-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ....ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΨΑΞΙΜΟ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΟΤΙ ΤΟ ALFA ROMEO MITO ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΛΙΓΟ ΑΚΡΙΒΟ...ΟΠΟΤΕ ΕΙΠΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΓΙΑ ΠΙΟ ΦΘΗΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ....ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΠΑΤΖΕΤ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 7.000Ε...ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ FIAT PUNDO EVO 1.4 105PS-95PS...ΣΤΑ OPEL CORSA 1.4 100PS....OPEL ASTRA GTC 1.4 90PS-100PS...SKODA FABIA 1.2TSI 105PS(AN ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ)...KAI ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΕΣ 2008-2009...ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ?
-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ....ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΨΑΞΙΜΟ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΟΤΙ ΤΟ ALFA ROMEO MITO ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΛΙΓΟ ΑΚΡΙΒΟ...ΟΠΟΤΕ ΕΙΠΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΓΙΑ ΠΙΟ ΦΘΗΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ....ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΠΑΤΖΕΤ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 7.000Ε...ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ FIAT PUNDO EVO 1.4 105PS-95PS...ΣΤΑ OPEL CORSA 1.4 100PS....OPEL ASTRA GTC 1.4 90PS-100PS...SKODA FABIA 1.2TSI 105PS(AN ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ)...KAI ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΕΣ 2008-2009...ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ?
-
ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ....ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΠΟΛΥ ΨΑΞΙΜΟ ΚΑΤΕΛΗΞΑ ΟΤΙ ΤΟ ALFA ROMEO MITO ΠΟΥ ΗΘΕΛΑ ΜΟΥ ΒΓΑΙΝΕΙ ΛΙΓΟ ΑΚΡΙΒΟ...ΟΠΟΤΕ ΕΙΠΑ ΝΑ ΚΟΙΤΑΞΩ ΓΙΑ ΠΙΟ ΦΘΗΝΕΣ ΛΥΣΕΙΣ....ΕΧΩ ΕΝΑ ΜΠΑΤΖΕΤ ΓΥΡΩ ΣΤΑ 7.000Ε...ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΑ FIAT PUNDO EVO 1.4 105PS-95PS...ΣΤΑ OPEL CORSA 1.4 100PS....OPEL ASTRA GTC 1.4 90PS-100PS...SKODA FABIA 1.2TSI 105PS(AN ΚΑΙ ΛΙΓΟ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΟ)...KAI ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΧΡΟΝΟΛΟΓΙΕΣ 2008-2009...ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΤΗΝ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΠΑΝΩ ΣΕ ΑΥΤΑ?
-
Toyota Auris ,Hyundai i30....
-
ΔΕΝ ΜΟΘ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΑ ΤΟΥΟΤΑ YARIS...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ...ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ...ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΗYUNDAI...ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ..ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΥΧΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΟΥ...
-
Ο χρήστης aem00 έγραψε:
ΔΕΝ ΜΟΘ ΑΡΕΣΟΥΝ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΑ ΤΟΥΟΤΑ YARIS...ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΜΕΝΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ...ΕΙΜΑΙ ΦΟΙΤΗΤΗΣ...ΚΑΙ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΗYUNDAI...ΔΕΝ ΤΑ ΕΧΩ ΚΑΘΟΛΟΥ ΣΕ ΕΚΤΙΜΗΣΗ..ΑΛΛΑ ΣΕ ΕΥΧΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΣΟΥ...Toyota Auris γραφει
Γραφε με πεζους χαρακτηρες γιατι τα κεφαλαια δηλωνουν οτι φωναζεις!
-
Οκ...ναι εχεις δικιο...εστω και το Auris...δεν το προτιμω...απο αυτα που σου ειπα παραπανω τι θα προτεινεσ?
-
Το punto το θεωρώ άβολο αυτοκίνητο,και πολύ υποδεέστερο σε ποιότητα εσωτερικά,αλλά φθηνό σε συντήρηση-ανταλλακτικά.
Το fabia μου αρέσει για το λιτό μεν ποιοτικό δε εσωτερικό του,όμως..
Αν ήταν να διαλέξω μόνο από τα παραπάνω τότε GTC γιατί το Corsa νοιώθω ότι το βλέπω να κυκλοφορεί εδώ και 10χρόνια...
Βεβαιά,αυτά αν υποθέσουμε ότι όλα τα παραπάνω είναι σε άριστη κατάσταση...
Αλλιώς καλύτερα punto παρα Gtc που να μπάζει νερά απ τις πόρτες.... -
Συμφωνω μαζι σου...απλως ειχα σαν πρωτη επιλογη το Punto λογω του κινητηρα του...το οτι ειναι ευρο5...και λογικα καλυτερης καταναλωσης...για το corsa εχουν ζαλισει ολοι..αλλα οπως ειπες κυκλοφορει παρα πολλα χρονια και ελεος πια...
-
tiiiii...? ακομη φοιτητης εισαι..?.... ΜΧ5 1.6 η 1.8 καλυτερα, και γρηγορα.
ασε τους κουβαδες για αργοτερα -
Και εμένα το aurys μου αρέσει και απορώ που δεν είχε μεγάλη εμπορική επιτυχία. Σαν δεύτερη επιλογή το punto. Περισσότερο αξιόπιστο σε σχέση με τους προκατόχους του και φθηνό σε συντήρηση. Τους tsi γενικά κινητήρες δεν τους εμπιστεύομαι, χώρια που η vw στη συντήρηση ρουφάει πολλά.
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
χώρια που η vw στη συντήρηση ρουφάει πολλά.λαδια, βενζινες, & λεφτα....
Το αουρις θεωρειται σαν 2-κλασσατη εκδοση της κορολλας, και ειναι.
-
ρε παιδιά γιατί λετε ό,τι να'ναι?
θα το πηγαίνει σε εξουσιοδοτημένο vw?
που κ εκεί πια βρίσκεις πολύ φθηνό σερβις (πχ automarin)
οι tsi είναι πολύ οικονομικοί σε κατανάλωση και συντήρηση -
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Περισσότερο αξιόπιστο σε σχέση με τους προκατόχους του και φθηνό σε συντήρηση.για πάρε τον σφακιανάκη ή τη Λάμδα τηλέφωνο να σου δώσουν τιμή για πλήρες σέρβις. για δες κ κάθε πότε θέλει ιμάντες κ τα ξαναλάμε αν είναι φθηνό σε συντήρηση.
-
Γιατί πρέπει να πάει στον Σφακιανάκη ή στην Λάμδα αυτοκίνητο 5ετίας? Και γιατί οι tsi θα πρέπει να πηγαίνουν εκτός αντιπροσωπείας?
Καταλήγουμε λοιπόν:
Αν o F.I.R.E. πηγαίνει σε Αντιπροσωπεία και αν ο tsi πηγαίνει σε εξειδικευμένο κλείνει η ψαλίδα (για τα λαδάκια ούτε λόγος)Τελικά όμως πουθενά στην πρόταση του φίλου δεν ανιχνεύθηκε διλημμα μεταξύ Gruppo Fiat και Group VAG...
-
Ο χρήστης tsargy έγραψε:
Καταλήγουμε λοιπόν:
Αν o F.I.R.E. πηγαίνει σε Αντιπροσωπεία και αν ο tsi πηγαίνει σε εξειδικευμένο κλείνει η ψαλίδα (για τα λαδάκια ούτε λόγος)λάθος καταλήγεις φίλε μου. μα τελείως λάθος.
αν πηγαίνουν κ οι δυο σε εξουσιοδοτημένο ή εξειδικευμένο δεν υπάρχει ψαλίδα. ακόμα κλαίμε τα 280€ για πουντο 1400 8v που δώσαμε μια στη Λάμδα κ μια στο Σφακιανάκη. Θέλαν κ 300 τόσα ευρώ για τους ιμάντες, αλλά το πήγαμε σε εξειδικευμένο φυσικά -
Μωρε εγώ μια χαρά τα κάνω...
Την αντίφαση σου επισήμανα σε δύο συνεχόμενα σου ποστ... -
καμία αντίφαση σε αυτά που γράφω. αντίφαση βλέπεις εσύ γιατί απλά θέλεις να πιστεύεις πως τα εξουσιοδοτημένα της vag είναι πανακριβα κ της φιατ φθηνά, πράγμα που δεν ισχύει κ σου έδωσα κ παράδειγμα
κ εκτός δικτύου ή πουντο πας για σερβις ή γκολφ τα ίδια θα πληρώσεις -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Περισσότερο αξιόπιστο σε σχέση με τους προκατόχους του και φθηνό σε συντήρηση.
για πάρε τον σφακιανάκη ή τη Λάμδα τηλέφωνο να σου δώσουν τιμή για πλήρες σέρβις. για δες κ κάθε πότε θέλει ιμάντες κ τα ξαναλάμε αν είναι φθηνό σε συντήρηση.
ρε παιδιά γιατί λετε ό,τι να'ναι?
θα το πηγαίνει σε εξουσιοδοτημένο vw?
που κ εκεί πια βρίσκεις πολύ φθηνό σερβις (πχ automarin)
οι tsi είναι πολύ οικονομικοί σε κατανάλωση και συντήρησηΧωρίς λόγια και χωρίς να προσθέσω ή να αποκρύψω τι ...
Θα ήθελα και εγώ να κάνεις ένα quote σε post μου. που να αναφέρει ότι τα εξουσιοδοτημένα της Fiat είναι πιο φθηνά απο τα αντίστοιχα της Vag και θα σου ζητήσω αμέσως συγνώμη...(κάτι που εσύ δεν θα κάνεις βέβαια)
Το σταματάω εδώ, όποιος κατάλαβε, κατάλαβε... -
ασε τα περί συγγνώμης κ τα όποιος κατάλαβε κατάλαβε.
αυτά που βάζεις είναι απαντήσεις σε ποστ άλλων.
-απαντώ πως το πουντο δεν εχει φθηνή συντήρηση αν πηγαίνεις σε εξουσιοδοτημένο όπως γράφτηκε.
-απαντώ πως το γκολφ δεν εχει πιο ακριβή συντήρηση από τον ανταγωνισμό, αν το πηγαίνεις σε εξουσιοδοτημένοπιο κάτω προσθέτω πως εκτός δικτύου τα λεφτά για σερβις είναι ίδια είτε για πουντο, είτε για γκολφ είτε κ για το ίμπιζα που έχω εγώ είτε για οποιοδήποτε άλλο καθημερινό αμάξι. Οπότε παλι το πουντο είναι ΔΕΝ είναι πιο φθηνό σε συντήρηση όπως γράφτηκε Τα αναλώσιμα τους έχουν τα ίδια λεφτά πάνω κάτω, όπως κ η εργατοώρα. Την οποια διαφορά κάνει αν το αμαξι έχει ιμάντα που θέλει αλλαγή
κ επειδή θες κ quote, έγραψες:tsargy έγραψε:
Καταλήγουμε λοιπόν:
Αν o F.I.R.E. πηγαίνει σε Αντιπροσωπεία και αν ο tsi πηγαίνει σε εξειδικευμένο κλείνει η ψαλίδα (για τα λαδάκια ούτε λόγος)κ μετά το αλλάζεις
Θα ήθελα και εγώ να κάνεις ένα quote σε post μου. που να αναφέρει ότι τα εξουσιοδοτημένα της Fiat είναι πιο φθηνά απο τα αντίστοιχα της Vag και θα σου ζητήσω αμέσως συγνώμη...(κάτι που εσύ δεν θα κάνεις βέβαια)
στο πρώτο quote λες πως το επισημο σερβις σε φιατ κάνει όσο το εκτός δικτύου σε vw, άρα πιο φθηνό σε σχέση με το επισημο σε vw. Σωστά?
στο δεύτερο quote λες πως ποτέ δεν είπες πως η φιατ έχει πιο φθηνό επίσημο σερβις
ΑΓΟΡΑ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟΥ...ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