Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Πόσο κοστίζει το σέρβις του αυτοκινήτου σας?
    • 1
    • 2
    • 226
    • 227
    • 228
    • 229
    • 230
    • 365
    • 366
    • 228 / 366
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    80
    7314
    175159
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      billopoulos last edited by

      Μπορει απλα η V-Power να ειναι η πιο καθαρη απο ολες αυτες, χωρις να σημαινει οτι ειναι καθαρη 100%.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • O
        orestis-d last edited by

        Δε πειραζει... Αρα εφοσον δεν εμπιστευομαι κανενα αλλο πρατηριο, ας αλλαζω φιλτρο καθε χρονο τι να κανουμε... 30 ευρω κανει... νταξ...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ορεστη δεν εχει σημασια η βενζινη (ολες οι βενζινες ετσι και αλλιως καθαρες ερχονται και απο την ιδια πηγη, απλα προστιθεται ενα σημα) ειτε ειναι 95-97-100 οκτανια. Σημασια εχει να ειναι καθαρες οι δεξαμενες του πρατηριου που πας .

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Και του βυτιου που την μεταφερει

            Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • O
              orestis-d last edited by

              Σωστα...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • R
                red_monster last edited by

                οτι σου βούλωσε το φίλτρο είναι μια ένδειξη οτι το κακός συνεχίζεις να εμπιστεύεσαι αυτό το βενζινάδικο...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης mirage έγραψε:
                  Και του βυτιου που την μεταφερει

                  Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery

                  Τα βυτια καθαριζονται συνηθως, απο οτι γνωριζω

                  οτι σου βούλωσε το φίλτρο είναι μια ένδειξη οτι το κακός συνεχίζεις να εμπιστεύεσαι αυτό το βενζινάδικο...

                   μα ειναι V-Power 97 δεν σε πιστευω      
                  

                  (πλακα κανω μην υπαρξει παρεξηγηση απο κανεναν )
                  Ορεστη κοινως μουφα το πρατηριο που πας
                  Τις ιδιες πιππες πιστευε και ο αδερφος μου και του βαζε 97αρα απο πρατηριο Μυρτεα το καλοκαιρι και εγραψα οτι εγραψα στο Φορντοτοπικο , αλλαξε πρατηριο (πηγε σε αλλη μαρκα του ομιλου Βαρδινογιαννη, μην ξεχναμε πως απο Αγ.Θεοδωρους βγαινουν ) και ηταν ιδιωτη και ειδε σαφως βελτιωση στο τραβηγμα με την απλη 95αρα. Και εγω το ιδιο, επεσε και η καταναλωση μου

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

                    Και του βυτιου που την μεταφερει

                    Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery

                    Τα βυτια καθαριζονται συνηθως, απο οτι γνωριζω

                    Γιατι να καθαριστουν;Απο τι να βρωμισουν;Δεν χαλανε τα καυσιμα ουτε και 'κοβουν' .

                    Απλα γινεται καλο στραγγισμα των διαμερισματων ,ειτε απο τον πρατηριουχο ειτε απο τον οδηγο .

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by

                      Καλα αν μεταφερει diesel και μετα βενζινη κανονικα θελει καθαρισμα αν οχι δεν υπαρχει θεμα.

                      Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        orestis-d last edited by

                        Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:

                        Και του βυτιου που την μεταφερει

                        Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery

                        Τα βυτια καθαριζονται συνηθως, απο οτι γνωριζω

                        οτι σου βούλωσε το φίλτρο είναι μια ένδειξη οτι το κακός συνεχίζεις να εμπιστεύεσαι αυτό το βενζινάδικο...

                        μα ειναι V-Power 97 δεν σε πιστευω      
                        

                        (πλακα κανω μην υπαρξει παρεξηγηση απο κανεναν )
                        Ορεστη κοινως μουφα το πρατηριο που πας
                        Τις ιδιες πιππες πιστευε και ο αδερφος μου και του βαζε 97αρα απο πρατηριο Μυρτεα το καλοκαιρι και εγραψα οτι εγραψα στο Φορντοτοπικο , αλλαξε πρατηριο (πηγε σε αλλη μαρκα του ομιλου Βαρδινογιαννη, μην ξεχναμε πως απο Αγ.Θεοδωρους βγαινουν ) και ηταν ιδιωτη και ειδε σαφως βελτιωση στο τραβηγμα με την απλη 95αρα. Και εγω το ιδιο, επεσε και η καταναλωση μου

                        Προτιμαω να μην το σκεφτομαι και να αλλαζω απλα φιλτρο καθε χρονο... Αν μπω σ αυτη την διαδικασια θα τρελαθω...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης mirage έγραψε:
                          Καλα αν μεταφερει diesel και μετα βενζινη κανονικα θελει καθαρισμα αν οχι δεν υπαρχει θεμα.

                          Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery

                          Τα βυτια εχουν διαμερισματα διαφορων χωρητικοτήτων ,συνηθως εχουν 10 διαμερισματα που ξεκινανε απο τα 2 κυβικα και φτανουν στα 5 με 5,3 κυβικα.Αν στραγγιξουν σωστα τοτε δεν μενει ικανη ποσοτητα απο το προηγουμενο καυσιμο για να 'νοθευσει' το επομενο.Ακολουθουν ομως ενα κυκλικο προγραμμα γεμισματος ,μου το ειχε πει οδηγος αλλα δεν θυμαμαι λεπτομεριες,ειδικα στο πετρελαιο.Θα ρωτησω και θα επανελθω.

                          Δεν μιλαμε φυσικα για μαζουτ που εχουν ειδικα βυτια,ουτε και για εκεινα που εχουν δυο διαμερισματα και χρησιμοποιουνται σε αεροδρομια .

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dodger last edited by

                            Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                            Καλα αν μεταφερει diesel και μετα βενζινη κανονικα θελει καθαρισμα αν οχι δεν υπαρχει θεμα.

                            Sent from my MB525 using a vodka burner with retro livery

                            Τα βυτια εχουν διαμερισματα διαφορων χωρητικοτήτων ,συνηθως εχουν 10 διαμερισματα που ξεκινανε απο τα 2 κυβικα και φτανουν στα 5 με 5,3 κυβικα.Αν στραγγιξουν σωστα τοτε δεν μενει ικανη ποσοτητα απο το προηγουμενο καυσιμο για να 'νοθευσει' το επομενο.Ακολουθουν ομως ενα κυκλικο προγραμμα γεμισματος ,μου το ειχε πει οδηγος αλλα δεν θυμαμαι λεπτομεριες,ειδικα στο πετρελαιο.Θα ρωτησω και θα επανελθω.

                            Δεν μιλαμε φυσικα για μαζουτ που εχουν ειδικα βυτια,ουτε και για εκεινα που εχουν δυο διαμερισματα και χρησιμοποιουνται σε αεροδρομια .

                            Μη ρωτήσεις Bill, θα πω και γω τα δικά μου..

                            Τα βυτία έχουνε ΣΥΝΉΘΩΣ 10 διαμερίσματα (υπάρχουν επικαθήμενα από 6 διαμ έως και 10, ενώ συρόμενα από 5+3 έως και 7+5), χωρητικότητες πάιζουν από 2 κυβικά το ελάχιστο έως και 7,1 κυβικά, που έχω δει εγώ.Τα περί στραγγίσματος είναι σωστά, τα στραγγίζει ο οδηγός είτε για ιδία χρήση ( με κουβά) είτε κατόπιν πρηξίματος του πρατηριούχου. Κυκλικό πρόγραμμα γεμίσματος ΔΕΝ παίζει πια, όλα και παντού (όλα = βενζίνες και πετρέλαιο θέρμανσης/κίνησης. Κάποτε της θέρμανσης έμπαινε μόνο σε θέρμανσης). Το ναυτιλιακό κάυσιμο (το επονομαζόμενο μάυρο) και το αεροπορικό (aka JET), ΠΡΕΠΕΙ να μπάινει σε ΚΑΘΑΡΑ διαμερίσματα. Πρόσφατα, είχε ακουστεί ότι μπήκε ο ΣΔΟΕ σε κάποια αεροδρόμια που είχαν πρόβλημα με το καύσιμο τους. Εκεί έγινε ένας χαμός, αλλά το πρόβλημα δεν ήταν ούτε των διυλιστηρίων, ούτε των βυτιοφόρων, από αλλού έγινε το μπέρδεμα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                toumpeki last edited by

                                Καλησπέρα κ από μένα. Έχω ένα Hyundai Accent του 2000 και εδώ και κάνα μήνα μετά τα 30-40χλμ/ω ακούγεται ένα έντονο βουητό μέσα στην καμπίνα. Υποπτεύθηκα ρουλεμάν και πήγα σε συνεργείο να ρωτήσω. Όντως με το που δοκίμασε με το χέρι ο πίσω δεξής τροχός δε γυρνούσε καλά. Μου είπε 60 με 80 το ανταλλακτικό γιατί είναι μουαγιέ + 20 η εργασία.

                                Μια γνώμη θα ήθελα για τις τιμές και τι σημαίνει το μουαγιέ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  akis_drive last edited by

                                  Για το πρώτο σκέλος της ερώτησης 20 euro είναι καλά. Για το ανταλακτικό κάνε μια ερωτησούλα τιμή και εδώ:
                                  http://www.bearingstc.gr/?catid=34&sub_cat=34

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • Y
                                    yamaha13 last edited by

                                    Το χα αλλαξει και γω παλαιοτερα στο accent σε εξειδικευμενο. Αλλα μου φαινεται πως ηταν το μπροστα και πληρωσα κανα 60αρι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      toumpeki last edited by

                                      Ο χρήστης akis_drive έγραψε:
                                      Για το πρώτο σκέλος της ερώτησης 20 euro είναι καλά. Για το ανταλακτικό κάνε μια ερωτησούλα τιμή και εδώ:
                                      http://www.bearingstc.gr/?catid=34&sub_cat=34

                                      Πήγα ρώτησα κι αλλού και μου είπανε 54€ το ανταλλακτικό + 25€ εργασία. Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. Ίσως ψάξω να το αγοράσω εγώ και να πάω μόνο για τοποθέτηση.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kingstonian last edited by

                                        ας κανω μια γενικη ερωτηση, περιμενω απαντηση ιδιαιτερα απο τους επαγγελματιες φιλους μας...

                                        πως καθοριζεται σε μεσες γραμμες το κοστος του σερβις;;;

                                        οταν πχ αλλαγη δισκου απο 250 ευρω κτλ, αμορτισερ 300 κτλ...

                                        τι αναλογια ειναι τα παγια-ανταλλακτικα και τι η εργασια;;
                                        και πως καθοριζεται το υψος αυτης;;

                                        απο περιεργια μετα απο συζητηση με μαθηματικο φιλο που πλεον χρεωνει 12 ευρω την ωρα και πληρωσε για μια ωρα εργασια με δικο του ανταλλακτικο 150...και δεν πεφτω στην λομπα πνευματικη-χειρονακτικη εργασια και ποια πρεπει να πληρωνεται παραπανω..

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          cson last edited by

                                          Πες μας και τι εργασια ειναι αυτη που πηρε για μια ωρα 150 ευρω.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kingstonian last edited by

                                            αλλαξε δικοπλακες και τακακια...
                                            με υλικα αγορασμενα απο το mister-auto...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 226
                                            • 227
                                            • 228
                                            • 229
                                            • 230
                                            • 365
                                            • 366
                                            • 228 / 366
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr