-
Προφανώς δε διάβασες την επιστολή προς ΚασιΔΙΑΡΗ, αλλιώς θα είχες πάρει πάρα πολλές απαντήσεις. Το 6αρι του πομάκου είναι απείρως πιο δύσκολο και αξιοπρόσεκτο από το 19.9 του παπαγάλου γλυφτη απουσιολόγου
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Αμα θές να τους εξισώσεις δουλεύεις εκεί που υστερούν και δεν μειώνεις τους άλλους
αυτό κάνει.
Όπως και να βοηθήσεις κάποιον, ακριβώς επειδή οι πόροι είναι πεπερασμένοι, σημαίνει ότι 'κάτι στερείς' από κάποιον άλλο.Είμαι της άποψης οτι απλά πρέπει να τους παρέχεται οτι και σε όλους τους άλλους. Εκεί πήγαινε το ' δουλεύεις εκεί που υστερούν'.
Το τι κάνουν τα αλλα κράτη δεν με αφορά στο ξαναέγραψα.
Τα βοηθητικά παραδείγματα σε αφορούν στο βαθμό που δεν το καταλαβαίνεις εύκολα.
Α, για τους αθλητές μη τα λες σε 'μένα. Εγώ αναφέρθηκα συγκεκριμένα σε 'τρίτες κοινωνίες' και ζητήματα ενσωμάτωσης.
Μίλησα για όλους όσους απολαμβάνουν προνόμια λόγο διαφόρων ιδιοτήτων (πολύτεκνος, αθλητής, ρωσοποντιος, πομάκος, ταξιτζης, δικηγόρος, μηχανικός ή οτι αλλο). Το έχω ξαναγράψει οτι θέλω ισότητα και ελευθερία επιλόγων.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
ΤΟ ζήτημα παραμένει. Σαν μέθοδος ενσωμάτωσης 'τρίτων' κοινωνιών με το μέρος σου [πολύ πιο σημαντικό και επωφελές από το αν θα αισθανθεί ο jmarr και ο karagounis λιγότερο ίσος, ενώ -ειρωνικά- παραμένει πιο ίσος], η ποσόστωση σε ΑΕΙ αποτελεί ένα από τα καλύτερα εργαλεία παγκοσμίως.
ΤΟ ότι κράτη με πολύ μεγαλύτερη εμπειρία και επιτυχία στο 'χώρο' το εφαρμόζουν, κάτι θα έπρεπε να σας πει. Αλλά δεν.Το affirmative action είναι εξ'ορισμού διάκριση, ό,τι και να λες.
Το πρόβλημα (και εδώ, κι εκεί) είναι υπαρκτό, αλλά δεν λύνεις μια αδικία κάνοντας την αντίθετη αδικία για να 'αλληλοακυρωθούν' or something. Αυτό που οφείλεις να κάνεις είναι να σταματήσεις τις άκυρες διακρίσεις εις βάρος τους, αν τα σχολεία τους λχ. είναι υποδεέστερα, να τα ενισχύσεις ώστε να είναι στο ίδιο επίπεδο με την υπόλοιπη χώρα κλπ.
-
Περισσότερο λογικό μου φαίνεται να κάνεις ο,τι μπορείς για να ενσωματώσεις τους Πομάκους παρά να δίνεις θέσεις στα Α.Ε.Ι σε οποιονδήποτε τρέχει γρήγορα ή κλωτσάει μια μπάλα καλά.
Αυτός που έχει αθλητικές διακρίσεις θα πρέπει να περνάει στην Γυμναστική Ακαδημία(προφανώς!), και ΜΟΝΟ εκεί.
-
Ποια είναι η αντίθετη αδικία; Εξτρά θέσεις είναι, κανείς δε στερείται τίποτα. Και πως ακριβώς θα ενισχύσεις τα σχολεία για να βγάζουν τα πομάκια (που σπίτι τους μιλούν βουλγάρικα, στο σχολείο τούρκικα, στα θρησκευτικά αράβικα, στα προπαρασκευαστικά μαθήματα ελληνικά, τους μαθαίνουν ως πρώτη γλώσσα αγγλικά και όταν είπαν να τους αλαφρώσουν βάζοντας τα τούρκικα στις επιλέξιμες γλώσσες οι γνωστοί έλληνες κρετίνοι ξεσηκώθηκαν και ως δευτερη γλώσσα γερμανικά) ;
Εκτός από αερολογίες ευχολόγια, τίποτα ουσιαστικό θα διαβάσω; Σε λίγο θα διαβάσω ότι οι ράμπες στα πεζοδρόμια είναι ρατσιστική διάκριση υπέρ των αναπήρων!
-
eddie, τι λες;
Για πάμε πάλι.
Μιλάμε για το ζήτημα ότι τα ΑΕΙ παίρνουν κάποιες κοινωνικές μερίδες με ποσοστώσεις.
Στην ΗΠΑμερική γίνεται ακριβώς το ίδιο (εκεί μάλιστα ακόμα 'χειρότερο' για δίνουν και λεφτά με ποσοστώσεις)
Σου λέει, τόσο %πολίτες συγκεκριμένων χωρών. Στις υποτροφίες δε, είναι 'δυσανάλογα' μεγάλο το % για τους τριτοκοσμικούς.Η πιθανότητα να περάσεις στο Columbia είναι διαφορετική αν έλληνας, ηπαμερικάνος ή νοτιαφρικανός, όπως διαφορετική είναι και το να σε πληρώνουν για να το κάνεις.
Και φυσικά, πίσω από αυτό δεν κρύβεται κανά αλτρουιστικό μεγαλείο.
Κάθε πτυχιούχος νοτιαφρικανός από το columbia φέρνει 10βήματα πιο κοντά την νότια αφρική στα συμφέροντα της ΗΠΑμερικής (θες να στο εξηγήσω γιατί συμβαίνει αυτό, ή το καταλαβαίνεις κι από μόνος σου;)Και αυτό είναι το νόημα της ποσόστωσης σε 'τρίτες κοινωνίες' (ούτε η βοήθεια στους φτωχούς ούτε τπτ).
Σπάστα και ξαναρίχτα τώρα, γιατί κάπου εκεί στην άρνηση full δικαιωμάτων χάθηκε η μπάλα.
-
Ο χρήστης zorz έγραψε:
Το affirmative action είναι εξ'ορισμού διάκριση, ό,τι και να λες.Το πρόβλημα (και εδώ, κι εκεί) είναι υπαρκτό, αλλά δεν λύνεις μια αδικία κάνοντας την αντίθετη αδικία για να 'αλληλοακυρωθούν' or something. Αυτό που οφείλεις να κάνεις είναι να σταματήσεις τις άκυρες διακρίσεις εις βάρος τους, αν τα σχολεία τους λχ. είναι υποδεέστερα, να τα ενισχύσεις ώστε να είναι στο ίδιο επίπεδο με την υπόλοιπη χώρα κλπ.
Δεν αναφέρθηκα στο affirmative action.
Αναφέρθηκα στις τρίτες χώρες που δεν έχει να κάνει με λευκός/μαύρος.Και το νόημα δεν είναι να λύσεις αδικία. Είναι να φέρεις κάποιον με το μέρος σου.
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Το έχω ξαναγράψει οτι θέλω ισότητα και ελευθερία επιλόγων.κι όπως σου έγραψα, υπάρχουν και σημαντικότερα πράγματα από το αν αισθάνεσαι ψευδώς αδικημένος.
-
Ο χρήστης mjacob έγραψε:
Το έχω ξαναγράψει οτι θέλω ισότητα και ελευθερία επιλόγων.
κι όπως σου έγραψα, υπάρχουν και σημαντικότερα πράγματα από το αν αισθάνεσαι ψευδώς αδικημένος.
Ψευδώς αληθώς είναι αποψή σου. Κατά τ'αλλα διαφωνούμε. Γιατί αμα ρίξεις τους αλλους αυτοί που ευνοούνται δεν θα αντιμετωπίζονται ως ίσοι απο τους ριγμένους.
