Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΚΑΚΕΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΥΚΕΣ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΟΔΗΓΗΣΗ ΣΕ ΚΑΚΕΣ ΚΑΙΡΙΚΕΣ ΣΥΝΘΥΚΕΣ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Περί αυτοκίνησης
    30
    48
    344
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dmitspan last edited by

      Δεν παίζει ρόλο ο οδηγός αλλά και το εκάστοτε αυτοκίνητο. Εγώ αν και οδηγώ απ'το 2000, είχα ένα autobianchi και τώρα το civic '87. Θυμάμαι με το πρώτο είχα πάει στη Γλυφάδα όταν είχε χιονίσει Χριστούγεννα '02 για να πάρω ένα μουσικό cd απτο Metropolis αφού έφευγα εξωτερικό την επόμενη μέρα Λάου λάου δεξιά κι έφτασα.
      Και σε πλημμύρες/καταρρακτώδεις βροχές το οδηγούσα δε φοβόμουν τη βροχή, άλλωστε δεν τρέχω κάτω από τέτοιες καιρικές συνθήκες, όχι μόνο λόγω της μη ασφάλειας του αμαξιού αλλά και ότι δε βλέπεις τπτ μπροστά σου.
      Ακόμα και τώρα με το Σιβίκ πηγαίνω ήρεμα στη βροχή, βάζω και χαλαρωτική μουσική και το απολαμβάνω και βλέπω τους άλλους που με περνάνε με 120+ και γελάω

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cmarin last edited by

        Ο χρήστης sado έγραψε:

        Εγώ έβαλα άριστο γιατί δεν είχε να βάλω 'ΘΕΟΣ'

        Μου την δίνουν αυτοί που το παίζουν τέλειοι, πάνε κόντρα σε εμάς που είμαστε...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          skullone last edited by

          Η βροχή σ'εμένα λειτουργεί τελείως διαφορετικά απ'τους περισσότερους οδηγούς με τους οποίους το έχω συζητήσει. Πρώτα απ'όλα, γνωρίζω πολύ καλά πως, αν ο δρόμος έχει λίγα μόνον σημεία όπου συγκεντρώνονται νερά (και, βεβαίως, εκεί υπάρχει σοβαρός κίνδυνος υδρολίσθησης), αφού έχει διώξει η βροχή χώματα, σκόνες, λάδια, λιωμένο λάστιχο κλπ, έχει πάνω-κάτω την ίδια ολισθηρότητα με το στεγνό. Μην ξεχνάμε ότι στην Κρήτη οι δρόμοι είναι παγοδρόμια και στο στεγνό. Συνεπώς, δεν έχω σοβαρούς λόγους να κόψω ταχύτητα όσο κόβει η πλειοψηφία των οδηγών.

          Από εκεί και πέρα, η βροχή με ηρεμεί και μου επιτείνει την αυτοσυγκέντρωση. Ακούγεται παράξενο; Ίσως. Όμως σ'εμένα έτσι γίνεται. Επίσης, όσες φορές έχω φοβηθεί, έχω καταλήξει να κάνω καλές αγορές ανταλλακτικών. Εδώ είναι που πρέπει να θυμόμαστε πως ο φόβος είναι πάντα κακός σύμβουλος.

          Προσοχή: Ποτέ δεν πρέπει να χαρακτηρίζονται οι ενέργειές μας από άγνοια κινδύνου. Πρέπει όμως να αποδεχόμαστε τον κίνδυνο και να τον διαχειριζόμαστε.

          Για την ιστορία, συνήθως τη διαδρομή Σούδα-Ρέθυμνο την κάνω σε 26 λεπτά στο στεγνό. Στο βρεγμένο (με καταρρακτώδη βροχή) σε 27. Εννοείται ότι έχω το αυτοκίνητο πάντα ετοιμοπόλεμο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tsoukas77 last edited by

            Προσωπικα,βασιζω πολλα στην εμπειρια μου.Μετα απο 4 χειμωνες,με καθημερινη διαδρομη Λαρισα-Θεσσαλονικη-Λαρισα με μοτοσυκλετα,κατω απο σφοδρες βροχοπτωσεις και χιονοπτωσεις με θερμοκρασιες αρκετα χαμηλες,μπορω να πω οτι εχω την εμπειρια να διαβλεπω τους κινδυνους και να προσαρμοζω την οδηγηση μου στις συνθηκες που επικρατουν.
            Οταν μαθαινεις να οδηγεις κατω απο τις χειριστες συνθηκες,ολα τα αλλα σου φαινονται ευκολοτερα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Η ικανότητα προσαρμογής σε αυτοκίνητο, καιρό, ορατότητα, κίνηση κλπ αξίζει νομίζω ένα σκαλί στην κατηγορία. Η πρόνοια και πρόληψη είναι δείγμα καλού οδηγού. Είναι καλύτερα να προλαμβάνεις το κακό παρά να το αντιμετωπίζεις ρισκάροντας.... εκτός αν μιλάμε για αγώνες που εκεί όποιος μπορεί να κρατιέται πιο κοντά στο όριο έχει τις περισσότερες πιθανότητες επιτυχίας (ρισκάροντας όμως περισσότερο την καταστροφή).
              Είναι αστείο πως πχ περνάω κάποιους σε σημείο με καλή άσφαλτο αλλά σε επόμενο σημείο με κακή άσφαλτο που έχω ελαττώσει ρυθμό με περνάνε πηγαίνοντας με την ίδια ακριβώς ταχύτητα αλλά πολύ πιο κοντά στα όρια....
              Ή με περνάνε σε ευθεία με κακή άσφαλτο με νερά και λιμνούλες (ή χιόνια κλπ) αλλά τους περνάω λίγο μετά σε στεγνή στροφή με καλή άσφαλτο.... και με κοιτάνε περίεργα κιόλας (που πάει ο τρελλός) επειδή ακριβώς δεν είναι σε θέση να προσαρμόσουν την ταχύτητά τους στις συνθήκες....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • I
                iperodigos last edited by

                Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
                τι οδηγείς???
                Austin Allegro???

                ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ( ΦΙΕΣΤΑ XR2---ESKORT XR3--SIERRA.COSW---MONTEO.20L......KAI META LR2 4.0V8----MABERICK3.0 KAI MAVERICK3.0 2005) ME TA MONA POY ΔΕΝ ΒΓΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ -ΠΗΡΑ ΣΒΑΡΝΑ ΠΡΟΒΑΤΑ-ΧΤΥΠΗΣΑ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΑ-ΕΣΠΡΩΞΑ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΜΠΕΟΣΤΙΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΑ....ΚΑΙ ΤΙ ΑΛΛΟ?ΤΙ ΑΛΛΟ? Α! ΚΟΛΛΗΣΑ ΒΟΥΛΙΑΞΑ ΚΤΛ. ΚΤΛ. ΕΙΝΑΙ ΤΑ 2 ΜΑΒΕΡΙΚ ΠΟΥ ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΑ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΟΔΗΓΩ ΠΛΕΟΝ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ.........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΜΑ ΤΗΧΕΙ!!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • X
                  xtkz last edited by

                  Να προσ8εσω με αφορμη τα οσα ειπε ο υπεροδηγος οτι οσοι εχουν κινη8ει εκτος δρομου (οχι απλα χωματοδρομους) ισως εχουν καποια συγκριτικη επιπλεον εμπειρια απο συν8ηκες ελλειψης προσφυσης (αλλοι περισσοτερο κ αλλοι λιγοτερο). Οπως επεισης σε ενα βουνο ειναι πιο πι8ανο να σε πιασει ομιχλη, καταρκωδης βροχη, χιονια κτλ.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    krusenstern last edited by

                    Ο χρήστης iperodigos έγραψε:

                    τι οδηγείς???
                    Austin Allegro???

                    ΟΔΗΓΟΥΣΑ ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ ΜΙΑ ΧΑΡΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ( ΦΙΕΣΤΑ XR2---ESKORT XR3--SIERRA.COSW---MONTEO.20L......KAI META LR2 4.0V8----MABERICK3.0 KAI MAVERICK3.0 2005) ME TA MONA POY ΔΕΝ ΒΓΗΚΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΔΡΟΜΟ -ΠΗΡΑ ΣΒΑΡΝΑ ΠΡΟΒΑΤΑ-ΧΤΥΠΗΣΑ ΠΑΡΚΑΡΙΣΜΕΝΑ-ΕΣΠΡΩΞΑ ΚΑΤΑ ΛΑΘΟΣ ΜΠΕΟΣΤΙΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΜΕΝΑ....ΚΑΙ ΤΙ ΑΛΛΟ?ΤΙ ΑΛΛΟ? Α! ΚΟΛΛΗΣΑ ΒΟΥΛΙΑΞΑ ΚΤΛ. ΚΤΛ. ΕΙΝΑΙ ΤΑ 2 ΜΑΒΕΡΙΚ ΠΟΥ ΑΠΟ ΟΤΑΝ ΠΑΝΤΡΕΥΤΗΚΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΚΑΙ ΑΠΟΚΤΗΣΑ ΤΟΝ ΓΙΟ ΜΟΥ ΟΔΗΓΩ ΠΛΕΟΝ ΠΙΟ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ.........ΚΑΙ ΟΧΙ ΑΜΑ ΤΗΧΕΙ!!!!

                    με τον κο Henry Ford τι σχέση έχεις?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      bel last edited by

                      Tωρα καταλαβαινω γιατι γινονται τοσα ατυχηματα στην ελλαδα οταν εχει
                      κακοκαιρια οι περισσοτεροι την εχουν δει σουμαχερ και δεν καταλαβαινουν
                      ουτε βροχη ουτε χιονι μαλιστα πολλοι πανε και γρηγοροτερα και καλυτερα
                      αν ειναι δυνατον????
                      το πιο σημαντικο ειναι η εμπειρια σε αυτες τις συνθηκες και η ψυχρεμια του
                      οδηγου
                      τωρα εμπειρια στην ελλαδα με 300 μερες το χρονο ηλιοφανια αστα να πανε
                      τι αλλο θα διαβασω ρε παιδια ????

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 3
                      • 3 / 3
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr