-
Θύμιο ακόμα και εσύ ασυνείδητα χρησιμοποιείς past tense για τα τεχνικά του μέρη?
-
Past tense last year κυριοι
Στα καινουρια τεχνικα ειναι τα ίδια με τα τωρινα Renault
900 Tce, 1.2 Tce κι 1.5 dci σε ποικιλία ιπποδυναμεων αποτελουν τα μοτερ τις εταιρείας
Το εσωτερικο των αυτοκινητων της εταιρείας δεν δειχνει πια το ίδιο τσίπικο με πριν με το νέο σχεδιασμο και ο εξωτερικος σχεδιασμος θα το πω και πεστε να με φατε VAGιζει άσχημα όπως πρέπει να γινεται σε φθηνα αμαξια δηλαδή φτιαχνεις κατι που να φαινεται σχετικα συγχρονο κι όχι φθηνο αλλα και να ειναι εύπεπτο σαν σχημα και σχετικα διαχρονικο
Τωρα αν υπαρχουν κι εκδόσεις με παλια μοτερ ειναι για να υπαρχουν και εκδόσεις με πολυ χαμηλες τιμές (δειτε βασικες σε όλα τα μοντελα)
Τωρα τα υπολοιπα μενει να τα διαπιστωσουμε.Η νέα γενια μοντέλων ειναι πολυ μπροστα απο τα προηγουμενα με ότι σημαινει αυτο για την ασφάλεια την ποιότητα κλπ, το ESP απ' όσο είδα είναι πλεον στάνταρ στα περισσότερα αρα αναμενουμε να δουμε -
Τότε η Dacia να ενταχθεί στην Unisef! Τα Χριστούγεννα να στείλουμε κάρτες Sandero στους φίλους μας!
Οκ! Το διασκεδάζω!
-
Συμφωνώ κι εγώ ότι η Dacia έχει κάνει μεγάλες προόδους στην αξιοπιστία και στην εικόνα της. Πλέον έχει σύγχρονους κινητήρες της μητρικής Renault ενώ δεν υπολείπεται σε τίποτα από άλλα αυτοκίνητα της κατηγορίας τους, ενώ η τιμή είναι βγαλμένη από παραμύθι...Πάντως συμφωνώ ότι στα crash test ειδικά το sandero δεν έχει πάρει πάνω από 3 αστέρια αλλά τόσα είχε πάρει το 2001 και το ibiza με το οποίο κυκλοφορούσα μέχρι πρότινος τράκαρα και δεν έπαθα τίποτα...οπότε νομίζω ότι ψειρίζουμε την μαιμού αν μου επιτρέπετε, καθότι δε μπορούμε να οδηγήσουμε ένα αμάξι αν δεν είναι μάρκα όπως δε φοράμε τζιν αν δεν ειναι Levis...καιρός να αλλάξουμε ρότα γιατι σύντομα οι συγκυρίες θα μας αναγκάσουν να το κάνουμε. Ας δούμε το αμάξι έτσι όπως θα έπρεπε να είναι.Ενας ασφαλής ανθρωπομεταφορέας και τίποτα παραπάνω ούτε παρακάτω...
-
Ο χρήστης Apollon11 έγραψε:
Ας δούμε το αμάξι έτσι όπως θα έπρεπε να είναι.Ενας ασφαλής ανθρωπομεταφορέας και τίποτα παραπάνω ούτε παρακάτω...Σχόλιο μέλους σε φόρουμ που παρελαύνουν κάθε λογής αυτοκίνητα! Από Dacia και Suzuki μεχρι 'όνειρα'! Ουδέν σχόλιο!
-
Ο καθένας βλέπει το αυτοκίνητο με τον δικό του μοναδικό τρόπο. Θαυμάζω τους ανθρώπους που το βλέπουν ως έργο τέχνης. Σε αυτή την περίπτωση το sandero είναι μάλλον λίγο...επίσης θα ήθελα να διαμένω στα γερμανόφωνα καντόνια της Ελβετίας εκεί που και η παραμικρή κακοτεχνία του δρόμου φτιάχνεται και ο υπεύθυνος τιμωρείται για να οδηγώ το αμάξι των ονείρων μου. Για να μην πω ότι η οδηγική παιδεία είναι αιώνες μπροστά από της Ελλάδας μας δυστυχώς. Με όλα αυτά και πολλά άλλα στο μυαλό μου διαμένοντας στην Ελλάδα είμαι πιστός στην αναγκαιότητα να βλέπω το αυτοκίνητό μου αυστηρά ως ασφαλή ανθρωπομεταφορέα και τίποτα άλλο. Για να κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια και να μην τρέμω όταν μου το γρατζουνίσουν στο δρόμο ή το βρώ τρακαρισμένο από ασυνείδητο συμπολίτη που δεν μπηκε στον κόπο να σεβαστεί την ξένη περιουσία. Και πολλά άλλα....
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Τότε η Dacia να ενταχθεί στην Unisef! Τα Χριστούγεννα να στείλουμε κάρτες Sandero στους φίλους μας!Οκ! Το διασκεδάζω!
Ειλικρινά, τι δεν καταλαβαίνεις;
Πρόκειται για οικονομικά αυτοκίνητα, με σύγχρονα μηχανικά μέρη, αλλά δίχως πολυτέλειες. Βασίζονται πάνω σε μια υπάρχουσα πλατφόρμα, δεν έχουν απαιτηθεί τεράστια ποσά εξέλιξης, αλλά δεν είναι και ένα τυπικό rebadge. Τα μηχανικά τους μέρη δεν είναι και η αιχμή της τεχνολογίας, αλλά δε τα λες και ξεπερασμένα. Δες τις υπόλοιπες φίρμες, πόσο καιρό χρησιμοποιούν τα ίδια κινητήρια σύνολα. Και φυσικά δεν είναι κακό αυτό...Η VW χρησιμοποιεί τον 1.4Τ από το Γκολφ 5 και είμαστε πλέον 2 γενιές μετά. Με τη δική σου λογική, να ακυρώσουμε τον κινητήρα ως ξεπερασμένο...Τα Dacia είναι κατά τη γνώμη μου πλήρως τίμια αυτοκίνητα. Δεν πουλάνε κάτι περισσότερο από αυτό που είναι. Απευθύνονται σε αυτούς που με το ζόρι αντέχουν οικονομικά την αγορά καινούργιου αυτοκινήτου. Στα δικά μου μάτια αντίπαλός τους είναι τα...μεταχειρισμένα: προτιμάς (ενδεχομένως) ένα Ντάτσια αντί ενός καταξιωμένου μεταχειρισμένου, για να αποφύγεις το ρίσκο της συντήρησης. Προσωπικά θα επέλεγα πολύ άνετα ένα Stepway με ντίζελ κινητήρα και τετρακίνηση (νομίζω όμως πως δεν υπάρχει τετρακίνητη έκδοση).
Μηχανικά δε βλέπω να υστερούν σημαντικά κάπου. Τώρα αν για σένα σύγχρονη τεχνολογία σημαίνει κάθε λογής γκάτζετ και μπλιμπλίκι, ε τότε προφανώς δε θα ασχοληθείς μαζί τους.
-
Το έχω πει και εγω εδώ και πολύ καιρό ότι ανταγωνιστής αυτου (και του αντιστοιχου Datsun αυριο μεθαυριο ή του Low badget VW) είναι τα μτχ! Το πιο θα επιλέξει ο καθένας δικό του θεμα και σύμφωνα με τις προτεραιότητες του και τις αναγκες του!
Εδω και λίγες σελίδες το Sandero έχει γίνει το απολυτο αμαξι! Το μονο που λεω εγώ είναι ότι θα προτιμούσα ακόμα και τωρα ένα Clio Campus που και την ευκολία του στα ανταλλακτικά την έχει, και την όποια 'αξία' του σαν όνομα και πολλά άλλα.
Το να λέω ΟΚ για το παλιό πατωμα, ΟΚ για τα 3 ή 4 αστέρια (μακάρι να ειναι το καινούριο 5άστερο), ΟΚ για την οδική του συμπεριφορά, ΟΚ για τα φτηνά του πλαστικά και ΟΚ για τα 2, 3 που πουλήθηκαν στα 2 χρόνια γιατί δεν είναι φίρμα ... τοτε ΟΚ. Συμφωνώ μαζί σας! Αν 'φίρμα' θεωρείται το 207, το Ibiza, το Μίκρα κλπ στις βασικές τους εκδόσεις τότε ΟΚ και αυτό. Ασε που είναι και 'ατιμα'!!!
Το Sandero δεν το θυμάμαι ποτέ ιδιαίτερα προσιτό, τοσο που να αποτελεί μονοδρομο όπως το ίδιο και το Stepway. Φανταζομαι πως είμαστε υποψιασμένοι πως οι τιμές 'κραχτες' των βασικών μοντέλων ολων των εταιριών ποτέ δεν ίσχυσαν και ισχύουν γιατι πολύ απλά ποτε δεν ήρθαν! Και τα 10 ή 11000€ τα θεωρώ πολλά για ένα 3άστερο αμαξι με 2 αερόσακους (και χωρίς προεντατήρες σε καποιες περιπτώσεις), χωρίς το ΕSP αλλά με τα ABS 'τεταρτης γενιάς' που διαφήμιζε η Renault το 99΄στο δικό μου (πρέπει να φτασαμε στην ενατη γενιά ως τωρα), με τις όποιες κακοτεχνίες ή φτήνιες που μπορεί να ενοχλούν έστω απλά την όραση μου πέρα απο την αισθητική μου, αλλά με το μεταλλικό χρώμα για αντοχή στο χρόνο και το MP3 player και να πρέπει να βαλω εκει μεσα τους αγαπημενους μου ανθρώπους για να τους πάω απο τα Α σημείο στο Β.
Ο καθένας με την λογική του και το σκεπτικό του πραττει! Απλά είπα ότι ΕΓΩ δεν το προτείνω. Και θεωρώ πως τιμια είναι όλα τα αυτοκίνητα όταν καλύπτουν τον σκοπό ύπαρξης τους. Τα 'δήθεν' να ξεφύγουμε απο τις μαρκες, φίρμες κλπ γιατί αυτο το Χ συγκεκριμένο αμαξι παρέχει τα απολύτως αναγκαία -που εμεις σαν χωρα είμαστε ανίκοανοι ακομα και κατι τετοιο να παραξουμε- ποσο μαλλον με κάτι ενθουσιώδη ποστ κάποιων συμφορουμιτών που στο Dacia ανακάλυψαν την Αμερική!!! ... απλά δήθεν και ψευτοσεμνότητες!
Οκ είναι το Sandero! Ενα απλό 4τροχο, 4θέσιο με τιμόνι και σκεπή για να είναι στην δεξιά λωρίδα του δρόμου να μην ενοχλεί τους υπολοιπους 'άτιμους' πχ με τα 'premium' προηγούμενης γενιάς Swift με το καλό στησιμο και τους 4 αερόσακους κλπ και να κυκλοφορεί με ταχύτητες αλλά και δυνατότητες που θα εγγυηθούν (?) τουλάχιστον τον ελαφρύ τραυματισμό των επιβατών σε -θεός φυλάξει- κάποια ατυχία. Ενας απλός ανθρωπομεταφορέας με καθόλου απαιτήσεις ΑΠΟ τον κατοχο του.
Που έφτασα! Η χρήση της λέξης 'τίμιο' να με ενοχλεί γιατι δεν έχει νόημα! 'Απλό' και αν θελετε 'και προσιτό' καλύτερα κύριοι ... και ΟΚ!
Τεσπα! Δεν βρισκω τον λογο του αντιλογου για κατι που εγω δεν θα κοιταζα, αλλά απλώς με ενδιαφερει ως 'τεκνο' (την Dacia εννοώ) της ως 'φίλος' (εμένα εννοώ) Renault! Ο καθένας έχει τις αποψεις του!EDIT: Με το που έκανα 'Υποβολή' είδα ... σεντόνι! Αν βαριέται κανενας να το διαβασει ... καλά κανει.
-
Εγώ πάντως το διάβασα και σε γενικές γραμμές συμφωνώ...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Τότε η Dacia να ενταχθεί στην Unisef! Τα Χριστούγεννα να στείλουμε κάρτες Sandero στους φίλους μας!Οκ! Το διασκεδάζω!
Εγω παντως δεν σου είπα Κωστα ότι έχει στησιματαρα κανενα ή ότι είναι υπερμαξια
Απλα προσπαθουν πλεον να δώσούν όσα παραπανω μπορουν σε μια τιμη που οκ δεν ξεφεύγει κι αυτο το πετυχαίνουν
Μαλλον κοντα στην άποψη του Θυμιου ειμαι
Επισης έχεις μερικες ανακριβιες παραπανω αλλα θα τις συζητησουμε στο τηλεφωνο -
Με ζεστανε το σεντονακι .
Ορεστη σου στελνω δωρο ενα Sandero -
Και δε στέλνεις
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Και δε στέλνειςΑπο μενα πας να βγαλεις εβραιε??
Παω για τσιπουρο τωρα, θα τα πουμε αργοτερα -
Αν μοιράζουμε αμάξια θέλω και εγώ ένα Θωμά....
To Stepway σε diesel αν γίνεται. -
Συμφωνώ ότι μπορεί να ήμουν λίγο υπερβολικός με το sandero stepway.Ο φίλος με τα τίμια και τα άτιμα αυτοκίνητα με τον τροπο που προσεγγίζει το θέμα έχει επίσης δίκιο. Απλά έχοντας κάνει κι εγώ την επιλογή να πάρω ένα περισσότερο low cost αυτοκίνητο γιατί δεν μπορούσα να περιμένω ένα χρόνο να μαζέψω τα λεφτά για να αγοράσω το skoda yeti diesel 1.8 αλλά και στην τελική γιατί δεν ήθελα να δώσω τα ρημάδια τα 23.500 ευρώ που κάνει αυτό το αυτοκίνητο που προσομοιάζει σε διαστάσεις το stepway diesel. Προτιμώ να κάνω κάτι πιο χρήσιμα τα υπόλοιπα 11.000 ευρώ από να τα πετάξω στο δρόμο. Γιατί έλεγα ότι αν είναι να φτάσω στις 23.500 τότε γιατί να μη δώσω άλλες 7.000 ευρώ και να πάω στο audi Q3 diesel , αλλά μετα σκεφτόμουν ότι κάτσε ρε φίλε αν είναι να φτάσω τις 30.000 ευρώ ε τότε ας κάνω υπομονή λίγο ακόμη ή ας δανειστώ εν τελει για να φτάσω τα 43.800 ευρώ να αγοράσω τη Mercedes GLK 2.2 cdi και τότε οι συζητήσεις πέρι αστεριων και αξιοπιστίας να φαίνονται μάλλον φαιδρές....Ελπίζω να καταλαβαίνετε το φαύλο κύκλο και το οξύμωρο και στη θέση μου σίγουρα εχετε βρεθεί όλοι σας που έχετε ΔΟΥΛΕΨΕΙ τα λεφτά αυτά που ετοιμάζεστε να ρίξετε στις ρόδες.
Οπότε το ταπεινό Dacia Sandero stepway 1.5dci κάνει τη δουλειά μου ικανοποιητικά με κάποιες παραχωρήσεις και απλά αισθάνομαι χαρούμενος με την συνειδητή επιλογή μου και γιάυτο και τη μοιράζομαι μαζί σας...Ελπίζω μόνο να μη με κράζετε πολύ...τι λέτε; -
Φιλε,συμφωνω μαζι σου.
-
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
Αν μοιράζουμε αμάξια θέλω και εγώ ένα Θωμά....
To Stepway σε diesel αν γίνεται.Επειδη σε κοβω για ζμπορ τυπο οπως τον Ορεστη και οι δυο θα αρκεστειται με τον 1.6 βενζινη .
Το ντιζελακι θα το παρω για μενα -
Κοίτα, μιας και είναι τσάμπα θα το ανεχτώ...
-
Ο φίλος cosneo είπε την μισή αλήθεια... Οι κυριότεροι ανταγωνιστές των σύγχρονων dacia είναι τα μεταχειρισμένα. Εκεί είναι το δίλημμα... Καινούριο dacia ή μεταχειρισμένο της χ-y-ω μάρκας;
Η άλλη μισή είναι ότι, καλώς ή κακώς, θα αντιπαρατεθεί με καινούρια μοντέλα άλλων κατασκευαστών, αντίστοιχου κόστους μεν, μικρότερων χώρων δε.
Το πορτοφόλι του καθενός είναι απόλυτα σεβαστό. Και λόγος δεν πέφτει σε κανέναν. Το ίδιο και οι χωροταξικές του ανάγκες.
Η λογική όμως του φίλου apollon11 'άντε 3.000 ευρώ ακόμα κ.λπ., κ.λπ.' είναι λάθος. Όλοι βάζουμε ένα όριο στο budget μας και προσπαθούμε με αυτό το δεδομένο να κάνουμε την καλύτερη, κατά εμάς, επιλογή. Ο καθένας έχει άλλα κριτήρια και στην τελική, άλλα 'θέλω'...
Προσωπικά, το νυν dacia sandero 1.2 στα 8.040 ευρώ, με απόσυρση και εξτρά έκπτωση, δεν το θεωρώ ανεπανάληπτη ευκαιρία. Αφήνοντας τα μεταχειρισμένα εκτός και εφόσον θέλουμε 'καινουργίλα', τί προτιμάμε; Το sandero ή π.χ. το νέο nissan micra 1.2 (8.200 ευρώ); Ή μήπως το hyundai i20 1.2 προ f/l (8.480 ευρώ); Κι αν στην εξίσωση μπουν και τα ελαφρώς μεταχειρισμένα, εκεί ίσως αρχίζουν τα μεγάλα διλήμματα... Sandero ή renault megane III 1.4 tce με 3.500 χλμ. και τιμή 9.300 ευρώ;
Sorry για το αλλά επιμένω... Η σχετικά προσιτή τιμή ενός dacia δεν αναιρεί τα πλεονεκτήματα ενός άλλου, ποιο σύγχρονου τεχνολογικά, αυτοκινήτου... -
Το μοντέλο που παρουσίασαν οι ρουμάνοι στην έκθεση της Γενεύης το Μάρτιο του 2012 είναι σίγουρα πιο καλαίσθητο τουλάχιστον εσωτερικά σε σχέση με παλιότερες εκδόσεις του stepway. Βέβαια παραμένει το διαμάντι κινητήρας 1.5 dci που όπως και να το κάνουμε φοράει το QQ αλλά και η Mercedes A class οπότε μπορεί κάποιος που αγοράζει αυτό το μοντέλο να μείνει ικανοποιημένος από τη χαμηλή τιμή κτήσης μιας μηχανής που προτιμούν και κορυφαίοι κατασκευαστές. Σε ότι αφορά στα πλαστικά του sandero stepway η ποιότητα είναι καλή σε επίπεδο που αυτά θα κρατήσουν χρόνια χωρίς να ανησυχούμε για ζημιές και βαθουλώματα. Άκόμα και οι χώροι στο πορτ μπαγκάζ είναι απόλυτα αρκετοί για οικογένεια (320 λίτρα) από τους μεγαλύτερους της κατηγορίας. Νομίζω ότι στα 12.000 με απόσυρση το stepway αξίζει την προσοχή μας ως ένα από τα οικονομικότερα πετρελαιοκίνητα της αγοράς.
Renault/Dacia Sandero Stepway