-
http://www.alfal.gr/wp-content/uploads/ ... xontes.pdf
Απουσιαζει καποιος η μου φαινεται??
Παντως κατεβαινουν ολα τα καλα ονοματα...στα ιστορικα προβλεπεται καλη μαχη... -
http://www.alfal.gr/wp-content/uploads/ ... xontes.pdf
Απουσιαζει καποιος η μου φαινεται??
Παντως κατεβαινουν ολα τα καλα ονοματα...στα ιστορικα προβλεπεται καλη μαχη... -
http://www.alfal.gr/wp-content/uploads/ ... xontes.pdf
Απουσιαζει καποιος η μου φαινεται??
Παντως κατεβαινουν ολα τα καλα ονοματα...στα ιστορικα προβλεπεται καλη μαχη... -
Στα ιστορικά θα δούμε μετά απο καιρό και τον Χρήστο Οικονόμου με συνοδηγό ΕΚΠΛΗΞΗ!!
-
Παρακαλω να τον ελεγξετε με την μεγιστη αυστηροτητα στα ονοματα και ομαδες αιματος
-
Με τη 'φάσα' δεν θα εχει πρόβλημα γιατί δεν τον λες και πρώτο μπόι!
-
Ήμουν Ελάτεια, στο οροπέδιο. Εξαιρετικά περάσματα από Κύρκο, Αναγνωστάκο. Πολύ καλά από Νιώρα, Μαγιάφη με το Jeep(!), Τσάκαλο με το Yaris Νο28, Μανδρούκα με 911, Γιαμαλάκη με το Talbot και Καρέλλη, Οικονόμου με τα Mk1. Αξιοπρεπή περάσματα έκαναν κάμποσα πληρώματα ακόμα. Άφησα για το τέλος τα δύο παιδιά με τα 206 kit-car. Στο πρώτο σκέλος, πριν εγκαταλείψει ο Χαλιβελάκης, μου φάνηκε ότι τα δύο 206 πήγαιναν πιο γρήγορα απ' όλους, παρόλο που ο Λευκαδίτης κατέβασε το χρόνο του στο 2ο. Μακάρι να κρατούσε περισσότερο αυτή η μονομαχία, νομίζω ότι είναι ό,τι καλύτερο υπάρχει τα δύο τελευταία χρόνια στα χωμάτινα ράλλυ.
Εντύπωση μου έκανε το πλήθος των εγκαταλείψεων ανάμεσα σ' αυτούς που επέλεξαν να κάνουν 4 περάσματα. Οι 15 τερματίσαντες από 27 εκκινήσαντες μέσα σε 47 χλμ. αγώνα είναι μάλλον λίγοι. (Δε θεωρώ τερματίσαντες τους Αρμυριώτη και Καλτσούνη οι οποίοι στο τελευταίο σκέλος με το ζόρι έφτασαν στον τερματισμό με τα αυτοκίνητα μόλις να κινούνται).Επίσης, πολύ μεγάλη εντύπωση μου έκανε το γεγονός ότι 20 οδηγοί επέλεξαν, με το ίδιο παράβολο των 200 ευρώ, να κάνουν μόνο δύο σκέλη και όχι τέσσερα. Δεν πιστεύω ότι ο λόγος ήταν η επιθυμία για βαθμούς μόνο στο κύπελλο σπριντ, οπότε αυτό θα πρέπει να βάλει σε πολλές σκέψεις την αρχή του σπορ και ίσως πρέπει αυτοί οι άνθρωποι να ρωτηθούν γιατί το έκαναν. Μια υπόθεση είναι ότι υπολόγισαν το σκαμμένο δρόμο και το κόστος φθοράς αυτοκινήτου-ελαστικών στην υπερ-ανηφόρα της Ελάτειας. Στην άσφαλτο δε νομίζω να συνέβαινε το ίδιο. Υποθέτω ότι εκεί όλοι θα επέλεγαν με το ίδιο παράβολο να κάνουν και τα 4 σκέλη. Επίσης δεν ξέρω αν θα συνέβαινε το ίδιο σε άλλη χωμάτινη διαδρομή, χωρίς όλον αυτό τον ανήφορο. Πάντως, πριν την προκήρυξη του 2013, που προμηνύεται ακόμα πιο άσχημο, καλό είναι να μελετηθεί το θέμα.
-
To παραβολο για +2 σκελη ηταν +100Ε.Και κατα προσωπικη μου αποψη οχι 4αδα αλλα ουτε καν 2αδα ελαστικα δεν ηθελες για +2 σκελη.Με ενα μπροστα-πισω ανεβαινες.(αναλογα βεβαια το ποσο τερμα πηγαινες ετσι....και τι ελαστικα χρησιμοποιουσες...ολα παιζουν ρολο...)
Στα αγωνιστικα οντως πολυ καλος ο μαγιαφης και στα ιστορικα ο τσαδαρης και ο καρελης που ειχαμε να τον δουμε καιρο...οσο για τον γιαμα κριμα γιατι θα γινοταν καλη μαχη με τον πολυ καλο οικονομου...
