Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 505
    • 506
    • 507
    • 508
    • 509
    • 731
    • 732
    • 507 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    157782
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      need4speed last edited by

      Ο χρήστης alexeft έγραψε:

      kserei kanenas to eksis thema otan douleuei to autokinito se polles strofes (dld se ipsiles taxitites) me aerio exei proivlima??
      oso giauto p eipes yamaha13 exeis dikio apolito dikio!

      Γνώμη μου είναι ότι οι πολλές στροφές με μεγάλα φορτία (ψηλές ταχύτητες ταξιδιού δηλαδή ή μεγάλες ανηφόρες που τις ανεβαίνουμε πλακωμένοι) καλό θα ήταν να αποφεύγονται σε οποιοδήποτε αυτοκίνητο που έγινε μετατροπή και δεν είναι υγραεριοκίνητο από το εργοστάσιο. Ο λόγος είναι το λάθος αβανς. Ξαναλέω ότι αυτή είναι η γνώμη μου και μόνο.

      Θα συμφωνήσω μαζί σου μόνο όμως για αυτοκίνητα που φορούν υγραέριο αερίου ψεκασμού 4ης γενιάς και πίσω.

      αν φοράς σύστημα υγρού ψεκασμού 5ης γενιάς και μάλιστα από αξιόπιστο κατασκευαστή, το πας όπως θες, όποτε θες και όπου θες.

      Τέτοισ αξιόπιστα συστήματα έχουν σίγουρα η ΙΚΟΜ και η ΒΙΑΛΛΕ, ίσως και άλλοι που δεν γνωρίζω αν δουλέυουν όπως πρέπει και σίγουρα δεν θα το ρίσκαρα χωρίς στοιχεία. Το πρόβλημα βέβαια με αυτά τα συστήματα είναι οτι κοστίζουν 2 φορές όσο τα άλλα, οπότε εξαρτάται από το αμάξι που έχεις και τι απόσβεση έχεις στο νού σου.

      Προσωπικά με υγραέριο έχω 0-100 σε 5,7', 0-160 σε 14,5' και τελική στα 270 km/h, και το αμάξι δεν κάνει κιχ.
      Εϊμαι της γνώμης ότι όποιος έχει βαρύ δεξί πόδι και αμάξι με πολλά άλογα, η λύση του υγρού ψεκασμού είναι μονόδρομος.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexeft last edited by

        Κανένα σύστημα, είτε υγρού, είτε αέριου είτε 'στερεού' ψεκασμού και 106ης γενιάς δεν κάνει τίποτα για την προπορεία του σπινθήρα, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για κάθε κινητήρα. Επίσης, και με το αέριου ψεκασμού το πας όπως θες. Δε χρειάζεσαι άδεια από κανένα.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          antonis-team last edited by

          Ο χρήστης alexeft έγραψε:
          Κανένα σύστημα, είτε υγρού, είτε αέριου είτε 'στερεού' ψεκασμού και 106ης γενιάς δεν κάνει τίποτα για την προπορεία του σπινθήρα, με ότι αυτό μπορεί να σημαίνει για κάθε κινητήρα. Επίσης, και με το αέριου ψεκασμού το πας όπως θες. Δε χρειάζεσαι άδεια από κανένα.


