαλυτερη κατηγορια ειναιεπομενως?
με στελνετε στις βενζινες!
Φυσικα. Το Παντα ειναι Α και το 208 Β segment.
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
ενταξει και μενα με βλεπω πεζω ιδιως με τις τιμες που εχουν καρφωσει για το παντα σαν να μην θελουν να πουλησουν ουτε ενα...
αλλα δεν μπορεις να πεις,ομορφια ειναι και το φιατακι,εμενα μ αρεσει,μεσα ,εξω,κανει και οικονομια με το ντιζελακι...μια χαρουλα,εχει και χωρους...
-
@ELEAZAR
...και το C4 παντως με τον 90αρη diesel στην προσφορα απο 13,700ευρω, που το προτειναν πιο πριν, το βρισκω πολυ καλη περιπτωση...
Στην θεση σου θα πηγαινα οπωσδηποτε να το δω απο κοντα, και να το οδηγησω επισης, εαν υπαρχει καποιο διαθεσιμο test drive... -
καταναλωση μεγαλυτερη εχει ομως ως βαρυτερο αμαξι που ειναι,1.6 κυβικα επομενως σε ολα τα εξοδα παραπανω...λογικα ακριβοτερα σερβις...λογικα ακριβοτερα ανταλλακτικα...
δεν βλεπω να ενδιαφερομαι γι αυτο
πειτε μου κατι,ποια τιμη θεωρειτε λογικοτερη για ενα αμαξι σαν το παντα η το πεζο?
-
να μου πειτε και κανα καλο ονομα αντιπροσωπειας εδω πανω παιδες αν ξερετε...και φιατ και πεζω...μην παω σαν το σκυλι στο αμπελι...
-
Σαφώς και το 208 είναι σούπερ μίνι ενώ το Πάντα μίνι.... με το ζόρι.
To ότι βρίσκεις το πάντα όμορφο.... εσύ ό,τι πεις.... -
Αν δε σε πειραζει που αλλαζει το μοντελο σε λιγο, παρε ενα λεον 1,2 tsi copa και εισαι αρχων!
http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Edition&edition_id=7581 -
αν ειναι βενζινη, γιατι να δωσεις τα ευρω σου τσαμπα και δεν παιρνεις ενα μεταχειρισμενο τριετιας στην μιση τιμη;;
-
Επειδη προφανως θελει καινουριο!
Sent from my Neo V using Tapatalk.
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
καταναλωση μεγαλυτερη εχει ομως ως βαρυτερο αμαξι που ειναι,1.6 κυβικα επομενως σε ολα τα εξοδα παραπανω...λογικα ακριβοτερα σερβις...λογικα ακριβοτερα ανταλλακτικα...δεν βλεπω να ενδιαφερομαι γι αυτο
πειτε μου κατι,ποια τιμη θεωρειτε λογικοτερη για ενα αμαξι σαν το παντα η το πεζο?
...αγαπητε, εσυ εχεις το μαχαιρι και το καρπουζι...Παρα ταυτα, οταν σε ενα αυτοκινητιστικο Forum, ανοιγεις ενα τοπικο, και ζητας γνωμες-αποψεις-προτασεις, το να 'σβηνεις' αυτοματως καποιες απο αυτες με συνοπτικες διαδικασιες χωρις -απο τα λεγομενα σου τουλαχιστον- να αιτιολογεις ή να γνωριζεις εαν οντως ισχυουν τα οσα λες, ειναι αν μη τι αλλο, αντιφατικο, και στην τελικη περα απο το να μην σε βοηθαει τελικα αυτη η διαδικασια, ευκολα μπορει να μπερδεψει/αποτρεψει χρηστες που εχουν υποψιν τους καποιες πληροφοριες/αποψεις, στο να τις εκφερουν.
Γνωριζεις σιγουρα οτι η C4 Ηdi 90, εχει μεγαλυτερη καταναλωση (απο το Panda 75 multijet να υποθεσω, γιατι απο το 208 vti 82 εχει σιγουρα χαμηλοτερη, περα απο το φθηνοτερο καυσιμο...) , επειδη ειναι βαρυτερο αμαξι, και επισης οτι εχει ακριβοτερα σερβις? (η μεγαλυτερη εγγυση συγκριτικα που εχει, δεν μετραει δηλαδη?)
Δεν εχω δυστυχως καποια αποτελεσματα μετρησεων απο δοκιμη σε Ελληνικο περιοδικο, εντελως ενδεικτικα σου παραθετω καποιες μετρησεις κατοχων που αναγραφονται σε Γερμανικη ιστοσελιδα:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
(Το στατιστικο δειγμα των Panda 75 diesel, δεν ειναι αρκουντως ποσοτικο και ποιοτικο, απλως ενδεικτικο, ξαναλεω)
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2
(εδω αντιστοιχα το δειγμα ειναι αρκουντως ικανοποιητικο νομιζω, και η μεση καταναλωση καθε αλλο παρα υψηλη...)
