Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Διάφορες Τεχνικές απορίες..........
    • 1
    • 2
    • 200
    • 201
    • 202
    • 203
    • 204
    • 489
    • 490
    • 202 / 490
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    82
    9783
    221952
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Ο χρήστης nintza έγραψε:

      οταν τα φωτα λαμπουν πιο δυνατα με την μηχανη στο ρελαντι απο οτι σβηστη σημαινει οτι η μπαταρια εχει βολταζ λιγοτερο απο 12V, ;ή κατι αναμενομενο για αμαξι 30ετιας;;

      σβηστο εχει 12 αναμμενο καπου 13,7

      12volt είναι υπερβολικά χαμηλή τάση, και δείχνει μπαταρία στα τελευταία της.

      και ποσο δηλαδη ειναι η μπαταρια?

      Μια πλήρως φορτισμένη μπαταρία σε ηρεμία (δηλαδή να περάσει και κάμποση ώρα από όποτε έσβησες κινητήρα) περιμένεις να έχει περί τα 12,7. Αν έχεις χαμηλή τάση η μπαταρία πιθανόν είναι στα τελευταία της. Η τάση φόρτισης που βλέπει και η λάμπα σου με κινητήρα σε λειτουργία (και ίσως λίγο γκάζωμα) είναι 13,8-14,4 οπότε λογικό να φωτίζει καλύτερα. Αν όμως η μπαταρία και φόρτιση είναι οκ και η διαφορά σε φωτισμό είναι σημαντική τότε ίσως αξίζει να το ψάξεις για γειώσεις, πτώση τάσης στις καλωδιώσεις, καθάρισμα φαναριού.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tractioner last edited by

        Είχες κομπλαρισμένο το ac? γιατι τα opel γενικοτερα δουλευουν κατα κάτι περισσότερο βεντιλατερ

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sakk last edited by

          Ο χρήστης tractioner έγραψε:
          Είχες κομπλαρισμένο το ac? γιατι τα opel γενικοτερα δουλευουν κατα κάτι περισσότερο βεντιλατερ

          Οχι χωρις ac.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            r200 last edited by

            μαλλον διαβαζει λαθος θερμοκρασια νερου ο εγκεφαλος και ενεργοποιει το βεντιλατερ σε λαθος χρονο, πιθανοτατα φουσκα θερμοκρασιας
            αν το συνδεσει με το διαγνωστικο και το βγαλει για βολτα δεν θα το καταλαβει μονο αν τους το αφησεις εκει και κρυωσει να το κανουν δοκιμη οταν ειναι κρυο

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              sofia78 last edited by

              Καλημέρα! Σε πεζο 206 όταν γυρνα το τιμόνι στο τέρμα ακούγεται ένας ήχος, σα συνεχόμενο γκαπ-γκαπ. Το κάνει και στις δυο κατευθύνσεις (δεξιά αριστερά το τιμόνι). Τι μπορεί να είναι; Κανένα ημιαξόνιο;
              Το αμάξι φέρει κρεμαγιερα και δεξιό ημιαξόνιο μεταχειρισμένα, λόγω βλάβης, εδώ και σχεδόν 20.000 χλμ ( η κρεμαγιέρα πρέπει να είναι για παραπανω, κάπου 35.000 χλμ)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                akis_drive last edited by

                Εμένα που είναι κρεμαγιέρα το κάνει και στις δυο κατευθύνσεις αλλά δε χρειάζεται να το τερματίσω..
                Νομίζω σε καταστάσεις μπροστινού συστήματος κρεμαγιέρας καλύτερα η επισκευή παρά η μεταχειρισμένη λύση γιατί δεν ξέρεις τι αμαρτίες έχει, τι λακούβα έχει φάει,τι τερμα τα τιμόνια στα στοπ κλπ ο 'δότης του μοσχεύματος'....

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  sakk last edited by

                  Ο χρήστης sakk έγραψε:

                  Είχες κομπλαρισμένο το ac? γιατι τα opel γενικοτερα δουλευουν κατα κάτι περισσότερο βεντιλατερ

                  Οχι χωρις ac.

                  Τελικα δεν ειχε λεει προβλημα φουσκας ουτε αντλιας ουτε φλατζας , και εγινε προγραμματισμος εγκεφαλου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης sofia78 έγραψε:
                    Καλημέρα! Σε πεζο 206 όταν γυρνα το τιμόνι στο τέρμα ακούγεται ένας ήχος, σα συνεχόμενο γκαπ-γκαπ. Το κάνει και στις δυο κατευθύνσεις (δεξιά αριστερά το τιμόνι). Τι μπορεί να είναι; Κανένα ημιαξόνιο;
                    Το αμάξι φέρει κρεμαγιερα και δεξιό ημιαξόνιο μεταχειρισμένα, λόγω βλάβης, εδώ και σχεδόν 20.000 χλμ ( η κρεμαγιέρα πρέπει να είναι για παραπανω, κάπου 35.000 χλμ)

                    Εννοείς ότι ακούγεται επαναλαμβανόμενο χτύπημα σε πορεία με στριμμένο τιμόνι; Αν ναι, τότε μπιλιοφόροι (ακραξόνια) είναι και θέλουν αλλαγή.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      heras last edited by

                      Μια και ειχα μια ατυχη στιγμη σημερα και το αμαξι ακινητοποιηθηκε...αν ξερει κανεις να βοηθησει
                      Βγηκε μια τουφα καπνου απ τη μηχανη, μια μυρωδια καμενου και αμεσως εχασε την υποβοηθηση το τιμονι και βαρυνε απελπιστικα (στην ουσια δεν κουνιοταν). Ανοιξα καπω και ειδα τον ιμαντα μπροστα να εχει φυγει απ τα γραναζια και να κρεμεται κατω
                      Τι να περιμενω? Και τι κουστουμακι στο περιπου?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Αν είναι μόνο ο ιμάντας δυναμό (ο χρονισμού δεν φαίνεται), τότε μικρή η ζημιά. Απλά στον αλλάζουν και τέλος. Με προβληματίζει αυτό που είπες ότι ακινητοποιήθηκες όμως. Έσβησε ο κινητήρας; Δεν παίρνει; Γυρνάει η μίζα αλλά τίποτα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          heras last edited by

                          Οχι εγω δεν το διατυπωσα σωστα...ηθελα να πω οτι το παρατησα το αμαξι στο συνεργειο. Κανονικα το πηγα ως εκει αλλα με υπερβολικη προσοχη καθως το τιμονι σχεδον δεν γυρναγε, ηταν μπετον

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • ?
                            A Former User last edited by

                            Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                            Αν είναι μόνο ο ιμάντας δυναμό (ο χρονισμού δεν φαίνεται), τότε μικρή η ζημιά. Απλά στον αλλάζουν και τέλος. Με προβληματίζει αυτό που είπες ότι ακινητοποιήθηκες όμως. Έσβησε ο κινητήρας; Δεν παίρνει; Γυρνάει η μίζα αλλά τίποτα;

                            Eνα ελενχο και στα ρουλεμαν που γυρνα ο ιμαντας,μπορει καποιο να κολλησε .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Τότε δεν έγινε μεγάλη ζημιά. Απλά έσπασε ο εξωτερικός ιμάντας, που σημαίνει ότι μάλλον τον παραμέλησες... Στον αλλάζουν και τέλος. Εκτός αν έκανε καμία ζημία σε καμία τροχαλία καθώς γύριζε τρελά αλλά δε νομίζω. Για χρονισμό καδένα έχεις;

                              Α, κι αυτό που λέει ο Μπιλλ!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Αλεξανδρε δυσκολο να ειναι ο ιμαντας χρονισμου γιατι δεν υπαρχει . Αν φυσικα μιλαμε για το SLK 200 K με τον Μ111 κινητηρα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  heras last edited by

                                  Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                                  Αλεξανδρε δυσκολο να ειναι ο ιμαντας χρονισμου γιατι δεν υπαρχει . Αν φυσικα μιλαμε για το SLK 200 K με τον Μ111 κινητηρα.

                                  Γι αυτο μιλαμε και εχει καδενα
                                  Ακουγα ενα σφυριγμα εδω και μερικες μερες αλλα δεν εδωσα μεγαλη σημασια γιατι δεν το εκανε συνεχεια. Αλλα προφανως με ξεγελασε...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • realzeus
                                    realzeus last edited by

                                    Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
                                    Αλεξανδρε δυσκολο να ειναι ο ιμαντας χρονισμου γιατι δεν υπαρχει . Αν φυσικα μιλαμε για το SLK 200 K με τον Μ111 κινητηρα.

                                    Μίλησα για σπάσιμο στου χρονισμού Θωμά και δεν το ξέρω; Για τον εξωτερικό μίλησα, απλά ρώτησα αν έχει και χρονισμού για να τον ελέγξει κι αυτόν.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      thednick last edited by

                                      Με σβηστή τη μηχανή πατάω αρκετές φορές το φρένο ώστε να χάσει εντελώς την υποβοήθηση. Όταν πάω να βάλω μπρος θέλει παραπάνω μιζάρισμα και μερικές φορές αφού πάρει δεν μπορεί να κρατήσει το ρελαντί και σβήνει αμέσως. Στην επόμενη φορά παίρνει αμέσως χωρίς πρόβλημα.

                                      Αποτελεί πρόβλημα ή είναι φυσιολογική συμπεριφορα? (σε avensis 2004, δεν θυμάμαι να το έχω παρατηρήσει σε άλλο αυτοκίνητο)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kingstonian last edited by

                                        Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
                                        τι διαφορα εχει να στεγανοποιησεις -ενωσεις με τσιμουχα ή με 'παστα-σπρευ' που δημιουργει 'τσιμουχα';;
                                        αν το καταλαβα σωστα..
                                        σε βολτα στην Φρατζη ειχε αυτο το υλικο που ο πωλητης μου το εξηγησε οτι το απλωνεις και μετα απο λιγο γινεται 'ελαστικο'...

                                        προφανως βγαζω γελιο, αλλα ελπιζω να περασα το νοημα...

                                        και 2ο ποτε χρησιμοποιουμε τον σταθεροποιητη σκουριας και ποτε το αφαιρετικο;;

                                        βασικα το προβλημα ειναι αυτο..

                                        επανερχομαι....

                                        μετα απο καθαρισμο με διαλυτη σκουριας εχουμε αυτο...

                                        το μαυρο ειναι ατοφια σκουρια ή κατι αλλο;;
                                        την τρυπα την χτυπησα τριγυρω με σουβλι και δεν μεγαλωσε αλλο, την ετριψα με λιμα και δεν δειχνει να 'τριβεται' και να μεγαλωνει..

                                        πως συνεχιζω;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Η τρύπα μήπως είναι υδρορροή;;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            eltassos last edited by

                                            Ο χρήστης heras έγραψε:
                                            Μια και ειχα μια ατυχη στιγμη σημερα και το αμαξι ακινητοποιηθηκε...αν ξερει κανεις να βοηθησει
                                            Βγηκε μια τουφα καπνου απ τη μηχανη, μια μυρωδια καμενου και αμεσως εχασε την υποβοηθηση το τιμονι και βαρυνε απελπιστικα (στην ουσια δεν κουνιοταν). Ανοιξα καπω και ειδα τον ιμαντα μπροστα να εχει φυγει απ τα γραναζια και να κρεμεται κατω
                                            Τι να περιμενω? Και τι κουστουμακι στο περιπου?

                                            οπως ειπαν ειναι ιμαντασ δυναμο (απο αυτον παιρνει κινηση και η αντλια υδραυλικου τιμονιου ισωσ και τα φρενα) ..εσπασε ο ιμαντας και βαρυνε το τιμονι και καθως περιστερφοταν σπασμενοσ χτυπαγε σε αλλα εξαρτηματα σα μαστιγιο και ακουγες-φανταζομαι-γκρα-γκρα....δεν ειναι σοβαρο.
                                            Ειχες φρενα μετα το σπασιμο του ιμαντα?

                                            Εμενα σε ΤΤ ειχε στοιχισει 90 ευρω με εργατικα κοντιτεκ μαρκα και κατι τεντωτηρια-ρουλμαν.
                                            Οποιοδηποτε συνεργειο τον φτιαχνει δεν χρειαζεσαι α-πεια. Για κανα 100αρι μαξ κομπλε ολα μεσα σε κοβω.

                                            Σε ιμπρεζα, μου τον αλλαξαν προληπτικα με 45 ευρω συνολο (μονο ιμαντας) στον ελεγχο του σερβις, σε επισημο σουμπαρου Ειχε κλεισει 4.5 χρονια 75000 χλμ και ειχε ραγαδες...και τον αλλαξα μη μεινω και τρεχω με οδικες βοηθειες.

                                            μικρο το κακο

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 200
                                            • 201
                                            • 202
                                            • 203
                                            • 204
                                            • 489
                                            • 490
                                            • 202 / 490
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr