-
Και μια ασχετη ερωτηση.....Ποσο περιπου εκτιμαται οτι ειναι η ζημια του Προκοπ;
-
Ο David Evans 'τελειώνει' τον JML στο συνδρομητικό κομμάτι του autosport.com, σπάνια διαβάζει κανείς τόσο αρνητική κριτική στο Βρετανικό τύπο
*Brilliant rally driver though Latvala is, he has shown himself to be mentally fragile at times. But those days, simply have to be put behind him.
And I thought they were. Until I heard that he'd told Miikka Anttila, his co-driver, he didn't want his split times to be given to him in the second run through Mosselland last Friday afternoon. On the stage before, Latvala had just set his first scratch time of the event, but it had come at a cost – he'd had a couple of proper moments along the way and he feared he couldn't keep the speed without visiting the scenery.
So, time-wise, he silenced the man next to him and drove at his own pace through stage five. The result? He dropped roughly a second a mile to Loeb through the 13-miler and watched in horror as the gap between him and the leader opened to almost 30 seconds.
Then, to add insult to injury, Loeb went fastest again on the next one.
Sorry, but that sort of thing is just not acceptable at this level. Latvala is a professional driver with more WRC experience than champions like Miki Biasion, Ari Vatanen, Timo Salonen and Richard Burns.*
-
Kαλά από όσα έχει κάνει αυτό έκανε εντύπωση στον έβανς??Αυτό είναι που δεν είναι αποδεκτό για το επίπεδο στο οποίο βρίσκεται???Νομίζω ότι εφόσον δεν μπορεί την πίεση καλά έκανε και ζήτησε αυτήν την διευκόλυνση.Ας μην γελιόμαστε το θέμα είναι να τερματίζει και όχι να κερδιζει.Θα μου πείτε αφού δεν μπορεί το ένα ,δεν μπορεί το άλλο ας έμενε σπίτι του.Και εγώ αυτό λέω αλλά δεν κάνω εγώ κουμάντο.
Απορία:O γουίλσον είναι άνθρωπος που σκαμπάζει από ράλι,αυτό δεν τον κάνει απαραίτητα καλό αγωνιστικό διευθυντή μιας ομάδας αλλά είναι αρκετό για να καταλάβει αν ένας οδηγός το έχει ή όχι!Ας υποθέσουμε ότι ξεγελάστηκε από τον γιάρι στην αρχή,μετά αποκλείεται να μην κατάλαβε ότι αυτός ο οδηγός δεν είναι για τίποτα(αν κάποιος πιστεύει το αντίθετο παρακαλώ να δικαιολογήσει την απαντησή του).Ποιός πιστεύετε είναι ο λόγος της εμμονής του με το συγκεκριμένο οδηγό?????????????????????????
-
Ο χρήστης nafpaktos έγραψε:
Kαλά από όσα έχει κάνει αυτό έκανε εντύπωση στον έβανς??Αυτό είναι που δεν είναι αποδεκτό για το επίπεδο στο οποίο βρίσκεται???Νομίζω ότι εφόσον δεν μπορεί την πίεση καλά έκανε και ζήτησε αυτήν την διευκόλυνση.Ας μην γελιόμαστε το θέμα είναι να τερματίζει και όχι να κερδιζει.Θα μου πείτε αφού δεν μπορεί το ένα ,δεν μπορεί το άλλο ας έμενε σπίτι του.Και εγώ αυτό λέω αλλά δεν κάνω εγώ κουμάντο.Απορία:O γουίλσον είναι άνθρωπος που σκαμπάζει από ράλι,αυτό δεν τον κάνει απαραίτητα καλό αγωνιστικό διευθυντή μιας ομάδας αλλά είναι αρκετό για να καταλάβει αν ένας οδηγός το έχει ή όχι!Ας υποθέσουμε ότι ξεγελάστηκε από τον γιάρι στην αρχή,μετά αποκλείεται να μην κατάλαβε ότι αυτός ο οδηγός δεν είναι για τίποτα(αν κάποιος πιστεύει το αντίθετο παρακαλώ να δικαιολογήσει την απαντησή του).Ποιός πιστεύετε είναι ο λόγος της εμμονής του με το συγκεκριμένο οδηγό?????????????????????????
καμια 10αρια εκατομμυρια ευρω. το φθηνο το κρεας το τρωει το σκυλι λενε στο χωριο μου.
Φημες θελουν να εκανε προσφορα στον Οζιε κατω απο μυρριο.Για τα υπολοιπα που λες εαν σκαμπαζει,και βεβαια σκαμπαζει,απλα δεν βαζει το χερι στη τσεπη.
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Η φωτιά ήταν σίγουρα από διαρροή υγρού στην εξάτμιση. Δεν μπόρεσα να καταλάβω από τι. Το αμορτισέρ φαινόταν άθικτο. Ίσως να ήταν βενζίνη, ίσως το διαφορικό, ίσως και το εξωτερικό δοχείο λαδιού του αμορτισέρ (πού το έχει το Fiesta;). Κρίνοντας από το ότι άδειασαν εκεί πάνω 5 πυροσβεστήρες χωρίς αποτέλεσμα, μάλλον ήταν διαρκής διαρροή βενζίνης.
Και κάτι ακόμα. Φίλος με πληροφόρησε ότι στο διαδίκτυο κάποιοι διαφημίζουν τα αντανακλαστικά της οργάνωσης λέγοντας ότι η πυροσβεστική έφτασε σε 4'. Παραμύθια της Χαλιμάς και πρέπει να ντρέπονται αυτοί που τα λένε. Η αλήθεια είναι αυτή που γράφω, κάτι που αποδεικνύεται και από το πόσα αυτοκίνητα πήραν χρόνο μέσα στην 3η Ε.Δ. στο site του WRC. Ο Nobre δεν πήρε χρόνο γιατί τον σταμάτησαν οι marshals στην ακριβώς προηγούμενη δεξιά φουρκέτα..Σωληνακι αναρτησης ειχε σπασει,του φρενου ηταν αθικτο μετα την φωτια.
Σε επιβεβαιωνω και για του λογου το αληθες οριστε μερος απο μειλ Τσεχου φιλου μου,απο αυτα που του διηγηθηκε τηλεφωνικα ο συνοδηγος του Προκοπ.
Hi Dimitris,
something about the fire incident. You know Prokop was very angry about other drivers and organization but as always it's a lot of emotions after such things happen. I spoke yesterday afternoon with Zdeněk about what happened. He was calm, no emotions or anger.First the fire was most likely from broken damper cartridge by pieces of tyre. Brake pipe stayed uncut even during the fire.
The other point is that when they stopped they didn't know it's so serious and they didn't use SOS button and also let the SOS sheet inside the car. That all burned quickly afterwards. So Prokop was calling to the organizers only by his phone.
Zdeněk told me he tried to stop Neuville and Sordo but both just passed around. He said he didn't tried with later cars because there was already nothing to save. Tänak stopped from his own decision and offered his fire extinguisher but it was already too late.
The fire brigade came 18 minutes after the call of Prokop. The stage was stopped in cca 3 minutes but no yellow flags were used so it looks like the fire truck had to wait until all cars on stage pass.
scn=εγγυηση για το τι βλεπει-λεει-γνωμοδοτει
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
And I thought they were. Until I heard that he'd told Miikka Anttila, his co-driver, he didn't want his split times to be given to him in the second run through Mosselland last Friday afternoon. On the stage before, Latvala had just set his first scratch time of the event, but it had come at a cost – he'd had a couple of proper moments along the way and he feared he couldn't keep the speed without visiting the scenery.
So, time-wise, he silenced the man next to him and drove at his own pace through stage five. The result? He dropped roughly a second a mile to Loeb through the 13-miler and watched in horror as the gap between him and the leader opened to almost 30 seconds.
ελα ρε οδηγανε, και κοιτανε σε ολες τις ειδικες τα σπλιτ Καποιοι κοντεψαν να μας βγαλουν τρελους οταν το αναφεραμε.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
ελα ρε οδηγανε, και κοιτανε σε ολες τις ειδικες τα σπλιτ Καποιοι κοντεψαν να μας βγαλουν τρελους οταν το αναφεραμε.Ωπ, αυτο δεν το εχω δει...
-
Καταλαβαίνω τι λες αλλά σε αυτό το επίπεδο οι αντιδράσεις είναι πολύ γρήγορες και σωστές. Θυμήσου το ατύχημα του Martin-Park το 2005 (δεν ξέρω αν έχεις δει το video νομίζω είναι κλειδωμένο μπορεί να μην είναι καν στο YouTube) που όλοι οι από πίσω μόλις είδαν το ατύχημα σταμάτησαν παρότι ο Martin δεν είχε βγάλει 'SOS' γιατί διαπίστωσαν τη σοβαρότητα (μόνο και μόνο που ο Martin ήταν έξω 'τρελλαμένος'). Για έναν Sordo ή Neuville ένα φλεγόμενο αυτοκίνητο σε έναν ενδιάμεσο με 1000 άτομα τριγύρω και το συνοδηγό έξω δε σημαίνει τίποτα (γιατί επιπλέον ξέρει ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι με τα μέσα του δικού του αυτοκινήτου δηλ. άντε και τους έδωσε έναν 2κιλο χειροκίνητο πυροσβεστήρα, so what ?) αλλά ένα στουκαρισμένο σε ένα δέντρο στη μέση του πουθενά σημαίνει κάτι.
(Θυμήσου και τα δικά μας χάλια στο ατύχημα των Βωβού-el-em στο Παλάδιο )
@DAP
Ολική καταστροφή = €300-400000. Αλλά είναι ασφαλισμένα αυτά τα αυτοκίνητα@dim8
Αυτή είναι άλλωστε η αιτία που κανένας 'γκαραζιέρης' από την εποχή της RalliArt και μετά δε 'χτύπησε' τα εργοστάσια, τα πράγματα έχουν ανέβει τόσο που οτιδήποτε 'στυλ Γουίλσον' δεν παίζει. Ή η Ford θα 'χώσει' χοντρά ή θα τρώει συνέχεια ξύλο από Citroen-VW-(Toyota). -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
First the fire was most likely from broken damper cartridge by pieces of tyre.
Αν δεν κάνω λάθος, damper cartridge είναι το εξωτερικό δοχείο της ανάρτησης, όχι το σωληνάκι.
Καταλαβαίνω τι λες αλλά σε αυτό το επίπεδο οι αντιδράσεις είναι πολύ γρήγορες και σωστές....Για έναν Sordo ή Neuville ένα φλεγόμενο αυτοκίνητο σε έναν ενδιάμεσο με 1000 άτομα τριγύρω και το συνοδηγό έξω δε σημαίνει τίποτα
Είτε οι αντιδράσεις του Sordo και του Neuville είναι οι σωστές 'σ' αυτό το επίπεδο', είτε των τριών ή τεσσάρων επόμενων που φρέναραν, όπως ο Tanak που λέει ο dim8, αλλά τους έδιωξε ο συνοδηγός του Πρόκοπ. Διαλέγεις και παίρνεις. Αποκλείεται να είναι σωστές και οι δύο. Εμένα θα μου επιτρέψεις να θεωρώ σωστή την αντίδραση των υπολοίπων και όχι των πρώτων δύο.
Όπως και να 'χει, συνιστώ σε όποιον μπορεί να πάει στο ράλλυ Γερμανίας, καθώς είναι το πιο προσιτό ασφάλτινο ράλλυ του WRC. Η Καταλωνία έχει σαφώς μεγαλύτερα κοστολόγια ενώ το Μόντε είναι ακόμα πιο ακριβό. Η δε Αλσατία είναι ελάχιστα πιο ακριβή υπόθεση αλλά δεν έχει τον ξεχωριστό χαρακτήρα της Γερμανίας. Ήταν η 2η φορά που πήγα (η πρώτη το 2007). Πέρα από το θέαμα, είναι εξαιρετική εμπειρία, ειδικά το να βλέπεις πώς οδηγάνε στη στενή άσφαλτο και πώς είναι στημένα τα αυτοκίνητα, τα οποία έχουν το turn-in ενός καρτ. Επίσης, η περιοχή του αγώνα είναι πολύ όμορφη καθώς αποτελεί το νότιο άκρο της κοιλάδας του Mosel, που κατά την άποψή μου είναι μια από τις πιο ωραίες περιοχές στην Ευρώπη. Του χρόνου που θα είναι η τελευταία χρονιά του κοντού και θα έχει την κόντρα με τον άλλο Seb θα είναι μεγάλη ευκαιρία να δει κανείς για τελευταία φορά τον κοντό στο όριο στο φυσικό του περιβάλλον. Φέτος πήγαινε λιγότερο οριακά από το 2007 που είχε την κόντρα με τον Duval. Του χρόνου όμως;
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
First the fire was most likely from broken damper cartridge by pieces of tyre.
Αν δεν κάνω λάθος, damper cartridge είναι το εξωτερικό δοχείο της ανάρτησης, όχι το σωληνάκι.
ξανα σωστος
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
@dim8
Αυτή είναι άλλωστε η αιτία που κανένας 'γκαραζιέρης' από την εποχή της RalliArt και μετά δε 'χτύπησε' τα εργοστάσια, τα πράγματα έχουν ανέβει τόσο που οτιδήποτε 'στυλ Γουίλσον' δεν παίζει. Ή η Ford θα 'χώσει' χοντρά ή θα τρώει συνέχεια ξύλο από Citroen-VW-(Toyota).Και ομως τα αυτοκινητα για μενα ειναι πολυ κοντα σε δυναμικη,δεν ξεχωριζει καποιο σε δυναμη πχ
η διαφορα ολη γινεται απο τους οδηγους.Μετα απο μισο χρονο ο Μικκο στην Σιτροεν αυτο εχουμε δει.Θα μου πεις και οι οδηγοι κοστιζουν οποτε παλι στο ''αμα δεν τα χωσεις χοντρα'' ξαναγυρναμε.Αυτο επισης με την Φορντ που ''δεν τα χωνει χοντρα'' ειμαι πολυ περιεργος να ακουγα νουμερα σε συγκριση με τους Σιτροεναδες.
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
...
Και ομως τα αυτοκινητα για μενα ειναι πολυ κοντα σε δυναμικη,δεν ξεχωριζει καποιο σε δυναμη πχ
η διαφορα ολη γινεται απο τους οδηγους..Η διαφορά είναι και στην .. θέληση. Αν ήθελε ο Wilson να πάρει πραγματικά πρωτάθλημα θα χρυσοπλήρωνε κανέναν ικανό ( βλέπε Ogier ) και θα υπήρχε σοβαρή διεκδίκηση. Αντί να επενδύει σε ανερχόμενους πιτσιρικάδες με αμφίβολη εξέλιξη αλλά απο χώρα με παράδοση/απήχηση και καλούς μάνατζερ και σπόνσορες.
Μάλλον του αρκούν τα έσοδα απο τις πωλήσεις/ενοικιάσεις αυτοκινήτων και δεν θέλει αξιόλογα έξοδα που θα επηρεάσουν την κερδοφορία του. Κάτι σαν να υπάρχει συμφωνία 'κυρίων', εσείς το πρωτάθλημα και εγώ την μπίζνα ....
-
Ο Hirvonen εκανε τεστ για το Ραλλυ Μ.Βρετανιας στο Machynlleth της Ουαλιας.
Εφαγε και αρκετη βροχη και λασπη. -
Στον αγώνα να δεις τι θα φάει
Για τον Wilson τα έχουμε πει τόσες φορές, ο άνθρωπος είναι μια ταμιακή μηχανή. Το αγωνιστικό κομμάτι είναι ένα αναγκαίο κακό πριν την είσπραξη
-
Τωρα τουλαχιστον ηταν ουρανοσταλτη
-
+1 @ GF & Go For Pole
-
scn του χρονου αν εχουμε λεφτα παμε!!
-
Ο χρήστης scn έγραψε:
Επίσης, η περιοχή του αγώνα είναι πολύ όμορφη καθώς αποτελεί το νότιο άκρο της κοιλάδας του Mosel, που κατά την άποψή μου είναι μια από τις πιο ωραίες περιοχές στην Ευρώπη.+1 σε αυτό. Είναι σαν να ζεις σε αλλη εποχη. Αξιζει πολυ να παει κανεις και, αν συνδιαστει με το ραλι, ακομα καλυτερα.
-
σημερινα περασματα απο τα Qualifying
Youtube Video -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Επίσης, η περιοχή του αγώνα είναι πολύ όμορφη καθώς αποτελεί το νότιο άκρο της κοιλάδας του Mosel, που κατά την άποψή μου είναι μια από τις πιο ωραίες περιοχές στην Ευρώπη.
+1 σε αυτό. Είναι σαν να ζεις σε αλλη εποχη. Αξιζει πολυ να παει κανεις και, αν συνδιαστει με το ραλι, ακομα καλυτερα.
Ο συνδυασμος ομως θα πετυχει αν βρεις καλα σημεια γιατι πολλα απο αυτα που σου οριζουν ( μεσω του προγραμματος) οι οργανωτες ειναι για τα μπαζα...Και σου μενει μονο η ωραια θεα και τιποτε αλλο....Γι' αυτο θελει καλη πληροφορηση εκ των προτερων.....
WRC 2012 (all rounds)