Τελος, παροτι σε γενικες γραμμες ισχυει οτι μεγαλυτερο-βαρυτερο αυτοκινητο θα καταναλωνει συνηθως περισσοτερο, θα πρεπει να λαβεις υποψιν σου, οτι τον ρολο του παιζει και ο εκαστοτε κινητηρας. Στην περιπτωση του citroen εχουμε εναν μεγαλυτερο σε κυβικα diesel με σαφως υψηλοτερη ροπη, και ολα τα τεχνολογικα μεσα διαθεσιμα, για την ελαχιστη δυνατη καταναλωση. Επισης παιζει ρολο η κλιμακωση των σχεσεων, αλλα και η συνολικη αεροδυναμικη αντισταση του εκαστοτε μοντελου. Ειδικα για το τελευταιο, ειναι πασιφανες οτι το C4 Υπερτερει.
Κλεινοντας, να αναφερω τα στανταρ 5 χρονια εγγυησης της Citroen, και φυσικα το γεγονος οτι με το ιδιο αρχικο Budget, και
πολυ μικρες διαφορες -κατα την γνωμη μου- σε επιπεδο κοστους συντηρησης σε σχεση με τα δυο μοντελα που λες, αγοραζεις αυτοκινητο επομενης κατηγοριας. Αυτο απο μονο του ειναι ενας λογος να το προτιμησεις, ποσο μαλλον δε οταν συνδυαζεται με εναν εξαιρετικο diesel κινητηρα, σε ενα συγχρονο, φρεσκο, αμαξωμα, με βασικη προτεραιοτητα την ανεση μετακινησης.Στην τελευταια σου ερωτηση, θεωρω οτι η τιμολογηση της Peugeot ειναι πιο ρεαλιστικη, αλλα θα προσθεσω οτι οι νεες τιμολογησεις της Ελληνικης εισαγωγικης εταιρειας, ειδικα στα Panda trekking και 4χ4 ειναι εξισου πλεον ρεαλιστικες. Δεν ξερω εαν κατι αντιστοιχο εχει περασει και στα δικινητα Panda...
-
κατατοπιστικοτατο το ποστ...και ευχαριστω πραγματικα για το ενδιαφερον σας...πιθανον να το δω και το σιτροεν...παντως η εμφανιση του δεν με ενθουσιαζει μπορω να πω ..ενω ειναι και λιγο πιο παλιο απο τα αλλα αμαξακια
παντως σημερα μετα απο τοση προπαγανδα,προσθεσα και το toyota diesel,το κουβαδακι της ιαπωνιας,πες πες με πεισανε...ωστοσο δεν θα το παρω σε μεταλλικο χρωμα και χωρις esp μπας και ριξω λιγο την τιμη που ειναι στα ουρανια
αληθεια το esp μπαινει μετα?
-
Είναι προτιμότερο να πάρεις αυτοκίνητο με ESP και να μη σου χρειαστεί ποτέ παρά χωρίς ESP και να το χρειαστείς μία φορά.
Η μία φορά που θα σου χρειαστεί φτάνει για να βγάλει τα λεφτά του εκεί που διατίθεται εξτρά. -
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
κατατοπιστικοτατο το ποστ...και ευχαριστω πραγματικα για το ενδιαφερον σας...πιθανον να το δω και το σιτροεν...παντως η εμφανιση του δεν με ενθουσιαζει μπορω να πω ..ενω ειναι και λιγο πιο παλιο απο τα αλλα αμαξακιαπαντως σημερα μετα απο τοση προπαγανδα,προσθεσα και το toyota diesel,το κουβαδακι της ιαπωνιας,πες πες με πεισανε...ωστοσο δεν θα το παρω σε μεταλλικο χρωμα και χωρις esp μπας και ριξω λιγο την τιμη που ειναι στα ουρανια
αληθεια το esp μπαινει μετα?
οχι δεν μπαινει απο οτι ξερω, εκτος αν στο δωσουν γραμμενο. Υπαρχει μηχανακι που το προμοιωνει με αμφιβολλα αποτελεσματα ομως (racelogic αν θυμαμαι καλα) που κοβει κανα 500-αρικο + τοποθετηση
Μην παρεις χωρις εσπ, απο του χρονου θα ειναι υποχρεωτικο.
Παντως το ΚΙΑ diesel ειναι V/M
-
το σκεπτικο ειναι σωστο το εχω σκεφτει και εγω με αεροσακους κτλ..αλλα βαζε βαζε φυγαμε πολυ ψηλα...δεν μπορω να δωσω πανω απο 13 χιλιαδες για αυτοκινητο
οποτε το γιαρις μονο αν κανουν πολυ καλη προσφορα(σιγα μην κανουν)
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
το σκεπτικο ειναι σωστο το εχω σκεφτει και εγω με αεροσακους κτλ..αλλα βαζε βαζε φυγαμε πολυ ψηλα...δεν μπορω να δωσω πανω απο 13 χιλιαδες για αυτοκινητοοποτε το γιαρις μονο αν κανουν πολυ καλη προσφορα(σιγα μην κανουν)
Αμα δεν καιγεσαι να το παρεις σημερα-αυριο, περιμενε καρτερικα κοντα στις τελευταιες μερες του χρονου. Παραδοσιακα για να κλεισουν τα καλυτερα δυνατα νουμερα πωλησεων στο ετος, -και σε συνδυασμο με τυχον στοκ που μπορει να εχουν ξεμεινει-, θα κανουν καλυτερες τιμες.
