-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Στην ανάβαση του 2010, πριν 2 χρόνια, ο Κώστας Πάρρας, με το Νο 1, είχε μία σχεδόν ανώδυνη για αυτόν έξοδο στην Κ-4.
Στην οποία Κ4, από το video που είδα, είχαν τοποθετηθεί κάγκελα με κόσμο από πίσω, πάνω στα 'φρένα' της στροφής
Το οποίο το έχω δει να συμβαίνει πολύ συχνά σε αναβάσεις (δεν αναφέρομαι συγκεκριμένα στη ΛΑΒ). Αντί τα 'φρένα' να είναι όλα με κόκκινη κορδέλα, βάζουμε κάγκελαΟ Θεός των αγώνων μας εγκατέλειψε το 93 και μετά πάλι το 2006, ελπίζω να μην ξανακοιμηθεί τώρα κοντά...
Έγραφα το πρωί στον scn,
Το θέμα δεν είναι εάν αφορά τους θεσμικούς φορείς ή τα φυσικά εμπλεκόμενα πρόσωπα. Όλοι μας είμαστε συντελεστές ενός σουρεαλιστικού έργου το οποίο γνωρίζουμε πολύ καλά και όσοι δεν το γνωρίζουμε (οι νέοι στο χώρο) σίγουρα το περιμένουμε να το συναντήσουμε επάνω στο βουνό.
Εν ολίγοις δεν εκπλήσσεται κανείς …Αυτό που επισημαίνεις Νάσσο και άλλα παρόμοια, ήταν και είναι γνωστά σε όλη την ηγεσία του σπορ έως τον τελευταίο δόκιμο κριτή. Αυτό γίνονταν και γίνεται σε πολλές αναβάσεις, εδώ και χρόνια. Τι και πως περιμένουμε ν΄αλλάξει ? Δεν ξέρω, σίγουρα όχι πληκτρολογώντας στον υπολογιστή και συζητώντας.
Ναι, λοιπόν, δεν εκπλήσσεται κανείς, ΟΛΟΙ ΜΑΣ είμαστε γνώστες και συνυπεύθυνοι …
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
[quote=
Ναι, λοιπόν, δεν εκπλήσσεται κανείς, ΟΛΟΙ ΜΑΣ είμαστε γνώστες και συνυπεύθυνοι …
Αγαπητε Μιχαλη,
Ολοι ειμαστε συνυπευθυνοι,' αλλα 'στην στραβη', φυλακη θα πατε εσεις και οχι εμεις που γραφουμε εδω μεσα.
Για τον λογο αυτον, ο καθε οργανωτης η στελεχος οργανωσης, πρεπει να κανει το καλυτερο δυνατον για να βαλει το λιθαρακι του στο κομματι της ασφαλειας των θεατων.
Αν δεν γινει προσπαθεια απο τον καθενα χωριστα, δεν προκειται να διορθωθει τιποτα απο τα κακως κειμενα.Φιλικα,
'el-em'
-
Κατά την ταπεινή μου άποψη ο αγώνας δεν έπρεπε καν να γίνει αφού τα σημεία που καθόντουσαν λάθος οι θεατές ήταν άπειρα. Ήταν θαύμα που κανένας οδηγός δεν είχε σοβαρή έξοδο και σώθηκαν οι άνθρωποι. Αν σας φαίνονται τραβηγμένα αυτά που λέω δείτε το βίντεο: https://www.youtube.com/watch?v=LGLphRcavGE
Αν ο Σκαλτσάς ή ο κάθε Σκαλτσάς είχε έξοδο, το βίντεο θα λεγόταν rally driver kills 10. Και αν μπορείτε πίστε με για το αντίθετο. Και φυσικά δεν έχει πρόβλημα μόνο η Πορταριά αλλά και πολύ άλλοι αγώνες όπως είπε ο κ. Μιχάλης όλα πρέπει να σχεδιαστούν σε λευκό χαρτί αλλιώς αργά ή γρήγορα…
Αν και ξέρω ότι δεν θα αλλάξουν και πολλά σύντομα. -
Πέρυσι πήγα με τον Πλατη στη Ριτσωνα να βοηθήσουμε τη διοργάνωση του σοαα και έφριξα με την καφριλα των θεατών των αναβασεων. Στα Ραλλυ ο κόσμος στην πλειοψηφία του, είναι αλλιώς. Αφού με κατάφεραν να τσακωθω, αγανάκτησα και τον πήρα και φύγαμε πριν ξεκινήσει το δεύτερο σκέλος.
Απέραντη βλακεία και τζάμπα μαγκιά!
Πως και ποιος να τα μαζέψει αυτά?
Ξεκινάει πολυ πιο πίσω το θέμα μας... -
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Αγαπητε Μιχαλη,
Ολοι ειμαστε συνυπευθυνοι,' αλλα 'στην στραβη', φυλακη θα πατε εσεις και οχι εμεις που γραφουμε εδω μεσα.
Για τον λογο αυτον, ο καθε οργανωτης η στελεχος οργανωσης, πρεπει να κανει το καλυτερο δυνατον για να βαλει το λιθαρακι του στο κομματι της ασφαλειας των θεατων.
Αν δεν γινει προσπαθεια απο τον καθενα χωριστα, δεν προκειται να διορθωθει τιποτα απο τα κακως κειμενα.Φιλικα,
'el-em'Αγαπητέ Λώρη,
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου, μόνο που μπερδεύομαι λίγο στα ¨εμείς¨ και τα ¨εσείς¨.
Μιλώ για την ουσία και όχι για τον τύπο, όπου τόσα χρόνια στον χώρο γνωριζόμαστε πολύ καλά πλέον, είτε είμαστε επιτελείς, είτε εποπτεύοντες, είτε παρατηρητές, είτε νομοθετούντες, μιας δεδομένης, ενίοτε σαθρής κατάστασης. Οι ρόλοι εναλλάσσονται, αλλά τα πρόσωπα είμαστε περίπου τα ίδια.
Επομένως η προοπτική της φυλακής είναι ένα ενδεχόμενο για όλους μας και είναι θέμα καθαρής τύχης το πότε και που θα κάτσει η μπίλια. Σοφά έλεγε ο Σόλων, «μηδένα προ του τέλους μακάριζε …»
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
- Δε βάζουμε εισιτήριο. Στους ελληνικούς αγώνες δεν τρέχει ο Latvala.
Δεν το σχολιάζω, το αφήνω στην κρίση των Ελλήνων Αγωνιζομένων. Είναι πάντως ενδεικτικό του σεβασμού και της υπόληψης που τρέφουν ορισμένοι γράφοντες στο πρόσωπό τους και στην αγωνιστική παρουσία τους.
- Δε λέμε 'μόλις πατήσει θεατής την άσφαλτο ο αγώνας διακόπτεται και οι αγωνιζόμενοι πάνε σπίτια τους'. Στην υποθετική περίπτωση που θα συνέβαινε κάτι τέτοιο, θα αποτελούσε τραμπουκισμό και επίδειξη ισχύος και εκδικητικότητας προς λάθος άτομα από έναν ανίκανο οργανωτή που καλά θα κάνει να κάτσει αυτός σπίτι του και να μην ξαναδεί αγώνες παρά μόνο από βίντεο. Αν, βέβαια, δεν του πάρουν και το βίντεο οι αγωνιζόμενοι που έχουν χορηγό και θα του κάνουν αγωγή για αποζημίωση και διαφυγόντα (ας μην ξεχνάμε ότι κάποιοι αγωνιζόμενοι λαμβάνουν χορηγία με μπλοκάκι και επισήμως αυτό θεωρείται κέρδος).
Αυτόν τον ¨ανίκανο οργανωτή¨ τον συνεχάρη δημόσια, μεταξύ των άλλων, ο κος Μανώλης Χαλιβελάκης Πρόεδρος της ΟΜΑΕ και ΕΘΕΠΑ, ο κ. Λεωνίδας Κύρκος Πρωταθλητής και αγωνιζόμενος επί 32 συναπτά έτη, ο κος Νικόλαος Πλέσσας Πρόεδρος του ΣΟΑΑ, (για την πρόοδο μεταξύ της περσινής διοργάνωσης και της φετινής) και τον επέλεξαν 80 Αγωνιζόμενοι, οι οποίοι προγραμμάτισαν από την άνοιξη την επίσκεψή τους στον αγώνα μας.
Σημειώνω και καταγράφω όμως ότι ο κύριος scn, έχει διαφορετική άποψη. Απολύτως θεμιτό και δίκαιο, ειδικά όταν αυτή η άποψη διαμορφώνεται αποσπασματικά από τα ολίγων δευτερολέπτων βιντεάκια στο Youtoube.
- Ρωτήστε πόσοι αγωνιζόμενοι δέχονται να μπει εισιτήριο και μετά ελάτε να μιλήσουμε. Είμαστε σοβαροί; Στους ελληνικούς αγώνες το 70% των θεατών είμαστε αγωνιζόμενοι που γνωριζόμαστε μεταξύ μας ή το πολύ μηχανικοί πέριξ των αγώνων. Θεατές ψάχνουμε με το τουφέκι. Κι εσείς θέλετε να διώξετε τους λιγοστούς θεατές ζητώντας τους εν μέσω κρίσης να πληρώσουν εισιτήριο; Επιπλέον, έχω δει WRC στην Αλσατία, στη Σαρδηνία, στην Καταλωνία και στις Καρούτες και IRC στην Κορσική. Κανείς εξ αυτών δε μου ζήτησε φράγκο. Εσείς θέλετε να βάλετε εισιτήριο στην Πορταριά; Μήπως έχετε επηρεαστεί από τον υπουργό οικονομικών που θέλει να μας ψοφήσει στους φόρους;
- Δε σας αποκάλεσα 'ανίκανο οργανωτή'. Μόνος σας ονομάσατε έτσι τον εαυτό σας. Διαβάστε ξανά τι έγραψα. Έγραψα για την υποθετική κατάσταση που ένας οργανωτής πει 'αν πατήσει θεατής άσφαλτο εγώ στέλνω τους αγωνιζόμενους σπίτια τους'. Ναι, αυτός είναι όχι μόνο ανίκανος οργανωτής αλλά και εχθρικός προς τους συμμετέχοντες και, ως συμμετέχων σε 6 Κένταυρος ως τώρα, δε θέλω καν να διοργανώνει αγώνες κάποιος που με αντιμετωπίζει έτσι και δεν έχει στοιχειώδη έλεγχο των θεατών.
- Ανάρτησα ένα βίντεο με ένα μόνο σημείο της ανάβασης, χωρίς καν να γνωρίζω τι άλλο έχει γίνει σ' αυτή. Σας δίνω το λόγο μου, δεν είχα ιδέα για τα υπόλοιπα που αναρτήθηκαν από τον Hannibal, ούτε για αυτά που θα αναφέρει άλλος σύντομα. Στόχος ήταν να καταδειχθεί ένα καταφανές σφάλμα, ακριβώς ίδιο με αυτό που έγινε στο Auto-Festival. Βάσει του πολύ υψηλού επίπεδου που έχετε γενικά επιδείξει δεν ανέμενα να το γενικεύσετε και να το επεκτείνετε. Για να είμαι ειλικρινής δεν ανάμενα καν απάντηση. Αντ' αυτού ξεκινήσατε επίθεση και επιπλέον χρησιμοποιήσατε τους επαίνους των κ.κ. Χαλιβελάκη, Κύρκου και Πλέσσα για την ανάβαση, προκειμένου να καλύψετε την εικόνα του βίντεο. Δε σκέφτεστε καθόλου ότι τους εκθέτετε συνδέοντάς τους με το συγκεκριμένο βίντεο; Πιστεύετε πραγματικά ότι οι έπαινοί τους αφορούν την εικόνα του βίντεο; Ενδεχομένως όλη η υπόλοιπη ανάβαση να ήταν άξια επαίνου και ενδεχομένως καλώς να σας επαίνεσαν. Όμως, η συγκεκριμένη στροφή του βίντεο κάθε άλλο παρά άξια επαίνου ήταν. Για όνομα του Θεού, δεχτείτε ένα σφάλμα, πείτε απλώς ότι του χρόνου δε θα γίνει αυτό το πράγμα σε αυτή τη στροφή και κλείστε το ζήτημα. Δε χρειάζεται ούτε να εκθέτετε ανθρώπους ούτε να προσπαθείτε να πείσετε ότι αυτό που βλέπουμε στο βίντεο δεν είναι ανεπίτρεπτο. Είναι ανεπίτρεπτο. Τελεία και παύλα.
Υ.Γ. Λάβετε υπόψη ότι μιλάτε με αυτόπτη μάρτυρα του περιστατικού στη Ριτσώνα το 1993, από τη στιγμή που το Golf άρχισε να γλιστράει μέχρι τη στιγμή που κατάφεραν κάποιοι να κάνουν τον δύσμοιρο οδηγό που είχε ξαπλώσει στο χώμα να συνέλθει έστω και ελάχιστα από το σοκ και να έλθει σε στοιχειώδη επαφή με το περιβάλλον. Αλλες λεπτομέρειες δε θέλετε να ξέρετε. Σας εύχομαι να μη δείτε ποτέ αυτά που είδα τότε. Αλλά αν θέλετε να πραγματοποιηθεί η ευχή μου, μάλλον πρέπει να κάνετε κάτι γι' αυτό που δείχνει το βίντεο.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
- Δε βάζουμε εισιτήριο. Στους ελληνικούς αγώνες δεν τρέχει ο Latvala.
Δεν το σχολιάζω, το αφήνω στην κρίση των Ελλήνων Αγωνιζομένων. Είναι πάντως ενδεικτικό του σεβασμού και της υπόληψης που τρέφουν ορισμένοι γράφοντες στο πρόσωπό τους και στην αγωνιστική παρουσία τους.
- Δε λέμε 'μόλις πατήσει θεατής την άσφαλτο ο αγώνας διακόπτεται και οι αγωνιζόμενοι πάνε σπίτια τους'. Στην υποθετική περίπτωση που θα συνέβαινε κάτι τέτοιο, θα αποτελούσε τραμπουκισμό και επίδειξη ισχύος και εκδικητικότητας προς λάθος άτομα από έναν ανίκανο οργανωτή που καλά θα κάνει να κάτσει αυτός σπίτι του και να μην ξαναδεί αγώνες παρά μόνο από βίντεο. Αν, βέβαια, δεν του πάρουν και το βίντεο οι αγωνιζόμενοι που έχουν χορηγό και θα του κάνουν αγωγή για αποζημίωση και διαφυγόντα (ας μην ξεχνάμε ότι κάποιοι αγωνιζόμενοι λαμβάνουν χορηγία με μπλοκάκι και επισήμως αυτό θεωρείται κέρδος).
Αυτόν τον ¨ανίκανο οργανωτή¨ τον συνεχάρη δημόσια, μεταξύ των άλλων, ο κος Μανώλης Χαλιβελάκης Πρόεδρος της ΟΜΑΕ και ΕΘΕΠΑ, ο κ. Λεωνίδας Κύρκος Πρωταθλητής και αγωνιζόμενος επί 32 συναπτά έτη, ο κος Νικόλαος Πλέσσας Πρόεδρος του ΣΟΑΑ, (για την πρόοδο μεταξύ της περσινής διοργάνωσης και της φετινής) και τον επέλεξαν 80 Αγωνιζόμενοι, οι οποίοι προγραμμάτισαν από την άνοιξη την επίσκεψή τους στον αγώνα μας.
Σημειώνω και καταγράφω όμως ότι ο κύριος scn, έχει διαφορετική άποψη. Απολύτως θεμιτό και δίκαιο, ειδικά όταν αυτή η άποψη διαμορφώνεται αποσπασματικά από τα ολίγων δευτερολέπτων βιντεάκια στο Youtoube.
- Ρωτήστε πόσοι αγωνιζόμενοι δέχονται να μπει εισιτήριο και μετά ελάτε να μιλήσουμε. Είμαστε σοβαροί; Στους ελληνικούς αγώνες το 70% των θεατών είμαστε αγωνιζόμενοι που γνωριζόμαστε μεταξύ μας ή το πολύ μηχανικοί πέριξ των αγώνων. Θεατές ψάχνουμε με το τουφέκι. Κι εσείς θέλετε να διώξετε τους λιγοστούς θεατές ζητώντας τους εν μέσω κρίσης να πληρώσουν εισιτήριο; Επιπλέον, έχω δει WRC στην Αλσατία, στη Σαρδηνία, στην Καταλωνία και στις Καρούτες και IRC στην Κορσική. Κανείς εξ αυτών δε μου ζήτησε φράγκο. Εσείς θέλετε να βάλετε εισιτήριο στην Πορταριά; Μήπως έχετε επηρεαστεί από τον υπουργό οικονομικών που θέλει να μας ψοφήσει στους φόρους;
- Δε σας αποκάλεσα 'ανίκανο οργανωτή'. Μόνος σας ονομάσατε έτσι τον εαυτό σας. Διαβάστε ξανά τι έγραψα. Έγραψα για την υποθετική κατάσταση που ένας οργανωτής πει 'αν πατήσει θεατής άσφαλτο εγώ στέλνω τους αγωνιζόμενους σπίτια τους'. Ναι, αυτός είναι όχι μόνο ανίκανος οργανωτής αλλά και εχθρικός προς τους συμμετέχοντες και, ως συμμετέχων σε 6 Κένταυρος ως τώρα, δε θέλω καν να διοργανώνει αγώνες κάποιος που με αντιμετωπίζει έτσι και δεν έχει στοιχειώδη έλεγχο των θεατών.
- Ανάρτησα ένα βίντεο με ένα μόνο σημείο της ανάβασης, χωρίς καν να γνωρίζω τι άλλο έχει γίνει σ' αυτή. Σας δίνω το λόγο μου, δεν είχα ιδέα για τα υπόλοιπα που αναρτήθηκαν από τον Hannibal, ούτε για αυτά που θα αναφέρει άλλος σύντομα. Στόχος ήταν να καταδειχθεί ένα καταφανές σφάλμα, ακριβώς ίδιο με αυτό που έγινε στο Auto-Festival. Βάσει του πολύ υψηλού επίπεδου που έχετε γενικά επιδείξει δεν ανέμενα να το γενικεύσετε και να το επεκτείνετε. Για να είμαι ειλικρινής δεν ανάμενα καν απάντηση. Αντ' αυτού ξεκινήσατε επίθεση και επιπλέον χρησιμοποιήσατε τους επαίνους των κ.κ. Χαλιβελάκη, Κύρκου και Πλέσσα για την ανάβαση, προκειμένου να καλύψετε την εικόνα του βίντεο. Δε σκέφτεστε καθόλου ότι τους εκθέτετε συνδέοντάς τους με το συγκεκριμένο βίντεο; Πιστεύετε πραγματικά ότι οι έπαινοί τους αφορούν την εικόνα του βίντεο; Ενδεχομένως όλη η υπόλοιπη ανάβαση να ήταν άξια επαίνου και ενδεχομένως καλώς να σας επαίνεσαν. Όμως, η συγκεκριμένη στροφή του βίντεο κάθε άλλο παρά άξια επαίνου ήταν. Για όνομα του Θεού, δεχτείτε ένα σφάλμα, πείτε απλώς ότι του χρόνου δε θα γίνει αυτό το πράγμα σε αυτή τη στροφή και κλείστε το ζήτημα. Δε χρειάζεται ούτε να εκθέτετε ανθρώπους ούτε να προσπαθείτε να πείσετε ότι αυτό που βλέπουμε στο βίντεο δεν είναι ανεπίτρεπτο. Είναι ανεπίτρεπτο. Τελεία και παύλα.
Υ.Γ. Λάβετε υπόψη ότι μιλάτε με αυτόπτη μάρτυρα του περιστατικού στη Ριτσώνα το 1993, από τη στιγμή που το Golf άρχισε να γλιστράει μέχρι τη στιγμή που κατάφεραν κάποιοι να κάνουν τον δύσμοιρο οδηγό που είχε ξαπλώσει στο χώμα να συνέλθει έστω και ελάχιστα από το σοκ και να έλθει σε στοιχειώδη επαφή με το περιβάλλον. Αλλες λεπτομέρειες δε θέλετε να ξέρετε. Σας εύχομαι να μη δείτε ποτέ αυτά που είδα τότε. Αλλά αν θέλετε να πραγματοποιηθεί η ευχή μου, μάλλον πρέπει να κάνετε κάτι γι' αυτό που δείχνει το βίντεο.
Στην ανάβαση Πορταριάς δεν θέλουμε πολλούς και άσχετους θεατές, μας δημιουργούν πρόβλημα, θέλουμε λιγότερους και συνειδητοποιημένους.
Χαίρομαι που δεν μας θεωρείτε ανίκανους.
Επιμένω ότι εσείς έχετε μια αποσπασματική και μονομερή άποψη για τον αγώνα και δεν δέχομαι κριτική από εσάς. Σχολιασμό όμως μπορείτε ελεύθερα να κάνετε.
Μιλώ σε διαφορετικό ύφος και σε άλλο επίπεδο όταν δεν έχω απέναντί μου έναν αυτοπροσδιοριζόμενο εισαγγελέα με υψωμένο το δάχτυλο. (στην πρώτη σας ανάρτηση δεν αφήσατε κανέναν απ΄εξω παρά μόνο τον εαυτό σας).
Να είστε βέβαιος ότι δεν έχετε δει τίποτα που δεν το έχω δει κι εγώ. Αυτό που εσείς απλώς το αισθανθήκατε μέσω του YouTube, να είστε βέβαιος ότι εγώ το βίωσα …
Το εάν θα το δημοσιοποιήσω εδώ στο forum ή θα κάνω τις προτάσεις και παρεμβάσεις εκεί που πρέπει, είναι άλλο ζήτημα.
Καληνύχτα σας
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Επιμένω ότι εσείς έχετε μια αποσπασματική και μονομερή άποψη για τον αγώνα και δεν δέχομαι κριτική από εσάς.Πού την είδατε την κριτική για τον αγώνα; Έχει μαλλιάσει η γλώσσα μου να λέω ότι το μόνο που είδα είναι ένα βίντεο με μια στροφή. Όχι μόνο δεν ξέρω τι άλλο έγινε στον αγώνα, αλλά ούτε καν ποιοι έτρεχαν.
Μιλώ σε διαφορετικό ύφος και σε άλλο επίπεδο όταν δεν έχω απέναντί μου έναν αυτοπροσδιοριζόμενο εισαγγελέα με υψωμένο το δάχτυλο. (στην πρώτη σας ανάρτηση δεν αφήσατε κανέναν απ΄εξω παρά μόνο τον εαυτό σας).
Η πρώτη ανάρτηση αναφέρει: 'Το βίντεο αφορά την ΟΜΑΕ, τον παρατηρητή αγώνα, τη ΛΑΒ, τον ΣΟΑΑ, τους οδηγούς, τους κριτές και, φυσικά, αυτούς που παριστάνουν τους θεατές'. Πού είδατε τον εισαγγελέα και την απαγγελία κατηγορίας; Η επισήμανση ενός επικίνδυνου γεγονότος προς κάθε υπεύθυνη πλευρά είναι κάτι τέτοιο;
Επιπλέον, σε δύο από τις ανωτέρω κατηγορίες ανθρώπων ανήκω και εγώ. Πού είδατε ότι βγάζω τον εαυτό μου απ' έξω; Είπα ότι δεν έχω ευθύνη όταν βλέπω τους μελλοθάνατους να κάθονται στην ευθεία των φρένων στο ταυ της Παύλιανης και δεν κάνω τίποτα;Για να λήξει το θέμα από εμένα, ας κάνει ο καθένας ό,τι μπορεί για να μην επαναληφθεί το 1993. Δε χρειάζεται τίποτα ακραίο. Πέντε απλά πράγματα αρκούν.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Επιπλέον, σε δύο από τις ανωτέρω κατηγορίες ανθρώπων ανήκω και εγώ.Σας προσκαλώ λοιπόν του χρόνου να έρθετε να επανδρώσετε μια θέση ευθύνης και να συμμετέχετε στον σχεδιασμό και υλοποίηση του αγώνα, έτσι ώστε να αποκτήσετε και μια τρίτη ιδιότητα (του οργανωτή), που θα σας βοηθήσει να δείτε τα ζητήματα από πιο σύνθετες και συχνά αλληλοσυγκρουόμενες γωνίες.
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Αγαπητε Μιχαλη,
Ολοι ειμαστε συνυπευθυνοι,' αλλα 'στην στραβη', φυλακη θα πατε εσεις και οχι εμεις που γραφουμε εδω μεσα.
Για τον λογο αυτον, ο καθε οργανωτης η στελεχος οργανωσης, πρεπει να κανει το καλυτερο δυνατον για να βαλει το λιθαρακι του στο κομματι της ασφαλειας των θεατων.
Αν δεν γινει προσπαθεια απο τον καθενα χωριστα, δεν προκειται να διορθωθει τιποτα απο τα κακως κειμενα.Φιλικα,
'el-em'Αγαπητέ Λώρη,
Δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω μαζί σου, μόνο που μπερδεύομαι λίγο στα ¨εμείς¨ και τα ¨εσείς¨.
Μιλώ για την ουσία και όχι για τον τύπο, όπου τόσα χρόνια στον χώρο γνωριζόμαστε πολύ καλά πλέον, είτε είμαστε επιτελείς, είτε εποπτεύοντες, είτε παρατηρητές, είτε νομοθετούντες, μιας δεδομένης, ενίοτε σαθρής κατάστασης. Οι ρόλοι εναλλάσσονται, αλλά τα πρόσωπα είμαστε περίπου τα ίδια.
Επομένως η προοπτική της φυλακής είναι ένα ενδεχόμενο για όλους μας και είναι θέμα καθαρής τύχης το πότε και που θα κάτσει η μπίλια. Σοφά έλεγε ο Σόλων, «μηδένα προ του τέλους μακάριζε …»
Το 'εμεις' και το 'εσεις', αγαπητε Μιχαλη, αναφεροταν στην συζητηση εδω μεσα, αν δεν το καταλαβες.
Φιλικα,
'el-em'
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Το 'εμεις' και το 'εσεις', αγαπητε Μιχαλη, αναφεροταν στην συζητηση εδω μεσα, αν δεν το καταλαβες.Σου ζητώ ταπεινά συγνώμη Λώρη μου, ομολογώ ότι δεν το κατάλαβα με τον τρόπο που το εννοούσες,
Γνωριζω οτι η κ.Χαλιβελακη ηταν Προεδρος Αγωνοδικων στον αγωνα σας και γνωριζω ακομη τις εξουσιες που ειχε, κατεχοντας την θεση αυτην.
Απο εκει και περα ομως, επειδη δεν ημουν παρων, δεν γνωριζω σε ποια χρονικη στιγμη ηλεγξε την διαδρομη και τι εικονα ειδε, οταν εγινε αυτο. Με λιγα λογια, αν εκανε μια βολτα 30 λεπτα πριν ξεκινησει ο αγωνας, (ετσι ειθισται) μπορει να ειδε αλλη εικονα απο αυτην που θα αντικρυζε την ωρα της διεξεγωγης του αγωνα.αλλά θα πρέπει να αναγνωρίσεις και εσύ, ότι μου έδωσες αφορμή με την παραπάνω τοποθέτησή σου κατά την οποία επιχείρησες να διαχωρίσεις και ταυτόχρονα να υποτιμήσεις την γνωστική αντίληψη που είχε η Πρόεδρος των Αγωνοδικών κατά την διάρκεια του αγώνα, όπου και οπτική ίδια επίγνωση της διαμορφωμένης κατάστασης είχε αποκτήσει, αλλά και άμεση επικοινωνία σε κάθε δευτερόλεπτο με τους συνεργάτες της είχε, (άκουγε από το VHF μέχρι και την παραμικρή εντολή του Αλυτάρχη και την συνομιλία του με όλους τους Κριτές).
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Σας προσκαλώ λοιπόν του χρόνου να έρθετε να επανδρώσετε μια θέση ευθύνης και να συμμετέχετε στον σχεδιασμό και υλοποίηση του αγώνα, έτσι ώστε να αποκτήσετε και μια τρίτη ιδιότητα (του οργανωτή), που θα σας βοηθήσει να δείτε τα ζητήματα από πιο σύνθετες και συχνά αλληλοσυγκρουόμενες γωνίες.Αν και έχω μηδενική εμπειρία στο θέμα και καμία επαφή με ανθρώπους και καταστάσεις, θα μπορούσα να το κάνω, τουλάχιστον για την εμπειρία, όπως λέτε. Όμως, ξέρετε καλά ότι το χρονικό και οικονομικό κόστος για τη μετάβαση και παραμονή στο Βόλο για τέτοιο χρονικό διάστημα είναι μεγαλύτερο ακόμα και από το κόστος συμμετοχής στο Κένταυρος. Τη στιγμή που σκέφτομαι να καταθέσω τις πινακίδες του αγωνιστικού μετά τη Ριτσώνα, πιστεύετε ότι θα έκανα κάτι τέτοιο χωρίς πλήρη κάλυψη κόστους;
Για να μη συνεχίζεται αυτή η ανόητη αντιπαράθεση, σας λέω το εξής: Μετά απ' όλη την κουβέντα και παρόλο που για δικούς σας λόγους συνεχίζετε να μην το δηλώνετε, είμαι σίγουρος ότι του χρόνου δε θα επιτρέψετε να γίνει αυτό το πράγμα σε αυτή τη στροφή. Αυτός ήταν ο στόχος της ανάρτησης του βίντεο. Τα υπόλοιπα είναι άνευ ουσίας.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Μετά απ' όλη την κουβέντα και παρόλο που για δικούς σας λόγους συνεχίζετε να μην το δηλώνετε, είμαι σίγουρος ότι του χρόνου δε θα επιτρέψετε να γίνει αυτό το πράγμα σε αυτή τη στροφή.Το να δηλώσω ότι σ΄ εκείνο το K γίνονταν πανηγύρι είναι εύκολο, απλό και οφθαλμοφανές. Τα αίτια και οι συνθήκες αυτής της κατάστασης απαιτούν διερεύνηση. Οι παράπλευρες απώλειες και επιπτώσεις που θα εδημιουργούντο στον αγώνα και έξω από αυτόν, σε κάθε ενδεχόμενη διαφορετική απόφαση του Αλυτάρχη, συνεκτιμώνται.
Η Πορταριά διεξάγεται, από τα pits, τον χώρο ζεστάματος, την διαδρομή έως και το parkferme, εν μέσω οικιών, αυλών, οικοπέδων, ξεοδοχείων, χωριών και οικισμών. Υπό την έννοια αυτή η φύλαξή της είναι πολύ πιο απαιτητική από κάποια άλλη ανάβαση που γίνεται σε κάποιο ξεροβούνι με δύο στάνες στα 500 μέτρα. Αυτή βέβαια είναι και η ομορφιά της Πορταριάς και γιαυτό είναι ελκυστική από την πλειοψηφία των αγωνιζομένων και των θεατών όλης της Ελλάδος.
Το ουσιαστικότερο και σοβαρότερο όμως είναι να σχεδιαστεί και υλοποιηθεί από την ηγεσία του σπορ ένα εντελώς νέο πλαίσιο ασφαλείας όλων των αναβάσεων, στο οποίο θα λαμβάνονται ποικίλες παράμετροι, όπως η δημοφιλία και προβλεπόμενη επισκεψιμότητα, η πληθυσμιακή χωρητικότητα της διαδρομής, τα τοπογραφικά χαρακτηριστικά της, δηλ. του κάθε Κ ξεχωριστά και των παράπλευρων ζωνών, κ.α.
Ακόμη να εξετάσει και τους κανονισμούς, δηλ. πχ. το μίνιμουμ των 30¨ μεταξύ των εκκινήσεων μήπως πρέπει να επανεξεταστεί ? Μήπως δεν μας παρέχει την απαιτούμενη ασφάλεια, αλλά από τη άλλη ο αγώνας θα χρειάζεται μεγαλύτερο χρόνο για να ολοκληρωθεί, ο οποίος δεν είναι πάντα διαθέσιμος.
Επίσης για την επίδειξη της κόκκινης σημαίας απαιτείται προηγουμένως μία ασύρματη επικοινωνία, εν μέσω θορύβων και παρεμβολών με τον πομπό, το μήνυμα και τον δέκτη να εναλλάσσουν ρόλους. Ο κριτής πρέπει να αντιληφθεί το περιστατικό, να το αναφέρει στον Αλυτάρχη, να το κατανοήσει ο Αλυτάρχης, να δώσει εντολή στον προηγούμενο κριτή και κατόπιν να επιδείξει την σημαία αυτός. Όλα αυτά σημαίνουν σπατάλη πολύτιμων κρίσιμων δευτερολέπτων.Μήπως θα μπορούσαν οι κόκκινες σημαίες να αντικατασταθούν με κόκκινα φώτα ? Να βρίσκονται στην είσοδο της στροφής, σε περίοπτη θέση, επάλληλα (δύο ή τρία), αναλάμποντα και να ενεργοποιούνται ασύρματα από τον κριτή. Έτσι θα είχαμε έγκαιρη, σταθερή και ασφαλή προειδοποίηση του επερχόμενου οδηγού και τοποθέτηση του κριτού σε ασφαλέστερο σημείο της στροφής.
Όλοι μας μπορούμε να καταθέσουμε καλοπροαίρετες απόψεις, προτάσεις και προβληματισμούς.
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Επίσης για την επίδειξη της κόκκινης σημαίας απαιτείται προηγουμένως μία ασύρματη επικοινωνία, εν μέσω θορύβων και παρεμβολών με τον πομπό, το μήνυμα και τον δέκτη να εναλλάσσουν ρόλους. Ο κριτής πρέπει να αντιληφθεί το περιστατικό, να το αναφέρει στον Αλυτάρχη, να το κατανοήσει ο Αλυτάρχης, να δώσει εντολή στον προηγούμενο κριτή και κατόπιν να επιδείξει την σημαία αυτός. Όλα αυτά σημαίνουν σπατάλη πολύτιμων κρίσιμων δευτερολέπτων.Κ. Ευφραιμογλου εγω θα σταθω σε αυτη την δηλωση σας πιο πανω.
Οσπου να γινουν ολα αυτα, και οσπου να γινει η συνεννοηση κλπ περνουν δευτερολεπτα κρισιμα. Ναι οκ. Συμφωνουμε λοιπον? Εφ' οσον λοιπον τα αυτοκινητα ξεκινανε αν 30' και προφανως μας λετε οτι ΙΣΩΣ λογο αδιαφορων παραγοντων αργησε ο κριτης να παρει εντολη για κοκκινη σημαια, πως γινεται λοιπον ο προεδρος του ΣΟΑΑ να λεει οτι ακουσε για την κοκκινη σημαια και οτι ο αγωνιζομενος να περασε 2 εως 4 Κ που του δειξανε την κοκκινη?
Μεχρι και οι θεατες (που προκαλεσαν μετα τα υπολοιπα) φωναζανε για κοκκινη γιατι ακουγανε τον αλλον να ερχεται ταπα να βγει σημαια. Μεχρι και που πηρε την εντολη ο κριτης και δεν ηξερε που να παει και να σταθει.... μεχρι και την τελευταια στιγμη ειδαμε την ανεπαρκεια του συγκεκριμενου στελεχους και φυσικα και των υπολοιπων στο Κ αφου ειχανε μεινει στο αμαξι να σπρωξουνε να φυγει απο την μεση ενω ο αγωνας δεν ειχε διακοπει.... Με λιγα λογια κ. Ευραιμογλου ειναι ωραια να λεμε για ολα τα υπολοιπα που λειτουργησαν θαυμασια (ο καλος θεουλης βοηθησε) αν κρινω απο τα σημεια που καθονταν οι θεατες, και να ην συζηταμε η να ασκουμε κριτικη στην οργανωση που εκανε τραγικα λαθη στον τομεα της ασφαλειας....
Αν λοιπον, μενετε στις θριαμβολογιες του ΣΟΑΑ, του κ. Χαλιβελακη, του κ. Κυρκου και επαναπαφθειτε και ο καλος θεουλης αποφασισει να παει διακοπουλες, μην πεσετε απο τα συννεφα ΑΝ γινει κατι τραγικο. Γιατι ειναι πολυ λιγα τα ατομα που εχουν ζησει/βιωσει τετοιο ατυχημα απο κοντα και πιστεψτε με ειδηκα αν καποιο ατομο που γνωριζετε προσωπικα, ειναι 30000000 φορες χειροτερο να ξερεις οτι μπορουσες να κανεις κατι να το αποτρεψεις και η δεν το εκανες η δεν σε αφησανε να το κανεις....
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
K. Ευραιμογλου τι ακριβως αλλαξε απο περισυ η προπερσυ με φετος?
Οι κριτες? η αντιδραση της οργανωσης ? τα θεματα ασφαλειας?Στο επομενο αυτοκινητο απο αυτο που ειχε την εξοδο δεν βγαλανε κοκκινη σημαια με αποτελεσμα να ερθει με 140χλμ ο επομενος αγωνιζομενος και να ειναι φατσα καρτα με το ασθενοφορο και παρα λιγο να γινουν ενα ματσο σιδερα.....
Αγαπητέ Hannibal,
Το τι άλλαξε σε πολύ συνοπτικές γραμμές το ανέφερα στον apr.
Για την 2η παρατήρηση, που αφορά και το βίντεο, έχω να επισημάνω τα εξής :
Στην ανάβαση του 2010, πριν 2 χρόνια, ο Κώστας Πάρρας, με το Νο 1, είχε μία σχεδόν ανώδυνη για αυτόν έξοδο στην Κ-4. Με μια μικρή καθυστέρηση 10 περίπου δευτερολέπτων συνέχισε τον αγώνα του.
Δυστυχώς όμως από την πρόσκρουση είχε χτυπηθεί ένας άνθρωπος, μη γνωρίζοντας κανείς εκείνη την στιγμή την σοβαρότητα της κατάστασής του.
Άμεσα ο Αλυτάρχης δίνει εντολή να βγει κόκκινη σημαία και να σπεύσει το 2ο ασθενοφόρο του αγώνα που ήταν σταθμευμένο στην Κ-8 και ήταν κοντύτερα στο σημείο του συμβάντος, από ότι εκείνο της αφετηρίας.
Ο αγωνιζόμενος διασταυρώνεται με το ασθενοφόρο που κατεβαίνει με προορισμό το Κ-4.Τα ερωτήματα είναι,
1ο Πρόλαβε να περάσει από το επόμενο ή τα επόμενα Κ-5, Κ-6, Κ-7 ώστε να του επιδειχθεί κόκκινη σημαία ή όχι ?
2ο Του έβγαλαν κόκκινη σημαία ή όχι ?
3ο Εάν του έβγαλαν, την πρόσεξε ?Στο 1ο ερώτημα η απάντηση είναι ναι, πρόλαβε και πέρασε σίγουρα το Κ-5 και το Κ-6 και ενδεχομένως το Κ-7. Απόδειξη είναι ότι κατεγράφη ο χρόνος του στο split-1, το οποίο βρίσκεται στην Κ-6, με χρόνο 01:15:78.
Στο 2ο ερώτημα την απάντηση δεν την γνωρίζω καθ ότι δεν ήμουν παρών και
Στο 3ο ερώτημα την απάντηση την γνωρίζει μόνο ο ίδιος.φιλικά
Bαση των λεγομενων του ιδου του αγωνιζομενου δεν του βγαλανε.... και οπως ειπατε ειχε ηδη περασει απο τα κ5-6-7 εφ οσον το σπλιτ1 στο Κ6 ηταν 1:15:78 και συνεχιζε κανονικα τον αγωνα του ηρθε φατσα καρτα με το ασθενοφορο.
Αλλα και εδω κοιταμε το δεντρο και δεν βλεπουμε το δασος.Εστω και αν ειχαν βγαλει σημαια στον αγωνιζομενο τοτε. Και εστω οτι τις εγραψε εκει που δεν πιανει μελανι.
- Δεν επρεπε τα Κ που του εβγαλαν σημαια να ενημερωσουν οτι εβγαλαν αλλα δεν εκοψε?
- Εφ οσον ειναι τυφλος και δεν τις ειδε και τα Κ ειχαν ενημερωσει οτι εμεις βγαλαμε και μας εγραψε συνεχιζοντας ταπα.... ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ το ασθενοφορο να περιμενει πρωτα να σιγουρευτει οτι ο δρομος ηταν ελευθερος, προτου ξεκινησει? Και δη να κατεβαινει αναποδα με ενα τυφλο που ανεβαινει μαλλια νομιζοντας οτι ο δρομος ειναι μονοδρομος και ανεβαινει σε ρυθμους αγωνα....
- Γιατι δεν του κανανε αναφορα στην ΕΘΕΑ τοτε ωστε να τιμωρηθει?
Κοινως και τοτε, και τωρα η αντιδρασεις των στελεχων του αγωνα ηταν αλλα λογια να αγαπιομαστε.
Και αργες και ανοργανωτες....Και ξαναρωταω γιατι ειμαι χαζος και δεν καταλαβαινω και κρινω μονο απο το youtube.... Τι αλλαξε απο τοτε μεχρι τωρα σε θεματα ασφαλειας και εκπεδευσης στελεχων?
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
Επίσης για την επίδειξη της κόκκινης σημαίας απαιτείται προηγουμένως μία ασύρματη επικοινωνία, εν μέσω θορύβων και παρεμβολών με τον πομπό, το μήνυμα και τον δέκτη να εναλλάσσουν ρόλους. Ο κριτής πρέπει να αντιληφθεί το περιστατικό, να το αναφέρει στον Αλυτάρχη, να το κατανοήσει ο Αλυτάρχης, να δώσει εντολή στον προηγούμενο κριτή και κατόπιν να επιδείξει την σημαία αυτός. Όλα αυτά σημαίνουν σπατάλη πολύτιμων κρίσιμων δευτερολέπτων.
Κ. Ευφραιμογλου εγω θα σταθω σε αυτη την δηλωση σας πιο πανω.
Οσπου να γινουν ολα αυτα, και οσπου να γινει η συνεννοηση κλπ περνουν δευτερολεπτα κρισιμα. Ναι οκ. Συμφωνουμε λοιπον? Εφ' οσον λοιπον τα αυτοκινητα ξεκινανε αν 30' και προφανως μας λετε οτι ΙΣΩΣ λογο αδιαφορων παραγοντων αργησε ο κριτης να παρει εντολη για κοκκινη σημαια, πως γινεται λοιπον ο προεδρος του ΣΟΑΑ να λεει οτι ακουσε για την κοκκινη σημαια και οτι ο αγωνιζομενος να περασε 2 εως 4 Κ που του δειξανε την κοκκινη?
Μεχρι και οι θεατες (που προκαλεσαν μετα τα υπολοιπα) φωναζανε για κοκκινη γιατι ακουγανε τον αλλον να ερχεται ταπα να βγει σημαια. Μεχρι και που πηρε την εντολη ο κριτης και δεν ηξερε που να παει και να σταθει.... μεχρι και την τελευταια στιγμη ειδαμε την ανεπαρκεια του συγκεκριμενου στελεχους και φυσικα και των υπολοιπων στο Κ αφου ειχανε μεινει στο αμαξι να σπρωξουνε να φυγει απο την μεση ενω ο αγωνας δεν ειχε διακοπει.... Με λιγα λογια κ. Ευραιμογλου ειναι ωραια να λεμε για ολα τα υπολοιπα που λειτουργησαν θαυμασια (ο καλος θεουλης βοηθησε) αν κρινω απο τα σημεια που καθονταν οι θεατες, και να ην συζηταμε η να ασκουμε κριτικη στην οργανωση που εκανε τραγικα λαθη στον τομεα της ασφαλειας....
Αν λοιπον, μενετε στις θριαμβολογιες του ΣΟΑΑ, του κ. Χαλιβελακη, του κ. Κυρκου και επαναπαφθειτε και ο καλος θεουλης αποφασισει να παει διακοπουλες, μην πεσετε απο τα συννεφα ΑΝ γινει κατι τραγικο. Γιατι ειναι πολυ λιγα τα ατομα που εχουν ζησει/βιωσει τετοιο ατυχημα απο κοντα και πιστεψτε με ειδηκα αν καποιο ατομο που γνωριζετε προσωπικα, ειναι 30000000 φορες χειροτερο να ξερεις οτι μπορουσες να κανεις κατι να το αποτρεψεις και η δεν το εκανες η δεν σε αφησανε να το κανεις....
Αγαπητέ Hannibal,
Δεν ξέρω τι ακριβώς άκουσε ο κ. Πλέσσας, αλλά εκτιμώ ότι είναι δύσκολο στο Κ-7 το Νο77 Δράκας να είχε διαφορά από τον ακολουθούμενο Νο78 Σουφλάρη, 4 στροφές διαφορά, διότι το Νο 77 ανέβαινε με πρόβλημα και αργό ρυθμό, split1/K-6 01:08:56 και το Νο78 χωρίς πρόβλημα split1/K-6 01:04:43. Η διαφορά μεταξύ τους, έτεινε συνεχώς μειούμενη. Ενδεχομένως εάν δεν ακινητοποίητο το Νο77, έως τον τερματισμό να είχε ¨πιαστεί¨ από το Νο78.
Ο αγώνας και οι δοκιμές είχαν 2 μέρες διάρκεια, με πάνω από 150 σημεία ελέγχου από τον Παρατηρητή. Τα θεσμικά πρόσωπα που ανέφερα και τα οποία έδωσαν συγχαρητήρια στην Οργάνωση έχουν υπόψιν τους όλα αυτά τα σημεία, τα οποία βέβαια οι θεατές δεν γνωρίζουν.
Επί της ουσίας δεν διαφωνούμε, αυτό που βλέπεις και εσύ, βλέπω και εγώ. Τέλειος αγώνας δεν υπάρχει. Περιθώρια βελτίωσης στην Πορταριά, άπειρα. Το περιστατικό στην Κ-7 ήταν σοβαρό, ομολογουμένως, αλλά ήταν ένα χαρακτηριστικό του αγώνα, μεταξύ δεκάδων άλλων τα οποία δεν αναδείχθηκαν από το You tube.
Σου φαίνεται να μασάω τα λόγια μου ?
-
Ο χρήστης Hannibal έγραψε:
K. Ευραιμογλου τι ακριβως αλλαξε απο περισυ η προπερσυ με φετος?
Οι κριτες? η αντιδραση της οργανωσης ? τα θεματα ασφαλειας?Στο επομενο αυτοκινητο απο αυτο που ειχε την εξοδο δεν βγαλανε κοκκινη σημαια με αποτελεσμα να ερθει με 140χλμ ο επομενος αγωνιζομενος και να ειναι φατσα καρτα με το ασθενοφορο και παρα λιγο να γινουν ενα ματσο σιδερα.....
Αγαπητέ Hannibal,
Το τι άλλαξε σε πολύ συνοπτικές γραμμές το ανέφερα στον apr.
Για την 2η παρατήρηση, που αφορά και το βίντεο, έχω να επισημάνω τα εξής :
Στην ανάβαση του 2010, πριν 2 χρόνια, ο Κώστας Πάρρας, με το Νο 1, είχε μία σχεδόν ανώδυνη για αυτόν έξοδο στην Κ-4. Με μια μικρή καθυστέρηση 10 περίπου δευτερολέπτων συνέχισε τον αγώνα του.
Δυστυχώς όμως από την πρόσκρουση είχε χτυπηθεί ένας άνθρωπος, μη γνωρίζοντας κανείς εκείνη την στιγμή την σοβαρότητα της κατάστασής του.
Άμεσα ο Αλυτάρχης δίνει εντολή να βγει κόκκινη σημαία και να σπεύσει το 2ο ασθενοφόρο του αγώνα που ήταν σταθμευμένο στην Κ-8 και ήταν κοντύτερα στο σημείο του συμβάντος, από ότι εκείνο της αφετηρίας.
Ο αγωνιζόμενος διασταυρώνεται με το ασθενοφόρο που κατεβαίνει με προορισμό το Κ-4.Τα ερωτήματα είναι,
1ο Πρόλαβε να περάσει από το επόμενο ή τα επόμενα Κ-5, Κ-6, Κ-7 ώστε να του επιδειχθεί κόκκινη σημαία ή όχι ?
2ο Του έβγαλαν κόκκινη σημαία ή όχι ?
3ο Εάν του έβγαλαν, την πρόσεξε ?Στο 1ο ερώτημα η απάντηση είναι ναι, πρόλαβε και πέρασε σίγουρα το Κ-5 και το Κ-6 και ενδεχομένως το Κ-7. Απόδειξη είναι ότι κατεγράφη ο χρόνος του στο split-1, το οποίο βρίσκεται στην Κ-6, με χρόνο 01:15:78.
Στο 2ο ερώτημα την απάντηση δεν την γνωρίζω καθ ότι δεν ήμουν παρών και
Στο 3ο ερώτημα την απάντηση την γνωρίζει μόνο ο ίδιος.φιλικά
Bαση των λεγομενων του ιδου του αγωνιζομενου δεν του βγαλανε.... και οπως ειπατε ειχε ηδη περασει απο τα κ5-6-7 εφ οσον το σπλιτ1 στο Κ6 ηταν 1:15:78 και συνεχιζε κανονικα τον αγωνα του ηρθε φατσα καρτα με το ασθενοφορο.
Αλλα και εδω κοιταμε το δεντρο και δεν βλεπουμε το δασος.Εστω και αν ειχαν βγαλει σημαια στον αγωνιζομενο τοτε. Και εστω οτι τις εγραψε εκει που δεν πιανει μελανι.
- Δεν επρεπε τα Κ που του εβγαλαν σημαια να ενημερωσουν οτι εβγαλαν αλλα δεν εκοψε?
- Εφ οσον ειναι τυφλος και δεν τις ειδε και τα Κ ειχαν ενημερωσει οτι εμεις βγαλαμε και μας εγραψε συνεχιζοντας ταπα.... ΔΕΝ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ το ασθενοφορο να περιμενει πρωτα να σιγουρευτει οτι ο δρομος ηταν ελευθερος, προτου ξεκινησει? Και δη να κατεβαινει αναποδα με ενα τυφλο που ανεβαινει μαλλια νομιζοντας οτι ο δρομος ειναι μονοδρομος και ανεβαινει σε ρυθμους αγωνα....
- Γιατι δεν του κανανε αναφορα στην ΕΘΕΑ τοτε ωστε να τιμωρηθει?
Κοινως και τοτε, και τωρα η αντιδρασεις των στελεχων του αγωνα ηταν αλλα λογια να αγαπιομαστε.
Και αργες και ανοργανωτες....Και ξαναρωταω γιατι ειμαι χαζος και δεν καταλαβαινω και κρινω μονο απο το youtube.... Τι αλλαξε απο τοτε μεχρι τωρα σε θεματα ασφαλειας και εκπεδευσης στελεχων?
Νομίζω φίλε Hannibal, ότι ενώ θέτεις τα ερωτήματα, τις απαντήσεις τις έχεις δώσει ήδη ο ίδιος. Ουσιαστικά, πιστεύω ότι δεν επιθυμείς διάλογο, αλλά (ξανά)προβολή των απόψεών σου.
Το Κ5 με το Κ7 απέχει 200 μέτρα. Το ασθενοφόρο πήρε εντολή από τον Αλυτάρχη να ξεκινήσει, αφού αυτός είχε δώσει εντολή προηγουμένως στα Κ να ¨κόψουν¨. Στην περίπτωση που ο αγωνιζόμενος δεν είδε ή δεν του έβγαλαν (κακώς) σημαία, αυτό σημαίνει ότι το ασθενοφόρο μέσα σε 15¨ είχε διανύσει 70 μέτρα, ο αγωνιζόμενος τα 130 μέτρα και είχαν ήδη συναντηθεί. Ούτε άλλο Κ ενδιάμεσο υπήρχε για να προειδοποιήσει με σημαία, ούτε χώρος πίστας για αντίδραση, ούτε χρόνος για νέες εντολές.
Χαζός δεν είσαι καθόλου. Αυτά που άλλαξαν σε θέματα ασφάλειας από τότε έως τώρα είναι πάρα πολλά. Θα σου αναφέρω ένα, το οποίο αφορά και το συγκεκριμένο περιστατικό. Τα κάγκελα επάνω στα οποία έπεσε ο αγωνιζόμενος στο Κ-4, το 2010, τώρα πλέον δεν υπάρχουν και έχουν αντικατασταθεί με μπαριέρες, όπως σε πολλά άλλα σημεία της διαδρομής. Κάγκελα υπάρχουν μόνο στην ευθεία, πριν από το Κ-4.
-
Ο χρήστης Ευφραίμογλου Μιχάλης έγραψε:
Επίσης για την επίδειξη της κόκκινης σημαίας απαιτείται προηγουμένως μία ασύρματη επικοινωνία, εν μέσω θορύβων και παρεμβολών με τον πομπό, το μήνυμα και τον δέκτη να εναλλάσσουν ρόλους. Ο κριτής πρέπει να αντιληφθεί το περιστατικό, να το αναφέρει στον Αλυτάρχη, να το κατανοήσει ο Αλυτάρχης, να δώσει εντολή στον προηγούμενο κριτή και κατόπιν να επιδείξει την σημαία αυτός. Όλα αυτά σημαίνουν σπατάλη πολύτιμων κρίσιμων δευτερολέπτων.Γιαυτό και χρειαζόμαστε ΚΡΙΤΕΣ και όχι τηλεχειριζόμενους χειριστές σημαιών εύκολα υποκαθιστούμενους από κουμπιά και φώτα. Αν ο ΚΡΙΤΗΣ ΚΡΙΝΕΙ ότι επίκειται καταστροφή, ας τη βγάλει τη ρημάδα την κόκκινη σε περίπτωση που αποδεδειγμένα δεν μπορεί να αποκαταστήσει επαφή με τον αλυτάρχη από το να περιμένει άβουλος να γίνει η καταστροφή... Το χειρότερο που μπορεί να συμβεί είναι να επαναλάβει την προσπάθειά του ο αγωνιζόμενος, το καλύτερο να αποφευχθεί η καταστροφή.
(Και για να προλάβω άτοπες συγκρίσεις, ΟΧΙ, δεν είναι το ίδιο η ανάβαση με το ράλι και την κάπως αντίστοιχη κίτρινη σημαία).
Τα κάγκελα επάνω στα οποία έπεσε ο αγωνιζόμενος στο Κ-4, το 2010, τώρα πλέον δεν υπάρχουν και έχουν αντικατασταθεί με μπαριέρες, όπως σε πολλά άλλα σημεία της διαδρομής.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Επίσης για την επίδειξη της κόκκινης σημαίας απαιτείται προηγουμένως μία ασύρματη επικοινωνία, εν μέσω θορύβων και παρεμβολών με τον πομπό, το μήνυμα και τον δέκτη να εναλλάσσουν ρόλους. Ο κριτής πρέπει να αντιληφθεί το περιστατικό, να το αναφέρει στον Αλυτάρχη, να το κατανοήσει ο Αλυτάρχης, να δώσει εντολή στον προηγούμενο κριτή και κατόπιν να επιδείξει την σημαία αυτός. Όλα αυτά σημαίνουν σπατάλη πολύτιμων κρίσιμων δευτερολέπτων.
Γιαυτό και χρειαζόμαστε ΚΡΙΤΕΣ και όχι τηλεχειριζόμενους χειριστές σημαιών εύκολα υποκαθιστούμενους από κουμπιά και φώτα. Αν ο ΚΡΙΤΗΣ ΚΡΙΝΕΙ ότι επίκειται καταστροφή, ας τη βγάλει τη ρημάδα την κόκκινη σε περίπτωση που αποδεδειγμένα δεν μπορεί να αποκαταστήσει επαφή με τον αλυτάρχη από το να περιμένει άβουλος να γίνει η καταστροφή... Το χειρότερο που μπορεί να συμβεί είναι να επαναλάβει την προσπάθειά του ο αγωνιζόμενος, το καλύτερο να αποφευχθεί η καταστροφή.
(Και για να προλάβω άτοπες συγκρίσεις, ΟΧΙ, δεν είναι το ίδιο η ανάβαση με το ράλι και την κάπως αντίστοιχη κίτρινη σημαία).
Τα κάγκελα επάνω στα οποία έπεσε ο αγωνιζόμενος στο Κ-4, το 2010, τώρα πλέον δεν υπάρχουν και έχουν αντικατασταθεί με μπαριέρες, όπως σε πολλά άλλα σημεία της διαδρομής.
Ο κανονισμός αναφέρει ότι η σημαία επιδεικνύεται μόνον κατόπιν εντολής του Αλυτάρχη, προφανώς για να μειωθεί η πιθανότητα καταχρηστικής χρήσης αυτής από τον Κριτή.
Τις περισσότερες φορές την «κρίσιμη» κόκκινη σημαία δεν την επιδεικνύει ο κριτής στην περιοχή ευθύνης του οποίου διαδραματίζεται το περιστατικό, αλλά ο προηγούμενος ή ακόμη ο προ-προηγούμενος. Οι οποίοι δεν έχουν αντίληψη της επικείμενης καταστροφής των επόμενων Κ. Γιαυτό το γαϊτανάκι της ασύρματης επικοινωνίας με τον Αλυτάρχη παραμένει αναγκαίο κακό.
-
Μα φυσικά και πρέπει να μιλάει με τον αλυτάρχη και να παίρνει εντολή, εννοείται! Αν όμως για τους ΧΥΖ λόγους δεν καταστεί δυνατό και το επερχόμενο αυτοκίνητο πλησιάζει και η καταστροφή επίκειται (όπως στην περίπτωση του video με το Κ7 και ας το κάνουμε και πιο 'ζόρικο' πχ. να είναι γεμάτος ο δρόμος με κόσμο) τι προτιμάμε ? Τον 'τυπικό' κριτή που θα πει 'ααα, δεν έβγαλα κόκκινη επειδή δεν μπόρεσα να πάρω σχετική εντολή από τον αλυτάρχη' ή τον 'γάτο' κριτή που θα βγάλει κόκκινη και θα σώσει τον αγώνα και ενδεχομένως ζωές ? (και αν βγάλει λάθος ας πάει να τα εξηγήσει στο πειθαρχικό, άλλη πονεμένη ιστορία το πως και αν τιμωρούνται οι 'πατάτες')
Αν πας να μου πεις ότι το επίπεδο των κριτών μας οδηγεί να προτιμούμε τους τυπικούς τότε να τους εκπαιδεύσουμε και να τους διαλέξουμε καλύτερα (και να βελτιώσουμε τα συστήματα επικοινωνιών μας, θα πρόσθετα) αντί να πάμε ενάντια στην κοινή λογική.
Για τους κριτές των προηγούμενων Κ εννοείται ότι μόνο με εντολή αλυτάρχη μπορούν και πρέπει να ενεργήσουν εφ΄όσον δεν έχουν άμεση προσωπική αντίληψη, δεν αρκεί να ακούσουν τον κριτή του επόμενου Κ να ζητάει κόκκινη.
32η Ανάβαση Πορταριάς 29~30 Σεπτεμβρίου 2012