-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
Αναμενουμε να ανακοινωσει ο οργανωτης τον Ειδικο Κανονισμο του αγωνα, για να διαπιστωσουμε τι περιττευει.
Φιλικα,
'el-em'
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Εύχομαι να εξεταστεί το θέμα όσο πληρέστερα γίνεται, γιατί είναι πολύ πιθανό την επόμενη χρονιά να υπάρξουν ακριβώς ίδια ζητήματα σε πολλαπλάσιο βαθμό και καλό είναι να μην υπάρχει 'παράξενο' προηγούμενο (νομίζω ότι είναι αντιληπτό τι εννοώ). Είτε μας αρέσει είτε όχι, φαίνεται πως όσο διαρκεί αυτή η κρίση τα ρόντε θα είναι ο προτιμότερος συμβιβασμός, τόσο για οδηγούς όσο και για οργανωτές. Ας προσαρμοστεί το παράβολο τους εκεί που πρέπει και όχι πιο πάνω. -
Αντίθετα φίλε scn, και κατά προσωπική μου πάντα γνώμη, τα RODE δεν είναι «προτιμότερος συμβιβασμός», μα ένας πλήρης αγώνας!. Συμμαζεμένος οικονομικός, και σε καλύτερες εποχές όταν και εφόσον έρθουν, θα μπορεί να επαναλαμβάνετε από της λέσχες και σε άλλες περιοχές. Έτσι θα έχουμε περισσότερους αγώνες, με αντιπροσωπευτικότερο αποτέλεσμα των χεράδων.
Και θα επιμείνω στο θέμα της διαφάνειας, που να πείθει τους αγωνιζόμενους, ότι δεν είναι προϊόντα εκμετάλλευσης των επιτηδείων.
Οπωσδήποτε μια κατάσταση εξόδων είναι επιβεβλημένη, η οποία σίγουρα θα πρέπει και να εμπεριέχει και τα έξοδα της συντήρησης μιας λέσχης. Αναμφίβολα εάν η λέσχη ήταν πλέον προσηνής, θα είχε και περισσότερα μέλη, και αυτά τα έξοδα χρήσης θα επιλύονται , και θα υπήρχαν και έτι περισσότερο οικονομικότεροι αγώνες, δελεαστικότεροι.
Σίγουρα αυτά τα σχέδια πρέπει να περάσουν και στην ΓΓΑ, για να ελέγξει καλύτερα της ομοσπονδίες. Να δούμε πως θα φτάσουν…..
Α. -
καντε τις αντιστοιχισεις και διαβαστε.........
κλεμενο απο
http://www.jpforum.gr/viewtopic.php?f=27&t=5803Ερώτηση: Πόσοι forumίτες χρειάζονται για να αλλάξουν μία λάμπα;
Απάντηση:
1 για να αλλάξει τη λάμπα και να ποστάρει ότι η λάμπα έχει αλλαχτεί.
14 για να μοιραστούν παρόμοιες εμπειρίες αλλαγής λαμπών και για να προτείνουν διαφορετικούς τρόπους που θα μπορούσε να γίνει η διαδικασία.
7 για να προειδοποιήσουν για τους κινδύνους που περιέχει η αλλαγή λάμπας.
1 για να μετακινήσει το τόπικ στη θεματική ενότητα περί λυχνιών.
2 που αντιδρούν στην μετακίνηση στη θεματική ενότητα περί λυχνιών και προτείνουν τη μετακίνηση στη θεματική ενότητα περί ηλεκτρολογικών.
7 για να υποδείξουν Greeklish / ορθογραφικά / γραμματικά λάθη στα posts.
5 για να την πουν στους moderators που επέτρεψαν τα λάθη αυτά.
3 moderators για να διαγράψουν τα flames περί των λαθών.
6 που μαλώνουν για το εάν πρέπει να προφέρετε λάμπα ή λάμ-πα...
άλλοι 6 που αποκαλούν τους προαναφερόμενους ηλίθιους.
2 επαγγελματίες που πληροφορούν πως η σωστή ονομασία είναι λαμπτήρας.
15 ξερόλες που θεωρούν τους εαυτούς τους επαγγελματίες και υποστηρίζουν ότι η ονομασία λάμπα είναι απόλυτα σωστή
19 για να πουν ότι το φόρουμ δεν ασχολείτι με λάμπες και η συζήτηση θα πρέπει να γίνει σε φόρουμ που ασχολείται με λάμπες
11 για να υποστηρίξουν πως αφού όλοι χρησιμοποιούμε λάμπες τότε μας αφορά.
36 για να συζητήσουν ποια μέθοδος αλλαγής είναι η καλύτερη, που θα βρείτε τις καλύτερες λάμπες, ποιες είναι οι καλύτερες μάρκες και ποιες οι χειρότερες.
7 για να ποστάρουν λινκς όπου υπάρχουν διαφορετικά είδη λαμπών.
4 για να ποστάρουν τα σωστά λινκς γιατί τα παραπάνω ήταν λάθος.
13 που κάνουν quote σχεδόν όλα τα ποστς που έχουν γίνει μέχρι τώρα και προσθέτουν κάτω-κάτω ένα smile.
5 για να δηλώσουν ότι αφού αμφισβητούνται ή παρεξηγούνται οι προθέσεις τους δεν θα ξαναγράψουν στο φόρουμ.
4 για να πουν ότι τα θέμα αυτό έχει ξανασυζητηθεί και παλιότερα.
13 για να πουν ότι όποιος θέλει να ρωτήσει κάτι σχετικό με λάμπες να κάνει πρώτα ένα ψάξιμο στο Google.
και 1 ξεχασμένος που κάνει reply στο αρχικό ποστ μετά από 6 μήνες ξαναρχίζοντας τα όλα από την αρχή...
-
Αναμφίβολα μας έβαλες ένα από τα πλέον ηλίθια forum. Σούμα όλοι μαζί δεν πιάνουν το IQ μια κότας!!!!!.... το θέμα μου είναι που κολάει εδώ μέσα?.....
Α. -
Με αφορμή αυτό περί ασφαλιστικών μέτρων για τον Αη Γιάννη, επαναφέρω τις 'αποδώ' πάγιες ευθύνες γι' αυτή την κατάσταση.
- Η πρώτη είναι το χάλι στις αναγνωρίσεις. Πέρυσι στο Παλάδιο έγιναν 4 ατυχήματα ή τουλάχιστον τόσα ξέρω εγώ. Στη Γαλλία κινδύνευσε να σταματήσει γενικά ο θεσμός των ράλλυ γι' αυτό το λόγο. Αναγκάστηκαν να θεσπίσουν αυστηρότατο κανονισμό αναγνωρίσεων και να βάλουν ραντάρ σε κάθε αγώνα με όριο τα 60 χαω και όποιον πιάνουν με παραπάνω τον σκίζουν. Μεγάλα πρόστιμα, αποκλεισμός από τον αγώνα κ.λπ. Έχουν υπάρξει αγώνες όπου πάνω από 5 οδηγοί δεν ξεκίνησαν γι' αυτό το λόγο.
- Οι πινακίδες που ενημερώνουν τους κατοίκους ικανό χρόνο πριν είναι ανύπαρκτες ή τόσο μικρές ώστε κανείς δεν τις βλέπει.
- Δεν υπάρχει άνθρωπος να οδηγεί από άλλη διαδρομή τους διερχόμενους πολλά χλμ. πριν φτάσουν στον κλειστό δρόμο. Αυτό τους εξοργίζει γιατί αφενός χρειάζεται να πάνω πίσω και να κάνουν κύκλο, αφετέρου γιατί αποτελεί επίδειξη αδιαφορίας απέναντί τους.
Αν διορθωνόντουσαν τα ανωτέρω δε θα είχαμε τέτοια προβλήματα.
-
Επαναφέρω το θέμα του παραβόλου των ρόντε, καθώς το βασικό ζήτημα είχε μείνει σε εκκρεμότητα.
Για το Κορίνθου δεν έχω βρει ακόμα πληροφορίες αλλά στην Ελάτεια ίσχυσε το εξής:
Το παράβολο συμμετοχής για το πρωτάθλημα και για το σπριντ ορίζεται στο ποσό των 200 ΕΥΡΟ.
Για όσους θέλουν να βαθμολογηθούν και στο πρωτάθλημα και στο σπριντ το παράβολο ορίζεται στο ποσό των 300 ΕΥΡΟ.
Οι συμμετοχές: 14 αυτοκίνητα στο πρωτάθλημα, 22 στο σπριντ, 12 βαθμολογούνται και σπριντ και πρωτάθλημα.Τουλάχιστον είμαστε σε καλό δρόμο, καθώς δεν υπήρξε αύξηση στο παράβολο του ρόντε και έμεινε στα 200 ευρώ. Η αύξηση αφορά μόνο όσους επιθυμούν διπλή βαθμολόγηση.
-
και στην διπλή βαθμολόγηση, εκτός του σόου της απονομής, υπάρχει άλλη παροχή η μέτρηση, που να δικαιολογεί 50% ψιλότερα το παράβολο?.
Α. -
http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=9074
παμε απο το καλο στο καλυτερο μπραβο μας.
αυτη η υποτηθεμενη ΕΠΑ (που μονο απο προβολη δεν εχει ιδεα μονο στο μικροκαναλακι που βλεπουν 3εως 5 ανθρωποι στην Ελλαδα εχει στραμενο το ενδιαφερον της ) που σκατα βολοδερνει????
-
Μα μόνον ένας χρειάζεται κόκκινη κάρτα?.
Μόνον ένας με μικρό συμφέροντα, σαμποτάρει τον μηχανοκίνητο αθλητισμό?.
Ο άνθρωπος μπορεί να ζήσει χωρίς οξυγόνο κάποια λεπτά, χωρίς νερό μέρες , χωρίς τροφή εβδομάδες και χωρίς ηθικούς φραγμούς μια ολόκληρη ζωή!
Οι αθλητές γιατί δεν φωνάζουν?.
Η εκπροσώπηση τους τι κάνει?. Μήπως τα έκαναν ‘πλακάκια’ και αυτοί?.
Οι λέσχες γιατί περιμένουν καρτερικά τον θάνατο τους?.
«..... Αυτο το αθλημα δεν σωνεται με τιποτα ,στην χωρα μας !» ?. και τείνει να έχει δίκιο ο συνάδελφος…. Μα δεν υπάρχουν άνθρωποι σε αυτήν την χώρα, που να αγαπάμε αυτό το άθλημα?.
….Και σίγουρα η μ@λ@κι@ μας έχει καταστρέψει…
…το άθλημα των δυο ταχυτήτων... Νεκρά και όπισθεν!Α.
-
Και το 'ρόντε' Κορίνθου με το σωστό παράβολο, παρόλο που τυπικά ανήκει στο πρωτάθλημα. Συγχαρητήρια σε όσους το αποφάσισαν.
-
δεν ειναι ροντε ειναι σπριντ(3 περασματα) το κορινθου.
-
Πραγματικό περιστατικό από το Παλάδιο:
Οδηγός έρχεται Πέμπτη βράδυ στο συνεργείο με αυτοκόλλητα Helvetica 5 cm, πάχους γραμμής 1,5 cm, ακριβώς σύμφωνα με τον κανονισμό. Αμέσως προκύπτει πρόβλημα γιατί του μεν συνοδηγού χώραγε, του δε οδηγού καβάλαγε την πίσω κολώνα και έφτανε μέχρι την πίσω πόρτα. Τελικά αποφασίζεται ο οδηγός να μη βάλει το πρώτο γράμμα του μικρού του ονόματος και να βάλει την ομάδα αίματος από άλλη μικρότερη γραμματοσειρά, κολλητά στο όνομα. Έτσι χωράει, χωρίς φυσικά να μένει ούτε χιλιοστό ανεκμετάλλευτο.
Σάββατο πρωί το συγκεκριμένο πλήρωμα, ίσως το μοναδικό με μέγεθος και τύπο γραμματοσειράς σύμφωνο με τον κανονισμό, περνάει στην Ψάθα. Κατά διαβολική σύμπτωση γίνομαι αυτήκοος μάρτυρας σχολίου θεατή σχετικά με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο: 'Κοίτα ρε τι γράμματα έχει βάλει. Πού τα βρήκε τόσο μεγάλα; Καλά κάνουν και τους κόβουν στον τεχνικό έλεγχο'. -
περαν του χαζου του πραγματος να κοβεις καποιον για τα γραμματα η δηλωση εχει αξια αν ο λεγων ηταν ας πουμε ΤΕ.....
-
Για να δειτε ποσο αχρηστοι ειμαστε. Ασχολουμαστε εδω και 4 μηνες με τα γραμματα. Ε, ποση ωρα και ποση δουλεια χρειαζεται για να γραφτει αυτο σε εγκυκλιο, να τελειωνει το θεμα; 'Λογω ιδιομορφιας και μηκους των Ελληνικων ονοματων, στους αγωνες ελληνικων πρωταθληματων και κυπελλων επιτρεπεται εναλλακτικα και η χρηση γραμματων γραμματοσειρας ΤΑΔΕ και μεγεθους ...εκατοστων καθ υψος και ... εκατοστων κατα παχος' ΔΥΣΚΟΛΟ Ε ;
-
Όπως και κεντητό επάνω στης φόρμες, όνομα και αίμα!.
Και τσακώνονται για μια επιγραφή που στο πρώτο ντουβάρι η σκληρό δέντρο, θα τους αποβαφτίσει, θα γίνουν ανώνυμα θύματα…… πρέπει να θεσπιστεί και ‘καφετζού’!.
Προσωπικά το είχα στην φόρμα μα και στον λαιμό με κορδόνι, τώρα το έχω με αλυσίδα!. Μα κάπου είδα στην Αθήνα, ότι το φτιάχνει ατάκα και επιτόπου και φτηνά ένα μαγαζί, με στρατιωτικά είδη.
Α. -
Δεν είναι υποχρεωτικό το όνομα στη φόρμα διότι πολλές φορές οι φόρμες, όπως και τα κράνη, δανείζονται.
Αν μάλιστα πας να το 'κάνεις φτηνά' το κεντητό τι πιθανότητες έχεις να σου τρυπήσουν και τα δύο στρώματα Nomex αχρηστεύοντας τη φόρμα των €400 ? -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν είναι υποχρεωτικό το όνομα στη φόρμα διότι πολλές φορές οι φόρμες, όπως και τα κράνη, δανείζονται.
Αν μάλιστα πας να το 'κάνεις φτηνά' το κεντητό τι πιθανότητες έχεις να σου τρυπήσουν και τα δύο στρώματα Nomex αχρηστεύοντας τη φόρμα των €400 ?
Αυτήν την φορά έχεις δίκιο φίλε. Μα ψάχνοντας οι εντεταλμένοι, μπορούν να βρουν τον κατάλληλο, με αυτόματο επιφανειακό κεντητή, και αγκιστρωτές βελόνες. Τώρα όταν δανείζεις την φόρμα σου…… δεν είναι σπορ για λιγούρια. Τα μεταξωτά βρακιά είναι για τους επιδέξιους κ………. υπάρχει και το ψάρεμα από βραχάκια και μόλους. Μα εσύ ξέρεις. Σύγκρινε το παρελθόν, με το μαύρο μέλλον. Σίγουρα και επειδή σε ξέρω, δεν θα γίνεις συντελεστής αυτού. Φιλιά στους δικούς σου που αγαπώ και μου λείπουν.
Φιλικά
Α. -
Παράλειψα ότι υπάρχουν και πυρίμαχα νήματα, που ράβουν τη πυρίμαχες στολές. Υπάρχουν σε χρώματα μα και βάφονται, όπως μου είπε ο Κατσαχνιάς. Το έμαθα από προμηθευτή του υπουργείου αεροπορίας, πελάτη μου.
Α. -
Ξέχασα υπάρχει και σιδερότυπο, όπως έκανα τα αμάνικα στο μαγαζί. 10ε η μακέτα και 4ε το κάθε τύπωμα. Μα και το λαμαρινάκι 20ε, έχει τρύπες και ράβετε από την μαμά, σαν κουμπί!.
Α. -
κοιταξτε στο 0.43!
Youtube Video
ελευθερη σκηνη .. σκεψεις , προτασεις ,και αλλα !