Ενα 1400αρι diesel Υaris νομιζω ειναι εξαιρετικη περιπτωση, και με λιγη υπομονη και τυχη, εχω την αισθηση οτι μπορεις να το βρεις με ESP και καλο εξοπλισμο, στα 13,500ευρω περιπου.
Γενικοτερα επειδη επεσε στα χερια μου ενα εταιρικο, βενζινη βεβαια, διεπιστωσα πολυ καλους χωρους για την κατηγορια, και πολυ καλη ποιοτητα κατασκευης, αν και σχεδιαση-εργονομια κατα τα γνωστα Ιαπωνικα προτυπα.
Επισης εξαιρετικη ανεση και χαμηλα επιπεδα θορυβου κυλισης, ολα αυτα με την βασικη διασταση σιδερενιων τροχων...Ηδη εδω υπαρχει ενα παραδειγμα, με μηδενικα χλμ σε καλη προσφορα...Παρομοιες μπορει να βρεις μεχρι τα τελη του ετους...
-
για μετα τις 15 νοεμβρη το εχω να το παρω...αλλα δεν εχω προβλημα να το κλεισω και ενα μηνα μετα..πολυ χρησιμη η συμβουλη σου...
αν παω ομως ξερω γω 15 δεκεμβρη για προσφορα,θα το φερουν ή θα με πουνε του χρονου ,που ειναι μπερδεμα?
τελος παντων θα το δουμε και αυτο..σημαντικο να ειναι ετοιμοπαραδοτα...πες μου κατι αλλο...το μεταλλικο χρωμα το θεωρεις υπεραπαραιτητο?
καλη η προσφορα,,αν και ειναι κατω
-
Ο χρήστης ELEAZAR έγραψε:
...πες μου κατι αλλο...το μεταλλικο χρωμα το θεωρεις υπεραπαραιτητο?...
Aυτο ειναι καθαρα δικο σου θεμα...Εαν εσενα σε καλυπτει/σου αρεσει/δεν σε νοιαζει, το λευκο πχ εμενα μου περισσευει.
Εαν θες την αποψη μου παντως, το μεταλλικο χρωμα γενικοτερα ειναι συνηθως πιο ανθεκτικο στο περασμα του χρονου, ειδικα εαν δεν υπαρχει γκαραζ/πυλωτη, και το τρωει πχ ο ηλιος τις ζεστες καλοκαιρινες μερες. Παροτι σιγουρα η τεχνολογια εχει προχωρησει, και ακομα και τα παστελ χρωματα ειναι πιο ανθεκτικα, εφοσον πχ εμφανισιακα δεν μου αρεσε το λευκο σε συγκεκριμενο μοντελο, θα διαλεγα καποιο μεταλλικο. Εαν μου αρεσε σε λευκο, θα το επαιρνα ετσι, αλλα ενδεχομενως να το επελεγα, σε περλε αν υπηρχε, δηλαδη θα το πληρωνα εξτρα... Αλλα θα γυαλιζε το ιδιο μετα απο χρονια...
Εν τελη προκειται για κατι που θα εχεις οπως ανεφερες για τουλαχιστον 5 χρονια, δεν ψωνιζεις ενα πουκαμισο. Δηλαδη τα 400ευρω -ποσο κανει στο Toyota το μεταλλικο?-, ειδικα σε καποιες περιπτωσεις που καποια μεταλλικα χρωματα αναβαθμιζουν το εκαστοτε μοντελο εμφανισιακα, (δες πχ το yaris σε γκρι-ποντικι μεταλλικο, με τις εξτρα βεβαια σκουροχρωμες ζαντες... ) προσωπικα δεν θα τα τσιγγουνευομουν.
Εαν δεν μπορουσα να φτασω σε αυτο το Budget θα κοιταζα κατι αλλο. Οχι εντελως ξεβρακωτο, (να μην βαζω ESP, και ουτε μεταλλικο χρωμα ακομα και εαν πχ μου αρεσει καποιο) αλλα ουτε και με εξτρα που φτανουν σχεδον την μιση αξια του αυτοκινητου. Υπαρχει και η ενδιαμεση λυση... -
Το μεταλλικο γιατι να ειναι απαραιτητο; Αν σ'αρεσει το κανονικο τοτε τελειωσε.
Με αποσυρσεις δεν ξερω τι θα γινεται μονο αν καθυστερησεις την παραγγελια. Ισχυει το μετρο και για του χρονου;
Τελική ευθεία,τον άλλο μήνα ξυρίζουν τον γαμπρο..Ακούω.