-
όπως υποστηρίζουν πολλοί εδώ μέσα, 'ριγμένοι' αισθάνονται συνήθως οι ευνοημένοι.
-
Μα τους ρίχνεις πως να αισθάνονται
Πιστευεις θα έκραζε κανένας αν -παράδειγμα έστω οι Πομάκοι έχουν άσχημα σχολεία- τους έφτιαχνε τα σχολεία;
-
Μιτζάκωβε η κουβέντα είναι αν πρέπει κάποιος -και για ποιό λόγο- να προηγείται της μάζας λόγω ιδιότητας και εσυ μου το εξισώνεις βάζοντας μια ακραία περίπτωση που για μένα έχει καθαρά καταναλωτική βάση (πανεπιστημιακό ελιτίστικο λόμπι).
Είναι σαν να λέμε ότι στη δραματική σχολή του Εθνικού Θεάτρου μπαίνουν με μέσο.
Χέστηκε η Φατμέ στο Γενί Τζαμί...
@greo
Υπάρχουν παιδάκια σε όλη την Ελλάδα που αντιμετωπίζουν δεδομένες δυσκολίες και το 6 γι αυτούς μπορεί να είναι εξίσου κατόρθωμα.
Tough luck είναι Χ.Ο και μένουν στην Κωλοπετινίτσα.
Αν ήταν μουσουλμάνοι και έμεναν στα πομακοχώρια οι κόποι τους θα ανταμοίβονταν.Τώρα τον πουλόπουλο.
Καταλαβαίνεις νομίζω το φαιδρό του πράγματος.
Για τους Κύπριους χαίρομαι που δεν έχετε σχολιάσει τουλάχιστον...
-
Η Κωλοπετινίτσα είναι 5χλμ από την Ιτέα. Νταξ δεν είναι και πρόβλημα.
Το φαιδρό είναι να κάνεις πως δεν καταλαβαίνεις ορισμένους αντικειμενικούς παράγοντες, επειδή είχες την εμπνευση να φέρεις αντίρρηση εξ αρχης και τώρα νοιώθεις υποχρεωμένος να εμμείνεις στην άποψή σου.
-
Το σχολιο ηταν πολυ συγκεκριμενο και αφορουσε ειδικη μεριδα του πληθυσμου.
-
Μου αρέσει που έφτιαξες case study από την generic αναφορά 'Κωλοπετινίτσα'.
Θέλεις τώρα να σου απαριθμήσω χωριά μακρυά από αστικά κέντρα που τα παιδάκια κάνουν χλμ για να πάνε σχολείο στο λίγο μεγαλύτερο χωριό;
Το θέμα είναι ότι το συγκεκριμένο προνόμιο είναι καθαρά πολιτικό (αν το εξετάσουμε επι της ουσίας χάνει από 8 πάντες για τον απλό λόγο που αναφέρω) και εν έτει 2012 δεν έχει καμία θέση.
Το μόνο που δεν μου είπες greo είναι ότι οι Τσίμπριοι αδερφοί είναι τόσο shocked από την εισβολή του '74 που δεν μπορούν να συγκεντρωθούν για να διαβάσουν και ως εκ τούτου δικαιολογείται να καβατζώνουν συγκεκριμένες θέσεις στα ελληνικά πανεπιστήμια.
-
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Τώρα πρέπει να ενισχυθεί και να βοηθηθεί κάποιος επειδή δεν έχει λεφτά ή επειδή δεν μπορεί να αποκτήσει λεφτά και όχι επειδή πιστεύει στο Γιαχβέ, στο Βούδα, είναι Τσίμπριος αδερφός και Αρμένης ξάδερφος.
αμα σου δειξω συντοπιτες μου μουσουλμανους που εκαναν χρηση τετοιων νομων θα κλαις
φτωχεια και ανεχεια
το θεμα ειναι οτι οσο και να τους γλειφουμε αυτοι ειναι και αισθανονται τουρκοι
Για τους Κύπριους χαίρομαι που δεν έχετε σχολιάσει τουλάχιστον...
ε κακως μπαινουν κι αυτοι
-
Οι Κύπριοι είναι πολίτες άλλου κράτους και μπαίνουν στα ελληνικά πανεπιστήμια με διακρατικές συμφωνίες. Ξέρεις εσύ αν το κυπριακό Υπουργείο Παιδείας συνεισφέρει ή όχι στα έξοδα; Αν όχι (όπως εγω που δεν ξέρω πόσα πληρώνει η κυπριακή κυβέρνηση και αν) τότε με τι στοιχεία κρίνεις;
Και κάτι άλλο: ΠΡΟΦΑΝΩΣ και είναι πολιτικό το κριτήριο. Πρέπει καποιος να είναι στόκος να μην το καταλαβαίνει. Και ΠΡΟΦΑΝΩΣ είναι μία ορθή πολιτική απόφαση, έστω και μετά απο δεκαετίες λαθών. Ποιο είναι το πρόβλημα με τις πολιτικές αποφάσεις δεν καταλαβαίνω. Μήπως εντάσσεται στα τρέντι πλαίσια 'βρίζουμε καθε τι πολιτικό'; Ασε που επι της ουσίας είναι μια χαρά. Κανείς δε δίνει πτυχία στους μουσουλμάνους, απλά εξαλλείφει τα μειονεκτήματα που έχει εις βάρος τους η εκπαίδευση που τους δίνει το ίδιο το κράτος. To τι θα κάνουν άπαξ και μπουν είναι δικό τους θέμα
-
Ο χρήστης greo έγραψε:
Οι Κύπριοι είναι πολίτες άλλου κράτους και μπαίνουν στα ελληνικά πανεπιστήμια με διακρατικές συμφωνίες. Ξέρεις εσύ αν το κυπριακό Υπουργείο Παιδείας συνεισφέρει ή όχι στα έξοδα; Αν όχι (όπως εγω που δεν ξέρω πόσα πληρώνει η κυπριακή κυβέρνηση και αν) τότε με τι στοιχεία κρίνεις;Και να μη συνεισφέρει το υπουργείο τους, οι ίδιοι ενισχύουν ούτως ή άλλως τις τοπικές κοινωνίες όπου φοιτούν.
-
Απλά εγώ -αφελής;- πιστεύω ότι κάποια στιγμή θα μπορούμε να μιλάμε για κοινωνία ίσων.
Ούτε Έλληνας μουσουλμάνος πομάκος, ούτε Έλληνας ρομα-πίτσα, ούτε Έλληνας Β.Ηπειρώτης, ούτε Έλληνας με διπλή πίτα-γύρο-πατάτα-ντομάτα.
Σκέτο Έλληνας για όλους ανεξαρτήτως τι πιστεύουν και τι τρώνε.Αλλά μάλλον μας αρέσουν οι ταμπέλες...
Σχετικά με τους Κύπριους δεν ξέρω ακριβή στοιχεία αλλά φαντάζομαι ότι το σχετικό κονδύλι θα πέφτει στον ίδιο λογαριασμό που θα πέφτει και το κονδύλι για τη συμμετοχή της Τσιμπριακής Δημοκρατίας στο κόστος των αμυντικών δαπανών.
Η συνεισφορά των Τσιμπρίων Αδερφών αφορά πολιτισμικά ανταλλάγματα.

Και να μη συνεισφέρει το υπουργείο τους, οι ίδιοι ενισχύουν ούτως ή άλλως τις τοπικές κοινωνίες όπου φοιτούν
Και;
Αυτό σημαίνει ότι αν πάει ένας Αθηναίος στο πολυτεχνείο στην Πάτρα δεν θα ενισχύει την τοπική κοινωνία; -
Εσυ που εισαι αφελης, οπως λες, και προφανως δεν εχεις ιδεα τι παιζει στα πομακοχωρια, γιατι δεν διαβαζεις λιγο με πιο ανοιχτο πνευμα την επιστολη καποιου που διδασκει εκει?
Περί ανόδου της Χ.Α. [Διάσπαση]