-
Αγαπητοί φίλοι, καλησπέρα!
Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα πιθανές πληροφορίες και αντίστοιχη εμπειρία για προβλήματα σε DSG7. Έχω ένα VW Passat TSI Bluemotion DSG7 2011, (για λίγο ακόμη εντός διετούς εγγύησης) που μου παρουσιάζει προβλήματα:
-
Συνεχής κροταλισμός κατά την πορεία του αυτοκινήτου -που η εταιρεία επιμένει ότι είναι φυσιολογικός και τον κάνει το DSG. Θυμίζει παλιά αυτοκίνητα που τρίζουν ή έχουν πρόβλημα με την εξάτμιση...
-
Δυσκολία στην αλλαγή των ταχυτήτων (κυρίως 1ης-3ης σχέσης). Προβληματική μετάβαση από τη μία στην άλλη με θόρυβο, απότομα ξαφνικά τινάγματα σε χαμηλή ταχύτητα, που δίνουν την αίσθηση να χάνεται ελαφρώς η ευστάθεια και νομίζεις ότι δεν έχεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου, αίσθηση αναπήδησης σε ελαφρώς ανωφερές οδόστρωμα.
-
Διαρκή προβλήματα με το Start & Stop -συχνά πυκνά δε λειτουργεί και κάποιες λίγες από τις πολλές φορές που δε λειτουργεί θυμάται να βγάλει μήνυμα λάθους στην οθόνη… Γνωρίζω ότι χρειάζεται κάποιος χρόνος, για να ενεργοποιηθεί, και δεν απαιτώ να λειτουργήσει στο πρώτο φανάρι που σταματώ…
-
Άναψε και πάλι η λυχνία του κινητήρα (engine check). Την πρώτη φορά στους εννιά μήνες και τώρα στους είκοσι ένα. Κάποιες μέρες χωρίς αυτοκίνητο -δύο την πρώτη μεγάλη φορά και τέσσερεις τη δεύτερη, γιατί μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο. Χειροκίνητο αυτοκίνητο αντικατάστασης θα βρισκόταν, αυτόματο όμως όχι. Όταν η εταιρεία δεν καλύπτει τους πελάτες της για προβλήματα που προκαλούν δικά της ελαττωματικά προϊόντα, θα μείωνε τη δυσαρέσκεια αν εξασφάλιζε ένα αυτόματο αυτοκίνητο, εφόσον εμπορεύεται πολλά από αυτά. Ως υπεύθυνος της εταιρείας θα παρείχα ενοικιασμένο αυτόματο αυτοκίνητο, για να περιόριζα τη δυσαρέσκεια αγανακτισμένων πελατών και να ξανακέρδιζα την εμπιστοσύνη τους -το ζήτησα από την εταιρεία, αλλά το αίτημά μου δεν ικανοποιήθηκε. Πιστεύω ότι είναι η καλύτερη διαφήμιση για μια εταιρεία να έχει ικανοποιημένους πελάτες, που θα πουν θετικά σχόλια και θα αυξήσουν τις πωλήσεις σου. Θα γίνουν και πάλι επισκευές σε φισάκια καλωδίωσης και αναβαθμίσεις…
-
Αύριο τι;
-
Σκέφτομαι να μπω σε νομική διαδικασία για αντικατάσταση με καινούργιο -αν και έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου στην αξιοπιστία της εταιρείας και θα επιθυμούσα επιστροφή των χρημάτων (αναστροφή πώλησης)… Ο λόγος είναι ότι ενώ διάβασα (εκ των υστέρων, ψάχνοντας να βρω πληροφορίες) πως είχε πολλά προβλήματα το DSG6, τελικά η βελτιωμένη και πολυδιαφημισμένη έκδοση του DSG7, διαπίστωσα εκ πείρας ότι επίσης έχει πολλαπλά προβλήματα.
-
Με ενημέρωσαν ότι θα μου αλλάξουν τον πολύδισκο και επίσης κάτι φισάκια στην καλωδίωση -είναι ακόμη στο συνεργείο. Είκοσι ένα μήνες που οδηγώ το αυτοκίνητο αισθάνομαι ότι δεν πηγαίνει καλά -απλώς τελευταία τα προβλήματα ήταν πολλά και μαζεμένα…
Έχω διαβάσει για πάρα πολλά προβλήματα με το DSG7 παγκοσμίως (Κίνα, Αμερική, Γαλλία, Σαουδική Αραβία, Ινδία, Λίβανο…), για επεκτάσεις της εγγύησης, για ανακλήσεις μοντέλων και πολύ προβληματισμό… Θα ήθελα τη γνώμη, τις συμβουλές και πιθανές αντίστοιχες ή άλλες εμπειρίες!
-
-
Αγαπητοί φίλοι, καλησπέρα!
Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα πιθανές πληροφορίες και αντίστοιχη εμπειρία για προβλήματα σε DSG7. Έχω ένα VW Passat TSI Bluemotion DSG7 2011, (για λίγο ακόμη εντός διετούς εγγύησης) που μου παρουσιάζει προβλήματα:
-
Συνεχής κροταλισμός κατά την πορεία του αυτοκινήτου -που η εταιρεία επιμένει ότι είναι φυσιολογικός και τον κάνει το DSG. Θυμίζει παλιά αυτοκίνητα που τρίζουν ή έχουν πρόβλημα με την εξάτμιση...
-
Δυσκολία στην αλλαγή των ταχυτήτων (κυρίως 1ης-3ης σχέσης). Προβληματική μετάβαση από τη μία στην άλλη με θόρυβο, απότομα ξαφνικά τινάγματα σε χαμηλή ταχύτητα, που δίνουν την αίσθηση να χάνεται ελαφρώς η ευστάθεια και νομίζεις ότι δεν έχεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου, αίσθηση αναπήδησης σε ελαφρώς ανωφερές οδόστρωμα.
-
Διαρκή προβλήματα με το Start & Stop -συχνά πυκνά δε λειτουργεί και κάποιες λίγες από τις πολλές φορές που δε λειτουργεί θυμάται να βγάλει μήνυμα λάθους στην οθόνη… Γνωρίζω ότι χρειάζεται κάποιος χρόνος, για να ενεργοποιηθεί, και δεν απαιτώ να λειτουργήσει στο πρώτο φανάρι που σταματώ…
-
Άναψε και πάλι η λυχνία του κινητήρα (engine check). Την πρώτη φορά στους εννιά μήνες και τώρα στους είκοσι ένα. Κάποιες μέρες χωρίς αυτοκίνητο -δύο την πρώτη μεγάλη φορά και τέσσερεις τη δεύτερη, γιατί μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο. Χειροκίνητο αυτοκίνητο αντικατάστασης θα βρισκόταν, αυτόματο όμως όχι. Όταν η εταιρεία δεν καλύπτει τους πελάτες της για προβλήματα που προκαλούν δικά της ελαττωματικά προϊόντα, θα μείωνε τη δυσαρέσκεια αν εξασφάλιζε ένα αυτόματο αυτοκίνητο, εφόσον εμπορεύεται πολλά από αυτά. Ως υπεύθυνος της εταιρείας θα παρείχα ενοικιασμένο αυτόματο αυτοκίνητο, για να περιόριζα τη δυσαρέσκεια αγανακτισμένων πελατών και να ξανακέρδιζα την εμπιστοσύνη τους -το ζήτησα από την εταιρεία, αλλά το αίτημά μου δεν ικανοποιήθηκε. Πιστεύω ότι είναι η καλύτερη διαφήμιση για μια εταιρεία να έχει ικανοποιημένους πελάτες, που θα πουν θετικά σχόλια και θα αυξήσουν τις πωλήσεις σου. Θα γίνουν και πάλι επισκευές σε φισάκια καλωδίωσης και αναβαθμίσεις…
-
Αύριο τι;
-
Σκέφτομαι να μπω σε νομική διαδικασία για αντικατάσταση με καινούργιο -αν και έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου στην αξιοπιστία της εταιρείας και θα επιθυμούσα επιστροφή των χρημάτων (αναστροφή πώλησης)… Ο λόγος είναι ότι ενώ διάβασα (εκ των υστέρων, ψάχνοντας να βρω πληροφορίες) πως είχε πολλά προβλήματα το DSG6, τελικά η βελτιωμένη και πολυδιαφημισμένη έκδοση του DSG7, διαπίστωσα εκ πείρας ότι επίσης έχει πολλαπλά προβλήματα.
-
Με ενημέρωσαν ότι θα μου αλλάξουν τον πολύδισκο και επίσης κάτι φισάκια στην καλωδίωση -είναι ακόμη στο συνεργείο. Είκοσι ένα μήνες που οδηγώ το αυτοκίνητο αισθάνομαι ότι δεν πηγαίνει καλά -απλώς τελευταία τα προβλήματα ήταν πολλά και μαζεμένα…
Έχω διαβάσει για πάρα πολλά προβλήματα με το DSG7 παγκοσμίως (Κίνα, Αμερική, Γαλλία, Σαουδική Αραβία, Ινδία, Λίβανο…), για επεκτάσεις της εγγύησης, για ανακλήσεις μοντέλων και πολύ προβληματισμό… Θα ήθελα τη γνώμη, τις συμβουλές και πιθανές αντίστοιχες ή άλλες εμπειρίες!
-
-
Αγαπητοί φίλοι, καλησπέρα!
Είμαι νέο μέλος και θα ήθελα πιθανές πληροφορίες και αντίστοιχη εμπειρία για προβλήματα σε DSG7. Έχω ένα VW Passat TSI Bluemotion DSG7 2011, (για λίγο ακόμη εντός διετούς εγγύησης) που μου παρουσιάζει προβλήματα:
-
Συνεχής κροταλισμός κατά την πορεία του αυτοκινήτου -που η εταιρεία επιμένει ότι είναι φυσιολογικός και τον κάνει το DSG. Θυμίζει παλιά αυτοκίνητα που τρίζουν ή έχουν πρόβλημα με την εξάτμιση...
-
Δυσκολία στην αλλαγή των ταχυτήτων (κυρίως 1ης-3ης σχέσης). Προβληματική μετάβαση από τη μία στην άλλη με θόρυβο, απότομα ξαφνικά τινάγματα σε χαμηλή ταχύτητα, που δίνουν την αίσθηση να χάνεται ελαφρώς η ευστάθεια και νομίζεις ότι δεν έχεις τον έλεγχο του αυτοκινήτου, αίσθηση αναπήδησης σε ελαφρώς ανωφερές οδόστρωμα.
-
Διαρκή προβλήματα με το Start & Stop -συχνά πυκνά δε λειτουργεί και κάποιες λίγες από τις πολλές φορές που δε λειτουργεί θυμάται να βγάλει μήνυμα λάθους στην οθόνη… Γνωρίζω ότι χρειάζεται κάποιος χρόνος, για να ενεργοποιηθεί, και δεν απαιτώ να λειτουργήσει στο πρώτο φανάρι που σταματώ…
-
Άναψε και πάλι η λυχνία του κινητήρα (engine check). Την πρώτη φορά στους εννιά μήνες και τώρα στους είκοσι ένα. Κάποιες μέρες χωρίς αυτοκίνητο -δύο την πρώτη μεγάλη φορά και τέσσερεις τη δεύτερη, γιατί μεσολαβούσε Σαββατοκύριακο. Χειροκίνητο αυτοκίνητο αντικατάστασης θα βρισκόταν, αυτόματο όμως όχι. Όταν η εταιρεία δεν καλύπτει τους πελάτες της για προβλήματα που προκαλούν δικά της ελαττωματικά προϊόντα, θα μείωνε τη δυσαρέσκεια αν εξασφάλιζε ένα αυτόματο αυτοκίνητο, εφόσον εμπορεύεται πολλά από αυτά. Ως υπεύθυνος της εταιρείας θα παρείχα ενοικιασμένο αυτόματο αυτοκίνητο, για να περιόριζα τη δυσαρέσκεια αγανακτισμένων πελατών και να ξανακέρδιζα την εμπιστοσύνη τους -το ζήτησα από την εταιρεία, αλλά το αίτημά μου δεν ικανοποιήθηκε. Πιστεύω ότι είναι η καλύτερη διαφήμιση για μια εταιρεία να έχει ικανοποιημένους πελάτες, που θα πουν θετικά σχόλια και θα αυξήσουν τις πωλήσεις σου. Θα γίνουν και πάλι επισκευές σε φισάκια καλωδίωσης και αναβαθμίσεις…
-
Αύριο τι;
-
Σκέφτομαι να μπω σε νομική διαδικασία για αντικατάσταση με καινούργιο -αν και έχω χάσει την εμπιστοσύνη μου στην αξιοπιστία της εταιρείας και θα επιθυμούσα επιστροφή των χρημάτων (αναστροφή πώλησης)… Ο λόγος είναι ότι ενώ διάβασα (εκ των υστέρων, ψάχνοντας να βρω πληροφορίες) πως είχε πολλά προβλήματα το DSG6, τελικά η βελτιωμένη και πολυδιαφημισμένη έκδοση του DSG7, διαπίστωσα εκ πείρας ότι επίσης έχει πολλαπλά προβλήματα.
-
Με ενημέρωσαν ότι θα μου αλλάξουν τον πολύδισκο και επίσης κάτι φισάκια στην καλωδίωση -είναι ακόμη στο συνεργείο. Είκοσι ένα μήνες που οδηγώ το αυτοκίνητο αισθάνομαι ότι δεν πηγαίνει καλά -απλώς τελευταία τα προβλήματα ήταν πολλά και μαζεμένα…
Έχω διαβάσει για πάρα πολλά προβλήματα με το DSG7 παγκοσμίως (Κίνα, Αμερική, Γαλλία, Σαουδική Αραβία, Ινδία, Λίβανο…), για επεκτάσεις της εγγύησης, για ανακλήσεις μοντέλων και πολύ προβληματισμό… Θα ήθελα τη γνώμη, τις συμβουλές και πιθανές αντίστοιχες ή άλλες εμπειρίες!
-
-
Συγνώμη που θα το πώ έτσι ωμά,αλλά... μη περιμένεις να κερδίσεις κάτι....όσο και να τραβηχτείς νομικώς!!!
υγ.ούτε ο πρώτος είσαι,ούτε ο τελευταίος...δυστυχώς....τί θέλετε και μπλέκεστε με VW;...νυσάφι πια.......
-
Ευχαριστώ για την απάντηση! Είμαι υπέρμαχος του ρεαλισμού και σε καταλαβαίνω... Θα ήθελα την εμπειρία όσων το έχουν δοκιμάσει ή άλλες σκέψεις!
-
Ακίνητοποίηση του οχήματος, τεχνική έκθεση απο πράγματογνώμονα κ ξεκινα την νομική διαδικασια με δικηγόρο. Όσο είσαι ακόμα εγγύηση. Προσοχή όταν πηγαίνεις αντιπροσωπεία για καταγραφή βλάβης, να προσεχείς αν γράφουν ακριβώς αυτο που τους περιγράφεις π.χ. Κροταλισμα κινητήρα ένα κινήσει κ όχι γενικότητες του τύπου γενικοσ ελεγχος κλπ. Επίσης στείλε κ ένα email Γερμανία με αντίγραφα των εντολών εργασίας κ απαίτησε αντικατάσταση. Αν καθυστερήσεις κ βγεις εκτός εγγύησης θα κάνουν τον κινέζο. Και στην αντιπροσωπεία να πας με το δικηγόρο σου απο δω κ πέρα. Με το καλο δεν καταλαβαίνουν.
-
By the way, όταν γράφεσαι σε ένα καινούργιο forum, κάνε τον κόπο να μελετήσεις 5-10λεπτά τη δομή του ώστε να βρεις που ταιριάζει το πρόβλημά σου. Π.χ. άνοιξες θέμα στον τομέα 'Ανακοινώσεις-Εκδηλώσεις' που είναι προφανές ότι δεν έχει καμία σχέση
-
εξαιρετικο κιβωτιο και πονεμενη ιστορια.
Ειμαι σιγουροσ οτι ξερεισ τι σημαινει κοστολογικα χαλασμενο DSG, και καταλαβαινω την ανησυχια σου.Εγω εδωσα το δικο μου-πουλησα-σκοτωσα - ενω ηταν τελειο αμαξι (ΤΤ 3.2) ακριβως γιατι στο κιβωτιο 'ακουγοταν' κατι, στα 70000 χλμ. και οι αλλαγες δεν ηταν τοσο 'διαφανεισ'. Εαν ο θορυβος ειναι φυσιολογικοσ δεν θα επρεπε να στο κανει απο την πρωτη μερα, και να το κανει σε ολα τα αυτοκινητα?...η μηπωσ ειναι φυσιολογικοσ ειδικα για το δικο σου αυτοκινητο μονο? (κουτο-πονηρο ειναι, αν το ισχυριστει η α-πεια)
Εναλλακτικα ισως ακομα μπορεισ να κανεις επεκταση εγγυησησ, να κερδισεισ χρονο, μεχρι να δεισ τι θα κανεισ ειτε τεχνικα ειτε νομικα.
Γιατι δεν τουσ ζητασ να πατε μαζι με το μηχανικο τους βολτα με παρομοιο αμαξι της εκθεσησ να δεισ αν κανουν αυτα τα κολπα?.....
Ηχογραφησε + Βιντεοσκοπησε και καντραν να φαινονται και οι αλλαγες ταχυτητων/ στροφες ταυτοχρονα, και στειλε το τους με μειλ και αναλυτικο κειμενο ωστε να εχεισ αποδειξεισ...ακι στα κεντρικα φερμανια. Καντο σε διαφορα στυλ οδηγησης. Κλειστο, ευθεια, ΕΟ , ανηφορα ακομη και μανουβρεσ οπισθεν σε ανηφορα-κατηφορα-ραμπα αν ειναι δυνατον. Κατεγραψε και τη συνομιλια και τα σχετικα με τον μηχανικο να το οδηγει να ακουσουμε τι λεει, αυτοσ και τα επιχειρηματα σασ εκατερωθεν. Παρε την αδεια του πρωτα για καταγραφη και να φαινεται η αποδοχη στην καμερα.
ανεβασε το στο U-tube kai Κανε και ενα λινκ εδω να δουμε-ακουσουμε και μειs.
Αναστροφη πωλησησ νομιζω ειναι 1 χρονοσ μετα την αγορα, γενικα, και μαλλον αυτο ισχυει και για τα αυτοκινητα.
Και ολα αυτα για ενα κιβωτιο που θεωρητικα ειναι το καλυτερο στον κοσμο για προσιτα οικονομικα αυτοκινητα. Το ιδιο κιβωτιο νομιζω εχει και η μπουγκατι αλλα εκει το κοστοσ ειναι χ 5...
-
Δεν βλεπω κανα προβλημα . Vw πηρες
-
Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις! Lokatzi έχεις δίκιο για το ότι έβαλα το θέμα σε λάθος ενότητα... Η αλήθεια είναι ότι για αλλού το προόριζα, αλλά έπαθε εμπλοκή ο υπολογιστής καθώς το ανέβαζα... Αν μπορεί κάποιος διαχειριστής να το αλλάξει, θα διευκόλυνε -εγώ το δοκίμασα και δεν μπορώ. Ετοιμάζομαι να επικοινωνήσω ηλεκτρονικά με Γερμανία και να στείλω στοιχεία. Θα ενημερώνω, όταν έχω νέα!
-
Ο χρήστης georgetype έγραψε:
[b][color=#0000FF]Ετοιμάζομαι να επικοινωνήσω ηλεκτρονικά με Γερμανία και να στείλω στοιχεία. Θα ενημερώνω, όταν έχω νέα!Το πιθανότερο, είναι να λάβεις 'τυποποιημένη ' απάντηση :
Το έχω 'δει το έργο' απο τη ΜB Γερμανίας, και μάλιστα για αυτοκίνητο που πληρώθηκε-παραλήφθηκε προσωπικά απο το ίδιο το εργοστάσιό τους!
Καλή τύχη και ενημέρωνέ μας! -
Για το check engine τι σου είπαν? γιατί άναψε? Για το κιβώτιο κυνήγα το για αντικατάσταση μέχρι να λήξει η εγγύηση όπωσδήποτε γιατί μετά http://www.youtube.com/watch?v=c1ZHh-xuf24
-
Ευχαριστώ για την ευχή! Τελικά τι έγινε, όταν ενημερώθηκε η αντιπροσωπία στην Ελλάδα; Υπήρχε αποτέλεσμα ή να υποθέσω ό,τι συνήθως συμβαίνει;
[list=]Το πιθανότερο, είναι να λάβεις 'τυποποιημένη ' απάντηση : Το έχω 'δει το έργο' απο τη ΜB Γερμανίας, και μάλιστα για αυτοκίνητο που πληρώθηκε-παραλήφθηκε προσωπικά απο το ίδιο το εργοστάσιό τους!
[/list]
Για το check engine, μου είπαν ότι θα αλλάξουν κάτι φισάκια... Περιμένω να μου απαντήσουν εγγράφως για τις εργασίες που έγιναν, οπότε θα επανέλθω. -
Επειδή η περίπτωσή μου ήταν 'εκτός εγγυήσεως', πράγματι η ελληνική αντιπροσωπεία-εισαγωγέας, επικοινώνησε 20 ημέρες μετά για να μου οτι ενημερώθηκαν απο την ΜΒ, αλλά δεν μπορούν να κάνουν τίποτε 'δωρεάν'.
Οπότε, αφού το πρόβλημα δεν αφορούσε ακινησία, αλλά κακή ¨συναρμογή'-αστοχία, το άφησα έτσι. Σημασία δεν μου έδωσαν, σημασία δεν τους ξαναδίνω. Και -ως εταιρία- τους ... 'διαφημίζω' πάντα! -
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
[b][color=#0000FF]Ετοιμάζομαι να επικοινωνήσω ηλεκτρονικά με Γερμανία και να στείλω στοιχεία. Θα ενημερώνω, όταν έχω νέα!
Το πιθανότερο, είναι να λάβεις 'τυποποιημένη ' απάντηση :
Το έχω 'δει το έργο' απο τη ΜB Γερμανίας, και μάλιστα για αυτοκίνητο που πληρώθηκε-παραλήφθηκε προσωπικά απο το ίδιο το εργοστάσιό τους!
Καλή τύχη και ενημέρωνέ μας!Το πιο πιθανο είναι να τα ρίξουν στην ελληνική αντιπροσωπεία. Γί αυτο συμβουλεψου δικηγόρο, δες τι σε συμφέρει οικονομικά κ ξεκινα τη νομική οδό. Αλλιώς θα περάσει η εγγύηση κ θα έχεις ένα καινούριο αμάξι δυσλειτουργικό κ μπακατελα. Μην τους χαρίζεσαι. Η πολλή ευγένεια βλάπτει. Εκτός αν στο έδωσαν τσάμπα!!!!!
-
Αγαπητοί φίλοι, καλησπέρα! Έχω, ήδη, παραλάβει το αυτοκίνητο από το συνεργείο:
α. με επισκευασμένο πολύδισκο,
β. επισκευή σε φισάκια G31 και G70 (αισθητήρες πολλαπλής εισαγωγής) -δεν είμαι τεχνικός και δεν ξέρω πόσο σοβαρή είναι η επισκευή. Αν κάποιος ξέρει κάτι περισσότερο, ας ενημερώσει. Πάντως από το συνεργείο είπαν πως δεν είναι συνηθισμένη βλάβη... Αυτός ήταν και ο λόγος, μου είπαν, που έβγαλε check engine.
γ. ελπίζω μετά την επισκευή να λειτουργήσει σωστά για μεγάλο διάστημα το start and stop, γιατί χαλάει συνέχεια...ELLTASO: Επειδή φτιάχτηκε, πλέον, δεν μπορώ να το βιντεοσκοπήσω και να κάνω ανάρτηση στο διαδίκτυο. Η πρώτη αίσθηση είναι πως είναι βελτιωμένο. Απλώς μου δίνει την αίσθηση ότι αλλάζει τις ταχύτητες σε πιο υψηλές στροφές και, μάλλον, καταναλώνει περισσότερο. Με πήρε τηλέφωνο και ο Προϊστάμενος του Τεχνικού Τμήματος της Kosmocar (πολύ θετικός άνθρωπος), γιατί απέστειλα μια επιστολή έντονης διαμαρτυρίας και με τα πολλά, μου πρότεινε δωρεάν διετή επέκταση εγγύησης. Ωστόσο, έχει κλονιστεί η εμπιστοσύνη μου στην εταιρεία και στην αξιοπιστία της ποιότητας κατασκευής του αυτοκινήτου και ανησυχώ για το αύριο... Οπότε και προσανατολίζομαι να διεκδικήσω δικαστικά αναστροφή αγοράς (δηλαδή τα χρήματά μου πίσω...), βάσει του άρθρου 547 του ΑΚ, όσο είμαι ακόμη μέσα στη διετία από την αγορά του -πράγμα που ορίζει το άρθρο 554 του ΑΚ - δυνατότητα αναστροφής της αγοράς εντός δύο χρόνων για κινητά αγαθά και πέντε χρόνων για ακίνητα.
-
Διάβασα με προσοχή όλα τα μήνυμα σας γιατί ενδιαφέρομαι πιθανών του χρόνου να αγορά αμαξιού όχι τέτοια μάρκα, αλλά με αυτόματο συμπλέκτη κλπ….. Κατανοώ την ψυχολογική σου κατάσταση και ότι κυριολεκτικά έδωσες ένα σωρό χρήματα σε μια πολύ δύσκολη οικονομική περίοδο και δεν είσαι ευχαριστημένος…..
Θα σε συμβούλευα να κάνεις κάποιο μακρινό ταξιδάκι και σε έντονες ανηφόρες (ανέβασμα κάποιο βουνό) και να είσαι προσεκτικός στον ήχο της μεταδόσεως της κίνησης και γενικά όλο τον θόρυβο….. Όμως θα πρέπει να κάνεις κάποια σχετικά αρκετά χιλιόμετρα ……
Όσο για την αναστροφή αγοράς….. τα να πω; εφ όσον έχεις αυτό το δικαίωμα (δεν είμαι νομικός) και δεν έχεις μείνει ευχαριστημένος με το αυτοκίνητο…..μπες σε αυτήν την διαδικασία. Και δεν ξέρω αν σε τέτοιες περιπτώσεις παίρνεις όλα τα χρήματα σου κλπ…..
Για αρχή δούλεψε το αρκετά, σε ανηφόρες κλπ…..και γράψε μας εντυπώσεις και καθώς τις ενέργειες σου…… -
Οκ! Εκτιμώ ότι φταίει το συγκεκριμένο DSG7 -όχι το δικό μου, αλλά η παρτίδα. Πιο πριν είχα το OPEL VECTRA σε αυτόματο και στα 11 χρόνια που το κράτησα ήταν πολύ καλό το αυτόματο κιβώτιο -αθάνατο. Άλλα προβλήματα είχε το αυτοκίνητο, αλλά το αυτόματο ήταν εξαιρετικό!
Θα το δοκιμάσω σε ανηφόρες -αν και το φοβάμαι λίγο, λόγω της κακής εμπειρίας που είχα πριν μου αλλάξουν πολύδισκο. Όσο για την αναστροφή αγοράς νομικά προβλέπεται -δεν παίρνεις όλο το ποσό, αλλά παίρνεις τόκους και λοιπά έξοδα, που μάλλον ισοσταθμίζεται το τίμημα... Στην πράξη, θα δείξει... Ωστόσο, εκτιμώ ότι η δυσφήμιση της εταιρείας και η απώλεια πιθανών μελλοντικών αγοραστών θα ζημιώσει περισσότερο την εταιρεία από ό,τι η ικανοποίηση του σύννομου αιτήματός μου. Θα το χειριστώ με το δικηγόρο. -
απο τη στιγμη που στο εφτιαξαν μεσα στην εγγυηση δωρεαν, μαλλον δεν τιθεται θεμα αναστροφης αγορας. Αυτο (αναστροφη)ισχυει μονο αν το προιον που πηρες δεν εχει τις ιδιοτητες που πρεπει. Για αυτο το λογο υπαρχουν οι εγγυησεις. Αν εσυ, δικαιως, δεν το εμπιστευεσαι πρεπει να το αποδειξεις γιατι και πως, οτι το αυτοκινητο εξακολουθει να ειναι ελαττωματικο και/η ανασφαλες. Σε περιπτωση που δεν κερδισεις τοτε θα εχεις χασει χρονο και χρημα και αγχος πολυ.
Κατα τη γνωμη μου, κανε επεκταση εγγυησης, αφου σου προσφερθηκε δωρεαν, και ει δυνατον για ολο το αμαξι, ( οχι μονο για το κιβωτιο ), δωστο σε μαντρα για να παρεις κατι που σε καλυπτει.
Παντως οταν δουλευει αυτο το κιβωτιο (ειχα το 6-αρι υγρου τυπου με τα λαδια) ειναι θαυμα....
-
Ο χρήστης georgetype έγραψε:
Ωστόσο, εκτιμώ ότι η δυσφήμιση της εταιρείας και η απώλεια πιθανών μελλοντικών αγοραστών θα ζημιώσει περισσότερο την εταιρεία από ό,τι η ικανοποίηση του σύννομου αιτήματός μου.Συγνωμη που θα το πω αλλα...χεστηκαν! Τετοιοι κολοσσοι στα μπαλακια τους και αν χασουν και εναν και δυο και δεκα πελατες
Αντικατάσταση αυτοκινήτου;_Πρόβλημα DSG7 VW Passat TSI 2011