-
Ο Ho-Pin Tung δε τους κάνει???
-
-
Ο χρήστης sigman1998 έγραψε:
D'Ambrosio οριστικά.
http://www.sport24.gr/Sports/Motorsport/Formula1/o_nt_amprosio_anti_toy_gkrozan.1915516.html -
Τι χαίρεσαι ρε συ, και να κερδίσει ο Βέλγος d'Ambrosio ο Grosjean δε κουνιέται με τίποτα. Το management του είναι οι ιδιοκτήτες της ομάδας και έχει και χορηγός την Total.
-
Και γιατί να φύγει ο Γκροζάν; Μηπως για να φαίνεται πιο γρήγορος ο Κίμης; (λεμε τωρα)
-
Ο χρήστης ckastam έγραψε:
Λοιπόν, μετά το μπανάκι του Γκροζάν θα βάλει αλλό οδηγό η Λοτους;
Λογικά στη Monza θα τρέξει η ρεζέρβα, ο D' Ambrosio δηλαδή.
Δεν έχουν ΚΑΝΕΝΑΝ άλλο ????????????
...τον Piquet Jr
-
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
...τον Piquet Jr+1 κι απο μενα
-
Ο χρήστης UnicornF1 έγραψε:
Λοιπόν, μετά το μπανάκι του Γκροζάν θα βάλει αλλό οδηγό η Λοτους;
Λογικά στη Monza θα τρέξει η ρεζέρβα, ο D' Ambrosio δηλαδή.
Δεν έχουν ΚΑΝΕΝΑΝ άλλο ????????????
...τον Piquet Jr
Αν γινόταν αυτό τότε θα είχαμε σίγουρο ατύχημα στην εκκίνηση μεταξύ Senna-Nelsinho..
-
Το πιο ωραίο θα είναι να τρακάρει ο d' Amprosio στην εκκίνηση!
-
Η κατάσταση με τους κινητήρες:
http://www.vivaf1.com/reliability.php
(Engine Cycle)Από τους διεκδηκητές του τίτλου προβάδισμα έχει ο Alonso ξεκάθαρα και ίσως ο Hamilton επειδή δεν έτρεξε τον αγώνα στο Σπα.
-
Αυτον τον πρωτο κινητηρα που αλλαξαν στην McLaren μετα τον πρωτο αγωνα, δεν μπορουν να τον χρησιμοποιησουν παλι ας πουμε;
-
Μπορούν.
Όπως το βλέπω όλοι είναι πολύ άνετοι. Κανένας δεν έχει πρόβλημα. -
Στην McLaren αλλαξουν 2 κινητηρες μετα απο εναν αγωνα μονο βεβαια, περιεργο...
-
Ζόρικη πίστα για κάποιον που έχει να τρέξει καιρό, όπως ο D' Ambrosio.
Sebastian Vettel, Red Bull
2011 Qualifying - 1st, 2011 Race - 1st
“Monza is the home of motorsport and being there gives me goose bumps. It has the best podium in the world and a win there is an unforgettable experience. If you stand up there like I did for the first time in 2008, and again last year, you are overwhelmed by the fans, the thousands of Tifosi that flood the track with their flags waving. It's just amazing. In Monza it’s extremely difficult to produce a perfect lap because it’s almost impossible to make every corner and every chicane exactly right.”Lewis Hamilton, McLaren
2011 Qualifying - 2nd, 2011 Race - 4th
The first laps out of the pits on Friday always feels incredible because we have such little downforce and the ratios are so long. It feels like you never stop accelerating - and then you hit the brakes and the car feels really unstable, because the wings aren’t doing much to keep it settled. You soon get used to it, but it’s always exciting to be driving flat-out around Monza because it’s such a different experience from anywhere else we visit.Pastor Maldonado, Williams
2011 Qualifying - 14th, 2011 Race - 11th
“Monza is another historic track that drivers like visiting so I’m really looking forward to this weekend. It’s the quickest track we visit all season and requires a very particular set up with a completely different aero package. The car has low down force levels at Monza so we will have to adapt to that setup. The track itself is a challenging one for drivers and has quite a few overtaking opportunities so it should be an exciting weekend for the fans.”http://www.formula1.com/news/headlines/ ... 13744.html
-
Ο χρήστης bibendun έγραψε:
Ζόρικη πίστα για κάποιον που έχει να τρέξει καιρό, όπως ο D' Ambrosio.
Έτρεξε τον Μάιο στις δοκιμές στο Mugello. Έχει πάρει μία γεύση από Lotus Ε20.
Στην Monza με πάνω από 75% τέρμα γκάζι ανα γύρο τι ιδιαίτερο ζόρι να τραβήξει; Που να έτρεχε και στην Σιγκαπούρη...
Στο άλλο 25%.
-
Ο χρήστης bibendun έγραψε:
Ζόρικη πίστα για κάποιον που έχει να τρέξει καιρό, όπως ο D' Ambrosio.
Έτρεξε τον Μάιο στις δοκιμές στο Mugello. Έχει πάρει μία γεύση από Lotus Ε20.
Στην Monza με πάνω από 75% τέρμα γκάζι ανα γύρο τι ιδιαίτερο ζόρι να τραβήξει; Που να έτρεχε και στην Σιγκαπούρη...
Το εξήγησα και πριν Χάρη (δες και τις δηλώσεις των πιλότων στο παραπάνω ποστ).
- Οι ταχύτητες είναι πολύ υψηλότερες από ότι συνήθως και άρα τα περιθώρια αντίδρασης και λάθους πολύ μικρότερα. Φαντάσου να έκανε ο Γκροζέν καμιά τέτοια παλικαρία με 340+!
- Το downforce είναι πολύ χαμηλό με αποτέλεσμα το φρενάρισμα και οι πατημένες καμπές να είναι μια ισορροπία του τρόμου!
-
Ότι και να έκανε ο Γκροζαν, εν μέρει το μπάχαλο στο Σπα οφείλεται και στην πολύ μικρή και αρκετά στενή ευθεία εκκίνησης του. Στην Μοντσα υπάρχει χώρος αν και γενικά jump starts δίνουν περίεργα chain reaction στις πίστες, πχ (εφόσον μιλάμε για Μοντσα) η άκυρη εκκίνηση του Πατρέζε (αν δεν κάνω λάθος) οδήγησε στο θάνατο του Πέτερσον (αν θυμάμαι καλά)
-
Φαντάστειτε ατύχημα στην εκκίνηση με πρωταγωνιστή τον d'Ambrosio.
-
Αριστερά του βέβαια ο Γκροζάν είχε 100 λεύγες χώρο. Αν θέλει να την κάνει όμως την παπαριά θα την κάνει και σε αεροδρόμιο! Επίσης δεν νομίζω ότι η άκυρη εκκίνηση του Maldonado είχε καμία σχέση με το ατύχημα.
Το περιστατικό που λες όντως ήταν chain reaction. Συγκεκριμένα ο Patrese έπεσε πάνω στον Hunt και αυτός χτύπησε τον Peterson. Αλλά δεν ήταν jump start σε αυτή την περίπτωση.
-
Νομίζω ότι ήταν (βαριέμαι να ψάχνω). Τα αυτοκίνητα δεν ήταν εντελώς ακκίνητα και λόγω της μειωμένης τριβής στάσης είχαν μικρότερους χρόνους αντίδρασης οι πίσω από τους μπροστά και τη συνέχεια την ξέρουμε.
2012 - Gran Premio Santader D'Italia