Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ερωτήσεις για σωστότερη οδήγηση
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Ερωτήσεις για σωστότερη οδήγηση
    • 1 / 1
    Περί αυτοκίνησης
    5
    7
    15
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      ata last edited by

      Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας για μερικές απορίες:

      1)Αν είμαστε σε στάση και πρόκειται να σταματήσουμε παλι σύντομα σε διαστάυρωση α)αφήνουμε την πρώτη όλο το διάστημα β)βάζουμε και λίγο τη δευτέρα για όσο πάει για να μην το ζορίσουμε με την πρώτη πολύ γ)γκαζώνουμε λίγο την πρωτη και μετά νεκρό

      2)Αν κάνουμε λίγο πιο απότομες επιταχύνσεις αλλά συνεχίζουμε να δουλεύουμε τον κινητήρα σε νορμαλ στροφές πχ 2000-4000 προκαλούμε πιο πολύ φθορά απ'όταν ανεβάζουμε τις στροφές πιο ομαλά?

      3)Σε ένα Fiesta 1,25 είναι μεγάλη δοκιμασία να το βάζω σε σχετικά συζνά ταξιδάκια να πάει με 140-160km/h στους αυτοκινητόδρομους?

      4)Όταν πρόκειται να σταματήσουμε και σε πολύ λίγα δλ να ξεκινήσουμε πάλι είναι προτιμότερο να περιμένουμε αυτό το λίγο χρόνο με πατημένο συμπλέκτη ή με νεκρό. Μιλάμε για 5-10δλ. Δλδ δυο αποσυμπλέξεις-συμπλέξεις προκαλούν λιγότερη ή περισσότερη φθορά από ένα διαρκώς πατημένο συμπλέκτη σε τέτοια χρονικά διαστήματα?

      Αυτά προς το παρών, αν στο τιμόνι μου έρθει κάτι ακόμα θα σας ξαναζαλίσω

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • A
        ata last edited by

        Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας για μερικές απορίες:

        1)Αν είμαστε σε στάση και πρόκειται να σταματήσουμε παλι σύντομα σε διαστάυρωση α)αφήνουμε την πρώτη όλο το διάστημα β)βάζουμε και λίγο τη δευτέρα για όσο πάει για να μην το ζορίσουμε με την πρώτη πολύ γ)γκαζώνουμε λίγο την πρωτη και μετά νεκρό

        2)Αν κάνουμε λίγο πιο απότομες επιταχύνσεις αλλά συνεχίζουμε να δουλεύουμε τον κινητήρα σε νορμαλ στροφές πχ 2000-4000 προκαλούμε πιο πολύ φθορά απ'όταν ανεβάζουμε τις στροφές πιο ομαλά?

        3)Σε ένα Fiesta 1,25 είναι μεγάλη δοκιμασία να το βάζω σε σχετικά συζνά ταξιδάκια να πάει με 140-160km/h στους αυτοκινητόδρομους?

        4)Όταν πρόκειται να σταματήσουμε και σε πολύ λίγα δλ να ξεκινήσουμε πάλι είναι προτιμότερο να περιμένουμε αυτό το λίγο χρόνο με πατημένο συμπλέκτη ή με νεκρό. Μιλάμε για 5-10δλ. Δλδ δυο αποσυμπλέξεις-συμπλέξεις προκαλούν λιγότερη ή περισσότερη φθορά από ένα διαρκώς πατημένο συμπλέκτη σε τέτοια χρονικά διαστήματα?

        Αυτά προς το παρών, αν στο τιμόνι μου έρθει κάτι ακόμα θα σας ξαναζαλίσω

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          ata last edited by

          Θα ήθελα να ακούσω τη γνώμη σας για μερικές απορίες:

          1)Αν είμαστε σε στάση και πρόκειται να σταματήσουμε παλι σύντομα σε διαστάυρωση α)αφήνουμε την πρώτη όλο το διάστημα β)βάζουμε και λίγο τη δευτέρα για όσο πάει για να μην το ζορίσουμε με την πρώτη πολύ γ)γκαζώνουμε λίγο την πρωτη και μετά νεκρό

          2)Αν κάνουμε λίγο πιο απότομες επιταχύνσεις αλλά συνεχίζουμε να δουλεύουμε τον κινητήρα σε νορμαλ στροφές πχ 2000-4000 προκαλούμε πιο πολύ φθορά απ'όταν ανεβάζουμε τις στροφές πιο ομαλά?

          3)Σε ένα Fiesta 1,25 είναι μεγάλη δοκιμασία να το βάζω σε σχετικά συζνά ταξιδάκια να πάει με 140-160km/h στους αυτοκινητόδρομους?

          4)Όταν πρόκειται να σταματήσουμε και σε πολύ λίγα δλ να ξεκινήσουμε πάλι είναι προτιμότερο να περιμένουμε αυτό το λίγο χρόνο με πατημένο συμπλέκτη ή με νεκρό. Μιλάμε για 5-10δλ. Δλδ δυο αποσυμπλέξεις-συμπλέξεις προκαλούν λιγότερη ή περισσότερη φθορά από ένα διαρκώς πατημένο συμπλέκτη σε τέτοια χρονικά διαστήματα?

          Αυτά προς το παρών, αν στο τιμόνι μου έρθει κάτι ακόμα θα σας ξαναζαλίσω

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • S
            skye last edited by

            1)Eξαρτάται.

            2)Συγνώμη κιόλας, αλλά πόσο απότομα θα επιταχύνεις μέχρι τις 2000; Κατα τ' άλλα ναι, λογικά οι απότομες επιταχύνσεις προκαλούν περισσότερη φθορά κατά τη γνώμη μου.

            3)Όχι. 140 δηλαδή.. τώρα 160 σίγουρα το ζορίζεις. Αλλά και στην πόλη μέσα, πρώτη-δευτέρα όλη την ώρα πάλι το ζορίζεις.

            4)Όσο έχεις πατημένο το συμπλέκτη φθείρεται ο δίσκος, καλύτερα να βάζεις νεκρά.

            Φιλικά.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης skye έγραψε:
              3)Όχι. 140 δηλαδή.. τώρα 160 σίγουρα το ζορίζεις. Αλλά και στην πόλη μέσα, πρώτη-δευτέρα όλη την ώρα πάλι το ζορίζεις.
              4)Όσο έχεις πατημένο το συμπλέκτη φθείρεται ο δίσκος, καλύτερα να βάζεις νεκρά.

              Άλλα πράματα ζορίζεις με 1η 2α και άλλα με 140-160. Δεν είναι δηλαδή το ίδιο, είναι φθορές αλλά όχι συγκρίσιμες.
              Με πλήρως πατημένο συμπλέκτη δεν φθείρεται ο δίσκος αλλά το ρουλεμάν. Οπότε αν δεν έχεις λόγο να έχεις ταχύτητα όπως όταν περιμένεις καλό είναι να βγάλεις την ταχύτητα και να μην πατάς συμπλέκτη. Για να πατήσεις και να ξαναβάλεις ώστε να είσαι σε ετοιμότητα είναι το προτοκαλί φανάρι πριν από το πράσινο που στην Ελλάδα καταργήθηκε γιατί οι Έλληνες παραήταν έτοιμοι!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                enginekiller last edited by

                Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                Για να πατήσεις και να ξαναβάλεις ώστε να είσαι σε ετοιμότητα είναι το προτοκαλί φανάρι πριν από το πράσινο που στην Ελλάδα καταργήθηκε γιατί οι Έλληνες παραήταν έτοιμοι!!

                Γιατι υπαρχει δηλ. σε αλλες χωρες πορτοκαλι πριν το πρασινο; Για πες

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  ping-of-death last edited by

                  Ο χρήστης enginekiller έγραψε:

                  Για να πατήσεις και να ξαναβάλεις ώστε να είσαι σε ετοιμότητα είναι το προτοκαλί φανάρι πριν από το πράσινο που στην Ελλάδα καταργήθηκε γιατί οι Έλληνες παραήταν έτοιμοι!!

                  Γιατι υπαρχει δηλ. σε αλλες χωρες πορτοκαλι πριν το πρασινο; Για πες

                  http://www.4troxoi.gr/forum/viewtopic.p ... c&start=90

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • S
                    skye last edited by

                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                    Άλλα πράματα ζορίζεις με 1η 2α και άλλα με 140-160. Δεν είναι δηλαδή το ίδιο, είναι φθορές αλλά όχι συγκρίσιμες.

                    Eίπα εγώ ότι ζορίζεις τα ίδια πράγματα; Ρώτησε αν το ζορίζει και του απάντησα ότι και τα δύο το ζορίζουν το αυτοκίνητο, που είναι αλήθεια. Ούτε είπα πως είναι συγκρίσιμες οι φθορές.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr