-
Εκτός από κυλινδρικά υπάρχουν και οβάλ πιστόνια (τουλάχιστον στην Honda NR). Δεν ξέρω αν κυκλοφόρησαν στην παραγωγή.
-
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Δηλάδή με λιγα λογια η διαμορφωση του πιστονιου και ο εναπομηναντας χώρος πάνω από τον ΑΝΣ δεν παιζει κανενα απολύτος ρόλο στον κυβισμό?
δεν παιζει ρολο στον κυβισμο...ειναι ο θαλαμος καυσης, κανοντας ογκομετρηση βρισκουμε ποσα cc (κυβικα εκατοστα) ειναι και με τον τυπο
[κυβισμος (ενος κυλινδρου) + cc (κυβικα εκατοστα) θαλαμου καυσης] / cc (κυβικα εκατοστα) θαλαμου καυσης
βρισκουμε ποση στατικη συμπιεση εχουμε
Πώς γίνετε να μην λαμβάνετε υπ οψην ο θαλαμός καυσης την στιγμή που αποτελει μέρος του όγκου χωρητικότητας του κυλίνδρου?
Μπορει να μου το βρει κάποιος σε βιβλιογραφία τις μηχανολογιας τι ακριβώς αναφέρετε για να πειστώ!μα δεν αποτελει μερος του κυλινδρου...ειναι κατι εντελως διαφορετικο.
ο κυλινδρος αρχιζει στο κατω νεκρο και τελειωνει στο ανω νεκρο αναλογα τη διαδρομη του στροφαλου του εκαστοτε αυτοκινητου.αρα βαση της διαδρομης και τον ογκο του πιστονιου υπολογιζουμε το ποσα κυβικα εκατοστά ειναι ο κυλινδρος, και συναμα τον κυβισμο.για να υπολογισουμε το ποσα κυβικα ( cc, cubic centimeters) ειναι ο θαλαμος καυσης κανουμε αλλη διαδικασια με τον τυπο που ειπα παραπανω...
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
«τωρα κατι τετοιο ειναι αδυνατον τεχνικα να συμβει επειδη υπαρχουν οι ασφαλειες,εφοσον δεν μπει ερασιτεχνικο χερι»
…..και μόνον έτσι είναι.
Ακ όμως πριν χρόνια σε ένα σουιφτ που είχα, πατώντας το κουμπί για το πίσω υαλοκαθαρίστηρα βρόμισε ο τόπος μέσα στη καμπίνα κ έβγαλε κ λίγο καπνό. είμαι σίγουρος πως στο παρατσακ δεν λαμπάδιασε
-
Ο χρήστης Vagnar έγραψε:
Στην αγγλική βιβλιογραφία αναφέρονται σαν displaced/swept volume και σαν clearance volume.
Ο displaced είναι αυτό που λέμε κυβισμός.
Μετάφρασε του το φίλε μου, διότι για εμένα είναι αδιάφορο εάν πιστή με του λόγου μου το αληθές!.
Από 25 του μήνα ας έρθει να του το εξηγήσω, με άλλους μαζί. Μα εκεί είναι ‘δύσκολα’ για τους κολλημένους και μη νοήμονες, όπως και απίστους Θωμάδες…..
Σε ευχαριστώ
Α. -
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Μπορει να μου το βρει κάποιος σε βιβλιογραφία τις μηχανολογιας τι ακριβώς αναφέρετε για να πειστώ!
Κοίτα, και να μην πειστείς, δε χάθηκε ο κόσμος!
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Μπορει να μου το βρει κάποιος σε βιβλιογραφία τις μηχανολογιας τι ακριβώς αναφέρετε για να πειστώ!
Κοίτα, και να μην πειστείς, δε χάθηκε ο κόσμος!
Δεν θα χαθει μη τρελαινόμαστε συζήτηση κάνουμε, άλλωστε ο Αντώνης δεν αγχώνεται για το αν πειστώ αλλά για την πιστη
μου -
Αν ο κύλινδρος χαραχθεί παλιά τον κάνανε φρέζα ή βάζανε υδροχιτώνια αν το λέω σωστά. Αν δε σηκώνει φρέζα ο κύλινδρος αλλάζεις τον κορμό του μοτέρ;
-
Ο χρήστης panosft έγραψε:
Αν ο κύλινδρος χαραχθεί παλιά τον κάνανε φρέζα ή βάζανε υδροχιτώνια αν το λέω σωστά. Αν δε σηκώνει φρέζα ο κύλινδρος αλλάζεις τον κορμό του μοτέρ;
Συνήθως τα ‘χαράγματα’ του κυλίνδρου είναι επιφανειακά φίλε μου. ‘καθαρίζουν’ με ρεκτιφιέ. Όταν είναι βαθύτερα, τότε πρώτα καθαρίζουν με ιδική φρέζα και μετά γυαλίζονται με ρεκτιφιέ και μπόρινκ. τότε μπαίνουν και άλλα πιστόνια over size.
Μα υπάρχουν ακόμα και σήμερα μοτέρ που φοράνε υδροχιτώνια. Είναι μια απλούστατη εργασία που γίνετε και στο συνεργείο εάν έχεις τα κατάλληλα εργαλεία.
Πάντως εάν δεν φοράει υδροχιτώνια από μαμά, σε ΙΧ αγοράζεις ένα μεταχειρισμένο κορμό, και τον επεξεργάζεσαι. Σε μεγάλα μοτέρ και ακριβά, κόβεις και περνάς υδροχιτώνια με πρεσάρισμα.
Α. -
Ο χρήστης tractioner έγραψε:
Μπορει να μου το βρει κάποιος σε βιβλιογραφία τις μηχανολογιας τι ακριβώς αναφέρετε για να πειστώ!
Κοίτα, και να μην πειστείς, δε χάθηκε ο κόσμος!
Δεν θα χαθει μη τρελαινόμαστε συζήτηση κάνουμε, άλλωστε ο Αντώνης δεν αγχώνεται για το αν πειστώ αλλά για την πιστη
μου
το θέμα είναι ότι εγώ προσπαθώ να σου μάθω τεχνικά θέματα και είμαι on topic, ενώ εσύ προσπαθείς να λοιδορήσεις την ανορθογραφία μου και είσαι of topic!!!!!......
πόσες αγγλικές λέξεις για να της μεταφράσεις, χρειάζεται να διαβάσεις όλη την πρόταση?. Κάντο και στα δικά μου γραφόμενα!!!.....
Α. -
Gates ή contitech για ιμαντες?
ποιοι ειναι καλυτεροι? -
Gates ή contitech για ιμαντες?
ποιοι ειναι καλυτεροι? -
οι gates ειναι αγγλικοι οι contitech γερμανικοι ειναι εξαιρετικοι και οι 2, αρκει να δεις τη χωρα προελευσεσης πχ αν γραφει contitech και made in turkey αποφυγε τους
αποφυγε τους optibelt -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
οι gates ειναι αγγλικοι οι contitech γερμανικοι ειναι εξαιρετικοι και οι 2, αρκει να δεις τη χωρα προελευσεσης πχ αν γραφει contitech και made in turkey αποφυγε τους
αποφυγε τους optibeltευχαριστω
-
an ειναι εκκεντροφορου βαλε μαμα...νασαι σιγουρος. Οι αλλοι ιμαντες ας ειναι οτι ναναι...
εγω βαζω κοντιτεκ και κανενα προβλημα.
Ο μηχανικος μου , για εκκεντροφορου, μου ειπε θα σου βαλω μαμα ναμαστε σιγουροι και θα σου κανω εκπτωση στο ανταλλακτικο ωστε να σου ερθει μια η αλλη με ΟΕΜ. Ζητησε του το ιδιο...ειδικα αν εχεις αμαξι του GRUPPO -
Ο χρήστης ELTASSOS έγραψε:
an ειναι εκκεντροφορου βαλε μαμα...νασαι σιγουρος. Οι αλλοι ιμαντες ας ειναι οτι ναναι...
εγω βαζω κοντιτεκ και κανενα προβλημα.
Ο μηχανικος μου , για εκκεντροφορου, μου ειπε θα σου βαλω μαμα ναμαστε σιγουροι και θα σου κανω εκπτωση στο ανταλλακτικο ωστε να σου ερθει μια η αλλη με ΟΕΜ. Ζητησε του το ιδιο...ειδικα αν εχεις αμαξι του GRUPPOvw group ειναι και μαμα ειχε conti..
απλως δε ξερω αν ο gates ειναι καλυτερος απο τον oem.. -
Ο χρήστης r200 έγραψε:
οι gates ειναι αγγλικοι οι contitech γερμανικοι ειναι εξαιρετικοι και οι 2, αρκει να δεις τη χωρα προελευσεσης πχ αν γραφει contitech και made in turkey αποφυγε τους
αποφυγε τους optibelt
A.
-
τους Gates τους βρισκω ποιο ακριβα σε σχεση με τους continental,οποτε πιστευω (βαση τιμης) οτι πρεπει να ναι ενα κλικ καλυτεροι απο τους conti..οποτε μαλλον θα παραγγειλω αυτους...
-
οτι και να παρεις...προσοχη στα δοντια
καποιες φορες οι αφτερ μαρκετ εχουν διαφοερετικα δοντια απο οτι οι μαμα... -
...επίσης υπάρχουν και διαφορετικές ποιότητες.
Πχ Gates σε 2-3 ποιότητες και τιμές.
Τους ακριβούς δεν τους έχω δει ποτέ (αυτοί που είναι για ψηλές στροφές και σκίσιμο του κινητήρα). -
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Μπορει να μου το βρει κάποιος σε βιβλιογραφία τις μηχανολογιας τι ακριβώς αναφέρετε για να πειστώ!
Κοίτα, και να μην πειστείς, δε χάθηκε ο κόσμος!
Δεν θα χαθει μη τρελαινόμαστε συζήτηση κάνουμε, άλλωστε ο Αντώνης δεν αγχώνεται για το αν πειστώ αλλά για την πιστη
μου
το θέμα είναι ότι εγώ προσπαθώ να σου μάθω τεχνικά θέματα και είμαι on topic, ενώ εσύ προσπαθείς να λοιδορήσεις την ανορθογραφία μου και είσαι of topic!!!!!......
πόσες αγγλικές λέξεις για να της μεταφράσεις, χρειάζεται να διαβάσεις όλη την πρόταση?. Κάντο και στα δικά μου γραφόμενα!!!.....
Α.Αντώνη καλά κάνεις και εξηγείς ότι και αν εξηγείς, απλά σαν φιλική συμβουλή εχω να σου πω πως καλό θα είναι να προσπάθησεις να μην χρησιμοποιείς επιτηδευμένο λόγο διότι αυτο σε καθιστά το λιγότερο γραφικό!
Γράφε πιο απλά για να μην τα παιζει κ ο ορθογράφος σου, άλλωστε συνεργείο έχεις όχι φροντιστήριο
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........