          Χαράς το κουράγιο σου φίλε μου!.
          Κολυμπάς μέσα σε ανθρώπους που θέλουν να μάθουν και ερωτούν βαστώντας σε στην επιφάνια. Και σε ανθρώπους που διαστρεβλώνουν την πραγματικότητα, προς ίδιο συμφέρων, ή για την αντίδραση και μόνον για αυτήν, ή για να φτιάξουν σύλλογο θυμάτων….. και σου κάνουν ‘πατητές’!.
          Και σαφώς έχω γράψει, ΝΑΙ ΜΕΝ ΑΛΛΑ.
          Και δεν είναι μόνον το αβανς, μα και η διαμόρφωση του χώρου καύσης αλλότριου καυσίμου. Είναι η εξάτμιση που κάποιοι πινάκες γράφουν ότι πρέπει να αντικατασταθούν με μεταλλικούς καταλύτες κλπ.
          Από την άλλη διαβάζω το Μινχαουζίστικο κείμενο που γραφεί, «Προσωπικά με υγραέριο έχω 0-100 σε 5,7', 0-160 σε 14,5' και τελική στα 270 km/h, και το αμάξι δεν κάνει κιχ.»!!!!!..... και τα διαβάζει βελτιωτής…..
          Με τι αυτοκίνητο, όταν παγκόσμια η ανώτατη ταχύτητα που επιτρέπετε είναι τα 240 όπου και πέφτουν’ οι κόφτες?. Μόνον δυο μάρκες με βεντέτες αυτοκίνητα δεν υπέγραψαν!.
          Και έστω έπιασε με την φαντασία του αυτούς τους χρόνους και της ταχύτητες, και κορόιδεψε και τους κόφτες, (αστεία πράγματα), με τι κατανάλωση καυσίμου?. 30+ οικονομία?!!!!!..... και σίγουρα όταν θα αφήνεις το γκάζι και μειώνετε η παροχή του αέρα και αναπτύσσετε έτι περισσότερο το βάκουμ, πόσα μέτρα φωτιά θα βγαίνει από την εξάτμιση?!. Κάτι περισσότερο από draxter car?.......
          Διαβάζοντας θα έφριττε και ο Φώσκολος……
          Μα φίλε μου Need4Speed, εδώ δεν είναι ενότητα για αύξηση της ιπποδύναμης, είναι για εμάς τους φτωχούς, για να βρούμε μια διέξοδο στην οικονομική κρίση που μας μαστίζει. έτσι και με αυτά που γράφεις, γελάνε αποθαρρυνόμενοι.
          Το ευαγγέλιο λυπών ναι μεν αλλά……
          Μα ξέχασα την ουσία της εγγραφής σου!....
          Από 0 ροπή και ρελαντί/ στα 100κμ/ ώρα 5,7’’!.
          Από τα 100 (με ροπές και γεμίσματα) άλλα 60κμ, σε 8,8’’!!!!..... δεν έχεις πάει ποτέ σου σε οποιονδήποτε αγώνα μηχανοκίνητου αθλητισμού?. Δεν έχεις ποτέ ακούσει τα ‘γεμίσματα’ στην εθνική οδό?.....
          Γι’ αυτό σου έγραψα καλέ μου φίλε alexeft Χαράς το κουράγιο σου!.
          Α.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            panos471 last edited by

            καλησπερα σε ολους. ονομαζομαι Παναγιωτης ειμαι νεο μελος στο φορουμ και θα ηθελα τα φωτα σας!! ειμαι κατοχος ενος ford focus 1600 cc του 2003. πριν 2 μηνες περιπου πρωχωρησα στην τοποθετηση κιτ υγραεριοκινησης κι απο τοτε ξεκιναει το παρτυ! το αμαξι δουλευει μια χαρα ομως παρουσιαζει την εξης τρελα: το οργανο ενδειξης της θερμοκρασιας δουλευει αλλοκοτα ωρες ωρες με αποτελεσμα να εχω σαλταρει! αρχικα νομιζα οτι κατι συμβαινει και το αμαξι ζεστενεται οποτε αρχιζω το ψαξιμο αλλαζω βαλβιδα θερμοκρασιας τιποτα αλλαζω θερμοστατη τα ιδια βγαζω το ψυγειο να δω μηπως ειναι βουλωμενο ηταν οκ αλλαζω τρομπα νερου γιατι 'δακρυζε' αλλα τζιφος παλι! ο μηχανικος μου εχει σηκωσει τα χερια ψηλα κι εγω ειμαι ετοιμος να πεσω στα ναρκωτικα! ενας φιλος μου ειπε οτι ολα αυτα ισως να οφειλονται στον καταλυτη ο οποιος σημειωτεον τα χει παιξει εδω και καιρο αλλα δεν τον εχω αλλαξει ακομα. μπορει καποιος να με βοηθησει???? μηπως να το βαψω μπλε και να το πεταξω στη θαλασσα????

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης PANOS471 έγραψε:
              καλησπερα σε ολους. ονομαζομαι Παναγιωτης ειμαι νεο μελος στο φορουμ και θα ηθελα τα φωτα σας!! ειμαι κατοχος ενος ford focus 1600 cc του 2003. πριν 2 μηνες περιπου πρωχωρησα στην τοποθετηση κιτ υγραεριοκινησης κι απο τοτε ξεκιναει το παρτυ! το αμαξι δουλευει μια χαρα ομως παρουσιαζει την εξης τρελα: το οργανο ενδειξης της θερμοκρασιας δουλευει αλλοκοτα ωρες ωρες με αποτελεσμα να εχω σαλταρει! αρχικα νομιζα οτι κατι συμβαινει και το αμαξι ζεστενεται οποτε αρχιζω το ψαξιμο αλλαζω βαλβιδα θερμοκρασιας τιποτα αλλαζω θερμοστατη τα ιδια βγαζω το ψυγειο να δω μηπως ειναι βουλωμενο ητααν οκ αλλαζω τρομπα νερου γιατι 'δακρυχζε' αλλα τζιφος παλι! ο μηχανικος μου εχει σηκωσει τα χερια ψηλα κι εγω ειμαι ετοιμος να πεσω στα ναρκωτικα! ενας φιλος μου ειπε οτι ολα αυτα ισως να οφειλονται στον καταλυτη ο οποιος σημειωτεον τα χει παιξει εδω και καιρο αλλα δεν τον εχωαλλαξει ακομα. μπορει καποιος να με βοηθησει???? μηπως να το βαψω μπλε και να το πεταξω στη θαλασσα????

              Μπορει να συνδεσει το διαγνωστικο και να δει απο εκει θερμοκρασιες .

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • P
                panos471 last edited by

                οι θερμοκρασιες ειναι τσεκαρισμενο οτι ειναι φυσιολογικες. το θεμα ειναι η ενδειξη. ειναι καθαρα θεμα ενδειξης δηλαδη το αμαξι δε ζεστενεται. παρα ταυτα δε μπορω να βγαλω ακρη και να μαθω τι φταιει.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  alexeft last edited by

                  Ε, μην το πετάξεις για μια ένδειξη!!! Τι να πούμε κι εμείς οι άλλοι που δεν έχουμε τίποτα!

                  Γιατί δε βάζεις ένα εξτρά οργανάκι ας πούμε;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • P
                    panos471 last edited by

                    δε χρειαζεται να βαλω εξτρα οργανο αφου εχω εξακριβωσει οτι το αυτοκινητο δουλευει σε φυσιολογικες θερμοκρασιες. το θεμα ειναι γιατι τρελενεται το οργανο????? τι φταιει? απο καπου παιρνει λαθος ενδειξη η δεν ξερω κι εγω τι!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης PANOS471 έγραψε:
                      δε χρειαζεται να βαλω εξτρα οργανο αφου εχω εξακριβωσει οτι το αυτοκινητο δουλευει σε φυσιολογικες θερμοκρασιες. το θεμα ειναι γιατι τρελενεται το οργανο????? τι φταιει? απο καπου παιρνει λαθος ενδειξη η δεν ξερω κι εγω τι!!!

                      Μπορει καποιο καλωδιο να μην κανει καλη επαφη,να εχει χαλασει καποια ψυχρη κολληση,να τα εχει παιξει ο πινακας οργανων.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        alexeft last edited by

                        Θα πω και τη βλακεία μου. Η μπαταρία σου είναι καλή;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                          Θα πω και τη βλακεία μου. Η μπαταρία σου είναι καλή;

                          Καθολου βλακεια!

                          Τωρα θα το εγραφα και εγω!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            alexeft last edited by

                            @ BILL33

                            Προς όλους : http://www.voria.gr/index.php?module=ne ... &sid=90732

                            Έρχεται η κίνηση με φυσικό αέριο. Τιμή, η μισή του υγραερίου, άρα το 1/4 της βενζίνης .

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              panos471 last edited by

                              Η μπαταρια ειναι μια χαρα το αμαξι εχει παει σε μηχανικους εχει παει σε ηλεκτρολογους το χω κανει κοσκινο και ολοι απορουν και δεν ξερουν τι μπορει να φταιει! ολες οι επαφες και οι γειωσεις εχουν ελεγχθει μεχρι και που το αποσυνδεσα να δω τι γινεται και παλι κανει τα ιδια. και ολα ξεκινησαν μολις εβαλα το υγραεριο! εν τω μεταξυ πηγαμε μαζεμενοι 8 αυτοκινητα στο ιδιο συνεργειο. τα 7 δουλευουν απροβληματιστα κι εγω τρεχω κι ακρη δεβρισκω!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tzakos last edited by

                                Ο χρήστης alexeft έγραψε:
                                @ BILL33

                                Προς όλους : http://www.voria.gr/index.php?module=ne ... &sid=90732

                                Έρχεται η κίνηση με φυσικό αέριο. Τιμή, η μισή του υγραερίου, άρα το 1/4 της βενζίνης .

                                Ωραία,οπότε θα πέσει η τιμή του αερίου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexeft last edited by

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • O
                                    orck last edited by

                                    Ο χρήστης Tzakos έγραψε:
                                    Ωραία,οπότε θα πέσει η τιμή του αερίου.

                                    Οπως επεσε η τιμη της βενζινης με την ελευση του φτηνοτερου LPG.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tzakos last edited by

                                      Για πάρτο σε αντιστοιχία,βενζίνη-γκάζι καί γκάζι-αέριο......

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        edmond last edited by

                                        θα μπουν και σε εξοδα αυτοι που ξεφυτρωσαν μαγαζακια σαν μανιταρια, οτι ειναι ειδικοι σε εγκαταστασεις υγραεριου.
                                        τωρα θα πρεπει να αλλαξουν τις ταμπελες και εν μια νυκτι να γινουν και ειδικοι στο φυσικο αεριο.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          leonp last edited by

                                          Πριν βάλτε όλοι φυσικό αέριο για να δούμε πως θα διαμορφωθεί η τιμή του.

                                          Η (ισοδύναμη ποσότητα) φυσικού αερίου στοχίζει 80-90% του πετρελαίου θέρμανσης.
                                          Τώρα που η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης θα εξισωθεί με του κίνησης, πόσο θα στοιχίζει το φυσικό αέριο;
                                          Ίσως να είναι πιο ακριβό από το υγραέριο καθώς στο Ελληνικό μπ****λο ποτέ δεν ξέρεις τι θα ξημερώσει.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            antonis-team last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                            Πριν βάλτε όλοι φυσικό αέριο για να δούμε πως θα διαμορφωθεί η τιμή του.

                                            Η (ισοδύναμη ποσότητα) φυσικού αερίου στοχίζει 80-90% του πετρελαίου θέρμανσης.
                                            Τώρα που η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης θα εξισωθεί με του κίνησης, πόσο θα στοιχίζει το φυσικό αέριο;
                                            Ίσως να είναι πιο ακριβό από το υγραέριο καθώς στο Ελληνικό μπ****λο ποτέ δεν ξέρεις τι θα ξημερώσει.


                                            Βάση σύμβασης φίλε μου, 20% φθηνότερο από το πετρέλαιο που έχει εξισωθεί κίνησης – θέρμανσης.
                                            Μήπως θα πρέπει να χρησιμοποιήσεις άλλη έκφραση?. Διότι στους οίκους ανοχής, υπάρχει ευταξία, καθαριότητα και σταθερές τιμές……
                                            Α.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 505
                                            • 506
                                            • 507
                                            • 508
                                            • 509
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 507 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr