Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    WRC Videos
    1. Home
    2. WRC
    3. WRC Videos
    • 1
    • 2
    • 52
    • 53
    • 54
    • 55
    • 56
    • 66
    • 67
    • 54 / 67
    WRC
    178
    1340
    2617
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nafpaktos last edited by

      Γιατί το έκανε?????

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        s3 last edited by

        Μαλλον ετοιμαζοταν να στριψει στη φουρκετα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          scn last edited by

          Ίσως απλά πάτησε πίσω αριστερά τα βρεγμένα φύλλα μετά τη φουρκέτα, το αυτοκίνητο ξεκόλλησε και απλώς το έσωσε.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tzakos last edited by

            Έχεις απόλυτο δίκιο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • V
              vasilakis last edited by

              Ακουγεται κατι σαν κατεβασμα-αφημα γκαζιου (τσιμπημα χειροφρενου?) πριν ξεκολλησει το πισω μερος οποτε συγκλινω με τον S3 οτι πηγαινε να παρει την φουρκετα διαφυγης κανονικα σε αγωνιστικο ρυθμο! Αν προσεξετε επισης στο apex της φουρκετας διαφυγης οπως και στο επομενο apex που ανεβαινει ο δρομος διαφυγης και ενωνει με τον δρομο της καμπης διακρινονται ελαφριες λωριδες μπουκας, οποτε αρκετοι θα εκλειναν νωρις για να παρουν αυτο το κομματι ενω ο Φινλανδος ειναι ηδη τοποθετημενος πιο ανοικτα-δεξια της εικονας πριν το apex της φουρκετας δηλ. σε hairpin mode. Ευτυχως που προλαβε και εκανε συνδεση ο εγκεφαλος του Γιαρι με την προωρη σημειωση που λεει ο συνοδηγος και το εσωσε.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                theo13 last edited by

                Youtube Video

                δοκιμες του λεμπ στην αγγλια πριν τον αγωνα!! το στριψιμο των αυτοκινητου αυτου -και του οδηγου του- ειναι απο αλλο πλανητη!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  giannis-tsaknis last edited by

                  Youtube Video

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • B
                    billopoulos last edited by

                    Youtube Video

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • G
                      giannis-tsaknis last edited by

                      Το βιντεο βρεθηκε, ωρα για συμπερασματα

                      Youtube Video

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cmarin last edited by

                        Μισή δουλειά κάνανε...δεν τα βάζανε δίπλα-δίπλα με το χρονόμετρο από κάτω...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          sta-lina last edited by

                          Πολύ ωραίο βίντεο μεν, εντελώς ακατάλληλο για συμπεράσματα δε. Από καταβολής rally και εξέλιξης αυτοκινήτων οι δοκιμές δεν είχαν καμία σχέση με την πραγματικότητα, δηλαδή τον κανονικό αγώνα. Εύκολα μπορεί να καταλάβει κάποιος πως τα Citroen εδώ διεκδικούν την νίκη στο rally Φιλανδίας αλλά πολύ περισσότερο τους δύο τίτλους. Καμία σχέση με τις δοκιμές της VW που από πλευράς αντοχής υλικών και μόνο ότι πάει στραβά είναι... θεμιτό όσο και καλοδεχούμενο από τους τεχνικούς.
                          Προσθέστε το άγχος που έχει το πλήρωμα στον αγώνα, την κούραση, την κατάσταση των ελαστικών του και την ταλαιπωρία που έχει υποστεί ήδη το αυτοκίνητο μέχρι να φθάσει σε αυτή την ειδική.
                          Γενικότερα ακόμη και σήμερα που οι τεχνικοί έχουν 'κόψει δρόμο' στην εξέλιξη χάρη στους ηλεκτρονικούς υπολογιστές ή τους προσομοιωτές θα πρέπει το αυτοκίνητο να δείξει τόσο από ταχύτητα όσο και αξιοπιστία τι κάνει στον κανονικό αγώνα. Γι'αυτό και οι πραγματικές ζημιές βγαίνουν πάντα στον αγώνα. Παλιότερα τα rally είχαν μεγαλύτερη διάρκεια, σήμερα απαιτούν απόλυτη ταχύτητα, οπότε η 'ισορροπία' σε αυτά τα δύο καθοριστικά για την επιτυχία στοιχεία παραμένει!
                          Πολύ περισσότερο όταν υπάρχει κόντρα: το Peugeot 205 T16 EV2 παρουσίασε ζημιές από το RAC του 1985 που εμφανίστηκε η Lancia Delta S4 μέχρι να πάρει τους τίτλους του 1986 που ήταν... εντελώς άγνωστες στους μηχανικούς του εργοστασίου.
                          Ένα ακόμη παράδειγμα; Η Ford όταν δοκίμαζε στις αγαπημένες της ειδικές του rally Πορτογαλίας το Escort T 1700, ένα αυτοκίνητο με κίνηση στους πίσω τροχούς και κινητήρα στο κέντρο (αντίστοιχο της Lancia 037) κατέβαζε τον ένα χρόνο μετά τον άλλο των τετρακίνητων Audi Quattro. Μόνο που ήξερε πως στον κανονικό αγώνα οι χρόνοι δεν θα ήταν ίδιοι (φυσικά και τα μεγαλύτερα περιθώρια εξέλιξης που είχε το Audi χάρη στην τετρακίνηση) και όπως γνωρίζετε το αυτοκίνητο δεν έτρεξε ποτέ σε αγώνα.
                          Ευχή, το VW να είναι γρήγορο και... αξιόπιστο ώστε οι τεχνικοί τόσο της Citroen όσο και της Ford να βρεθούν στην θέση των Γάλλων με το 205, κάτι δύσκολο τουλάχιστον τον πρώτο χρόνο παρουσίας του, αλλά κανείς δεν ξέρει...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            thanosziozias last edited by

                            Πες τα Χρυσόστομε!!!
                            Ρε παιδιά, πραγματικά δεν έχει κανένα νόημα όλο αυτό...

                            σε ένα παλιό 'rally sprint'(από τη εποχή με τις βιντεοκασέτες) είχα διαβάσει ότι 50 ώρες δοκιμών ισοδυναμούν με την εξέλιξη σε ένα ράλλυ...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              dap last edited by

                              Και ομως μια συγκριση ειναι δυνατη...ο ηχος του πολο μου φανηκε πιο μπασος απο αυτον της Λεμπροεν....

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dim8 last edited by

                                Δλδ απο το βιντεακι το πρωτο περασμα σας φαινεται ιδιο?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  stoukerman last edited by

                                  Ο χρήστης sta lina έγραψε:
                                  Escort T 1700, ένα αυτοκίνητο με κίνηση στους πίσω τροχούς και κινητήρα στο κέντρο (αντίστοιχο της Lancia 037) ι...

                                  καμμια σχεση με 037, το μοτερ ηταν στη πλωρη

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    thanosziozias last edited by

                                    Δλδ απο το βιντεακι το πρωτο περασμα σας φαινεται ιδιο?

                                    όχι,
                                    κατά τη γνώμη μου υπάρχουν διαφορές.
                                    Αυτό που λέμε είναι πως από τις διαφορές αυτές δεν μπορούμε να βγάλουμε
                                    ΚΑΝΕΝΑ συμπέρασμα!!!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      sta-lina last edited by

                                      Ο κινητήρας του Escort RT T 1700 πράγματι ήταν τοποθετημένος μπροστά και χαίρομε για την παρατήρηση, αφού από βδομάδα θα 'επιβραβευθεί με μια σπάνια φωτογραφία του κινητήρα από τις δοκιμές του αυτοκινήτου! 'Προκαταβολή' δύο πληροφορίες: κάποια από τα πρωτότυπα πουλήθηκαν στην Νότιο Αφρική όπου έλαβαν μέρος σε rally, ενώ η ομάδα της Ford αντιμετώπισε τότε προβλήματα ακόμη και με την έκδοση παραγωγής που ήθελε ντε και καλά να βγάζει πάνω από 220 ίππους. Όχι πως ήταν αυτός ο λόγος που δεν συμμετείχε στο WRC.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        giannis-tsaknis last edited by

                                        Youtube Video

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          fabiawrc last edited by

                                          δοκιμες λατβαλα γαλλια..

                                          Youtube Video

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • M
                                            mirage last edited by

                                            IRC 54° rally sanremo 2012 day 1

                                            Youtube Video

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 52
                                            • 53
                                            • 54
                                            • 55
                                            • 56
                                            • 66
                                            • 67
                                            • 54 / 67
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr