-
ΑΥΤΟΜΑΤΟ?
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ?
ΣΕΙΡΙΑΚΟ?
ΛΟΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ.(ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ) -
ΑΥΤΟΜΑΤΟ?
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ?
ΣΕΙΡΙΑΚΟ?
ΛΟΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ.(ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ) -
ΑΥΤΟΜΑΤΟ?
ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ?
ΣΕΙΡΙΑΚΟ?
ΛΟΓΟΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ.(ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ) -
χειροκινητο===> απολυτος ελενχος
-
Ότι σου αρέσει, εγώ προτιμώ το αυτόματο για να μην αλλάζω ταχύτητες.
Σειριακό έχουν ελάχιστα αυτοκίνητα εκτός αν εννοείς αυτόματα που έχουν επιλογέα που τα κάνει να μοιάζουν σα να έχουν σειριακό κιβώτιο ταχυτήτων. Μη ξεχνάς το CVT του Jazz (χωρίς ταχύτητες), δεν το έχω οδηγήσει αλλά ακούω καλά σχόλια.
ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΣΟ ΟΔΗΓΟ: Τα αυτόματα είναι συνήθως πιο γρήγορα από στάση, δηλαδή το 12,5' στα 100 του αυτόματου αυτοκινήτου σου το έχεις πάντα ενώ το 10,5' στα 100 του χειροκίνητου θέλει προσοχή και μάτι στο στροφόμετρο, δηλαδή είναι συνήθως 13'. Σε επιταχύνσεις εν κινήσει τα αυτόματα κιβώτια κερδίζουν με διαφορά τα χειροκίνητα.
-
Για μένα μικρομεσαίο = μικρή κατανάλωση
Αυτόκίνητα με αυτόματο κιβώτιο απο όσο γνρίζω έχουν και μεγαλύτερη κατανάλωση απο την άλλη δεν νομίζω ότι ενδιαφέρει η διαφορά των 0,5' απο 0-100 σε ένα μικρομεσαίο αυτοκίνητο. Εξάλου όπως αναφέρει και ο popol@ros χειροκίνητο = απόλυτος έλεγχος -
Αν είχα τα λεφτά και υπήρχε καλή επιλογή, κάποιο σύστημα τύπου σελεσπήντ.
-
Για μένα, με διαφορά αυτόματο, αρκεί να μην είναι 'συμβατικό' αυτόματο με μετατροπείς ροπής (οι κύριοι υπεύθυνοι για τις απώλειες). Ένα νέο, τύπου Sensodrive, δεν θα με χάλαγε καθόλου.. Πόσο μάλλον ένα τύπου Jazz!
-
Ο χρήστης popol@ros έγραψε:
χειροκινητο===> απολυτος ελενχοςΠαντού υπάρχει ένας μύθος...
Από προσωπική εμπειρία βόλτας 100+χλμ με μία αυτόματη (5τάχυτη) κομπρέσσα (C200... ), όχι μόνο ο έλεγχος του αυτοκινήτου είναι το ίδιο καλός (ή και καλύτερος, γιατί έχεις να ασχολείσαι με ένα πράγμα λιγότερο... ) και το αυτόματο ανεβάζει-κατεβάζει ανάλογα με το πόσο πατάς το γκάζι, αλλά σε κάποια σημεία (πχ στο πάτα-άσε σε μία στροφή που το αυτόματο ανεβάζει ταχύτητα) μπορείς με ένα κλικ του λεβιέ να κατεβάσεις ταχύτητα και να την κρατήσεις...
9,5 στις 10 περιπτώσεις όμως το αυτόματο κάνει από μόνο του καλύτερη δουλειά απ' ότι εγώ με το χέρι... Να μην μιλήσω για την ομαλότητα των αλλαγών και την ευκολία...
Και σκεφτείτε ότι το κιβώτιο είναι προσαρμοζόμενο και είχε προσαρμοστεί στα (πολύ πιο ήπια) γούστα του πατέρα μου...
Σε ότι αφορά τα 'σειριακά' δεν έχω προσωπική εμπειρία, αλλά από περιγραφές δημοσιογράφων δεν μου γεμίζουν το μάτι. Μόνο αυτά της Opol, Ford πρέπει να λειτουργούν καλά (= χωρίς κλώτσημα και με λογικό διάστημα αλλαγής σχέσης...).
Το DSG της VW-Audi το θεωρώ ίσως το καλύτερο αυτόματο αυτή τη στιγμή, χωρίς ( ) να το έχω μέχρι στιγμής 'γευτεί'...
Χειροκίνητο για εμένα μόνο όπου δεν υπάρχει κάποιο καλό, σύγχρονο αυτόματο (με τουλάχιστον 5 ταχύτητες.. )
Α! και αυτό που αναφέρθηκε για την κατανάλωση, η μερτσέντα έχει κάτω από 10lt/100km σύμφωνα με τον υπολογιστή ταξιδιού...
Το αυτόματο πάντα θα ανεβάσει ταχύτητα και θα κρατήσει χαμηλά τις στροφές, ακόμα κι αν με το χέρι ο οδηγός δεν θα το έκανε... Εκεί είναι υποθέτω το μυστικό...
-
Όταν αποφασίσω να ωριμάσω οδηγικά, και να μη στραμπουλάω άδικα το αυτοκίνητο, ή αποφασίσω ότι το μποτιλιάρισμα θα είναι αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητάς μου, τυλίχτε μου ένα Sensodrive, CVT, DFN, οτιδήποτε τέλος πάντων που να μην διαθέτει μετατροπέα ροπής.
Υ.Γ. Αυτή η μέρα δεν θα αργήσει...
ΑΥΤΟΜΑΤΟ Η ΧΕΙΡΟΚΙΝΗΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΣΕ ΜΙΚΡΟΜΕΣΑΙΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ?