-
Ο χρήστης Vasilism έγραψε:
Είναι! Και καλά κανει γιατι σιγουρα προσφέρει περισσότερα και καλύτερα!
Αλλά το να λέμε για το Dacia που είναι φτηνότερο ότι μοιαζει με ακριβότερα ... ε δεν το βλέπω στα κατά του!Ε δεν υπάρχουν και πολλά φθηνότερα γι ανα μπορεί να μοιάζει με αυτά.
Δεν μιλάμε για τα φθηνότερα αλλά για τα ακριβότερα!
Απλά λέω ότι αν ήταν να μοιάζει με κάτι, θα ήταν μόνο ακριβότερα γιατί φθηνότερα δεν υπάρχουν.
-
Παίδες μην ανυσηχείτε
Εγω βλεπω μια βελτίωση μεσα που μου αρέσει
Απέξω δεν τρελαθηκα αλλα οκ αμαξι των 7500-12000 θα ειναι και στα 12000 θα δινουν τα παντα και gadget απ' όσο φαινεται, κι έχουν σχεδιαστει για να κανουν πωλησεις στην ανατολικη Ευρώπη που θα τα πανε εξαιρετικα γιατι σ' αυτα τα λεφτα δεν υπαρχουν καλυτερα πακετα
Τωρα σχεδιαστικα δεν ειναι τίποτα το τρομερο απλα ένα συμπαθες εύπεπτο σχήμα χωρις ακροτητες και σχεδιαστικες φαμφαρες
Τώρα όσον αφορα την εμπορικη τους επιτυχια
Αρχικα έχουν φτιαχτει για αλλου κι όχι για την κεντρικη Ευρώπη κι επισης καθιστε να συνεχίσουν έτσι τα μετρα και η μείωση των εισοδηματων με ταυτοχρονη αύξηση των φόρων και θα μου πειτε σε 3-4 χρονια αν ειναι καλα και τίμια
Όχι τίποτε αλλο αλλα να ειμαστε και ρεαλιστες τη στιγμη που το σεναριο που αναφερω δεν μοιαζει και πολυ μακρινο
Α κι αν όντως καποιοι θεωρουν όμορφο το Polo αυτο όντως δεν απέχει και πολυ -
Αντώνη δεν έχεις άδικο στο ότι είναι μια χαρά φτηνές λύσεις, αλλά νομίζω ότι ξεκάθαρα άλλος σχεδίασε το εμπρός και άλλος το πίσω.
Θα μπορούσαν να αποφασίσουν σε ένα μοτίβο, π.χ. μοντέρνο και space (όπως το πίσω) ή συντηρητικό και σοβαρό (όπως το μπροστά).
-
Ο χρήστης KWSN_Men έγραψε:
Απλά λέω ότι αν ήταν να μοιάζει με κάτι, θα ήταν μόνο ακριβότερα γιατί φθηνότερα δεν υπάρχουν.Νομίζω πως έμμεσα συμφωνούμε! Δεν 'πειράζει' το Sandero που μοιάζει με ακριβότερα!
Τωρα σχεδιαστικα δεν ειναι τίποτα το τρομερο απλα ένα συμπαθες εύπεπτο σχήμα χωρις ακροτητες και σχεδιαστικες φαμφαρες
+1
... καθιστε να συνεχίσουν έτσι τα μετρα και η μείωση των εισοδηματων με ταυτοχρονη αύξηση των φόρων και θα μου πειτε σε 3-4 χρονια αν ειναι καλα και τίμια
Όχι τίποτε αλλο αλλα να ειμαστε και ρεαλιστες τη στιγμη που το σεναριο που αναφερω δεν μοιαζει και πολυ μακρινοΚαι γιατί να μην 'τονώσει' η κρίση πχ την αγορά των supermini μτχ! Θεωρώ καλύτερο ένα μτχ Mazda 2 ή το Clio ΙΙΙ προf/l (έκδοση 1,2Τ RipCurl ) από αυτο το Dacia που μπορεί σε 2 χρόνια (αλλά και τώρα) να είναι πολύ φτηνότερα! O εταιρικός ρατσισμός και τα νεοελληνικά κομπλεξ δεν αλλάζουν σε 2 αλλα ουτε και σε 13 χρόνια απο τωρα!
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Και γιατί να μην 'τονώσει' η κρίση πχ την αγορά των supermini μτχ! Θεωρώ καλύτερο ένα μτχ Mazda 2 ή το Clio ΙΙΙ προf/l (έκδοση 1,2Τ RipCurl ) από αυτο το Dacia που μπορεί σε 2 χρόνια (αλλά και τώρα) να είναι πολύ φτηνότερα! O εταιρικός ρατσισμός και τα νεοελληνικά κομπλεξ δεν αλλάζουν σε 2 αλλα ουτε και σε 13 χρόνια απο τωρα!Κωστα αν δεν αλλαξει άξιοι της μοιρας μας είμαστε
Πρέπει καποια πραγματα να καταλαβουμε ότι μας έχουν φτασει εδώ που είμασταν κι ένα απ' αυτα ειναι ότι οι περισσότεροι έχουμε μεγαλοπιαστει και δεν βλεπουμε μπροστα μας ακομα και τώρα που τα εισοδήματα που υπαρχουν δεν ειναι αυτα που μας επέτρεψαν αυτο το πραγμα δηλαδή να αισθανθουμαι βασιλιάδες και μαγκες και να συμπεριφερόμαστε σαν τετοιοι
Γενική διαπιστωση ειναι αυτη τα έχουμε πει κι απο κοντα αν θυμασαι
Δεν εξειδικευω καπου δηλαδή -
Παρουσιάστηκε και το Stepway:
-
Άμα βάλουμε κι εδώ σηματακι VW μπροστά....όμορφο το νέο tiguan!
Sent from my Neo V using Tapatalk
-
Σχετικά μεγάλη απόσταση από την άσφαλτο , μια χαρά για τους Ελληνικούς δρόμους.
-
Πραγματικά όμορφο.
Τιμές είδα στο twitter από 7.900 το απλό Sandero και 10.600 to stepway στη Γαλλία.
Ελλάδα αν κρίνουμε από τις μέχρι τώρα διαφορές τιμές ίσως είναι λίγο παραπάνω.
Πάντως τα άλματα προόδου της dacia είναι τεράστια δεδομένου των τιμών που διατηρούν. -
Με αρέσει (σε συγκριση με το απλο παντα)
Κατα τα λοιπα και τα δύο ειναι οκ απλα αποδεκτα.Ουτε κρυο ουτε ζέστη
Edit παντως παρατηρωντας τα 3 τελευταια μοντελα στην πραγματικοτητα ειναι εκτεταμενα Facelift
Απο καποιες γωνιες είναι ίδια εντελως με τα προηγουμενα
Τεσπα παντως μια χαρα.Μεγαλυτερη γκαμα=καλυψη περισσοτερων απαιτήσεων=μεγαλυτερες πωλησεις
Μονο ένα συπαμθες μεγαλυτερο sedan κι ένα ίδιου μεγεθους station λειπουν πλεον -
Ωραιο τους βγηκε! Μπραβο τους!
Sent from my MT27i using Tapatalk
-
ωραίο το stepway. με μια τιμή γύρω στα 12-12,5κ σε diesel θα έχει κοινό στην Ελλάδα πιστεύω.
-
Δεν χρειάζεται να γράψω πως το είδα το νέο Step.
Οι απόψεις μου γνωστές...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
... καθιστε να συνεχίσουν έτσι τα μετρα και η μείωση των εισοδηματων με ταυτοχρονη αύξηση των φόρων και θα μου πειτε σε 3-4 χρονια αν ειναι καλα και τίμια
Όχι τίποτε αλλο αλλα να ειμαστε και ρεαλιστες τη στιγμη που το σεναριο που αναφερω δεν μοιαζει και πολυ μακρινοΚαι γιατί να μην 'τονώσει' η κρίση πχ την αγορά των supermini μτχ! Θεωρώ καλύτερο ένα μτχ Mazda 2 ή το Clio ΙΙΙ προf/l (έκδοση 1,2Τ RipCurl ) από αυτο το Dacia που μπορεί σε 2 χρόνια (αλλά και τώρα) να είναι πολύ φτηνότερα! O εταιρικός ρατσισμός και τα νεοελληνικά κομπλεξ δεν αλλάζουν σε 2 αλλα ουτε και σε 13 χρόνια απο τωρα!
Οι κορεάτες πριν χρόνια πούλησαν, με εταιρικό ρατσισμό και νεοελληνικά κόμπλεξ. Υπήρχαν χρήματα για μερικά παραπάνω αυτοκίνητα, η αγορά καινούριου αυτοκινήτου είναι μέσα στα καλύτερα πράγματα της ζωής (σκέψου το σαν τρίο on demand ) και με λίγο έως πολύ χαμηλότερες τιμές πήραν ετσιθελικά μερίδιο αγοράς.
Αν η Dacia και η όποια Dacia δεν κάψει το χαρτί της με ακριβά -ή ακόμα και εφάμιλλα- ανταλλακτικά και service, θα βρουν χώρο. Αλλιώς, θα υπάρχει πληθώρα supermini και παλιότερων μικρομεσαίων για την αγορά των μεταχειρισμένων προς αξιοποίηση.
-
Η Hyundai του Scoupe και Excel πουλησαν μέσω του Marketing τους τότε και λίγο Αμερική στην εμφανιση τους! Ιδιώς με το Scoupe και κατι εξωτερικές 2χρωμίες του. Επίσης έδωσε δωρεάν a/c! Ηταν η μόνη που σε φτηνότερο αμαξι έδινε δροσιά το καλοκαίρι!
Αντιστοιχα τοτε (ή λιγο μετά, το 91') το Sunny μου βγηκε αρκετά ακριβότερο για να έχω a/c και να είμαι απο τους λίγους στην ΕΟ Χαλκιδικής με κλειστά παραθυρα και δροσερός!!!
-
Ότι και να γράφουμε εδώ, αν η ελληνική κεντρική αντιπροσωπεία (Renault) δεν υποστηρίξει την DACIA, τίποτα δεν πρόκειται να γίνει.
Είναι απαράδεκτο π.χ. να μην έχει εκθεσιακά μοντέλα ή να έχει πωλητές που την θάβουν εντελώς ή αδιαφορούν...
Είναι απαράδεκτο ο υποψήφιος πελάτης να βλέπει τα 'εκθεσιακά' αυτοκίνητα έξω από από τις εκθέσεις σε πάρκινγκ ή σε πεζοδρόμια.
Και ακόμη χειρότερο να του παρουσιάζουν ως 'εκθεσιακό' αυτοκίνητο, ένα αυτοκίνητο που ήταν παραγγελία, έτοιμο προς παράδοση... Και να μπαίνει ο καθένας μέσα στο αυτοκίνητο του ανθρώπου που το αγόρασε και να βαράει πόρτες να το ψαχουλεύει και...και...και... -
Τα 2 τελευταία συμβαίνουν πλέον σχεδόν σε όλες τις φίρμες.Από τη στιγμή που όλα τα κεντρικά έχουν μειώσει τις παρακαταθήκες. Για τα υπόλοιπα θα συμφωνήσω.
-
Η εταιρία τα τελευταία χρόνια πήγε απο το κακό στο ...τερο! Περιορισμένη και αδιάφορη ως ένα βαθμό γκάμα (πρωτιά στη Laguna φυσικά αλλά και στα 'shoot' the Koleos, 'find' the Twingo, 'θάνατος' στο MeganeII κλπ) , κάποια μοντέλα σε ανταγωνιστικές κατηγορίες που η σύγκριση ήταν οφθαλμοφανής και είχε 'νικητή' (... Clio), απογοήτευση γενικά απο την κατασταση της αγοράς αλλά και οικονομική δυνατοτητα κατοχής παρακαταθήκης κλπ. Τα δύο τελευταία τουλάχιστον ισχύουν για πολλές πλέον εταιρίες! Δεν είναι μονη της!
Δυστυχώς στην Ελλάδα ένα 'καφετί' (=μαρκετινίστικο) Duster κάπου ως εκθεσιακό προσπάθησε για πολύ καιρό να διαφημίσει το όνομα του! Μόνο του και μπραβο του που το ψιλοκαταφερε!!! Απορώ γιατι πλήρωναν μισθούς και μπονους σε πωλητές!
-
Πως σας φαίνεται ένα Stepway Diesel για οικογενειακό?
Ψιλοανησυχώ για τους 2 μόνο αερόσακους και την αντιπροσωπεία Renault!
Να περιμένω το καινούριο ή να χτυπήσω το τωρινό και να προλάβω την απόσυρση? -
Να περιμενεις το καινουριο κατα την ταπεινη μου γνωμη
Dacia Sandero II