Η οργανωση....αψογη(για τις μερες μας....) -
Ο χρήστης scn έγραψε:
Πάντως, πριν την προκήρυξη του 2013, που προμηνύεται ακόμα πιο άσχημο, καλό είναι να μελετηθεί το θέμα.Σίγουρα θα μελετηθεί διεξοδικά, όπως κάθε χρόνο. Το πιο πιθανό είναι να πιάσουν τον παλμό της εποχής, να αφαιρέσουν το Ακρόπολις και στη θέση του να βάλουν το Φιλανδίας.
-
Ο χρήστης vosko5 έγραψε:
To παραβολο για +2 σκελη ηταν +100Ε.Μόνο αν ήθελες να βαθμολογηθείς και στους δύο αγώνες. Αν ήθελες να βαθμολογηθείς μόνο στο πρωτάθλημα ράλλυ, το παράβολο ήταν ακριβώς το ίδιο, δηλ. 200 ευρώ. Αυτό αναγράφεται στο έντυπο δήλωσης συμμετοχής, από το οποίο κάνω copy-paste:
Το παράβολο συμμετοχής για το πρωτάθλημα και για το σπριντ ορίζεται στο ποσό των 200 ΕΥΡΟ.
Για όσους θέλουν να βαθμολογηθούν και στο πρωτάθλημα και στο σπριντ το παράβολο ορίζεται στο ποσό των 300 ΕΥΡΟ.Οπότε, ειδικά με όσα λες περί ελαστικών, η απορία παραμένει. Ίσως μπορεί να απαντήσει κάποιος από τους 20.
Στα αγωνιστικα οντως πολυ καλος ο μαγιαφης και στα ιστορικα ο τσαδαρης
Είχα την απορία, αλλά δεν τόλμησα να το γράψω: Την 911 ποιος την οδηγούσε;
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
To παραβολο για +2 σκελη ηταν +100Ε.
Μόνο αν ήθελες να βαθμολογηθείς και στους δύο αγώνες. Αν ήθελες να βαθμολογηθείς μόνο στο πρωτάθλημα ράλλυ, το παράβολο ήταν ακριβώς το ίδιο, δηλ. 200 ευρώ. Αυτό αναγράφεται στο έντυπο δήλωσης συμμετοχής, από το οποίο κάνω copy-paste:
Το παράβολο συμμετοχής για το πρωτάθλημα και για το σπριντ ορίζεται στο ποσό των 200 ΕΥΡΟ.
Για όσους θέλουν να βαθμολογηθούν και στο πρωτάθλημα και στο σπριντ το παράβολο ορίζεται στο ποσό των 300 ΕΥΡΟ.Οπότε, ειδικά με όσα λες περί ελαστικών, η απορία παραμένει. Ίσως μπορεί να απαντήσει κάποιος από τους 20.
Στα αγωνιστικα οντως πολυ καλος ο μαγιαφης και στα ιστορικα ο τσαδαρης
Είχα την απορία, αλλά δεν τόλμησα να το γράψω: Την 911 ποιος την οδηγούσε;
Μα στ λεει καθαρα!!!το 200 ειναι ξεχωριστα για καθε αγωνα και 300 ολο το πακετο!!!και οπου τρεχεισ εννοειται οτι ειτε το θελεις ειτε οχι περνεις βαθμολογια!!!Οσο για τα ελαστικα πιστεψε με λογο προσωπικης εμπειριας σημερα οτι σου ειπα ισχυει!!
--Κατα 99% την οδηγουσε ο κ.Τσαδαρης....και κυριολεκτικα τρυπησε το βουνο με το θηριο!!!Πολυ καλος.... -
Το παράβολο συμμετοχής για το πρωτάθλημα και για το σπριντ ορίζεται στο ποσό των 200 ΕΥΡΟ.
Για όσους θέλουν να βαθμολογηθούν και στο πρωτάθλημα και στο σπριντ το παράβολο ορίζεται στο ποσό των 300 ΕΥΡΟ.Ο χρήστης vosko5 έγραψε:
Μα στ λεει καθαρα!!!το 200 ειναι ξεχωριστα για καθε αγωνα και 300 ολο το πακετο!!Αυτό που καταλαβαίνω από το κείμενο είναι το εξής: Ο ένας αγώνας είναι το σπριντ (2 περάσματα) και ο άλλος το πρωτάθλημα (4 περάσματα, όχι μόνο τα 2 τελευταία). Ξεχωριστά ο καθένας στοιχίζει 200. Δηλαδή είτε σπριντ (2) είτε πρωτάθλημα (4) πας, είναι 200 αρκεί να βαθμολογηθείς μόνο στον ένα αγώνα. Μόνο αν θες να κάνεις 4 περάσματα αλλά να βαθμολογηθείς και στο σπριντ είναι 300. Θα παρακαλούσα κάποιον που έτρεξε να το επιβεβαιώσει. (el-em;)
Εφόσον είναι έτσι, η ενέργεια των 20 να επιλέξουν 2 περάσματα αντί για 4 είναι ενδεικτική πολλών πραγμάτων. Εκτός αν οι περισσότεροι εξ αυτών ενδιαφέρονται μόνο για τη βαθμολογία των σπριντ και είχαν ως κύριο γνώμονα συμμετοχής αυτή. Αυτό, όμως, θα ήταν πολύ παράξενο τη σημερινή εποχή. Στην άσφαλτο είναι ζήτημα αν έχουν μείνει 2-3 άνθρωποι που ενδιαφέρονται για θεσμούς και έπαθλα, κι αυτοί είναι μόνο στη Ν4 και τη γενική. Απ' τα δίλιτρα και κάτω δεν υπάρχει ούτε ένας. Θα είναι πράγματι αλλόκοτο αν υπάρχουν 20 που το κάνουν αυτό στο χώμα και μάλιστα για το κύπελλο σπριντ.
-
[quote='scn'][color=#BF0040]
Αυτό που καταλαβαίνω από το κείμενο είναι το εξής: Ο ένας αγώνας είναι το σπριντ (2 περάσματα) και ο άλλος το πρωτάθλημα (4 περάσματα, όχι μόνο τα 2 τελευταία). Ξεχωριστά ο καθένας στοιχίζει 200. Δηλαδή είτε σπριντ (2) είτε πρωτάθλημα (4) πας, είναι 200 αρκεί να βαθμολογηθείς μόνο στον ένα αγώνα. Μόνο αν θες να κάνεις 4 περάσματα αλλά να βαθμολογηθείς και στο σπριντ είναι 300. Θα παρακαλούσα κάποιον που έτρεξε να το επιβεβαιώσει. (el-em;)
Πολυ σωστα τα γραφεις.
Τα επι πλεον Ε 100 ηταν για να καλυψουν το κοστος των επι πλεον κυπελλων για το Σπριντ.Φιλικα,
'el-em'
-
τι σε προβληματίζει δλδ αν κάποιος θέλει να πάει για κάποιο κύπελλο σε σπριντ?
υπό κ.σ. το αθλητικό πνεύμα λέει ότι πας για κάποιον θεσμό,
αν μάλιστα τα 2 περάσματα του φτάνουν και πιστεύει ότι η καταπόνηση σε εξτρα 2 περασματα είναι περιττές(εφόσον ακολουθεί θεσμό σπριντ)ειμαστε σε περιεργες εποχες που ο καθε ανθρωπος με τα δικα του προβληματα και προβληματισμους σκεφτεται περιεργα...(σε σχεση με τους υπόλοιπους)
(για τα 22χλμ παραπανω και τα 100 ευρω παραπανω επι του προκειμενου) -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
τι σε προβληματίζει δλδ αν κάποιος θέλει να πάει για κάποιο κύπελλο σε σπριντ?
υπό κ.σ. το αθλητικό πνεύμα λέει ότι πας για κάποιον θεσμό,
αν μάλιστα τα 2 περάσματα του φτάνουν και πιστεύει ότι η καταπόνηση σε εξτρα 2 περασματα είναι περιττές(εφόσον ακολουθεί θεσμό σπριντ)ειμαστε σε περιεργες εποχες που ο καθε ανθρωπος με τα δικα του προβληματα και προβληματισμους σκεφτεται περιεργα...(σε σχεση με τους υπόλοιπους)
(για τα 22χλμ παραπανω και τα 100 ευρω παραπανω επι του προκειμενου)Σαφώς είναι σεβαστό και θεμιτό και το τελικό ζητούμενο, απλώς εμένα μου φάνηκε παράξενο, ίσως γιατί στην άσφαλτο δεν ασχολείται κανείς πια με θεσμούς (κακώς, αλλά δυστυχώς έτσι είναι). Και γι' αυτό κοίταξα λίγο τις βαθμολογίες. Από τους 20 είδα ότι 4-5 πληρώματα όντως έπαιζαν για θέση στο κύπελλο χωμάτινων σπριντ. Οι υπόλοιποι 15 υποθέτω ότι το έκαναν μόνο για τα έξτρα 22 χλμ. και, αν είναι έτσι, δείχνει πόσο οριακά είναι πια τα πράγματα και πόσο μετράνε οι αγωνιζόμενοι και το τελευταίο ευρώ. Ο λόγος που το επεσήμανα είναι επειδή ευελπιστώ ότι θα το δει η αρχή του σπορ και θα δράσει ανάλογα στην επόμενη προκήρυξη. Προς θεού, δεν είχα σκοπό να θίξω κανέναν. Πιθανότατα αν έτρεχα χώμα να έκανα κι εγώ το ίδιο.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Πάντως, πριν την προκήρυξη του 2013, που προμηνύεται ακόμα πιο άσχημο, καλό είναι να μελετηθεί το θέμα.
Σίγουρα θα μελετηθεί διεξοδικά, όπως κάθε χρόνο. Το πιο πιθανό είναι να πιάσουν τον παλμό της εποχής, να αφαιρέσουν το Ακρόπολις και στη θέση του να βάλουν το Φιλανδίας.
χαχαχαχαχαχα......όπως παρατήρησε και ο γκοου φορ
ΡΑΛΛΥ ΣΠΡΙΝΤ ΕΛΑΤΕΙΑΣ 2012