-
γεια σας. προσφατα πηρα ενα Ibiza Top Gun (ετοιμοπαραδοτο απο τη Seat). αν εχετε διαβασει το τευχος #405 των 4τροχων, ολοι θα καταλαβατε περι τινος προκειται. το αμαξι ειναι 'βελτιωμενο' απο τη Seat Force. μεταξυ αλλων, εχει βαλει μια φιλτροχοανη που υποτιθεται ανεβαζει 14 ιππους, δηλαδη το Ibiza φτανει τους 115ιππους συνολικα. βεβαια μονο 115 δεν ειναι. γενικα η βελτιωση πιστευω ειναι αρκετα καλη σε θεματα κρατηματος και λιγακι αισθητικης αλλα στον κινητηρα τιποτα το ιδιαιτερο. δεν τραβαει οσο θα περιμενα
γενικα προτιμω ενα καλυτερο ετοιμο αμαξι απο ενα 'φτιαγμενο', ομως για διαφορους λογους αναγκαστηκα να παρω αυτο! δεν ξερω πολλα απο βελτιωσεις και τις φοβαμαι σχετικα! θα ηθελα να μου πειτε αν θα μπορουσα να ανεβασω λιγους ιππους με καποια μετατροπη, χωρις να πειραχτει η μηχανη!! ειναι αυτο εφικτο; 'η εστω, να γινουν οσο το δυνατον λιγοτερες επεμβασεις; ειμαι πολυ επιφυλακτικος γιατι φοβαμαι αρκετα για την αξιοπιστια του αυτοκινητου.
περιμενω απαντησεις σας
-
γεια σας. προσφατα πηρα ενα Ibiza Top Gun (ετοιμοπαραδοτο απο τη Seat). αν εχετε διαβασει το τευχος #405 των 4τροχων, ολοι θα καταλαβατε περι τινος προκειται. το αμαξι ειναι 'βελτιωμενο' απο τη Seat Force. μεταξυ αλλων, εχει βαλει μια φιλτροχοανη που υποτιθεται ανεβαζει 14 ιππους, δηλαδη το Ibiza φτανει τους 115ιππους συνολικα. βεβαια μονο 115 δεν ειναι. γενικα η βελτιωση πιστευω ειναι αρκετα καλη σε θεματα κρατηματος και λιγακι αισθητικης αλλα στον κινητηρα τιποτα το ιδιαιτερο. δεν τραβαει οσο θα περιμενα
γενικα προτιμω ενα καλυτερο ετοιμο αμαξι απο ενα 'φτιαγμενο', ομως για διαφορους λογους αναγκαστηκα να παρω αυτο! δεν ξερω πολλα απο βελτιωσεις και τις φοβαμαι σχετικα! θα ηθελα να μου πειτε αν θα μπορουσα να ανεβασω λιγους ιππους με καποια μετατροπη, χωρις να πειραχτει η μηχανη!! ειναι αυτο εφικτο; 'η εστω, να γινουν οσο το δυνατον λιγοτερες επεμβασεις; ειμαι πολυ επιφυλακτικος γιατι φοβαμαι αρκετα για την αξιοπιστια του αυτοκινητου.
περιμενω απαντησεις σας
-
γεια σας. προσφατα πηρα ενα Ibiza Top Gun (ετοιμοπαραδοτο απο τη Seat). αν εχετε διαβασει το τευχος #405 των 4τροχων, ολοι θα καταλαβατε περι τινος προκειται. το αμαξι ειναι 'βελτιωμενο' απο τη Seat Force. μεταξυ αλλων, εχει βαλει μια φιλτροχοανη που υποτιθεται ανεβαζει 14 ιππους, δηλαδη το Ibiza φτανει τους 115ιππους συνολικα. βεβαια μονο 115 δεν ειναι. γενικα η βελτιωση πιστευω ειναι αρκετα καλη σε θεματα κρατηματος και λιγακι αισθητικης αλλα στον κινητηρα τιποτα το ιδιαιτερο. δεν τραβαει οσο θα περιμενα
γενικα προτιμω ενα καλυτερο ετοιμο αμαξι απο ενα 'φτιαγμενο', ομως για διαφορους λογους αναγκαστηκα να παρω αυτο! δεν ξερω πολλα απο βελτιωσεις και τις φοβαμαι σχετικα! θα ηθελα να μου πειτε αν θα μπορουσα να ανεβασω λιγους ιππους με καποια μετατροπη, χωρις να πειραχτει η μηχανη!! ειναι αυτο εφικτο; 'η εστω, να γινουν οσο το δυνατον λιγοτερες επεμβασεις; ειμαι πολυ επιφυλακτικος γιατι φοβαμαι αρκετα για την αξιοπιστια του αυτοκινητου.
περιμενω απαντησεις σας
-
Τα βασικά που δεν επηρρεάζουν την αξιοπιστία εχουν ήδη γίνει από τη seat. Εκτός από την εξάτμιση. Μια καινούργια εξάτμιση από μπροστά μέχρι πίσω θα σου δώσει λίγους ίππους ακόμα, αλλά χωρίς εκκεντροφόρους,ροϊκή και νέο πρόγραμμα δεν θα φτάσεις την ιπποδύναμη που ήθελες. Ένα σετάκι πάντως ήπιων εκκεντροφόρων και μια ροϊκή θα σου δώσουν πάνω από 10 ίππους χωρίς τίμημα στην αξιοπιστία. Θα χάσεις όμως την εγγύηση. Κάνε ένα τηλέφωνο σε γνωστούς βελτιωτές του μοτέρ σου και ρώτα. πχ μπουλέκος.
-
καλως τον , καλοριζικο το αμαξι σου . εχεις πολλες επιλογες , αυτα τα αμαξια βελτιωνονται πολυ , για αρχη βαλε μια εξατμηση καλη ανοξιδοτη απο την αρχη μεχρι το τελος , βαλε χταποδι αλλο ανοξιδιτο αν δεν σε ενοχλει ο θορηβος ασε μονο τον καταλητη και το τελικο καζανακι , . φιλτρο καλο εχει ειναι βαρελακι της bmc αυτο τα αμαξι εχει πραγματα πολλα απο τη μανα του , μετα πιστευω αν δε σου φτανουν τα αλογα που θα παρεις απο την εξατμιση , ειναι να το τουρμπισεις , 1400 ειναι το αμαξι και βγαζει 115 αλογα δεν σου φτανουν, η γνωμη μου ειναι οτι αυτο το αμαξι για να γινει τζι τζι θελει ενα καλο συστημα αποληξης οπως σου αναφερα παραπανω , 120-125 θα παει σιγουρα και μετα αν εχεις λ7 βαζεις και μια καλη αναρτηση και εισαι αρχοντας , ολα τα εχει το τοπ γκαν δυναμη για τα κιβηκα του πολυ ομορφο ειναι εξωτερικα και εσωτερικα ηχοσυστημα εχει (εφοσον ειναι το ice) τι αλλο θες?
-
Βασικά διαφωνώ με τα παραπάνω, το αυτοκίνητο βγάζει σχεδόν 100 ίππους στου τροχούς και με ένα φούλ σύστημα εξάτμισης, χταπόδι-τελικό, θα πάρεις το πολύ 2-3 ίππους ακόμη. Εκει τερματίζει και η αξιοόπιστη βελτίωση του συγκεκριμένου κινητήρα, άν θές παραπάνω πούλα το όσο είναι καινούριο και πάρε ένα FR να ησυχάσεις για αρκετό καιρό.
-
koita to amaksi to pire o pateras mou kai de mou epairne to FR me tipota logo taxytitas
-
Εγω πιστευω οτι με ένα προγραμματακι ισως ξυπνησει στο επιπεδο που το θες με κοστος 400-500 ευρω.
-
Το αυτοκίνητο έχει πρόγραμμα Revo και όχι μόνο το βαρελάκι. 115 ίππους δεν βγάζει ,αλλά έχει κυρίως βελτιωμένη ροπή σε σχέση με το 101Ps. Μόνο εξάτμιση μπορείς να βάλεις, δεν τουρμπίζεται αξιόπιστα ,και για να γίνει αξιόπιστο τούρμπισμα θέλεις τουλάχιστον 7000ευρώ( στην τιμή περιλαμβάνονται φρένα και πολλά άλλα απαραίτητα για τέτοιου είδους μετατροπές). Μπορείς να βάλεις με 200 ευρώ αυτό που διαφημίζουν για την καλύτερη απόκριση του γκαζιού, θα σου φτιάξει την διάθεση, δεν κερδίζεις όμως σε ιπποδύναμη. Με λίγα λόγια μόνο με β' σταδίου μετατροπές θα καταφέρεις κάτι, αλλά δεν συνίσταται, θέλει πολύ ψάξιμο. με πρώτου σταδίου πάνω από 120 ίππους μην ελπίζεις(και πολλά είπα)
-
Ο χρήστης felleas έγραψε:
Εγω πιστευω οτι με ένα προγραμματακι ισως ξυπνησει στο επιπεδο που το θες με κοστος 400-500 ευρω.Ξεχνάτε βέβαια ότι το αυτοκίνητο έχει ήδη πρόγραμμα από την Seat, και συγκεκριμένα της REVO. Οπότε δεν πιστεύω να κερδίσεις τίποτα με πρόγραμμα και χοάνη. Αν βάλεις εξάτμιση μπορεί να κερδίσεις κάνα 2 άλογα αλλά μην περιμένεις τίποτα άλλο αν δεν βάλεις εκκεντροφόρους.
-
Παω πασο....
-
Φιλε με γεια το αυτοκίνητο,δεν υπαρχει κατι αλλο να συζητήσουμε!
-
μαλιστα... αν ειναι να αλλαξω την εξατμιση για 2ιππους, καλυτερα να μην το κανω ... 7000ευρω για φρενα και turbo παλι ειναι πολλα και για μενα δεν εχει κανενα νοημα αυτη η μετατροπη, αν παρουμε ως δεδομενο οτι το FR ειναι γυρω στα 19.000.. καλα κανεις και το αναφερεις βεβαια. η χαζομαρα ειναι στο οτι απο την αρχη δεν πηρα FR, που εχει 2000ευρω παραπανω. αλλα οπως ειπα, δε γινοταν να πεισω τον πατερα μου
επιμενει οτι ειναι σκοτωστρα!οσον αφορα το εξαρτημα που δινει καλυτερη αποκριση στο γκαζι, διαβασα σε καποια θεματα σε αυτο το φορουμ, οτι ειναι λιγο απατη...; αυτο καταλαβα δηλαδη.. αν το εχει δοκιμασει καποιος θα μπορουσε να βοηθησεί; αν πραγματι κανει τη δουλεια του, τοτε πιστευω θα φανει αρκετα χρησιμο..
-
Δες στο http://www.ibizaclub.gr αναφέρονται πολλά που αφορούν το αυτοκίνητο σου και πιστέυω θα σου λυθούν πολλές απορίες, όρεξη να έχεις να διαβάζεις.
-
φιλε καλοριζικο!
λοιπον απο βελτιωσεις, επειδη εχει ψαχτει πολυ το θεμα, τα μονα που μπορεις να κανεις επιπλεον για να μην επηρρεαστει η αξιοπιστια ειναι:
- τελικο εξατμισης (ενα καλο επωνυμο)
- αφαιρεση προκαταλυτη (δεν το συνιστω, αλλωστε δινει πολυ λιγο)
τα υπολοιπα περι turbo (ΔΕΝ γινεται!!!), εκκεντροφορους και φυκια μεταξωτα, και αλλες λοιπες μπουρδες, απλα ξεχασε τα!. Ειτε δεν δινουν κατι ουσιαστικο ειτε κοστιζουν ασυμφορα.
Το δικο σου το κοβει πολυ η 16'' ζαντα.
Επισης αν αντι για το βαρελακι βαλεις μια σκουπα θα δεις καλυτερη αποδοση στα πολλα χιλιομετρα, και ισως χασεις ελαχιστα σε ροπη στις χαμηλες.
-
Íïìßæù ðùò ç êáëýôåñç âåëôßùóç óôï óõãêåêñéìÝíï ìïíôÝëï åßíáé ç ðñïóèÞêç æáíôþí 15 éíôóþí ìå Ýíá áíôßóôïé÷ï åëáóôéêü ëïãéêÞò äéáìÝôñïõ. Áõôü áíáöÝñåôáé êáé óôï ôåý÷ïò ôùí 4ôñï÷þí ðïõ êÜíåé óõãêñéôéêü ôåóô êáé äéáðéóôþíåé üôé ç åðéðëÝïí éððïäýíáìç ôïõ Ôop Gun óôçí ïõóßá áíáëþíåôáé óôéò æÜíôåò 16 éíôóþí êáé ü÷é óôçí âåëôßùóç ôùí åðéäüóåùí... Ç ëýóç áõôÞ Ý÷åé êáé ôï ðëåïíÝêôçìá üôé ôï êüóôïò ôùí æáíôþí èá ôï áðïóâÝóåéò åßôå áðü ôçí ðþëçóç ôùí 16Üñùí, åßôå áðü ôá ðïëý öôçíüôåñá 15Üñéá åëáóôéêÜ.
Áõôü éó÷ýåé êáé ãéá ðïëëÜ Üëëá ìïíôÝëá ôçò áãïñÜò óôá ïðïßá ôá õðåñâïëéêÜ æáíôïëÜóôé÷á êáôáóôñÝöïõí ôéò åðéäüóåéò. ÂÝâáéá, ïé áíôéðñïóùðßåò Ý÷ïõí áíôéëçöèåß üôé óôá ìÜôéá ôïõ ÍåïÝëëçíá, ïé 17Üñåò áêüìá êáé óå 1400Üñé ìéêñïìåóáßï öáíôÜæïõí óáí óÜêïé ìå ÷ñõóÜöé óå äçìïðñáóßá....... -
ρε πεδες ο κινητηρας ειναι ηδη στα ορια του.......ποσο να αντεξει ο καημενος???? ροπη δεν προκειται να σηκωσει.........δηλαδη τι να κανει???να προσπαθησει να βαλει αλογα τα οποια θα τα βλεπει (αμα τα βλεπει) στις 5,500-6,000 στροφες????
για μενα αδερφε μην κανεις απολυτος τιποτε......συμβιβασου με την πραγματικοτητα......πεταμενα χρηματα θα ειναι οτι δωσεις... -
Οσο αφορά τα ζαντολάστιχα του Top Gun με 16αρες το πρόβλημα είναι μάλλον στο 205/45 που φοράει και διορθώνεται αρκετά με 195/45!
-
.e
-
Ο χρήστης ekatsaros έγραψε:
Íïìßæù ðùò ç êáëýôåñç âåëôßùóç óôï óõãêåêñéìÝíï ìïíôÝëï åßíáé ç ðñïóèÞêç æáíôþí 15 éíôóþí ìå Ýíá áíôßóôïé÷ï åëáóôéêü ëïãéêÞò äéáìÝôñïõ. Áõôü áíáöÝñåôáé êáé óôï ôåý÷ïò ôùí 4ôñï÷þí ðïõ êÜíåé óõãêñéôéêü ôåóô êáé äéáðéóôþíåé üôé ç åðéðëÝïí éððïäýíáìç ôïõ Ôop Gun óôçí ïõóßá áíáëþíåôáé óôéò æÜíôåò 16 éíôóþí êáé ü÷é óôçí âåëôßùóç ôùí åðéäüóåùí... Ç ëýóç áõôÞ Ý÷åé êáé ôï ðëåïíÝêôçìá üôé ôï êüóôïò ôùí æáíôþí èá ôï áðïóâÝóåéò åßôå áðü ôçí ðþëçóç ôùí 16Üñùí, åßôå áðü ôá ðïëý öôçíüôåñá 15Üñéá åëáóôéêÜ.
Áõôü éó÷ýåé êáé ãéá ðïëëÜ Üëëá ìïíôÝëá ôçò áãïñÜò óôá ïðïßá ôá õðåñâïëéêÜ æáíôïëÜóôé÷á êáôáóôñÝöïõí ôéò åðéäüóåéò. ÂÝâáéá, ïé áíôéðñïóùðßåò Ý÷ïõí áíôéëçöèåß üôé óôá ìÜôéá ôïõ ÍåïÝëëçíá, ïé 17Üñåò áêüìá êáé óå 1400Üñé ìéêñïìåóáßï öáíôÜæïõí óáí óÜêïé ìå ÷ñõóÜöé óå äçìïðñáóßá.......Óùóôüò .....
Áí ìðïýí ïé 15áñåò ìðïñåß íá æùíôáíÝøïõí êáé ìåñéêÜ Üëïãá
Ibiza Top Gun