-
Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας για μερικές απορίες:
1)Αν είμαστε σε στάση και πρόκειται να σταματήσουμε παλι σύντομα σε διαστάυρωση α)αφήνουμε την πρώτη όλο το διάστημα β)βάζουμε και λίγο τη δευτέρα για όσο πάει για να μην το ζορίσουμε με την πρώτη πολύ γ)γκαζώνουμε λίγο την πρωτη και μετά νεκρό
2)Αν κάνουμε λίγο πιο απότομες επιταχύνσεις αλλά συνεχίζουμε να δουλεύουμε τον κινητήρα σε νορμαλ στροφές πχ 2000-4000 προκαλούμε πιο πολύ φθορά απ'όταν ανεβάζουμε τις στροφές πιο ομαλά?
3)Σε ένα Fiesta 1,25 είναι μεγάλη δοκιμασία να το βάζω σε σχετικά συζνά ταξιδάκια να πάει με 140-160km/h στους αυτοκινητόδρομους?
4)Όταν πρόκειται να σταματήσουμε και σε πολύ λίγα δλ να ξεκινήσουμε πάλι είναι προτιμότερο να περιμένουμε αυτό το λίγο χρόνο με πατημένο συμπλέκτη ή με νεκρό. Μιλάμε για 5-10δλ. Δλδ δυο αποσυμπλέξεις-συμπλέξεις προκαλούν λιγότερη ή περισσότερη φθορά από ένα διαρκώς πατημένο συμπλέκτη σε τέτοια χρονικά διαστήματα?
Αυτά προς το παρών, αν στο τιμόνι μου έρθει κάτι ακόμα θα σας ξαναζαλίσω
-
Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας για μερικές απορίες:
1)Αν είμαστε σε στάση και πρόκειται να σταματήσουμε παλι σύντομα σε διαστάυρωση α)αφήνουμε την πρώτη όλο το διάστημα β)βάζουμε και λίγο τη δευτέρα για όσο πάει για να μην το ζορίσουμε με την πρώτη πολύ γ)γκαζώνουμε λίγο την πρωτη και μετά νεκρό
2)Αν κάνουμε λίγο πιο απότομες επιταχύνσεις αλλά συνεχίζουμε να δουλεύουμε τον κινητήρα σε νορμαλ στροφές πχ 2000-4000 προκαλούμε πιο πολύ φθορά απ'όταν ανεβάζουμε τις στροφές πιο ομαλά?
3)Σε ένα Fiesta 1,25 είναι μεγάλη δοκιμασία να το βάζω σε σχετικά συζνά ταξιδάκια να πάει με 140-160km/h στους αυτοκινητόδρομους?
4)Όταν πρόκειται να σταματήσουμε και σε πολύ λίγα δλ να ξεκινήσουμε πάλι είναι προτιμότερο να περιμένουμε αυτό το λίγο χρόνο με πατημένο συμπλέκτη ή με νεκρό. Μιλάμε για 5-10δλ. Δλδ δυο αποσυμπλέξεις-συμπλέξεις προκαλούν λιγότερη ή περισσότερη φθορά από ένα διαρκώς πατημένο συμπλέκτη σε τέτοια χρονικά διαστήματα?
Αυτά προς το παρών, αν στο τιμόνι μου έρθει κάτι ακόμα θα σας ξαναζαλίσω
-
Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας για μερικές απορίες:
1)Αν είμαστε σε στάση και πρόκειται να σταματήσουμε παλι σύντομα σε διαστάυρωση α)αφήνουμε την πρώτη όλο το διάστημα β)βάζουμε και λίγο τη δευτέρα για όσο πάει για να μην το ζορίσουμε με την πρώτη πολύ γ)γκαζώνουμε λίγο την πρωτη και μετά νεκρό
2)Αν κάνουμε λίγο πιο απότομες επιταχύνσεις αλλά συνεχίζουμε να δουλεύουμε τον κινητήρα σε νορμαλ στροφές πχ 2000-4000 προκαλούμε πιο πολύ φθορά απ'όταν ανεβάζουμε τις στροφές πιο ομαλά?
3)Σε ένα Fiesta 1,25 είναι μεγάλη δοκιμασία να το βάζω σε σχετικά συζνά ταξιδάκια να πάει με 140-160km/h στους αυτοκινητόδρομους?
4)Όταν πρόκειται να σταματήσουμε και σε πολύ λίγα δλ να ξεκινήσουμε πάλι είναι προτιμότερο να περιμένουμε αυτό το λίγο χρόνο με πατημένο συμπλέκτη ή με νεκρό. Μιλάμε για 5-10δλ. Δλδ δυο αποσυμπλέξεις-συμπλέξεις προκαλούν λιγότερη ή περισσότερη φθορά από ένα διαρκώς πατημένο συμπλέκτη σε τέτοια χρονικά διαστήματα?
Αυτά προς το παρών, αν στο τιμόνι μου έρθει κάτι ακόμα θα σας ξαναζαλίσω
-
1)Eξαρτάται.
2)Συγνώμη κιόλας, αλλά πόσο απότομα θα επιταχύνεις μέχρι τις 2000; Κατα τ' άλλα ναι, λογικά οι απότομες επιταχύνσεις προκαλούν περισσότερη φθορά κατά τη γνώμη μου.
3)Όχι. 140 δηλαδή.. τώρα 160 σίγουρα το ζορίζεις. Αλλά και στην πόλη μέσα, πρώτη-δευτέρα όλη την ώρα πάλι το ζορίζεις.
4)Όσο έχεις πατημένο το συμπλέκτη φθείρεται ο δίσκος, καλύτερα να βάζεις νεκρά.
Φιλικά.
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
3)Όχι. 140 δηλαδή.. τώρα 160 σίγουρα το ζορίζεις. Αλλά και στην πόλη μέσα, πρώτη-δευτέρα όλη την ώρα πάλι το ζορίζεις.
4)Όσο έχεις πατημένο το συμπλέκτη φθείρεται ο δίσκος, καλύτερα να βάζεις νεκρά.Άλλα πράματα ζορίζεις με 1η 2α και άλλα με 140-160. Δεν είναι δηλαδή το ίδιο, είναι φθορές αλλά όχι συγκρίσιμες.
Με πλήρως πατημένο συμπλέκτη δεν φθείρεται ο δίσκος αλλά το ρουλεμάν. Οπότε αν δεν έχεις λόγο να έχεις ταχύτητα όπως όταν περιμένεις καλό είναι να βγάλεις την ταχύτητα και να μην πατάς συμπλέκτη. Για να πατήσεις και να ξαναβάλεις ώστε να είσαι σε ετοιμότητα είναι το προτοκαλί φανάρι πριν από το πράσινο που στην Ελλάδα καταργήθηκε γιατί οι Έλληνες παραήταν έτοιμοι!! -
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Για να πατήσεις και να ξαναβάλεις ώστε να είσαι σε ετοιμότητα είναι το προτοκαλί φανάρι πριν από το πράσινο που στην Ελλάδα καταργήθηκε γιατί οι Έλληνες παραήταν έτοιμοι!!Γιατι υπαρχει δηλ. σε αλλες χωρες πορτοκαλι πριν το πρασινο; Για πες
-
Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
Για να πατήσεις και να ξαναβάλεις ώστε να είσαι σε ετοιμότητα είναι το προτοκαλί φανάρι πριν από το πράσινο που στην Ελλάδα καταργήθηκε γιατί οι Έλληνες παραήταν έτοιμοι!!
Γιατι υπαρχει δηλ. σε αλλες χωρες πορτοκαλι πριν το πρασινο; Για πες
http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... c&start=90
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Άλλα πράματα ζορίζεις με 1η 2α και άλλα με 140-160. Δεν είναι δηλαδή το ίδιο, είναι φθορές αλλά όχι συγκρίσιμες.Eίπα εγώ ότι ζορίζεις τα ίδια πράγματα; Ρώτησε αν το ζορίζει και του απάντησα ότι και τα δύο το ζορίζουν το αυτοκίνητο, που είναι αλήθεια. Ούτε είπα πως είναι συγκρίσιμες οι φθορές.
Ερωτήσεις για σωστότερη οδήγηση