Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    PEUGEOT FORUM
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. PEUGEOT FORUM
    • 1
    • 2
    • 155
    • 156
    • 157
    • 158
    • 159
    • 678
    • 679
    • 157 / 679
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    119
    13563
    163087
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xfacer last edited by

      Ο χρήστης frixos έγραψε:
      Τελικά τοποθέτησα και την εξάτμιση made in Πάσχος, μεσαίο και τελικό 55 m.m.
      Eξαιρετικοί μάστορες και τα 2 αδέρφια και όλη φτιάχτηκε από το μηδέν, πολύ καλή εμπειρία το πως κατασκευάζεται μία εξάτμιση, 3 1/2 ώρες η όλη διαδικασία και 280 €.
      Αποτελέσματα: αισθητή διαφορά στην στην ροπή μετά τις 2.500 στροφές και ακόμα μεγαλύτερη μετά τις 4.000, στα χαμηλά σχεδόν καμιά διαφορά στον θόρυβο, από 4.000 και πάνω ανεβαίνει ο θόρυβος λίγο και γίνεται κάπως μπάσος αλλά τίποτα το ΄΄αλήτικο΄΄.
      Σε γενικές γραμμές πολύ ευχαριστημένος

      για ποιο λογο εβαλες χειροποιητη και οχι μια ετοιμη !εισαι ευχαριστημενος σε αυτον που πηγες?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        frixos last edited by

        Ο χρήστης xfacer έγραψε:

        Τελικά τοποθέτησα και την εξάτμιση made in Πάσχος, μεσαίο και τελικό 55 m.m.
        Eξαιρετικοί μάστορες και τα 2 αδέρφια και όλη φτιάχτηκε από το μηδέν, πολύ καλή εμπειρία το πως κατασκευάζεται μία εξάτμιση, 3 1/2 ώρες η όλη διαδικασία και 280 €.
        Αποτελέσματα: αισθητή διαφορά στην στην ροπή μετά τις 2.500 στροφές και ακόμα μεγαλύτερη μετά τις 4.000, στα χαμηλά σχεδόν καμιά διαφορά στον θόρυβο, από 4.000 και πάνω ανεβαίνει ο θόρυβος λίγο και γίνεται κάπως μπάσος αλλά τίποτα το ΄΄αλήτικο΄΄.
        Σε γενικές γραμμές πολύ ευχαριστημένος

        για ποιο λογο εβαλες χειροποιητη και οχι μια ετοιμη !εισαι ευχαριστημενος σε αυτον που πηγες?

        Μα τι έτοιμη να βάλω? Από όλους τους τυχαίους που κοροιδεύουν τον κοσμάκη? (ονόματα μην λέμε) και έχουν έτοιμα 2-3 καζανάκια και τα τοποθετούν σε όλα τα αυτοκίνητα τα ίδια?
        Τουλάχιστον ο Πάσχος είναι γνώστης του αντικειμένου, την φτιάχνει όλη στα μέτρα του αυτοκινήτου, την κρεμάει με τις ΄΄μαμά΄΄ συνδέσεις και από απόδοση αν δεις λίγο παραπάνω τα σχολία μου είμαι πολύ ευχαριστημένος.
        Και μην φανταστείς τίποτα το κραυγαλέο, μπούκες αλλά DTM και τέτοιες καγκουριές, βγήκε πίσω σωλήνας 55 m.m. και μάλιστα βαμμένος μαύρος!
        Επίσης μου τον πρότεινε άνθρωπος που εμπιστεύομαι με κλειστά τα μάτια για ότιδήποτε στο 307 μου (βλ. project εισαγωγής αέρα κλπ)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • ?
          A Former User last edited by

          Ο χρήστης 307__ έγραψε:
          Παιδια μια βοηθεια οταν ξεκιναω το αυτοκινητο ξεκιναει καλα και μολις παρει περισοτερες στροφες κανει ενα κλοτσιμα ενα σαν χασιμο στιγμιαια αλλο μονο με πρωτη και για δευτερολεπτα . Προχθες ημουν πατρα πολυ κινηση σταματα ξεκινα για 1 ωρα και κατιθ αυτο και ο δισκος μυρισε λετε να θελω δισκο πριν αυτο το κλοτσιμα δεν το εκανε ή λετε να μην ξερω να το ξεκιναω

          Παιδια ριχτε λιγο φως να μου φυγει η απορια εψαξα στου νακατα τις διμοσιευσεις αλλα δεν βρηκα τιποτα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            takisb last edited by

            [quote='xfacer'][quote='TakisB']Καλημέρα, χρόνια πολλά και καλή χρονιά!

            Χθες τα κατάφερα και έβαλα λάστιχα και αμορτισέρ.
            Continental SportContact 2 205/55-16 V και Sachs Advantage μαύρα.
            Κόστος: λάστιχα 450

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • X
              xfacer last edited by

              Ο χρήστης frixos έγραψε:

              Τελικά τοποθέτησα και την εξάτμιση made in Πάσχος, μεσαίο και τελικό 55 m.m.
              Eξαιρετικοί μάστορες και τα 2 αδέρφια και όλη φτιάχτηκε από το μηδέν, πολύ καλή εμπειρία το πως κατασκευάζεται μία εξάτμιση, 3 1/2 ώρες η όλη διαδικασία και 280 €.
              Αποτελέσματα: αισθητή διαφορά στην στην ροπή μετά τις 2.500 στροφές και ακόμα μεγαλύτερη μετά τις 4.000, στα χαμηλά σχεδόν καμιά διαφορά στον θόρυβο, από 4.000 και πάνω ανεβαίνει ο θόρυβος λίγο και γίνεται κάπως μπάσος αλλά τίποτα το ΄΄αλήτικο΄΄.
              Σε γενικές γραμμές πολύ ευχαριστημένος

              για ποιο λογο εβαλες χειροποιητη και οχι μια ετοιμη !εισαι ευχαριστημενος σε αυτον που πηγες?

              Μα τι έτοιμη να βάλω? Από όλους τους τυχαίους που κοροιδεύουν τον κοσμάκη? (ονόματα μην λέμε) και έχουν έτοιμα 2-3 καζανάκια και τα τοποθετούν σε όλα τα αυτοκίνητα τα ίδια?
              Τουλάχιστον ο Πάσχος είναι γνώστης του αντικειμένου, την φτιάχνει όλη στα μέτρα του αυτοκινήτου, την κρεμάει με τις ΄΄μαμά΄΄ συνδέσεις και από απόδοση αν δεις λίγο παραπάνω τα σχολία μου είμαι πολύ ευχαριστημένος.
              Και μην φανταστείς τίποτα το κραυγαλέο, μπούκες αλλά DTM και τέτοιες καγκουριές, βγήκε πίσω σωλήνας 55 m.m. και μάλιστα βαμμένος μαύρος!
              Επίσης μου τον πρότεινε άνθρωπος που εμπιστεύομαι με κλειστά τα μάτια για ότιδήποτε στο 307 μου (βλ. project εισαγωγής αέρα κλπ)

              εχεις δικιο οτι τοποθετουνται ιδια καζανακια σε πολλα μοντελα αθτοκινητων.Απλως εμενα με ενδιαφερει να κανει μπασο ηχο.απο αυτα που λες καταλαβα οτι εσενα δεν σε ενδιαφερει και πολυ!οσο αφορα αυτο με το φιλτρο εγω στο δικο μου εβαλα μια φιλτροχοανη που απο θορυβο εσκιζε αλλα το μπουκωνε το αμαξι και την εβγαλα!σε συζητηση με την παρεα καταληξαμε στο οτι ηταν πολυ μεγαλη οποτε το αμαξι επαιρνε πολυ αερα τον οποιο δεν μπορουσε να ελευθερωσει εσυ τι λες?αν ξ

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • F
                frixos last edited by

                Ο χρήστης xfacer έγραψε:

                Τελικά τοποθέτησα και την εξάτμιση made in Πάσχος, μεσαίο και τελικό 55 m.m.
                Eξαιρετικοί μάστορες και τα 2 αδέρφια και όλη φτιάχτηκε από το μηδέν, πολύ καλή εμπειρία το πως κατασκευάζεται μία εξάτμιση, 3 1/2 ώρες η όλη διαδικασία και 280 €.
                Αποτελέσματα: αισθητή διαφορά στην στην ροπή μετά τις 2.500 στροφές και ακόμα μεγαλύτερη μετά τις 4.000, στα χαμηλά σχεδόν καμιά διαφορά στον θόρυβο, από 4.000 και πάνω ανεβαίνει ο θόρυβος λίγο και γίνεται κάπως μπάσος αλλά τίποτα το ΄΄αλήτικο΄΄.
                Σε γενικές γραμμές πολύ ευχαριστημένος

                για ποιο λογο εβαλες χειροποιητη και οχι μια ετοιμη !εισαι ευχαριστημενος σε αυτον που πηγες?

                Μα τι έτοιμη να βάλω? Από όλους τους τυχαίους που κοροιδεύουν τον κοσμάκη? (ονόματα μην λέμε) και έχουν έτοιμα 2-3 καζανάκια και τα τοποθετούν σε όλα τα αυτοκίνητα τα ίδια?
                Τουλάχιστον ο Πάσχος είναι γνώστης του αντικειμένου, την φτιάχνει όλη στα μέτρα του αυτοκινήτου, την κρεμάει με τις ΄΄μαμά΄΄ συνδέσεις και από απόδοση αν δεις λίγο παραπάνω τα σχολία μου είμαι πολύ ευχαριστημένος.
                Και μην φανταστείς τίποτα το κραυγαλέο, μπούκες αλλά DTM και τέτοιες καγκουριές, βγήκε πίσω σωλήνας 55 m.m. και μάλιστα βαμμένος μαύρος!
                Επίσης μου τον πρότεινε άνθρωπος που εμπιστεύομαι με κλειστά τα μάτια για ότιδήποτε στο 307 μου (βλ. project εισαγωγής αέρα κλπ)

                εχεις δικιο οτι τοποθετουνται ιδια καζανακια σε πολλα μοντελα αθτοκινητων.Απλως εμενα με ενδιαφερει να κανει μπασο ηχο.απο αυτα που λες καταλαβα οτι εσενα δεν σε ενδιαφερει και πολυ!οσο αφορα αυτο με το φιλτρο εγω στο δικο μου εβαλα μια φιλτροχοανη που απο θορυβο εσκιζε αλλα το μπουκωνε το αμαξι και την εβγαλα!σε συζητηση με την παρεα καταληξαμε στο οτι ηταν πολυ μεγαλη οποτε το αμαξι επαιρνε πολυ αερα τον οποιο δεν μπορουσε να ελευθερωσει εσυ τι λες?αν ξ

                Eγώ έχω ελευθερώσει την εισαγωγή του αέρα, κοίτα το post μου me τις φωτό κανά 2 σελίδες πρίν, έβγαλα τον πνίχτη και έφτιαξα ουσιαστικά σκούπα (σημείωση: σκούπα για 307 δεν υπάρχει, κάνουν κάτι μαμακίες και βάζουν σκούπα από 206 πατέντα και επειδή δεν υπάρχει χώρος, πέρνει αέρα ζεστό από το ψυγείο!!!)και έχω ελέυθερο φίλτρο μέσα στο φιλτροκούτι της K&N.
                Οι διαφορές είναι εντυπωσιακές, έχει αλλάξει εντελώς το αυτοκίνητο και στα χαμηλά , αλλά πολύ περισσότερο στα ψηλά.
                Μια πρώτη δυναμομέτρηση έδειξε 117,20 άλογα (104,9 στον τροχό!!!)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  anku last edited by

                  Ο χρήστης frixos έγραψε:

                  Πέταμα του κουτιού του πνίχτη, ελευθέρωση της εισαγωγής του αέρα με μετατροπή του κάτω μέρους του φιλτροκουτιού, φυσικά φίλτρο ελευθέρας (εγώ είχα K&N) και βελτίωση της απόκρισης στις χαμηλές με ακίνδυνη επέμβαση στο ηλ. γκάζι.

                  Καμμια φωτο?????Μονος σου τα εκανες ολα η χρειαζεται και μαστορα???
                  Το κανουμε και μεις????Λεπτομερεις με το ηλεκ. γκαζι???
                  Γιατι μας κρατας σε αγωνια?????
                  Να σε παρακαλεσουμε θες?????
                  Οριστε.....
                  ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ!!!!!!

                  Δεν το έκανα μόνος μου, αλλά ένας φίλος μου χομπίστας που τον κυνήγαγα πολύ καιρό να δεήσει να ασχοληθεί.Από ότι κατάλαβα δεν είναι και τόσο εύκολο να γίνει από μας, αν θέλεις βέβαια και χωρίς να μπλέξω εγώ στην μέση τον ρωτάω αν ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με το θέμα.
                  Παντως εγώ σήμερα του κάνω δυναμομέτρηση για να δω τι παίζει και στα νούμερα, είμαι όμως πολύ αισιόδοξος γιατί όπως ανάφερα έχω δει μεγάλη διαφορά, δεν το πίστευα να πω την αλήθεια.
                  Τώρα σχετικά με το ηλ γκάζι από ότι μου είπε έβαλε 1 μηχανικό τέρμα για την προφόρτιση της πεταλούδας και το έψαξε πολύ μέσω lap-top για την ρύθμιση της καλύτερης θέσης του tps

                  Τελικα φιλε μετα την παρελευση καποιου χρονικου διαστηματος μπορεις να μας κανεις μια δευτερη αξιολογηση της πατεντας που εκανες με το φιλλτροκουτι ?

                  Μπορεις να περιγραψεις αναλυτικα τιςε εργασιες η ειναι δυσκολο ?
                  η πατεντα με το γκαζι παιζει η εχει παρενεργειες (αρρυθμιεσ . σβησιματα κλπ)?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    frixos last edited by

                    Ο χρήστης anku έγραψε:

                    Πέταμα του κουτιού του πνίχτη, ελευθέρωση της εισαγωγής του αέρα με μετατροπή του κάτω μέρους του φιλτροκουτιού, φυσικά φίλτρο ελευθέρας (εγώ είχα K&N) και βελτίωση της απόκρισης στις χαμηλές με ακίνδυνη επέμβαση στο ηλ. γκάζι.

                    Καμμια φωτο?????Μονος σου τα εκανες ολα η χρειαζεται και μαστορα???
                    Το κανουμε και μεις????Λεπτομερεις με το ηλεκ. γκαζι???
                    Γιατι μας κρατας σε αγωνια?????
                    Να σε παρακαλεσουμε θες?????
                    Οριστε.....
                    ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ!!!!!!

                    Δεν το έκανα μόνος μου, αλλά ένας φίλος μου χομπίστας που τον κυνήγαγα πολύ καιρό να δεήσει να ασχοληθεί.Από ότι κατάλαβα δεν είναι και τόσο εύκολο να γίνει από μας, αν θέλεις βέβαια και χωρίς να μπλέξω εγώ στην μέση τον ρωτάω αν ενδιαφέρεται να ασχοληθεί με το θέμα.
                    Παντως εγώ σήμερα του κάνω δυναμομέτρηση για να δω τι παίζει και στα νούμερα, είμαι όμως πολύ αισιόδοξος γιατί όπως ανάφερα έχω δει μεγάλη διαφορά, δεν το πίστευα να πω την αλήθεια.
                    Τώρα σχετικά με το ηλ γκάζι από ότι μου είπε έβαλε 1 μηχανικό τέρμα για την προφόρτιση της πεταλούδας και το έψαξε πολύ μέσω lap-top για την ρύθμιση της καλύτερης θέσης του tps

                    Τελικα φιλε μετα την παρελευση καποιου χρονικου διαστηματος μπορεις να μας κανεις μια δευτερη αξιολογηση της πατεντας που εκανες με το φιλλτροκουτι ?

                    Μπορεις να περιγραψεις αναλυτικα τιςε εργασιες η ειναι δυσκολο ?
                    η πατεντα με το γκαζι παιζει η εχει παρενεργειες (αρρυθμιεσ . σβησιματα κλπ)?

                    Ναι βέβαια μπορώ να κάνω , κανένα πρόβλημα.
                    Οσο αφορά το θέμα με το φιλτροκούτι οι εργασίες άναλυτικά έχουν ως εξής:

                    1. αφαίρεση του πνίχτη.
                    2. μετατροπή του κάτω μέρος του φιλτροκουτιού για την προσθήκη μεταλλικού σωλήνα.
                    3. Αλλαγή θέσης σημείου εισερχόμενου αέρα πίσω από τις γρίλιες του προφυλακτήρα και χωρίς να έχει καμιά σχέση με το ψυγείο (κάτω από αυτό).
                    4. τοποθέτηση φίλτρου Κ&Ν.
                      Με λίγα λόγια δεν έγινε καμιά μετατροπή του η οποία να προσβάλει την εργοστασιακή κατασκευή, απλά βοηθήσαμε την εισαγωγή του αέρα, δίνοντας πιο πολύ, πιο ελέυθερα και προπάντων κρύο.
                      Επαναλαμβάνω ότι τα πάντα είναι πλήρως αναστρέψιμα, αλλά εγώ δεν πρόκειται να τα αναστρέψω
                      Αποτέλεσμα αυτών? Μεγάλη διαφορά στις χαμηλές στροφές και εντυπωσιακή διαφορά για τα δικά μου δεδομένα στις υψηλές.Εχω άλλο αυτοκίνητο απλά!!!!
                      Πάμε τώρα στο θέμα του ηλ. γκαζιού.Αυτή η επέμβαση βοήθησε ουσιαστικά το αυτοκίνητο στα χαμηλά και στον δισταγμό που είχε σε αυτές τις στροφές.Σε καμιά περίπτωση από ότι έχω καταλάβει η όλη ιστορία δεν μπορεί να γίνει στο πόδι,ο φίλος μου από ότι μου είπε, του έφαγε 3 ώρες περίπου ώστε να βρει την σωστή μικρορύθμιση και να μην υπάρχει καμία παρενέργεια ( π.χ ΄να ανεβάζει μόνο του στροφές, να μην κρατάει σωστά ρελαντι κλπ). Το ρελαντί έχει ανέβει γύρω στις 850 στροφές και η μόνη παρενέργεια είναι ότι όταν είναι κρύο το car μου μπορεί μία στις τόσες να ξεκινήσει στις 1100 με 1200 αλλά με ένα - δύο τσιμπίματα του γκαζιού μπαίνει στην περιοχή των 850.
                      Αυτά τα ολίγα, στην διαθεσή σας για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνηση χρειαστείτε
                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      takisb last edited by

                      [quote='kouk']Για το 206 ζητάνε 100

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        takisb last edited by

                        [quote='frixos']Τελικά τοποθέτησα και την εξάτμιση made in Πάσχος, μεσαίο και τελικό 55 m.m.
                        Eξαιρετικοί μάστορες και τα 2 αδέρφια και όλη φτιάχτηκε από το μηδέν, πολύ καλή εμπειρία το πως κατασκευάζεται μία εξάτμιση, 3 1/2 ώρες η όλη διαδικασία και 280

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          frixos last edited by

                          [quote='TakisB'][quote='frixos']Τελικά τοποθέτησα και την εξάτμιση made in Πάσχος, μεσαίο και τελικό 55 m.m.
                          Eξαιρετικοί μάστορες και τα 2 αδέρφια και όλη φτιάχτηκε από το μηδέν, πολύ καλή εμπειρία το πως κατασκευάζεται μία εξάτμιση, 3 1/2 ώρες η όλη διαδικασία και 280

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikapos last edited by

                            γύρισα... αν κάποιος ενδιαφέρεται για εντυπώσεις ας ρίξει μια ματιά στο 'Αποστολή στη Λατινική Αμερική'

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              takisb last edited by

                              Ο χρήστης frixos έγραψε:
                              Και εγώ σχεδόν 3 χρόνια που το έχω το 307 μου δεν του είχα κάνει τίποτα , τώρα τελευταία κόλλησα το μικρόβιο, 35 χρονών άνθρωπος
                              Αρα πρόσεχε, μπορεί να κολλήσεις και εσύ κανά ιό

                              Είμαι 42 σχεδόν, και τον ιό τον έχω κολλήσει πριν ...20 τόσα χρόνια, αλλά τον έχω εξουθενώσει με τα διάφορα παπιοειδή που είχα για μια δεκαπενταετία σχεδόν, οπότε τώρα είναι ανίσχυρος! ( Και ο ιός και ή τσέπη... )

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                takisb last edited by

                                Ο χρήστης nikapos έγραψε:
                                γύρισα... αν κάποιος ενδιαφέρεται για εντυπώσεις ας ρίξει μια ματιά στο 'Αποστολή στη Λατινική Αμερική'

                                Καλωσόρισες Νικόλα!
                                Πέρασες καλά, υποθέτω και σίγουρα φόρτωσες μνήμες και εμπειρίες...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexx last edited by

                                  Sorry, αλλά το φίλτρο ελευθέρας ροής KN κάνει τίποτα;
                                  Θέλω να το βάλω στο ibiza μου αλλά δεν ξέρω...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • A
                                    anku last edited by

                                    Ο χρήστης frixos έγραψε:

                                    Πέταμα του κουτιού του πνίχτη, ελευθέρωση της εισαγωγής του αέρα με μετατροπή του κάτω μέρους του φιλτροκουτιού, φυσικά φίλτρο ελευθέρας (εγώ είχα K&N) και βελτίωση της απόκρισης στις χαμηλές με ακίνδυνη επέμβαση στο ηλ. γκάζι.

                                    Τελικα φιλε μετα την παρελευση καποιου χρονικου διαστηματος μπορεις να μας κανεις μια δευτερη αξιολογηση της πατεντας που εκανες με το φιλλτροκουτ

                                    Ναι βέβαια μπορώ να κάνω , κανένα πρόβλημα.
                                    Οσο αφορά το θέμα με το φιλτροκούτι οι εργασίες άναλυτικά έχουν ως εξής:

                                    1. αφαίρεση του πνίχτη.
                                    2. μετατροπή του κάτω μέρος του φιλτροκουτιού για την προσθήκη μεταλλικού σωλήνα.
                                    3. Αλλαγή θέσης σημείου εισερχόμενου αέρα πίσω από τις γρίλιες του προφυλακτήρα και χωρίς να έχει καμιά σχέση με το ψυγείο (κάτω από αυτό).
                                    4. τοποθέτηση φίλτρου Κ&Ν.
                                      Με λίγα λόγια δεν έγινε καμιά μετατροπή του η οποία να προσβάλει την εργοστασιακή κατασκευή, απλά βοηθήσαμε την εισαγωγή του αέρα, δίνοντας πιο πολύ, πιο ελέυθερα και προπάντων κρύο.
                                      Επαναλαμβάνω ότι τα πάντα είναι πλήρως αναστρέψιμα, αλλά εγώ δεν πρόκειται να τα αναστρέψω
                                      Αποτέλεσμα αυτών? Μεγάλη διαφορά στις χαμηλές στροφές και εντυπωσιακή διαφορά για τα δικά μου δεδομένα στις υψηλές.Εχω άλλο αυτοκίνητο απλά!!!!
                                      Πάμε τώρα στο θέμα του ηλ. γκαζιού.Αυτή η επέμβαση βοήθησε ουσιαστικά το αυτοκίνητο στα χαμηλά και στον δισταγμό που είχε σε αυτές τις στροφές.Σε καμιά περίπτωση από ότι έχω καταλάβει η όλη ιστορία δεν μπορεί να γίνει στο πόδι,ο φίλος μου από ότι μου είπε, του έφαγε 3 ώρες περίπου ώστε να βρει την σωστή μικρορύθμιση και να μην υπάρχει καμία παρενέργεια ( π.χ ΄να ανεβάζει μόνο του στροφές, να μην κρατάει σωστά ρελαντι κλπ). Το ρελαντί έχει ανέβει γύρω στις 850 στροφές και η μόνη παρενέργεια είναι ότι όταν είναι κρύο το car μου μπορεί μία στις τόσες να ξεκινήσει στις 1100 με 1200 αλλά με ένα - δύο τσιμπίματα του γκαζιού μπαίνει στην περιοχή των 850.
                                      Αυτά τα ολίγα, στην διαθεσή σας για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνηση χρειαστείτε

                                    THANKS FRIXOS .
                                    ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ
                                    ΚΑΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΠΑΤΕΝΤΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ? (ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΨΩ ΘΕΛΩ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!) .....

                                    ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • F
                                      frixos last edited by

                                      Ο χρήστης anku έγραψε:

                                      Πέταμα του κουτιού του πνίχτη, ελευθέρωση της εισαγωγής του αέρα με μετατροπή του κάτω μέρους του φιλτροκουτιού, φυσικά φίλτρο ελευθέρας (εγώ είχα K&N) και βελτίωση της απόκρισης στις χαμηλές με ακίνδυνη επέμβαση στο ηλ. γκάζι.

                                      Τελικα φιλε μετα την παρελευση καποιου χρονικου διαστηματος μπορεις να μας κανεις μια δευτερη αξιολογηση της πατεντας που εκανες με το φιλλτροκουτ

                                      Ναι βέβαια μπορώ να κάνω , κανένα πρόβλημα.
                                      Οσο αφορά το θέμα με το φιλτροκούτι οι εργασίες άναλυτικά έχουν ως εξής:

                                      1. αφαίρεση του πνίχτη.
                                      2. μετατροπή του κάτω μέρος του φιλτροκουτιού για την προσθήκη μεταλλικού σωλήνα.
                                      3. Αλλαγή θέσης σημείου εισερχόμενου αέρα πίσω από τις γρίλιες του προφυλακτήρα και χωρίς να έχει καμιά σχέση με το ψυγείο (κάτω από αυτό).
                                      4. τοποθέτηση φίλτρου Κ&Ν.
                                        Με λίγα λόγια δεν έγινε καμιά μετατροπή του η οποία να προσβάλει την εργοστασιακή κατασκευή, απλά βοηθήσαμε την εισαγωγή του αέρα, δίνοντας πιο πολύ, πιο ελέυθερα και προπάντων κρύο.
                                        Επαναλαμβάνω ότι τα πάντα είναι πλήρως αναστρέψιμα, αλλά εγώ δεν πρόκειται να τα αναστρέψω
                                        Αποτέλεσμα αυτών? Μεγάλη διαφορά στις χαμηλές στροφές και εντυπωσιακή διαφορά για τα δικά μου δεδομένα στις υψηλές.Εχω άλλο αυτοκίνητο απλά!!!!
                                        Πάμε τώρα στο θέμα του ηλ. γκαζιού.Αυτή η επέμβαση βοήθησε ουσιαστικά το αυτοκίνητο στα χαμηλά και στον δισταγμό που είχε σε αυτές τις στροφές.Σε καμιά περίπτωση από ότι έχω καταλάβει η όλη ιστορία δεν μπορεί να γίνει στο πόδι,ο φίλος μου από ότι μου είπε, του έφαγε 3 ώρες περίπου ώστε να βρει την σωστή μικρορύθμιση και να μην υπάρχει καμία παρενέργεια ( π.χ ΄να ανεβάζει μόνο του στροφές, να μην κρατάει σωστά ρελαντι κλπ). Το ρελαντί έχει ανέβει γύρω στις 850 στροφές και η μόνη παρενέργεια είναι ότι όταν είναι κρύο το car μου μπορεί μία στις τόσες να ξεκινήσει στις 1100 με 1200 αλλά με ένα - δύο τσιμπίματα του γκαζιού μπαίνει στην περιοχή των 850.
                                        Αυτά τα ολίγα, στην διαθεσή σας για οποιαδήποτε άλλη διευκρίνηση χρειαστείτε

                                      THANKS FRIXOS .
                                      ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΩ ΜΑΖΙ ΣΟΥ ΝΑ ΒΡΕΘΟΥΜΕ
                                      ΚΑΝΑ ΣΑΒΒΑΤΟ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ ΝΑ ΔΩ ΤΗΝ ΠΑΤΕΝΤΑ ΑΠΟ ΚΟΝΤΑ? (ΝΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΓΡΑΨΩ ΘΕΛΩ ΟΠΩΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΛΙΓΟ ΝΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΙ ΕΓΩ!!!!!!) .....

                                      ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

                                      Οποτε θες, αρκεί να το κανονίσουμε. δες το pm σου σου δίνω το τηλ μου πάρε με να συντονιστούμε

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        frixos last edited by

                                        Μερικές ακόμα φωτό από την μετατροπή της εισαγωγής αέρα:

                                        1η φωτό : μετατροπή κάτω μέρος φιλτροκουτιού

                                        2η φωτό: νέα εισαγωγή αέρα

                                        3η φωτό: γενικά τα κομμάτια της μετατροπής που χρησιμοποιήσα

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hiluxboy last edited by

                                          http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=10678

                                          Ριξτε μια ματια...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • 3
                                            307kias last edited by

                                            ΠΑΙΔΙΑ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΟ ΧΙΟΝΟΔΡΟΜΙΚΟ ΚΑ ΞΑΦΝΙΚΑ ΜΟΥ ΑΝΑΨΕ ΕΝΑ ΛΑΜΠΑΚΙ ΠΟΡΤΟΚΑΛΙ ΚΑΙ ΕΒΓΑΖΕ ΜΗΝΥΜΑ ΑΝ ΘΥΜΑΜΑΙ ΚΑΛΑ ANTIPOLUZION.ΛΟΙΠΟΝ ΤΟ ΓΚΑΖΙ ΔΕΝ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΝΟΤΑΝ ΚΑΘΕ 500 ΜΕΤΡΑ ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΑ ΕΣΒΗΝΕ Η ΜΗΧΑΝΗ...ΤΕΛΙΚΑ ΕΚΑΝΑ 200ΚΜ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΣΒΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΤΟ ΛΑΜΠΑΚΙ ΕΙΝΑΙ ΑΝΑΜΜΕΝΟ ΑΚΟΜΑ....ΠΗΓΑ ΣΤΟ ΒΙΒΛΙΑΡΑΚΙ ΚΑΙ ΓΡΑΦΕΙ ΓΙΑ ΕΛΕΓΧΟ ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΑΝΤΙΡΥΠΑΝΤΙΚΟ ...ΔΕΝ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΕΚΑΝΕ ΚΑΛΗ ΚΑΥΣΗ Η ΛΟΓΩ ΡΥΠΩΝ ...ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΠΡΙΝ ΤΟΠΑΩΤΟ ΜΕΣΗΜΕΡΙ ΚΑΠΟΙΟς ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ?ΕΚΑΝΑ ΜΑΛΑΚΙΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΕΡΠΑΤΗΣΑ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 157
                                            • 158
                                            • 159
                                            • 678
                                            • 679
                                            • 157 / 679
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr